NulleVB

Bo & Pernille - 21.1.12 - Bryllupsberetning :)

482 posts in this topic

Lige angående dine sko (som i øvrigt er super fine) - Der er jo rimeligt stor højdeforskel på. Bliver det ikke et problem i forhold til kjolens længde?

Det tror jeg der vil være lige gyldig hvilke sko jeg vælger, men de flade, er også kun som nødløsning. Har nogle i gemmerne der også er sølv, med en lille hæl, jeg tænker at tage med som ekstra valg :P Jeg er ikke helt færdig med at tænke den plan igennem :)

Har fået mit første "Tak for indbydelsen"-kort loveshower.gif jeg elsker at få kort loveshower.gif

0

Annonce ♥

Hold da op, det var godt nok billigt for sko!!! :thumbsupsmileyanim: Lækkert!

Ja cheerleader3.gif kan dog ikke overskue at gå dem til. Det skal jo være når jeg er alene hjemme, men det er jeg næsten aldrig, og bor på 1.sal, dog uden underbo lige pt. Men kan snige en ½ time ind indimellem, er det ikke godt nok i starten?

0

Annonce ♥

Også har jeg netop fået besked om, at vores ringe er indkøbt!! cheerleader3.gif Det er noget at en brudepige opgave at få -

Mig: "Vil du købe ringe til os?"

Hende: "Ja? - hvordan skal de se ud?"

Mig: "Med 3 eller 5 sten, hvid guld" *medsender inspirationsbilleder og størrelser*

Hende: "Hvad må de koste?"

Mig: "Det de kommer til..."

*Opkald fra mellemøsten*

Hende: "Jeg har fundet nogen, 5 sten og lige omkring 600 $"

Mig: "Er de fine?"

Hende: "Ja.."

Mig: "Køb dem, jeg stoler på din smag"

Også bruger hun lige 3300 kr. badgirl.gif

Men jeg er SÅ spændt på at se dem loveshower.gif

0

Annonce ♥

Ringe:

loveshower.gif Vi har fået vores smukke smukke SMUKKE ringe...

h2b er bare plain 18 k hvidguld

Min er 18 k hvidguld med 5 diamanter loveshower.gif Min første diamant ring loveshower.gif

post-53317-0-44717600-1315338775.jpg

post-53317-0-03111000-1315338778.jpg

Næste problem, hvor skal jeg gøre af dem indtil??? :P

0

Annonce ♥

Hold OP en smuk ring!!!!!! Wow :a1221: Og fine sko - de passer flot til din kjole :cheerleader3:

Og surt med Ebay - så var det for godt til at være sandt xD

Er også helt fortumlet over dem.. Sidder og prøver dem hele tiden 00000858.gif

Og det er kun de 2 første pakker der var kiksere.. De sidste 5 jeg har modtaget de sidste par dage er SÅ fine.. Har fået mit diadem i dag loveshower.gif

Top figur og overraskelsen er også kommet balloon.gif

0

Annonce ♥

Jeg har i øvrigt en Bankboks i filialen i Viborg, I gerne må lægge dem I hvis det er?

Overvejer det lidt, skal man egentlig ha en speciel forsikring til sådanne smykker?

Edited by NulleVB
0

Jeg har i øvrigt en Bankboks i filialen i Viborg, I gerne må lægge dem I hvis det er?

Overvejer det lidt, skal man egentlig ha en speciel forsikring til sådanne smykker? Hvad jeg kan finde der nærmer sig den, koster 9.730 for 3 sten, jeg har så 5 sten i bedre klarhed og kvalitet, så små 15.000 er nok ikke helt i vejret blink.gif

Kommer an på hvor stor en sum jeres indboforsikring har.. I kan også få jeres egen boks - den står i 500 pr år. Min er gratis :-p og der må ligge værdier for op til 300.000 kr i boksen - så dækker banken hvis der sker noget imens de ligger i boksen

0

Annonce ♥

Dejligt - så du elsker mig stadig for at have introduceret dig for ebay :cheerleader3:

Har du set din tæller? EEEK!! shit der er ikke længe til

Jeg ELSKER ebay!! Har køb så meget derpå den seneste uge, senest for 30 min siden et strømpe bånd c166.gif

JA! Jeg er en kende stresset over det, men kan alligevel ikke rigtig gøre mere før end november og folk har givet besked om de vil komme pokey.gif Men før jeg får set mig om, er der 4 måneder :S

0

Overvejer det lidt, skal man egentlig ha en speciel forsikring til sådanne smykker? Hvad jeg kan finde der nærmer sig den, koster 9.730 for 3 sten, jeg har så 5 sten i bedre klarhed og kvalitet, så små 15.000 er nok ikke helt i vejret blink.gif

Kommer an på hvor stor en sum jeres indboforsikring har.. I kan også få jeres egen boks - den står i 500 pr år. Min er gratis :-p og der må ligge værdier for op til 300.000 kr i boksen - så dækker banken hvis der sker noget imens de ligger i boksen

Ja, men efter januar, skal jeg jo gå med den a1221.gif så der bliver den ikke nødvendigt... h2b mener bare vi skal gemme dem... Men vi ved ikke hvor endnu laugh.gif

0

Dejligt - så du elsker mig stadig for at have introduceret dig for ebay :cheerleader3:

Har du set din tæller? EEEK!! shit der er ikke længe til

Jeg ELSKER ebay!! Har køb så meget derpå den seneste uge, senest for 30 min siden et strømpe bånd c166.gif

JA! Jeg er en kende stresset over det, men kan alligevel ikke rigtig gøre mere før end november og folk har givet besked om de vil komme pokey.gif Men før jeg får set mig om, er der 4 måneder :S

Jeg køber bestemt også strømpebånd på ebay :)

Havde I nu valgt februar, havde der været over 5 måneder til :fløjt: :tunge:

0