NulleVB

Bo & Pernille - 21.1.12 - Bryllupsberetning :)

482 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

KÆMPE TILLYKKE MED DIN NYE TITEL

Kæft hvor er det flot!! SUPER godt gået :balloon:

Hvor skal du hen og arbejde så? Og er det dét du brænder for?

Hold da op hvor er der sket meget i din planlægning! Im impressed.. Det er hvad der sker når man går i ego mode i et stykke tid og kun har øjne for ens egen lille planlægning!

Super fine gaver i har købt til "alle de vigtige mænd" Har lige hapset linket, der skal jeg vist liiiige ind og se..

Og søde sko.. De er meget enkle og elegante synes jeg.. Det er jo heller ikke alt der behøver være bling bling og perler og glitter.. Hehe..

Tusinde tak :)

Jeg skal arbejde i en nabo by til viborg, på midlertidige pladser. De kontaktede mig, da de havde hørt jeg var dygtig :blush: Men tror jeg brænder for at arbejde på et Hospice, det er bare ikke så let at komme ind, så er det jeg har fået nu, et meget godt bud på, at være hvad jeg vil. Der er stor udskiftning af borgere og mange forskellige problemstillinger.

Hvordan er det at komme ud i den virkelige verden?? Er godt nok spændt/nervøs over på tirsdag, hvor jeg skal ud :unsure:

Og tak, vi synes bare de var så fine, min far har fået hans, og er slemt stolt over dem :) er faktisk også ret godt tilfreds med mine nye sko, jeg skal nok komme til at have rigelig med bling alligevel, jeg ELSKER bling :loveflag:

Hvor er det bare mega flot :toot:

Stort, stort tillykke :denmarkflag:

:denmarkflag:TILLYKKE med det super flotte slutresultat og med at du nu er færdigudlært :denmarkflag:

Må være fantastisk! Håber dagen bliver fejret med manér.

Stort tillykke - Hvor er det flot!! :denmarkflag:

:cheerleader3:TILLYKKE!!!!! :cheerleader3:

Tusinde tak for alle tillykkerne :thanks: Det var helt stille og roligt, havde/har ikke behov for at blive fejret, så h2b og jeg hentede Bones mad igår og spiste det hjemme, så en god film, også faldte jeg i søvn på sofaen... total udmattet :)

0

Stort tillykke med uddannelsen ;)

Kysse klokkerne hvor har du købt dem? ;)

Tusinde tak :)

Jeg har købt dem her: http://www.ebay.com/itm/190563776370#ht_1907wt_1185 Er godt tilfreds med kvaliteten, indpakningen og hver klokke er monteret med den lille sløjfe :)

0

Annonce ♥

Stort tillykke med uddannelsen!!!

Sikke en fin halskæde - har den originale kopi fra filmen som jeg fik for mange år siden af min x-kæreste. Dog kommer den dog frem ind i mellem.

jewelry-antbr-3575s.gifl.gif

0

Tusinde tak for tillykkerne. Det varmer mit hjerte :D

:denmarkflag: Stort tillykke med uddannelsen :denmarkflag:

Det er også super spændende at arbejde på hospice har jeg hørt, men de der får job der holder også godt på det

:)

Ja, det er også det jeg har hørt, men de skal vel have nye ansatte på et tidspunkt, og lige indtil det sker, er det tætteste jeg kan komme på, de midlertidige pladser :)

Stort tillykke med uddannelsen!!!

Sikke en fin halskæde - har den originale kopi fra filmen som jeg fik for mange år siden af min x-kæreste. Dog kommer den dog frem ind i mellem.

jewelry-antbr-3575s.gifl.gif

Den der ligner også MEGET den anden jeg har købt... Ejer nu to Evenstar :heart: Den nye af dem, er meget tæt med i opløbet om at blive brugt til dagen, ellers har min mor et diamant smykke jeg må låne :)

0

Annonce ♥

Hår inspiration:

Jeg vil gerne have det med lidt fylde og krøl i nakken, foran behøver det som sådan ikke være fyldigt..

Lidt inspiration - Elsker den måde Serena Van Der Woodsen er stylet på, sååååå flot hår :loveboard:

post-53317-0-24762500-1320083568.jpgpost-53317-0-30060000-1320083501.jpgpost-53317-0-50282000-1320083511.jpgpost-53317-0-35660500-1320083519.jpgpost-53317-0-12202100-1320083528.jpgpost-53317-0-74370500-1320083538.jpgpost-53317-0-69381600-1320083548.jpgpost-53317-0-70402600-1320083557.jpg

0

Det allerførste billede af hår er sådan lidt... hverdagsagtigt? Men kunne vildt godt se dig med den fristure, hende der kysser på ham foran kirken har.. ok - håber du er med :help: forvirrende at forklare..

0

Det allerførste billede af hår er sådan lidt... hverdagsagtigt? Men kunne vildt godt se dig med den fristure, hende der kysser på ham foran kirken har.. ok - håber du er med :help: forvirrende at forklare..

Den er også fin, men synes det er så fint, når der er en fletning fra pandehåret også om i "knolden", jeg er faldet lidt for den her opsætning

post-53317-0-22977800-1320689304.jpg

- hvordan gik dansetræningen?

Vi har ikke været afsted endnu, det var meningen vi skulle lørdag inden vi skulle ud til jer, men det er blevet rykket til søndag, så på søndag er det :)

0

Annonce ♥

Så har vi valgt salmer :)

En rose så jeg skyde

Op al den ting

Du kom med alt det der var dig

Det er så yndig at følges af

Vi er dog noget uenige omkring en rose så jeg skyde, da h2b synes det er en begravelsessang, jeg synes bare den er så ufattelig smuk og har meget af mit liv faktisk drømt om at synge den til mit bryllup, og som noget af det eneste jeg har været sikker på hele tiden. Jeg har vidst at DEN vil jeg synge, men han vil ikke ha den lige gyldigt hvad den betyder for mig, selv om han ikke har noget alternativ.. Det ødelægger bare lidt drømmen omkring mit bryllup for mig.. Jeg har drømt om at synge den sang, og den passer da så perfekt til et januarbryllup også :unsure: Ved ikke hvad vi gør, for det er faktisk det eneste punkt jeg ikke vil gi mig, jeg har sku gjort det på så meget andet, uden at han er kommet med alternativer - øv :(:boohoo:

0

Tidsplan:

10:00 - I bad

10:30 - Påbegynde hår og make-up

13:00 - Gøre klar til at komme i kjolen, med smykker og andet bling

13:45 - Gøre klar til at kører op til kirken (5 min i bil)

13:55 - Ankomme til kirken

14:00 - Vielse

14:45 - Lykønskninger ved kirken

15:15 - Gæster kører, vi kører til fotografering - evt. en brudepige med

17:00 - Kører til feststedet

18:00 - Gå til bords

22:30 - Bryllupskage

Efter bryllupskage, fyrværkeri

Inden 00:00 - Brudevals

Festen er løs

----------------------

Hvordan ser den her plan ud? Noget jeg har glemt eller overset?

0

Er på mobilen så svarer lige kort: hvad med at få præstens mening omkring en rose så jeg skyde? Det kan være, bo ændrer mening hvis han hører at andre også har brugt den til bryllupper... Synes det er fesent at være på tværs "bare fordi" uden at have et alternativ. Jeg vil vildt gerne have "du som har tændt millioner af stjerner" selvom det nok også mest er en begravelses sang...

Jeg troede i øvrigt at det var igår i skulle danse og at det var derfor drengene tog tidligt hjem

0

Er på mobilen så svarer lige kort: hvad med at få præstens mening omkring en rose så jeg skyde? Det kan være, bo ændrer mening hvis han hører at andre også har brugt den til bryllupper... Synes det er fesent at være på tværs "bare fordi" uden at have et alternativ. Jeg vil vildt gerne have "du som har tændt millioner af stjerner" selvom det nok også mest er en begravelses sang...

Jeg troede i øvrigt at det var igår i skulle danse og at det var derfor drengene tog tidligt hjem

Han gik på altanen og røg, og jeg tog emnet op igen, han er nu gået med til den :) så nu er der endelig sangvalg..

Jeg synes "Du som har tændt" er så sød.. :)

Det var planen det var igår, men så skulle de i sommerhus og jeg skulle arbejde, så vi har flyttet til det til næste weekend, hvor det så er blevet flyttet til søndag :bunny_4:

Edited by NulleVB
0

Annonce ♥

Jeg ved ikke lige hvad der er gået galt med foregående indlæg, men der skulle ha været flere billeder af buketter.

Jeg har i dag afleveret navneattesten og ægteskabserklæringen!! Så er der snart ingen vej tilbage.

Jeg har også bestilt tid til tilretning af kjole, d 4 januar kl 10.00 :c166: Nøj jeg glæder mig til at se den igen :loveshower:

Jeg har prøvet at ringe til feststedet men hun svare ikke, så vil forsøge senere i aften.

OG så har jeg indleveret vores ringe til håndgravering :a1221: om 14 dage er de tilbage igen :a1221:

0

Jeg er også helt vild med "en rose så jeg skyde" - elsker den der metafor med at noget smukt vokser frem på trods af kulde og mørke. Den kan faktisk få mig til at tude, når den synges helt blidt af et pigekor, og så passer den fantastisk til et vinterbryllup :)

0