NulleVB

Bo & Pernille - 21.1.12 - Bryllupsberetning :)

482 posts in this topic

Annonce ♥

Hej Nulle/Pernille :wink:

Så kom jeg igennem din fine tråd, hvor bliver det et fantastisk bryllup :loveflag:

Jeg er tosset med jeres 'sjove' indslag, det hele kan så hurtigt blive seriøst og traditionelt!! :tunge:

Og selv om det er en uges tid siden! Sååååå stort tillykke med milepælen... Tænk, at der kun er 2 måneder til... :denmarkflag:

Godt jeg har 7 måneder endnu... :huh:

:heart: Sarah

0

Hej Nulle/Pernille :wink:

Så kom jeg igennem din fine tråd, hvor bliver det et fantastisk bryllup :loveflag:

Jeg er tosset med jeres 'sjove' indslag, det hele kan så hurtigt blive seriøst og traditionelt!! :tunge:

Og selv om det er en uges tid siden! Sååååå stort tillykke med milepælen... Tænk, at der kun er 2 måneder til... :denmarkflag:

Godt jeg har 7 måneder endnu... :huh:

:heart: Sarah

Hej :)

Tak for roserne, og respekt for du har læst hele tråden :bearhug: Jeg er også rigtig meget begyndt at glæde mig :balloon: og taaaaaaak!

De syv måneder kommer til at flyve afsted!!

0

Annonce ♥

:metteholm :metteholm :metteholm :metteholm :metteholm :metteholm

Har bestilt bryllupskagen i dag!!

:metteholm :metteholm :metteholm :metteholm :metteholm :metteholm

Den bliver i 5 lag på opsats, med lyse kagebunde, tobleronecreme, en bærmousse og dækket med fondant. Farverne bliver i hvid, sølv og mørkeblå.

Også ved jeg egentlig ikke hvordan den ellers bliver udformet, da hun så vil overraske mig og h2b.

Pris: 700 kr :biggrin: - elsker når der er nogen der har gode kontakter!!!!

Også er jeg igang med at lave bordkort, fik en ide igår, jeg skal se om kan udføres i praksis :huh:

0

Annonce ♥

Super fede custom chokolader :) Hvor er det nu I går og køber dem henne? Kan SIMPELThen ikke huske det.

Synes din tale er rigtig god og slutningen er jo skøn :)

Jeg har købt dem i Løvbjerg og i Bilka. I sidste uge var de på bud ilt 29 kr kassen :) - og tak :)

1

Super fede custom chokolader :) Hvor er det nu I går og køber dem henne? Kan SIMPELThen ikke huske det.

Jeg har købt dem i Løvbjerg og i Bilka. I sidste uge var de på bud ilt 29 kr kassen :) - og tak :)

Tak skal du have :) Skal bare huske at kigge efter Marabou æsker nu ;) For de er gennemført geniale! Det MÅ jeg have til mit bryllup, når vi (læs: Kent tsk tsk tsk) engang kommer så langt :fløjt:

0

Tak skal du have :) Skal bare huske at kigge efter Marabou æsker nu ;) For de er gennemført geniale! Det MÅ jeg have til mit bryllup, når vi (læs: Kent tsk tsk tsk) engang kommer så langt :fløjt:

Ja, synes også de er så fine, og overraskende nemme at lave :)

0

Så er vi næsten lige kommet hjem ude fra mine forældre. Vi var til middag sammen med svigerfamilien :unsure: men det gik vidst overraskende godt :) Vi fik planlagt indkøb af drikkevarer (jeg er bare så nervøs over, om der er nok), vi fik sammensat menuen, fik diskuteret flere emner og problematikker, og vi opdateret begge hold forældre på, hvor vi var i planlægningen. Også var det tid for os at tage hjem :angry: de skulle snakke hemmeligeheder :pokey:

0

Annonce ♥

Lyder da til en produktiv aften. Men den med hemmeligheder - uha jeg hader sådan noget hæhæ.

Ja, det var det. Rart at få det hele drøftet, og mine bekymringer beroliget. Det var faktisk næsten så jeg vil betegne det som hyggeligt :) nu ved jeg da, at de i det mindste godt kan blive inviteret til middag sammen :lol:

Fik afvide, at h2b søster og lillebrors kæreste, der skal sætte mit hår og ligge make up på mig, er så stolte over at få lov at hjælpe mig, og hans søster, har jeg bedt om at hjælpe mig i kjolen :) Jeg glæder mig faktisk rigtig meget efterhånden :a1221:

og nåh ja....

50 dage tilbage!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu går det godt nok stærkt :balloon:

0

Uha kun 50 dage nu - vildt hva.

Ja det må være så fedt at begge sæt forældre kan og vil hjælpe, plus være i samme rum hæhæ

Det er jo det, det var vi også rigtige spændte på.

Min mor har også fundet det hun skal strikke til mine skuldre, så de ikke er helt bare...

På fredag skal vi ud og aftale detaljer med feststedet, DET glæder jeg mig til!!!

Og ja, har ellers haft det lidt svært med svigerfar, men han var helt rar og meget beroligende i aften :)

0

Annonce ♥

Han turde da ikke andet, hans søns svigerforældre var jo tilstede :griner:-

Nej undskyld, ku bare ikke dy mig.

Hehe, men det er jo rigtigt :lol: men det var nu faktisk rigtig hyggeligt.

På fredag skal vi en tur i kirken, også skal vi ud til feststedet og planlægge hele festen.... Jeg glæder mig!!! :balloon:

0

I WIIIIIN!!!!!!!!

H2B er gået med til at få lyskæder i blomsterne.. Hende der skal lave dekorationerne, kom med en ide kan kunne gå med til, så nu er der lyskæder på bordet igen!!! Yay!!!!!

0

Annonce ♥

Menu og drikke:

Eftermiddag:

Verdi, Kaffe, Te, kransekage, chokolade, småkager, konfekt, øl og vand

Forret - serveres:

Asparges suppe med kødboller og brød

Hvidvin

Hovedret - buffet:

Rosastegt oksefilet med ovn bagt kartoffel - hertil topping som hvidløgssmør, creme fraiche eller lign.

Krydret lammefilet med pommes cicilienne

Sennepsglaceret herregårdsskine med kartoffelsalat

Salatbuffet med flere forskellige tilbehør, dressinger og tzatziki

Rødvin, øl og vand

Dessert - Serveres:

Hjemmelavet is

Portvin

Bryllupskage med kaffe, te, chokolade og småkager og Asti D'muscato

Natmad:

Røde pølser med det hele

Så bliver der af drikkevarer:

Mokai

Shots - gajol, sambuka

Bailey

Diverse drinks med vodka, rom, whiskey, gin

Sodavand

Øl

0

Mums hvor lyder det lækker :biggrin: Dejlig menu... Godt nok ville jeg savne noget fugl til buffeten - men det er jo bare mig, som er kræsen :wink:

Min kære veninde som er konditor sagde til mig til en anden venindes bryllup: "Lov mig du servere bryllupskagen til receptionen, da gæsterne ALDRIG kan spise noget af den efter en hel middag!" Blot en info, så du ikke køber fuld bryllupskage til alle gæsterne - måske kan du spare en del kuverter væk her?!!

0

Ønskeseddel:

· Vandmanden stjernetegnsfigur i sort som mand

· Vandmanden stjernetegnsbillede

· Fisken stjernetegnsfigur hvid som dame

· Kuglegrill

· http://www.etsy.com/...=af_you_favshop - Med H for Hansen også skal der stå Pernille & Bo

· Verner Panton Globe lampe – Ø40 cm

· Scanpan knivblok – Green spectrum

· Scanpan knive: kokkekniv (orange), brødkniv (gul), universalkniv (1 blå, 1 Lilla), santokukniv (rød)

· Grand Cru Hvidvinsglas Bordeauxglas 32cl (8 stk)

· Penge

· Billede: PREMIÄR, lyscrescendo Kan købes ved Ikea. http://www.ikea.com/...ducts/00176853/

· Billede: http://dk.art149.com/billeder/3250.html i str 200*133 med ramme.

0

Ønskeseddel:

· Vandmanden stjernetegnsfigur i sort som mand

· Vandmanden stjernetegnsbillede

· Fisken stjernetegnsfigur hvid som dame

· Kuglegrill

· clip_image002.jpghttp://www.etsy.com/...=af_you_favshop - Med H for Hansen også skal der stå Pernille & Bo

· Verner Panton Globe lampe – Ø40 cm

· Scanpan knivblok – Green spectrum clip_image003.jpg

· Scanpan knive: kokkekniv (orange), brødkniv (gul), universalkniv (1 blå, 1 Lilla), santokukniv (rød)

· Grand Cru Hvidvinsglas Bordeauxglas 32cl (8 stk)

· Penge

· Billede: PREMIÄR, lyscrescendo Kan købes ved Ikea. clip_image005.jpghttp://www.ikea.com/...ducts/00176853/

· Billede: http://dk.art149.com/billeder/3250.html i str 200*133 med ramme. clip_image007.jpg

ej hvor sjovt..!! Vi ønsker os også stjernetegnsfigurerne i mand og dame fra royal copenhagen :) Synes det er en genial gave idé :)

0