NulleVB

Bo & Pernille - 21.1.12 - Bryllupsberetning :)

478 indlæg i dette emne

Hvad med Flemming Holmstrøm?

Hvor er han præst henne??

I viborg domkirke :)

Han kommer med i overvejelserne i morgen. Ham på kirkekontoret, får en opgave i morgen, men han har heldigvis selv arbejdet på det i dag, dog uden held, da vi selv lige ville forsøge os først, men uden held.

Men er en kende presset lige nu, synes jeg...

Tror jeg går i seng, der er et program om tornadoer, magter ikke andet lige nu..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med Flemming Holmstrøm?

Hvor er han præst henne??

I viborg domkirke :)

Han kommer med i overvejelserne i morgen. Ham på kirkekontoret, får en opgave i morgen, men han har heldigvis selv arbejdet på det i dag, dog uden held, da vi selv lige ville forsøge os først, men uden held.

Men er en kende presset lige nu, synes jeg...

Tror jeg går i seng, der er et program om tornadoer, magter ikke andet lige nu..

Haha ups Kevin snakkede vist i søvne, da jeg spurgte ham (de er i familie med hinanden). Han hedder Leif Holmstrøm :)

Håber at i finder ud af noget i morgen, så i kan nyde den sidste uges tid :)

0

Del dette indlæg

Åh nej nej nej nej... Det er ikke fedt, at præsten sådan bliver sygemeldt :td: .... Men SUPER plan med kirkekontoret - Giv dem tørt på Zilla :tunge: .. er helt sikker på, at I nok skal finde en som kommer til at gøre vielsen helt speciel og lige så skøn som i havde håbet med den anden præst! :loveboard: Det skal nok løse sig :hug: - og iiihh jeg får helt sommerfulge i maven bare af at tænke på at du skal giftes om 9 dage!! :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak zillaer, hvor er i søde.. :ilovebryllupsklar::bearhug:

Da kl. var 9.30 stod jeg på kirkekontoret, og vi fik snakket lidt frem og tilbage, men med de tiltag vi selv havde gjort, kunne de ikke hjælpe os med det samme, så han skulle kontakte provsten.

Klokken lidt over 12, ringede han igen, de havde fundet en præst til os, vi fik hende vi så havde ønsket. Jeg har allerede været i kontakt med hende, og vi har aftalt et nyt møde på onsdag, men er meget i tvivl om vi skal starte helt forfra, eller det er ny samtale og det hele med præsten.

Måtte dog skrive til hende, at vi havde bestemt salmer og indgangsmusik, og det var trykt i sanghæfter og klar, så håber hun acceptere.

Har sendt en lang mail til fotografen, med tanker og ideer, da vi nok ikke når at mødes med hende inden vielsen.

Men nu er der så småt styr på det hele, nu skal der bare lige gå en lille uges tid og 2 arbejdsdage, så har jeg fri indtil jeg skal giftes :loveshower:()()

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er jeg også glad for, så er jeg lidt rolig igen :)

Nu er alt set kreative færdige, og jeg går så småt og pakker tingene i passer, så så er klar til at blive transporteret fredag :)

Vi har en slap af weekend, også er der bridget Jones på tv3 - love it!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gik også en kende i panik, og det var første gang jeg mærkede zillaen :sm:

Nu er der kun 6!!!! dage tilbage :toot: nøj jeg glæder mig efterhånden :lol:

Er der nogle af jer der ved om man kan damprense et slør?, Det er blevet krøllet, hvad gør jeg ved det??? :huh:

0

Del dette indlæg

Så går vi hastig mod 2 dages mærket :)

Der er sket en masse, men er på mobile, så det bliver en større opdatering i morgen :)

Vi har haft møde med præst nr 2

Fået lavet prøve make up og hår , samt ordnet negle

Vi skal - måske - have møde med fotografen i morgen

og nøj hvor jeg glæder mig efterhånden :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 dage!! 2 dage!! :balloon:

Vi har haft møde med præst nr 2

Fået lavet prøve make up og hår , samt ordnet negle

Vores møde med præsten gik godt, vi har holdt fast i alle de detaljer vi havde aftalt med den anden, men hun ville gerne vide lidt om os, så hun kunne skrive en tale. Men hun er rigtig dygtig, og er glad for det bliver som vi aftalte med den anden :)

Vi skal - måske - have møde med fotografen i morgen

Vi skal - omsider . mødes med fotografen i dag, 10.30 :toot: Det er vel heller ikke for tidlig :biggrin:

Uhhhhhhhhhhhh nu er det snart hva - fedt at I har fået orndet det med præsten, plus dine hår og make-up ting

Nej, hvor er der ikke længe til :) :)

Er sikker på, at det bliver en fantastisk dag!

Nej der er godt nok ikke længe til mere, har en hær af elefanter i maven efterhånden, drømmer om bryllup og spiser ingenting :lol:

Det bliver så spændende... Hvordan blev prøveopsætningen?

Det gik rigtig godt, har lige lagt lidt billeder ind :lol: - se bort fra fedtet hår og underlige ansigter, var ved at fugte læberne :huh:post-53317-0-93858500-1326954388.jpgpost-53317-0-67138900-1326954403.jpgpost-53317-0-23892100-1326954416.jpgpost-53317-0-35418600-1326954468.jpgpost-53317-0-31413000-1326954426.jpg

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sød detalje med fletningen i siden... Du bliver så flot

Tak :bearhug: Det håber jeg da :lol:

Det er sådan set også det eneste fra min oprindelige ide der er tilbage, men synes bare den bryder så fint, og gør det knap så "stramt".

Prøvede også at bytte mit slør ud, med det jeg skal have på når vi danser brudevals, det er godt nok ærgeligt i forhold til.. Der kan man godt se, der er en pris og kvalitetsforskel :)

Redigeret af NulleVB
0

Del dette indlæg

Vi skal - omsider . mødes med fotografen i dag, 10.30 :toot: Det er vel heller ikke for tidlig :biggrin:

Så har vi haft nøde med fotografen,og hun var bare så rar, og med på en masse sjove og anderledes ting :thumbsupsmileyanim: Vi snakkede lidt om, da jeg jo er både døbt og konfirmeret i kirken, ville der være en rigtig god symbolik i, at et detalje billede af brudebukketten og ringene, ville være fedt, med et billede af døbefonden hvor buketten og ringene ligger i :) det var faktisk H2B's ide, og jo mere jeg har bearbejdet den, jo federe en ide, synes jeg det er :a1221:

I stedet for de traditionelle par billeder, bliver der lavet en "fotoboks", lidt ala fotovæg, hvor fotografen tager 3 billeder af hver gæst, et pænt, et goofy og et, hvor de har skrevet en hilsen til os, de bliver så sat op, lidt ala de STD kort som flere herinde bruger.

Også skal vi ud og fodre ænder :lol: tror det bliver rigtig godt!!

Nu er jeg ved at lave de sidste detaljer, og hvor har jeg godt nok ondt i maven efterhånden :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer