NulleVB

Bo & Pernille - 21.1.12 - Bryllupsberetning :)

478 posts in this topic

Annonce ♥

Tusinde millioner tak for alle tillykkerne :) Det var en fuldstændig perfekt dag! Alt gik som det skulle, og vi har festet til den lyse morgen. Vi kom hjem til en lejlighed FYLDT med ris!! Det var en dag fyldt med følelser, glæde, tårer og rigtig godt humør :) jeg glæder mig til at skrive min beretning så jeg kan huske vores dag til evig tid :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tusinde millioner tak for alle tillykkerne :) Det var en fuldstændig perfekt dag! Alt gik som det skulle, og vi har festet til den lyse morgen. Vi kom hjem til en lejlighed FYLDT med ris!! Det var en dag fyldt med følelser, glæde, tårer og rigtig godt humør :) jeg glæder mig til at skrive min beretning så jeg kan huske vores dag til evig tid :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde millioner tak for alle tillykkerne :) Det var en fuldstændig perfekt dag! Alt gik som det skulle, og vi har festet til den lyse morgen. Vi kom hjem til en lejlighed FYLDT med ris!! Det var en dag fyldt med følelser, glæde, tårer og rigtig godt humør :) jeg glæder mig til at skrive min beretning så jeg kan huske vores dag til evig tid :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tusinde millioner tak for alle tillykkerne :) Det var en fuldstændig perfekt dag! Alt gik som det skulle, og vi har festet til den lyse morgen. Vi kom hjem til en lejlighed FYLDT med ris!! Det var en dag fyldt med følelser, glæde, tårer og rigtig godt humør :) jeg glæder mig til at skrive min beretning så jeg kan huske vores dag til evig tid :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tusinde millioner tak for alle tillykkerne :) Det var en fuldstændig perfekt dag! Alt gik som det skulle, og vi har festet til den lyse morgen. Vi kom hjem til en lejlighed FYLDT med ris!! Det var en dag fyldt med følelser, glæde, tårer og rigtig godt humør :) jeg glæder mig til at skrive min beretning så jeg kan huske vores dag til evig tid :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er igang med at skrive beretningen, men venter lige med at ligge den ind, da der skal billeder med synes jeg.

Men i kan få et sneak peak, at min utrolige svigerinde, der sang denne smukke smukke SMUKKE sang, lige efter vi var blevet velsignet. Her fik mine tårer godt nok frit løb. :heart:

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Først, mange gange tillykke med at du nu er frue :loveshower: Håber I havde en fantastisk dag.

Hvor synger hun smukt, det lyder virkelig fantastisk. Sidder også og har en tårer eller to i øjnene :rolleyes:

Jamen, det var FANTASTISK!!!!! Den lyd der var i kirken var utrolig! Kuldegysfremkaldende! Selv svigerfar var ødelagt af tårer :heart:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det var en fantastisk dag,aften, nat og fest! Hvem kan da lige prale af at have haft KONG FU PANDA med til sit bryllup?!

Hehe ja, historien om HVORFOR Kong Fu Panda var med, kommer også i beretningen :P

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en smuk sang!! Blev helt rørt.. Puuhaaa.. :) Glæder mig rigtig meget til at se billeder og høre om jeres fantastiske dag :cheerleader3:

Jeg kunne slet ikke rumme det i kirken... Jeg TUDEDE!!!! Tårerne havde frit løb.... Er så lykkelig over at dem der vidste det, har filmet det! :heart:

2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: Tillykke tillykke tillykke! :loveshower: :loveshower: :loveshower::loveshower:

Har prøvet at skrive nogen gange, men puha, BK driller i de her dage synes jeg, håber det lykkes nu hvor jeg er på på computeren og ikke fra mobilen!

Glæder mig til billeder og beretning!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer