NulleVB

Bo & Pernille - 21.1.12 - Bryllupsberetning :)

478 indlæg i dette emne

Langt de fleste steder er det ikke øl og spiritus folk løber tør for men sodavand. Det gælder særligt til sommerfesterne. :) Men ja kan man bruge det bagefter eller måske levere tilbage er det ikke nogen dårlig ide at være helgarderet.

Mangler også at få hentet sodavand, for selvfølgelig skal der være sodavand :)

Tillykke med milepælen :denmarkflag:

Hvor har du købt den røde løber.....sådan en skal vi nemlig også have fat i :)

Det så jeg faktisk ikke efter, men betalte selv 100 kr i sin tid!

Så er løberen ankommet :lol: Den er okay, og vil fungere til det behov vi har, den er lidt smal, men fin rød farve. Den er ikke i så kraftif kvalitet som man kunne ha håbet, men den er okay ....

Har købt et slør på ebay, til 31 kr... Svigermor VIL hive mit slør i stykker, og hun får bestemt ikke lov at hive et slør til 800 kr i stykker!!! Så har købt et på ebay jeg kan skifte til inden brudevals, så må de hive lige så tosset de vil :o)

Også skal jeg lave bordkort og menukort på onsdag, de er printet og ligger klar til at blive lavet. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 måned tilbage!!!!! WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Hvad mangler jeg??

- skrive email til fotograf

- skrive email til dj

- lave bordkort

- lave menukort

- købe morgengave (What to buy)

- købe undertøj

- bestille tid til at få ordnet bryn

- skal jeg have en clutch???

Mangler jeg mere?

Venter med spænding på mit slør kommer fra kina, også overvejer jeg, om jeg skal købe noget bling til håret... Er sådan i tvivl....

Redigeret af NulleVB
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med milepælen :loveshower: Det er fantastisk!!! Nu er det altså bare LIGE om lidt.... Det er crazy....! :tunge:

Det lyder nu altså som om du har styr på det meste - det er "småting" du mangler... :) Mht clutch så kan du købe en på eBay til omkring 10dollars og så en smuk snefnug broche til 4dollars - og vupti - smuk clutch der passer til årstiden for 14dollars... :wink: Er på mobilen så desværre ingen links - men prøv at søg på eBay efter bridal clutch... :)

0

Del dette indlæg

1 måned tilbage!!!!! WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Hvad mangler jeg??

- skrive email til fotograf

- skrive email til dj

- lave bordkort

- lave menukort

- købe morgengave (What to buy)

- købe undertøj

- bestille tid til at få ordnet bryn

- skal jeg have en clutch???

Mangler jeg mere?

Venter med spænding på mit slør kommer fra kina, også overvejer jeg, om jeg skal købe noget bling til håret... Er sådan i tvivl....

Hvad har jeg gjort so far:

- skrive email til fotograf - done, venter stadig på svar... Skrev d 22 dec, nu synes jeg godt hun må svare :sm:

- skrive email til dj - done

- lave bordkort - ALLE er klippet, mangler at blive sat sammen

- lave menukort - Done

- købe morgengave (What to buy) - Har fundet ud af hvad det skal være, skal bare ha fat i billedet, ha spurgt om pris osv, han skal have en tattovering han drømmer om at få

- købe undertøj - DONE

- bestille tid til at få ordnet bryn - klarer jeg selv

- skal jeg have en clutch??? - nej, låner min venindes

- Købe bling til håret - MANGLER

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

LIge knap 3 uger tilbage !!! - synes godt nok jeg er ved at have elefanter, flodheste OG sommerfugle i maven :bunny_4:

På ONSDAG skal jeg til tønder med min veninde og hente min kjole :a1221: shit hvor jeg glæder mig!!

Jeg har i dag købt undertøjet:

37104302_ivory.jpg37108498_ivory.jpg

041020_black.jpg

Undskyld de kæmpe billeder :lol::blink: - jeg endte med - i en forretning jeg aldrig har handlet før, men HELT sikkert handler igen, med at få 30% rabat. Så for bh, hipster, selvsiddende strømper (i hvid der passer til undertøjet) og en bh-forlænger, 457 kr :blink: Sygt billigt...

Vi har ikke været på polter endnu, og er ved at blive lidt nervøs over det :unsure: er sikker på det ikke bliver den her weekend, og så er der to weekender tilbage, den ene skal jeg arbejde, og det ved jeg ikke om pigerne ved :unsure:

0

Del dette indlæg

Jeg ved en ting du mangler...........................at gå op af kirkegulvet og sige JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ja!!!! For søren... Ikke at forglemme :lol:

præsten har forresten haft ringet til os, hun vil gerne mødes på onsdag, det kan vi dog ikke, da jeg jo er i Tønder og Bo er på arbejde, så har forslået torsdag formiddag, da vi begge har fri der, men venter på hun vender tilbage..

Men hvad skal man snakke med hende om? Var der ikke en der havde en liste med spørgsmål til præsten?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næh noget lækkert undertøj... du må da lige smide navnet på den butik, hvor du har fundet det - please :biggrin:

Udover dét, så mangler du jo næsten ingenting mere... wauw... 21 dage tilbage :)

Tja... man snakker vel med præsten om salmer, vielsesritualet gennemgås, programmet for vielsen gennemgås... har ikke prøvet dte endnu, men tror da, at det er en del af det!

0

Del dette indlæg

Tak skal i have piger :) Er også selv ret godt tilfreds med købet, og det er såmænd købt i Change ( http://shop.change.com/ ) De har både en fysisk butik og en webshop :D

Og rigtig godt nytår til jer alle :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har denne liste - ved ikke om det er den du mener:

1. Gennemgang af hele forløbet

2. Hvornår åbnes kirken for gæsterne?

3. Hvad tid skal gom og forlover ankomme til kirken?

4. Hvor lang tid kommer selve vielsen til at tage?

5. Vil der være andre vielser i kirken samme dag?

6. I givet fald hvornår og kommer det til at berøre os?

7. Stoleopstilling ved alteret?

8. Skal jeg komme for sent?

9. Hvor meget skal jeg komme for sent?

10. Hvilke muligheder er der for organist/kor?

11. Skal vi betale noget for kordegn og organist/kor?

12. Salmer/egne udvalgte sange?

13. Sørger vi for oppyntning af kirken?

14. Hvornår kan kirken blive pyntet med blomster?

15. Hvor mange stolerækker der der i kirken?

16. Må der tages billeder / video i kirken?

17. I givet fald er der tidspunkter der ikke må tages billeder på?

18. Må vi have en til at synge i kirken?

19. Må der tages billeder i kirken af os efter vielsen?

20. Må vi få en kopi af din tale efter vielsen?

:)

0

Del dette indlæg

Update:

Det er som om, jo tættere på man kommer, jo mindre har man at update... MEN der er dog sket lidt :P

H2B og bestman var ude og købe deres tøj igår, og han har fået en ide med "Hvis jeg ikke må se dit, må du ikke se mit!" Så jeg skal vente med at se ham til dagen :sm::pokey: Det kan jeg da ikke :lol:

Der er blevet aftalt møde med præsten, torsdag d 5/1 kl 10, kommer hun på besøg :huh: jeg har aldrig haft besøg af en præst før :lol: (har været kærester med en præstesøn i 6 år, men det er noget andet)

Jeg har nu fundet ALT til mit outfit, jeg har købt et "sjal" med kunstig ræv i hvid, bestilte den i torsdags, og der ville være 11 dages levering, men den er kommet i dag :thumbsupsmileyanim: hurtig ekspedition!! faux_fur_shawl_SZ001_1.jpg

Se bort fra den sure brud :biggrin::td:

I morgen skal jeg ned og hente min kjole - wraaaa!!!

Også har jeg endnu ikke hørt fra fotografen :sm: skrev en mail til hende d 22/12, kan jeg godt tillade mig at skrive igen?

0

Del dette indlæg

UPDATE!!!!

Jeg fik efter en længere kamp (køretur) min kjole hjem igår :heart: Den er så ufattelig smuk, og det var en fornøjelse og glæde at have den på igen :7himmel: Jeg har dog tabt mig :o skørtet var blevet for stort, så måtte en størrelse længere ned, jeg må ikke tabe mig mere, så bliver kjolen for stor :unsure: Det blev igår fejret med en tur på MCD i Tyskland :biggrin:

Vi tog et smut omkring grænsebutikkerne og fik handlet de sidste drikkevarer ind.

Jeg har skrevet endnu en mail til fotografen :sm:, ved ikke hvor længe svar tid jeg skal give hende, er så nervøs over hun ikke svarer :unsure:

Så har vi haft det første af 2 møder med præsten, hun havde så mange papir med, og der var mange spørgsmål, men kunne godt lide, at Bo skulle fortælle hvem jeg var, og jeg skulle fortælle hende hvem Bo var, det var meget rørende, at høre ham snakke så sødt og romantisk om mig :a1221:

Det bliver en alternativ vielse, jeg vil forsøge at tegne det, så er det lettere at forstå :lol: Hun forslog at Bo skulle fører mig op :huh: for det første vil jeg føres op af min far og for det andet, så alt det arbejde med at være hemmelig omkring kjolen vil være spildt, så det sagde vi nej til, så vi skal mødes halvvejs ved alteret også skal Bo overtage mig og fører mig helt til alteret. Der skal vi sidde på 2 stole/skamler, lige som Frede og Mary :lol:

404.jpg

Det var præstens ide, og vi kan egentlig godt lide den :)

Vi fik lov at få et anderledes præludium, jeg er ved at kaste op af Brude marchen, så i stedet for, skal vi have Jesu, joy of man's desire af Bach

http://youtu.be/uptLNBRUrBw

Salmer vi skal synge er:

- En rose så jeg skyde :heart:

- Op al den ting som Gud har gjort

- I blev skabt som mand og kvinde

- Du kom med alt det der var dig

Så der blev lige tilføjet endnu en projekt på DIY listen : Sanghæfter :o

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-53317-0-46687500-1325779282.jpg

Det blå kryds er mig

Det grønne kryds er min far

Det røde kryds er Bo

Vi mødes ved forreste stolerække, hvor Bo så fører mig over til lampen hvor man tænder lys for dem man vil mindes eller ønske noget godt for. Her tænder jeg to lys, et for min farmor og et for min mormor. Derefter går vi over til vores stole/skamler.

1

Del dette indlæg

Jeg har skrevet endnu en mail til fotografen :sm:, ved ikke hvor længe svar tid jeg skal give hende, er så nervøs over hun ikke svarer :unsure:

OOOOG hun har lige svaret... Så nu er jeg rolig igen :blush: gik lige i zilla mode et øjeblik :lol:

0

Del dette indlæg

Årh det bliver godt :-D fed ide med at tænde lys! Hvor passer rasmus ind - skal han sidde blandt os andre?

Det var en tanke jeg fik, da hun (præsten) sad og tegnede kirken. Ellers skal han stå ved siden af Bo indtil han "overtager" mig, også skal han sætte sig ned når min far og Bos far sætter sig.

Jeg spurgte præsten hvornår jeg skulle ankomme til kirken, "4 minutter før vielsen!" :blink: Da Bo så spurgte hvem der havde fundet på at det lige præcis var 4 minutter før kunne hun ikke svarer på det :lol:

Har forresten købt en hofteholder i dag, til 75 kr - loooooove udsalg!!! :c166:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer