Chrisser84

Musik til bryllup

8 indlæg i dette emne

Hej,

Vi er ved at finde musik til vores bryllup i december og vi er egentlig lidt i tvivl. Vi har et budget på 4.-6.000 kr. Nogle ideer?

Derudover har vi selv fundet et par stykker. Bendt Aaen (enmandsband), dj Henrik Slæger og Jens Christian Olesen (enmandsband). Er der nogen, der har erfaring med disse?

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Hej Vi har booket Diskobilen. Vi har ikke oplevet dem personligt, men de får meget ros herinde, og efter at have talt med dem, er vi slet ikke i tvivl :thumbsupsmileyanim: Super imødekommende og klar til at gøre vores fest til noget særligt. Personligt er vi ikke til levende musik, en jukeboks var lidt for kedelig og upersonlig, så Diskobilen er det helt rigtige for os. Du kan sende dem en forespørgelse på pris til netop jeres fest, på deres hjemmeside..

KH clemang71

0

Del dette indlæg

Super imødekommende og klar til at gøre vores fest til noget særligt.

KH clemang71

Det tør jeg godt at stå ved. Ikke kun fordi det er mig selv der kommer men jeg vil sige at vi altid tager os god tid til at tale med vores kunder inden festen for bl.a. at afstemme de praktiske forhold men lige så meget for pejle deres musiksmag, men den bryllupsfest jeg lavede i går sætter en tyk fed streg over det, for det er en af de få gange hvor jeg har været lidt nervøs om man nu kunne matche deres musikstil som var brasiliansk og israelsk musik, chill lounge + at meget af det musik som jeg plejer at spille særligt til dinner ikke var deres (hendes) stil. Det krævede rigtig meget forberedelse fordi jeg jo ikke bare kunne sværge til min ret omfattede samling, men det gik også over al forventning og så er det det hele værd.

Hvis vi taler om Sjælland vil vores pris normalt ligge et sted mellem 5.700 -6.000 kr. men det inkluderer så også at der er musik fra festen starter til den slutter, så der er ikke noget med at man skal have ekstra penge med fordi festen trækker ud over kl. 2. Det er kun jer og et eventuelt feststed der sætter stoptidspunktet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal forresten lige siges, at brylluppet skal holdes på Dronninglund Slot i Nordjylland

Så ville jeg klart tage fat i Hans Lynnnerup, Mobildiskotek Limelight. Ham har vi samarbejdet med i flere år: Sådan at forstå at vi henviser til ham (og omvendt) fordi det er en lang og dyr fornøjelse at køre til Nordjylland. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej Hej Vi har booket Diskobilen. Vi har ikke oplevet dem personligt, men de får meget ros herinde, og efter at have talt med dem, er vi slet ikke i tvivl :thumbsupsmileyanim:

KH clemang71

Det har I så om knap 4 dage for det er jo lige rundt om hjørnet :rolleyes: Samtidig er det årets næstsidste bryllup for mit vedkommende (medmindre der "dukker" andet op). Ellers står den på firmafester og fødselsdagsfester i resten af 2011.

0

Del dette indlæg

Hej Hej Vi har booket Diskobilen. Vi har ikke oplevet dem personligt, men de får meget ros herinde, og efter at have talt med dem, er vi slet ikke i tvivl :thumbsupsmileyanim:

KH clemang71

Det har I så om knap 4 dage for det er jo lige rundt om hjørnet :rolleyes: Samtidig er det årets næstsidste bryllup for mit vedkommende (medmindre der "dukker" andet op). Ellers står den på firmafester og fødselsdagsfester i resten af 2011.

:thumbsupsmileyanim: Yehaaaaaa Diskobil - Meget lige om lidt, og vi glææææder os :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer