NBN84

N&K ~13.10.12 ~ Flere sneakpeaks!

700 indlæg i dette emne

13.000 .... WOW .... okay, så havde jeg måske nok også takket nej tak .... eller havde jeg, haha .... ff da ..... well ..... ikke noget at gøre ved det. Tænk positivt i stedet for og tænk på hvor meget tyl og stof og skidt og kanel du kan købe for at pynte det andet lokale om! :) Hvis du mangler inspiration, så prøv at gå ind på DR NU TV og se de der programmer, der vist nok hedder "hvad bruden ikke ved" .... der er de ude og lave ting og sager i de sindsygeste lokaler der er totalt inspirerende, hehe.

Men bum .... dunno mht receptionen .... dunno om der ligger noget her i nærheden .... hmm ..... altså du må gerne låne min have .... der er sådan lidt regnskovstema over den .... altså jeg kører jo med den herhjemme, at det jeg forbruger extra under den varme bruser, bliver givet tilbage i form af CO2 ude i haven! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers - jeg kan slet ik huske hvad farve du har valgt som tema ? Altså jeg syns SLET ikke det er fortidligt at begynde at kigge efter ting og sager! :D Altså efter vi (=jeg) har valgt guldtemaet og hvid / sort .... altså så kan jeg jo ENDELIG begynde at give den gas på eBay og Etsy (totalt ynglingsside, hehe)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HVOR ER DEN KJOLE BLEVET AF!?!?!?!?

Jeg gider da overhovedet ikke snydes for din smukke figur i drømmekjolen! :o

Jeg har rigtig siddet spændt og ventet, og synes nr 1 var SÅ smuk til dig, sikken figur du fik i den... og BOM så var billederne af KIJOLEN slettet... ej hvor ærgerligt altså! jeg vil seeeeeeee :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HVOR ER DEN KJOLE BLEVET AF!?!?!?!?

Jeg gider da overhovedet ikke snydes for din smukke figur i drømmekjolen! :o

Jeg har rigtig siddet spændt og ventet, og synes nr 1 var SÅ smuk til dig, sikken figur du fik i den... og BOM så var billederne af KIJOLEN slettet... ej hvor ærgerligt altså! jeg vil seeeeeeee :cheerleader3:

Jamen selvfølgelig må du se KJOLEN, fordi jeg elsker simpelthen den kjole, den kan lige komme på i en dags tid... :loveshower:

Ignorer venligst mit meget svedige ansigt, men som skrevet, den der aircondition virkede slet ikke... Og kjolerne var varme! :wink:

Billedet er slettet... :tunge:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13.000 .... WOW .... okay, så havde jeg måske nok også takket nej tak .... eller havde jeg, haha .... ff da ..... well ..... ikke noget at gøre ved det. Tænk positivt i stedet for og tænk på hvor meget tyl og stof og skidt og kanel du kan købe for at pynte det andet lokale om! :) Hvis du mangler inspiration, så prøv at gå ind på DR NU TV og se de der programmer, der vist nok hedder "hvad bruden ikke ved" .... der er de ude og lave ting og sager i de sindsygeste lokaler der er totalt inspirerende, hehe.

Men bum .... dunno mht receptionen .... dunno om der ligger noget her i nærheden .... hmm ..... altså du må gerne låne min have .... der er sådan lidt regnskovstema over den .... altså jeg kører jo med den herhjemme, at det jeg forbruger extra under den varme bruser, bliver givet tilbage i form af CO2 ude i haven! :lol:

Ellers - jeg kan slet ik huske hvad farve du har valgt som tema ? Altså jeg syns SLET ikke det er fortidligt at begynde at kigge efter ting og sager! :D Altså efter vi (=jeg) har valgt guldtemaet og hvid / sort .... altså så kan jeg jo ENDELIG begynde at give den gas på eBay og Etsy (totalt ynglingsside, hehe)

Jamen jeg gider ikke gi' 13.000,- endda ikke når det er helt uden for sæson, og slet ikke når I får det til 11.000,- i højsæsonen... :tunge: Ville max gi' 10.000,- og jeg prøvede ellers at krejle, men der var intet at gøre... :wink: Dumme Per nå, for jeg vil også... :wink:

Og ja vi kan bare pynte helt vildt op... Stof everywhere!!! :thumbsupsmileyanim:

Jaaa, jeg har set, hvad bruden ikke ved på Tv2, elsker det program... :cheerleader3:

Haha, tror ikke din have er stor nok til 100+ mennesker?? :tunge: Men tak for tilbuddet... Eksotisk!

Vores tema er chokoladebrun, elfenbenshvid og grøn... Sådan naturagtigt møder vintage blonder... :loveshower: Det ser knaldgodt ud i mit hovede... -HAHA-

Jeg er også selv vild med Etsy og Ebay og og og... Jeg elsker bare shopping! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak piger, hvor er i bare søde! :loveflag:

Jeg har også et billede i hel figur, der lige kan komme med en dags tid... Men det var den søde Lilly-dame der tog billedet, så det er lidt uklart:

Billedet er slettet... :tunge:

Jeg er bare så forelsket i den kjole, kæft den gør bare ALT godt for min krop, som ellers til daglig, tager sig meget rund og bamset ud... :griner:-

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JUBIII!!! :loveshower:

Hvor sidder den da bare godt på dig den kjole!!! Det kan simpelthen være så svært at finde kjoler der giver en god facon, men den der er da virkelig virkelig god til dig! Og piiiift en kavalergang du får! Jeg kan GODT forstå at det var den du valgte :loveshower:

Hvor er du bare sød, tuuuuusinde tak for de dejlige ord!

Jeg er også bare helt vild med den, jeg sys den gør noget helt fantastisk for figuren... Og DET kan altså være tiltrængt når man til daglig render rundt i sine baggy jeans og store bluser... :wink:

Jeg havde faktisk overvejet at sy kjolen selv, udfra et mønster jeg tilpassede mine drømme... MEN jeg kunne ikke finde det rigtige mønster i min størrelse (heller ikke bare i nærheden)... :wink: Og så tror jeg ikke heeelt at jeg kunne få syet en overdel med både stivere og snørre og hele pivtøjet... Jeg er så imponeret over, at du vil sy din egen kjole, og den er vildt smuk på tegningen! :a1221:

Men det er da også bare et for lækkert erhverv, at være uddannet skrædder! :7himmel: Jeg kan kun prale af at sy i min fritid og kan som regel kun sy efter mønster... Men iha, det er min sjælefred hver gang jeg sidder ved maskinen... :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUBIII!!! :loveshower:

Hvor sidder den da bare godt på dig den kjole!!! Det kan simpelthen være så svært at finde kjoler der giver en god facon, men den der er da virkelig virkelig god til dig! Og piiiift en kavalergang du får! Jeg kan GODT forstå at det var den du valgte :loveshower:

Hvor er du bare sød, tuuuuusinde tak for de dejlige ord!

Jeg er også bare helt vild med den, jeg sys den gør noget helt fantastisk for figuren... Og DET kan altså være tiltrængt når man til daglig render rundt i sine baggy jeans og store bluser... :wink:

Jeg havde faktisk overvejet at sy kjolen selv, udfra et mønster jeg tilpassede mine drømme... MEN jeg kunne ikke finde det rigtige mønster i min størrelse (heller ikke bare i nærheden)... :wink: Og så tror jeg ikke heeelt at jeg kunne få syet en overdel med både stivere og snørre og hele pivtøjet... Jeg er så imponeret over, at du vil sy din egen kjole, og den er vildt smuk på tegningen! :a1221:

Men det er da også bare et for lækkert erhverv, at være uddannet skrædder! :7himmel: Jeg kan kun prale af at sy i min fritid og kan som regel kun sy efter mønster... Men iha, det er min sjælefred hver gang jeg sidder ved maskinen... :loveshower:

Det er nemlig lige præcis sjælefred jeg også føler... og følelsen af sammen med kunden at skabe magi! At man får fremhævet alle de allersmukkeste sider på en kvinde, og skjult de mindre flatterende, og at man sammen finder lige præcis den kjole, det snit, det udtryk, som er det kunden drømmer om.. ejmen altså det er FANTASTISK! Desværre er det også en hård branche, der kræver nogle ofre som jeg ikke var klar til at gi, så nu er det kun min "fritidsbeskæftigelse" dvs. jeg syer kun bestillinger for venner og bekendte, når jeg har tid og lyst :)

Og der er vist ingen tvivl om at det er noget af et uoverskueligt projekt at begynde at lave corsage med alt hvad det indebærer af stivere, prøvninger, bånd, og ikke mindst "lukningen" dvs skal det være snører, knapper, lynlås osv... når man er "hobby"syer! Jeg synes ihvertfald jeg har set mange uheldige eksempler på det... Mht. at finde købe-mønstre i din størrelse, så er der så vidt jeg ved udkommet et blad der hedder Burda plus.. det skulle vist være med plusstr. Jeg kan ikke sige hvor gode de er, jeg laver jo altid mine mønstre selv :) men det er måske et forsøg værd? Altså til en anden gang.. fordi den der kjole er der bare ingen tvivl om at du skal holde fast i! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Receptionsinvitationer (hvor der også er en flot bagside fuld af informationer, men nok lige for mange informationer til at offentligtgøre den):

post-52754-0-13911000-1315220209.jpg

Reservér dagen kort (STD):

post-52754-0-58715000-1315220301.jpg

STD-magneter:

post-52754-0-23174400-1315220335.jpg

STD-kuverter:

post-52754-0-54147500-1315220362.jpg

Er helt vild med det romantiske udtryk og farverne skal gå igen i hele vores bryllup... Jeg kan lige vise jer et billede af den prøveinvitation jeg har lavet indtil videre... Håber de forskellige ting minder nok om hinanden... Og så må jeg hellere skrive, at den er vind og skøv, er meningen at blonden skal sidde på midten... Og så skal det hele rettes til... Ja og så er det en lommeinvitation... :thumbsupsmileyanim:

post-52754-0-97675900-1315221272.jpg

Overvejer dog lidt, at de endelige invitationer, menuer, osv også skal laves på Vistaprint, fordi jeg simpelthen er vild med, hvor nemt det er... :griner:-

Jeg ved godt, at det nok er billigere at lave design selv i Indesign eller Photoshop... Men altså, har ingen af programmerne, selvom de nok kunne skaffes... Og så kan jeg virkelig godt li' letheden ved det andet... Jeg skal bare sidde og lege med layoutet og vælge skriftstørrelser og måske ændre skrifttype og voila... :badgirl:

Nu må jeg se hvad vi ender med... :balloons:

Hejsa

Jeg er ude i det samme med de invitationer. Jeg har fået foldet EEN i brunt karton :fløjt: Og så gik jeg i stå... ha ha! Vores farver er mocca, råhvid/sand og lyserød. Ved du hvad du skal give for at få de lomme invitationer lavet?? Jeg er nemlig på grænsen til at opgive at bøvle med dem selv, hvis jeg kan betale mig fra det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, jeg syns også at kjolen ser super fin ud på dig!! :D (har vist allerede kommenteret den een gang før lol). Og det bedste af det hele er jo, at du selv er totalt vild med den!! :D Er jo liiige sådan det skal være med en kjole :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der sker ikke så meget her... :tunge: Har dog været ude og købe undertøjet til den store dag, det bliver det her:

post-52754-0-90159200-1320756428.jpg

post-52754-0-95613700-1320756472.jpg

Det var den BH, bare i sort, jeg havde på da jeg var ude og prøve kjolen og den gav bare en fantastisk flot kavalérgang... :thumbsupsmileyanim:

Så skal jeg havde fundet strømpebukser, men dem plejer jeg at havde lidt svært ved... De falder altid ned! Så skal virkelig ha' fundet nogle gode nogle... :rolleyes: Bare lidt svært i plusstørrelse... Udover det skal jeg have lavet et strømpebånd... Tror altså jeg laver det selv, det ER jo ikke så svært... Tror jeg nok... :cowsleep:

Strømpebåndsinspiration:

post-52754-0-26555000-1320756759.jpg

Kan endda godt li' den nederste her... :cheerleader3: Men ender nok med noget mere enkelt og så med perler på...

En anden ting jeg skal have lavet, og som jeg har bestilt varer hjem til, er blomster til håret... Ligesom dem her:

post-52754-0-98571500-1320756857.jpg

Hihi og ignorer lige kagen, den fulgte med frisuren! :biggrin: Er desuden også næsten 100 på, at det er den her frisure der skal være min hovedeinspiration til frisuren på dagen... :loveflag:

Dog tror jeg at der skal et slør nedenunder... For jeg VED at der er mange der ville elske at klippe i det efter brudevalsen... Og derfor tror jeg at jeg selv vil sy ét... Man kan nemlig få billig brudetyl i stof2000 og så kan jeg jo selv vælge størrelse, farve, bling-bling, osv... Men det er også kun fordi at jeg vil have et enkelt sl'r, a la det her:

post-52754-0-69307100-1320757256.jpg

Det skal ikke være hellangt, da der jo er sådan nogle "gardiner" på kjolen, så for at de skal komme til sin ret, sys jeg at sløret skal stoppe dér... Måske der skal en satinkant på sløret og nogle perler... Men det må jeg se på...

Der er jo masser af projekter at gå i gang med, kan I nok høre... Og jeg går lidt og venter på, at materialerne kommer hjem... :cheerleader3:

Til sidst skal jeg finde på en bolero af en art til mine arme... Og jeg havde egentligt tænkt en strikbolero i den her stil:

post-52754-0-56922600-1320757423.jpg

Jeg kom så til at vise den til H2B og han sys slet ikke det er brudeagtigt nok! Han ELSKER blonder, bling og tyl... Og efter jeg har fortalt ham (UDEN at vise ham noget som helst selvfølgelig) at der slet ikke er noget af den slags på kjolen, vil han gerne have at jeg giver den gas på alle de andre detaljer... Ikke at han overhovedetskal bestemme noget om mit look, vil jo gerne at han overraskes, men på den anden side, så sys man jo netop, at han skal sys man ligner en guinde på dagen... :7himmel:

Så jeg har tænkt at sy en bolero i blondestof, måske to lag med taft nedenunder, da kjolen jo er i taft... Men ellers noget a la det her:

post-52754-0-65682800-1320758113.jpg

Jeg har nemlig et symønster på den her bolero og så kan man jo selv vælge stoffet... Tænker det skal være en tung blonde, så man ikke kan se så meget hud igennem... :)

Så kunne man jo lave en rød tråd og sætte samme satinkant på slør, bolero og eventuelt i blomsterne i håret... Ja og i strømpebåndet, hvis man skal i gang alligevel... :thumbsupsmileyanim:

Nåeeee ja, og så skal vi også i gang med at finde en printer eller måske bare købe patroner til den gamle, så jeg kan lave prøveinvitationer... Da alle tingene jo allerede er kommet hjem! Har bestilt det hele på:

http://www.imaginedoingityourself.co.uk/

Sys det er sådan en god hjemmeside... :cheerleader3:

Og og og... Så sker der ikke mere pt.... Udover at jeg har suuuuper travlt med min uddannelse pt., der er SÅ mange ting at have styr på og med en lille tumling herhjemme, så er der bare aldrig et stille øjeblik... Så nyder lige de stunder jeg har, hvor jeg endelig kan sætte mig ned og BK-nørde lidt... :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et lille trick til nylonstrømper, der falder ned (gør de også altid på mig) - trusserne udenpå (evt. et par indenunder også). Så bliver de siddende perfekt hele aftenen, og man skal ikke gå konstant og hive op. Lyder måske skørt, men det er sgu effektivt :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh.. Fantastisk opdatering!! :loveshower:

ELSKER dine strømpebåndsinspirationsbilleder (FUCK et langt ord.. :o ) Så for noget tid siden det her på Etsy :heart: :

il_570xN.229649850.jpg

Se det her.. Der nåede jeg lige at tænke: Hmm.. Skulle man måske liiiiiige.. Men NEJ - jeg har jo allerede et... :rolleyes:

GOTTA LOVE BLING!

Jeg tænker - at din kæreste måske ikke synes det er "fancy" nok - men jeg synes altså den er SUPER sød den bolero du har fundet!

:) Lets face it - hvad ved mænd om sådan noget! :lol: Men ideen med at sy din egen er jo også ret tiltagende - og taft er MØGlækkert at have på synes jeg.. :heart: Så det kunne der da godt komme noget rigtig godt ud af.. Jeg følger spændt med i udviklingen! :lol:

Men søde dig - SY dit eget slør? Ahermm... Har du HØRT om Ebay!?

:o Medmindre det er fordi du gerne vil have et du selv har lavet - så tror jeg ikke at det kan "betale" sig at købe materialer - selvom tyl ikke koster en skid..

Lad mig se - numselangt, satinkant, etlags og perler... *rumble rumble*

$(KGrHqF,!jcE6EJdB0WkBOk3-2L5UQ~~60_12.JPG

Men DEJLIGT at "se" dig igen!!

:bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3: Sommer: Jaaa, det trick kender jeg godt, men jeg sys bare det er så kikset... :tunge: Altså normalt er det lige meget, men liiiige på min bryllupsdag, gider jeg hverken være kikset udenpå eller indenunder.. Haha... Overvejer lidt nogle selvsiddende strømper, da jeg har haft nogle før, der bare sad SUPER godt! :cheerleader3: Jeg må på den store strømpejagt, der er tid nok til jo... :biggrin:

Shedevil: Uhaaaa, sikke dog et SMUKT strømpebånd! ELSKER virkelig også bling bling... :loveboard: Nu har jeg også kun prøvet at lave et strømpebånd i mit liv, og det gik sådan, hmm hmm, så hvis det er ALT for svært, så må jeg ud og finde et... :biggrin:

Jeg er også spændt på, hvad jeg finder ud af med den bolero, sys sgu egentligt at det er lidt svært... Men heldigvis har jeg god tid til at finde ud af det... Og kjolen kommer jo også snart hjem... Måske nemmere når man kan holde tingene sammen... :lol:

Hihi, jeg HAR allerede købt et slør på Ebay, gav endda hele 47 kr for det, mener jeg... MEN de der Ebay slør er simpelthen i det allerbilligste tyl, i hvert fald det jeg fik... Og så er detaljerne ofte limet på (som på mit) og jaaaa... Tror bare at jeg ville elske at ha' et slør i sådan en blød kvalitet... Men jeg sys at de er lidt dyre, når de koster 1500 kr i Lilly fx... Det bløde tyl de har i fx stof2000 koster 60 kr pr meter og så er det 3 meter i bredden... Dvs. MASSER af tyl for 60 kr... Men kan godt se, at det er meget dyrere end de andre slør... Er bare sikker på, at jeg får sådan noget billig-tyl ind igennem døren... :blush::blink:(y)

Men jeg har heldigvis, igen, laaaaaaaaang tid til at finde ud af det... :toot: :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he ja, jeg kan sagtens følge dig mht. tricket - jeg lurer også lige med, om der kommer andre bud :wink: Jeg skal jo giftes i juli, så jeg overvejer at droppe nylon'er.....det bli'r jo nok RET varmt.

Spændende projekt med sløret. Kan godt forstå, at du gerne vil ha' en lækkert hjemmesyet slør. Glæder mig til at høre mere :) Og enig med Shedevil - godt at "se" dig her igen :cheerleader3:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
He he ja, jeg kan sagtens følge dig mht. tricket - jeg lurer også lige med, om der kommer andre bud :wink: Jeg skal jo giftes i juli, så jeg overvejer at droppe nylon'er.....det bli'r jo nok RET varmt.

Spændende projekt med sløret. Kan godt forstå, at du gerne vil ha' en lækkert hjemmesyet slør. Glæder mig til at høre mere :) Og enig med Shedevil - godt at "se" dig her igen :cheerleader3:

Jeg tror også sagtens at jeg kan undvære dem... I hvert fald rent varmemæssigt... Men jeg skal helst ha noget på lårene, så de ikke gnider sammen og laver brændmærker... :-o

Jeg er også selv spændt på sløret... Må se hvad det ender ned... Og ja, selvfølgelig er jeg her endnu... Kan jo ikke undvære jer herinde!!! :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

haha .... join the club med lårene, der klistrer sammen .... der var faktisk en tråd herinde omkring det for nogen måneder siden .... jeg prøver lige at finde den :) der var mange gode råd til, hvordan man kom udenom den.

- og så er det jo lidt tid til at prøve det af næste sommer .... jeg tror nemlig du blir skør af at ha strømper - selvsiddende el ej. De fleste herinde siger i øvrigt også, at det er et helvede med strømpebukser under kjolen, så den skal nok droppes :) Mange smider faktisk trusserne helt, fordi det er irri, når man skal på kolum, hehe.

Linket til lår-problemet er HER :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer