kathL

R & K - Billedspam TTD

262 indlæg i dette emne

Altså ligemeget hvad sp er det jo dig der er bruden, den smukkeste på dagen og den eneste i den hvide kjole, og det tror keg næppe dine søstre på nogen måde kan tage fra dig :rolleyes: Jeg synes bedst om den sorte kjole, også fordi jeg har en lille mistanke om at skørtet på den anden kjole ikke falder særlig flot i virkeligheden (plus det virker meget kunstigt på billedet). Jeg synes den sorte har en bedre pasform og et meget mere klædeligt snit. Har dine søstre været ude og prøve nogle forskellige galla-kjoler så i ved hvad der klæder dem? Det tror jeg bestemt er værd at tage med i overvejelserne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

orv det der med at prøve gallekjoler-var en ret smart ide :thumbsupsmileyanim: det gør vi lige - fjollet jeg ikke lige havde tænkt på det

shedevil: Jeg har kigget på kjolerne i lilly, og de kjoler de har som er til lav pris, er også korte kjoler, og de skal være lange og helst strop løse... mine søstre har mange krav, og det er ikke helt let at klæde dem på... Men vil jo også gerne gøre dem tilfredse, ellers havde jeg bare fundet en billig sag i h&m :biggrin:

Men må nok give søstrene ret i at de lange kjoler ville passe rigtig godt ind i vores slotsbryllup ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så kom kjolerne fra kina!

kjolerne til mine søstre som skal være mine brudepiger

jeg havde bestilt denne her

00557.jpg

Kjolerne skulle være i farven lillac med ivory bånd og tea green med ivory bånd.

De er efter længe research af forskellige kinakjolesider, blev de købt fra outerinnner.com - har fået rigtig god service, og resultatet af kjolerne er super

Jeg skulle ifølge deres leveringstid først få dem 2januar 2012 men har allerede modtaget dem nu, og tænk engang de blev sendt fra honkong i ondsags og fredag aften stod pakke manden uden foran min dør :cheerleader3:

post-53090-0-45239600-1324325674.jpg

Redigeret af kathL
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

mange tak, de er en del for lange så de skal ligges op, men hellere det end være for kort.

Når søstrene får dem på så får jeg lige taget nogle billeder som kommer herind. glæder mig bare så meget til at se dem på.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

mange tak, de er en del for lange så de skal ligges op, men hellere det end være for kort.

Når søstrene får dem på så får jeg lige taget nogle billeder som kommer herind. glæder mig bare så meget til at se dem på.

Det kan jeg godt forstå.. Det er bare noget helt helt andet end at se dem hænge på bøjlen :)

0

Del dette indlæg

Her har jeg da ikke været forbi.. :). Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup.. og sikke et herligt frieri, så sød at han var så nervøs og det hele væltede og han midt i kaos frier til dig.

Rigtig smuk kjole, venter i spænding på billeder når du skal have den rettet til. Jeg tror da også jeg skal et smut omkring Lilly når jeg skal prøve kjoler, og så håbe der er lige så skønne ekspedienter i enten Aalborg eller Aarhus ;)

Rigtig fine kjoler dine søstre skal have og smart de passer i farvetemaer ;) men de kommer med sikkerhed ikke til at overstråle dig..

0

Del dette indlæg

zamm : Mht målene, så er de købt ud fra standard størrelse da det var billigst, jeg bad dog mine søstre om at måle sig for lige at tjekke om det nu også passede ind i deres mål.

JEg ved endnu ikke hvordan de sidder på pigerne, venter spændt på at de kommer og prøver dem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pigerne i deres kjoler

så fik pigerne prøvet deres kjoler, og nøj hvor er jeg bare glad... det var jo to prinsesser der pludselig stod i min stue,... og begge deres reaktion, da de fik kjolerne på og så sig i spejlet var: wow hvor ser jeg godt ud! og JA det gør de :cheerleader3: De er godt nok for lange, så begge kjoler skal ligges op når de engang lige har fundet deres sko. OG den ene kjole skal også ligges ind ved brystet - den var lige en cm for stor. Heldigvis har jeg en mor og en svigermor som bare lige kan svinge en symaskine og så er den klaret :thumbsupsmileyanim:

Nu skal i få lov at se bileder

post-53090-0-91905100-1325258913.jpg

post-53090-0-87933000-1325258976.jpg

post-53090-0-82511200-1325259001.jpg

Redigeret af kathL
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da vidst første gang, at jeg kommer forbi her... Men sikke en skøn tråd :thumbsupsmileyanim: Og jeg er især glad for at høre om endnu et Projekt Kinakjole, der går godt (også selvom det ikke er brudekjoler du har bestilt). Det er nogle super fine kjoler, du har fået købt til dine søstre! :biggrin:

Og skøn brudekjole! Er dog også helt overbevist om, at selvom brudepigekjolerne er flotte, så kommer de aldrig til at overstråle dig! :)

0

Del dette indlæg

ih hvor er i altså bare søde, skønt med al den ros :biggrin: må også indrømme at har haft nerverne uden på tøjet mht kjolerne. måtte forberede mig på det værste, for puha hvor har man også hørt mange uheldige historier. Men med en god portion forarbejde og research så er man nok en smule heldigere

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer