kathL

R & K - Billedspam TTD

262 indlæg i dette emne

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor sjovt. Jeg har lige købt samme kæde - som jeg i øvrigt synes er endnu findere "live" og et par øreringe (vist nok nogle andre men lidt samme stil) og har tænkt mig at give det til min moar, så hun kan få fine nye smykker på til den store dag :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor sjovt. Jeg har lige købt samme kæde - som jeg i øvrigt synes er endnu findere "live" og et par øreringe (vist nok nogle andre men lidt samme stil) og har tænkt mig at give det til min moar, så hun kan få fine nye smykker på til den store dag :loveshower:

Ja den er nemlig meget finere LIVE og super smuk. Er sikker på din mor bliver glad :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare lige et lille pip mere ang de sko, så har jeg lige købt nogle fra det store udland, der var str US10/UK8, hvilket i følge dem svarede til en europæisk str 41 og jeg er normalt en 40½, hvilket også passede med, at de sko jeg fik hjem, var lige lidt for store til mig... Meget mystisk!!!!

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg

woop woop. så kom mutti lige forbi med sin kæreste men vores bryllupsgave :biggrin: og jo den burde de nok have ventet med til selve brylluppet, Men men men nu er det sådan at bryllupsgaven fra dem er en super lækker bosch køkken maskine i knald rød + tilbehørs pakke :thumbsupsmileyanim: og eftersom jeg er ret så glad for at bage kager og nu har sat mig for at lave vores bryllupskage, ja så syntes de ligeså godt vi kunne få glæder af den allerede nu :heart: Skønt skønt skønt! SÅ nu skal der bages :metteholm

post-53090-0-61950700-1329772428.jpg

post-53090-0-37415500-1329772533.jpg

Redigeret af kathL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

morgengaven

så blev morgengaven/mini -bryllupsrejsen købt.

uh det har været længe undervejs men nu er det altså købt og booket.

3 dage i paris :heart:

De billigste billetter i forhold til hvornår vi gerne vil rejse fandt jeg hos airfrance - heldigt jeg fik læst det meste på dansk da jeg bestilte. for de papirer jeg har fået på mail er på fransk :pokey:

nå men så er hotellet også booket, ikke de mest fancy eller pæne værelser, men det ser bare rigtig hyggeligt ud og så er det forholdsvist billigt. 2900 kr -det er jo lige til at betale.link her: hotellet... glæder mig sådan til at overraske manden med min super gode ide :loveshower: og min kære svigermor har sagt ja til at passe vores lille trold i de dage, for som hun selv siger : i skal da på bryllupsrejse, selvfølgelig skal i det.

nu skal vi bare finde ud af hvordan jeg får os transporteret fra lufthavnen til hotellet, og så lige spare lidt monetos sammen til lommepenge :fløjt:

0

Del dette indlæg

Hvor lyder det dejligt med sådan en tur til Paris, det skal han nok blive glad for :loveboard:

Hvis det kan hjælpe lidt, så tog mig og en veninde til Paris sidste år uden at vide hvordan vi kom til hotellet fra lufthavnen. Vi havde besluttet os for hjemmefra, at hvis det gik helt galt, så tog vi bare en taxa. Men vi fandt jo ud af det :wink: Ved lufthavnen kunne man købe billetter til et tog der kører helt ind til Paris, og derfra valgte vi simpelthen bare at gå resten af vejen. Vi kunne godt have taget metroen men vi var lidt nervøse for at køre forkert den første dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skøn skøn køkkenmaskine....havde jeg et stort køkken havde jeg sådan en stående fremme altid.... :cheerleader3:

Fantastisk gave du har købt til ham.....det bliver da super dejligt for jer... :loveshower: Dejligt med noget kæreste tid....det skal man huske :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sikken en dejlig morgengave :loveshower: Havde osse købt en rejse til Sydengland til Claus,men måtte se den aflyst da jeg endte m hold i ryggen. Så vi tog til Comwell Kellers Park og havde fem fantastiske hvedbrødsdage :cheerleader3::bunny_4:

dejligt, der ser også skønt ud :heart:

0

Del dette indlæg

Skøn skøn køkkenmaskine....havde jeg et stort køkken havde jeg sådan en stående fremme altid.... :cheerleader3:

Jeg har en skøn Kitchen Aid til at stå fremme og vi har ikke et stort køkken... Min undskyldning :) Der er ikke plads i skabene ;)

0

Del dette indlæg

morgengaven

så blev morgengaven/mini -bryllupsrejsen købt.

uh det har været længe undervejs men nu er det altså købt og booket.

3 dage i paris :heart:

De billigste billetter i forhold til hvornår vi gerne vil rejse fandt jeg hos airfrance - heldigt jeg fik læst det meste på dansk da jeg bestilte. for de papirer jeg har fået på mail er på fransk :pokey:

nå men så er hotellet også booket, ikke de mest fancy eller pæne værelser, men det ser bare rigtig hyggeligt ud og så er det forholdsvist billigt. 2900 kr -det er jo lige til at betale.link her: hotellet... glæder mig sådan til at overraske manden med min super gode ide :loveshower: og min kære svigermor har sagt ja til at passe vores lille trold i de dage, for som hun selv siger : i skal da på bryllupsrejse, selvfølgelig skal i det.

nu skal vi bare finde ud af hvordan jeg får os transporteret fra lufthavnen til hotellet, og så lige spare lidt monetos sammen til lommepenge :fløjt:

Fantastisk idé!! :cheerleader3: Godt gået... Er sikker på at bliver lykkelig for gaven!

Har selv gjort næsten det samme... Har købt et af Apollos valenstinstilbud, så vi drager en uge til Tyrkiet på et firestjernet hotel med havudsigt og morgenmad :) Bliver fantastisk! Kan slet ikke vente med at overraske ham :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer