kathL

R & K - Billedspam TTD

262 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

YES YES YES!

har idag været inde og hente min kjole. Hende den fantastiske søde dame anne som har hjulpet mig hele vejen igennem, stod klar endnu en gang med et stort smil og en ordentlig rygsæk venlighed og hjælpsomhed.

Jeg får prøvet kjolen på som det jo skal gøres efter den er blevet tilrettet, man må jo hellere tjekke at kjolen stadig passer. Jeg havde godt frygtet at jeg ville få samme følelse som sidste gang, at jeg ville føle at kjolen ikke lige var perfekt alligevel... men men men... blev jo bekræftet i min første indskydelse - kjolen er helt perfekt! den sad bare super godt (mon ikke den løbetræning har hjulpet lidt :wink:) og så havde jeg også bare en god dag hvor jeg følte mig smuk helt fra morgenstunden og det har jo også haft en vis effekt :biggrin:

vil lige tilføje at jeg jo altså havde taget mit fine headpiece med og både anne og en anden ekspedient var meget overraskede over hvor flot og smukt det var, spurgte ind til om det var håndlavet og hvordan det sad fast, og roste det smukke arbejde- så susanne du kan godt være stolt af dit super arbejde! :thumbsupsmileyanim:

havde både min mor og min svigermor med idag. min sviger mor har endnu ikke været med eller set kjolen før, så det var en stor oplevelse for hende, hun blev meget rørt :heart: det betød også meget for mig at hun også syntes om kjolevalget. Samt at give hende den oplevelse, da hun kun har sønner og ja oplevelsen ved være med til det her får hun kun med sin svigerdatter/ døtre. Det var hun også meget taknemmelig for.

vil lige tilføje det nyeste billed af moi in the dress :c166:

post-53090-0-95616700-1333043241.jpg

Redigeret af kathL
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det bare godt ud:-) :c166: Hvor var det godt at du fik YES-følelsen tilbage!!! :heart:

Det er bare SÅ vigtigt. Tusind tak for komplimentet om headpiecet. :kiss: Hovr er du bare flot og det er bare flot sammen m kjolen. Ihh, jeg glæder mig SÅÅÅÅ meget til at høre hvad du synes om resten!!!!

Uhh er mega spændt. :loveshower:

0

Del dette indlæg

polteraben

jo så kom den også her. 2 små uger før den store dag.

Jeg er blevet fortalt at der igennem planlægningen har været en del stridigheder blandt mine veninder, da to piger har taget fuld kontrol over det og INGEN har måtte få noget af vide, eller har haft noget skulle have sagt. Da jeg fik det af vide blev jeg noget ked af det, for ville virkelig gerne have haft at alle mine veninder kunne være med til bestemme noget som de mener afspejler mig, mine veninder kender jo også forskellige sider af mig. NÅ men de konflikter der har været i planlægningsforløbet fortsatte så på min polteraben.

Kl. 10 d. 14 april

ringede det på døren og udenfor stod de alle sammen. SKØNT følelse sådan at have alle sine veninder og en ven samlet hos sig, og vide at alle er kommet for at fejre mig. :thumbsupsmileyanim: De gik straks igang med at sætte morgenmad klar, og allerede der begyndte de første hints at komme. Min veninde som ikke har været en del af planlægningen fortalte nemlig at de ikke vidste at der var fælles morgen mad, så de havde taget deres eget med. De var desuden blevet bedt om at holde sig væk får jeg af vide. Jamen tak for info - det skal nok blive en dejlig dag tænker jeg :unsure:

nå vi spiser morgenmad, det hele er meget stille og der bliver ikke snakket voldsomt meget. Men der bliver lagt fokus på at det er en laaaaang dag. FEDT tænker jeg, men kan se jeg ikke deler den tanke med nogle af de andre.

Jeg bliver hevet ind i mit soveværelse og bliver klædt ud i hula tema og en Palme. Nej lækker er jeg sku ikke, og var da også noget irriteret over det først, men synes nu egentlig også at det var super fedt at de havde fundet det til mig, samt at de havde fundet lidt ekstra til resten af polter folket.

post-53090-0-20414500-1334685964.jpg

efter udklædning - ringer det på døren og ind kommer en dame... FUCK tænker jeg, hvad skal hun nu her.... -HAHA- Det var en latterkususdame! Sjovt var det da, men hylende morsomt nej. grænseoverskridene ja. men alt i alt en sjov oplevelse.

post-53090-0-85491500-1334686055.jpg post-53090-0-17031800-1334686139.jpg

da hun er gået skal vi til at afsted, men midt i det hele kommer min kæreste hjem med min datter som havde overnattet hos sin farmor ( han er heller ikke blevet informere om tidspunkter og hvad vi skal) Det giver lidt problemer, da min datter bryder sammen fordi jeg går igen, og hun havde jo ikke set mig siden jeg afleverede hende i vuggestuen dagen før. lidt uheldigt.

Nogle er gået ned på gaden i forvejen for at lægge nogle ting i bilen, men da vi kommer ned er de væk. og så langt væk havde de altså heller ikke parkeret. Nå men vi finder dem og begynder at gå mod stationen. her mærkes deres uenigheder rigtigt. for pludselig er mine venner delt i to fløje. og de går med 10 m mellem hinanden og mig i midten som prøver at holde kontakt med alle. og i hver fløj jeg er, der kommer der lige en lille stikbemærkning om de andre, som jeg prøver at rede ud og bortfoklare.... følte mig sku lidt som pædagogen på arbejde. Og lige i dag ville jeg nu gerne slippe den rolle og holde fri.

nå vi kommer til frederiksberg st. og går afsted mod næste aktivitet. Planlægeren har glemt sine rutebeskrivelser så vi kan ikke finde vejen. Igen går den ene fløj til venstre og den anden fløj til højre og efterlader mig i midten som ikke har lyst til at vælge side. så jeg stiller mig i protest sammen med to andre fuldstændig upartiske veninder og venter på at nogle kommer og henter os og viser os den rigtige vej.... pis os at de bare ikke kan glemme deres ego bare lige idag. Syns simpelthen det var så ærgeligt at jeg flere gange måtte tage mig selv i at få lidt våde øjne. - men måske det bare er mig der er for følsom, det kan jeg ikke afvise :rolleyes:

Vi finder langt om længe adressen og uden på døren står der bollywood dance fitness og jeg tænker HAHA det her bliver sjovt !!! Da vi så kommer frem skal vi danse strip! FEDT endnu bedre!!! :cheerleader3: og det var SÅÅÅÅ sjovt. alle mine veninder smed deres hæmninger og deres uenigheder og gav den maks gas. og hende underviseren var for cool. hun fik os alle til at føle os super lækre :sm: Det ville jeg gerne prøve igen. og det er helt klart anbefalelses værdigt.

post-53090-0-63003500-1334686797.jpgpost-53090-0-15234800-1334686819.jpgpost-53090-0-26343200-1334686829.jpg

at jeg så skulle slutte undervisningen af med at optræde foran mit polterfolk var noget grænseoverskridende, men jeg gjorde det og de fløjtede, piftede og hujede af mig, det var sku fedt.

post-53090-0-30045900-1334686858.jpg

Vi klædte om og gik ned og satte os og fik noget hjemmebragt frokost og en lille snak. Havde håbet på at folket nu var en smule mere samlet oven på den super cool oplevelse. Meeeen nej. igen sad de delt op og spiste hver sin hjemmebrate frokost - igen var planlægningen og kommunikationen ikke helt i top, for tror ikke de havde fået af vide at planlægeren havde en taske fyldt med sandwich til alle.

post-53090-0-72571400-1334686888.jpg

Vi pakker sammen og tager videre ind til rådhuspladsen. og allerede da jeg ser skiltet Event factory, er jeg ved at bakke om og sige det her det gider jeg ikke bruge energi på. For har tidligere hørt flere der har haft dårlige oplevelser derinde. Men vi går ind og er alle enige om at vi holder humøret oppe og får en fest.

Vi ankommer og står lidt tid i indgangen, der kommer så en mand op, kigger på min søster og hilser og siger: ja man kan jo altid kende bruden på tøjet. hmm ingen af os synes lige den joke var sjov, og han kigger så på mig, bruden og siger i har da heller ingen humor, mens han niver mig hårdt i kinden, kalder mig lille skat og frøken æblekind. Det er ikke et smil han får tilbage men et AV!

Vi kommer ned i deres snuskede kælder, med borde og sofaer der IKKE er rene. Mens nogle af os prøver at finde vej til toilettet, den vej de har fortalt vi skal gå, gennem nogle store gardiner, og et mørkt rum fyldt med ledninger, udstyr og andet vi var ved at falde over. Toiletterne viser sig at være ligeså beskidte. ikke et toilet jeg ville sætte mig på medmindre det virkelig hastede. Ud over det, så er der to andre polterabens i gang, som kører for høj musik og INGEN døre. Følelsen af bare at være endnu nogle let tjente penge har vi nu allesammen. Ikke lige den fede følelse man har lyst til at få på sit polteraben.

Vi får et mere eller mindre iturevet karaoke hæfte i hånden og nu skal vi så finde sangen. imellemtiden er ham der har taget i mod os, været forbi bordet vi sad ved, kommenteret at vi var da nogle kedelige nogle, nu hvor vi ikke drak - det vil sige at vi ikke ville købe drikkevarer hos dem.

Manden der skal hjælpe med indspilningen er super flink og dette events eneste lyspunkt. Han har højt humør og letter den trykkede stemning lidt.

Det der så skulle være et proffesionelt lydstudie som selv de kendte kan indspille i(citat fra hjemmesiden), viser sig at være et meget mørkt og lille bitte rum med 4 mikrofoner, en enkelt højtaler og to karaoke skærme.. ja vi havde nok regnet med lidt bedre faciliteter.

Vi synger sangen 2 gange. Jeg beder specifikt om at man ikke KUN skal høre mig, men også de andre der synger. Men da vi er kommet ud og sangen kører over højtaleren så er vi alle enige om at der ligesom mangler nogle stemmer på den sang. Imens vi sidder og lytter er personalet igang med at rydder op og lukke det hele af- ja tak vi kan ligesom godt mærke at nu bliver vi jaget ud, skal lige siges at så længe havde vi altså ikke været der. Vi påpeger at vi ikke kan høre alle der sang, og får svaret at: jamen, han mente at nu det var en polteraben så skulle bruden være i fokus. MEN nu var det jo ikke det bruden bad om.

Vi lader det ligge, pakker vores ting og går op til døren som nu er låst. Jo tak i har så låst og lukket inden vi overhovedet er kommet ud derfra. en anden mand undskylder den låste dør og skynder sig at åbne for os. Vi var ude på 25 min - havde betalt for 1 time.

Vil lige tilføje her, at jeg har skrevet en dårlig anmeldelse på trustpilot - meget lidt den beskrivelse jeg har skrevet oven over og vil da lige smide eventfatorys ubehøvlede og ubehagelig svar så i kan læse det. :

Kære Kathrine.

Den medarbejder der tog i mod jer har arbejdet hos os i over 10 år, han er super cool, top underholdende, og dybt professionel.

Men muligvis ikke dygtig nok til at vide at når man ager en pige på kinder.

Så havner man på forsiden af trustpilot.

Vi prøvede at skabe lidt stemming hos jer, i kikkede ikke en gang på os i gad ikke svare os når vi spurte jer om noget, i talte end ikke med hinanden.

Vi prøvede at giver jer et ekstra godt drikke tilbud ? der blev blankt afvist vi prøvede at fortælle jer at den cd som normalt koster 1290 kr som i fik til 990 kr kunne være sjorvere hvis vi filmet jer- det skulle kun koster 20 kr ekstra pr person. Vi fik et frækt svar tilbage at det kunne vi glemme!!!!!

Lydrummet består ikke af 5 men 4 mikrofoner de koster ca 10,000 kr pr stk rummet er 14 m2 fint nok til jer eller er det? i havde jo trods alt betalt 792 + moms...

Vi havde masser af kunder mens i var der og de festet og sang og skreg og fyret den af, skulle vi have smidt alle vores andre kunder ud fordi du mener i er slags VIP og skal være alene i hele vores center. Lyd manden er pisse dygtig og gjore det helt rigtige....Rummet du gik ind i var vores lager alså ikke den rigtige vej til toilettet.... Døren er altid låst ud til gaden da vi haft tyveri af folks jakker og tasker - så det var til jeres sikkerhed vi havde lås!!!!!

GØR OS EN STOR TJENESTE AT FORTÆL ALLE DU KENDER OM DIN DÅRLIGE OPBLEVELSE OG LÆG BARE EKSTRA MOMS PÅ,SÅ VI ER FRI FOR AT FLERE SURE TØSER DER IKKE KAN KENDE FORSKELD PÅ ET EVENTCENTER OG HØNSEGAARD

nå nok om det...

vi gjorde hvad vi kunne i de rammer vi nu var i. og synes heldigvis her at pga den dårlige service så var der pludselig et sammenhold hos alle. Det var dejligt.

Vi gik videre på riz raz - et sted de ved at jeg er rigtig glad for. så det var lige i min ånd. Men igen her var det hele sådan lidt kejtet. vi hyggede os da og jeg kunne mærke at de gjorde en indsats på at være glade og holde humøret højt. Men det var ligesom om at energi niveauet havde dalet betydeligt. kun jeg var lidt oppe og køre og havde et håb om at feststemingen ville stige måske ende i en bytur - ku være så fedt at få lov at danse og give den gas med de tætteste veninder. Jeg lagde da heller ikke skjul på at det var det jeg havde ønsket vi sluttede af med.

post-53090-0-52907900-1334686942.jpg

Efter aftesnmaden på riz raz skulle vi med toget til herlev, og ud på en længere gå tur. Vi skulle på et funeventcenter hvor vi skulle bowle. Rigtig hyggeligt, og en god stemning da vi endelig kom frem. Men igen var den lange gå tur LANG fordi folk ikke gad hinanden. kl. var nu 21 og jeg var stadig pinligt ædru. den ene halvdel ville nemlig ikke drikke og den anden ville gerne med holdt sig ret meget tilbage for de andres skyld tror jeg. må indrømme at jeg i perioder kedede mig en smule, for folk ville jo ikke tale sammen, jeg blev vist også glemt nogle gange.

Efter bowling skulle vi hjem til mig og holde dildoparty. Jeg fik dog spurgt om vi ikke kunne aflyse for min datter lå og sov derhjemme og havde været skidt i løbet af dagen (igen kunne det her have været rart med bedre koordination og kommunikation).

kl. er nu blevet 22.30 og 3 stk ville tage hjem for nu kunne de ikke mere, og en 4 ville tage hjem for hun mente at hun var blevet syg. Fair nok sygdom og træthed kan man vel ikke herske over. Men måske er jeg for forventningsfuld og måske ofre jeg mig for meget for dem, men havde nu håbet at de ville trække den lidt længere og slutte af med min ønskede bytur med fest og dans.

Vi andre tog hjem til mig, slog os ned i sofaen og åd chips og drak cola og afprøvede vores strip nummer i min stue med lav musik så vi ikke vækkede barnet.

To af mine veninder havde planlagt at sove hos mig, men igen havde de ikke informeret min kæreste, og pludselig skulle jeg stå og gøre dyne og pude klar fordi hun frøs med et tæppe og ikke havde taget noget med selv. øv altså :td:

de gik i seng omkring 00.30 og så fulgte jeg min skønne upartiske veninde hen til bussen mens jeg lige fik luftet ud for mine frustrationer for dagen.

alt i alt nogle sjove aktiviteter og meget i min ånd, så det kan jeg ikke klage over. Det er dejligt at de har tænkt sådan på mig under planlægningen.

Men savnede nu noget bedre planlægning, struktur, kommunikation og koordinering. Og en god stemning - havde den været der fra start til slut er jeg sikker på det havde været en endnu bedre dag.

nu kan jeg måske lyde utaknemmelig. Det er jeg bestemt ikke. jeg er meget glad for at alle deltog det meste af dagen, og at de havde gjort sig den umage at lave en heldagspolteraben med mange sjove aktiviteter og at jeg i det hele taget fik mig en polteraben

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Kathrine:-)

Det lyder da som en mellemfornøjelig affære... Nej, du lyder ikke utaknemlig. En dårlig stemning ml piger, kan VIRKELIG være dræbende!! Jeg håber du er ok og at du har mange festlige byture tilgade m de allertætteste veninder

knus Sanne :bearhug:

0

Del dette indlæg

tak søde sanne

jeg vil huske det bedste fra dagen og ellers bare se frem mod en skøn bryllupsfest. og håber så bare at pigerne ligger deres konflikter lidt på hylden og giver den gas for min skyld

11 dage tilbage!!!

0

Del dette indlæg

tak søde sanne

jeg vil huske det bedste fra dagen og ellers bare se frem mod en skøn bryllupsfest. og håber så bare at pigerne ligger deres konflikter lidt på hylden og giver den gas for min skyld

11 dage tilbage!!!

wup wup!!!! Ja jeg må jo indrømme at jeg er lige så spændt som dig :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt nogle gange blive lidt harm, når jeg læser en PA-beretning og bruden er utilfreds, MEN jeg synes, du er i din gode ret til at ærgre dig. Event Factory er da nogle fjolser - jeg har i øvrigt selv været der på en venindes PA, og kan godt genkende den kiksede overfriske mand, du beskriver. Sikkert ham, der har skrevet svaret til dig, tsk tsk. Dårlig stil. MEN nu skal det lige siges, at vi havde det fedt - trods rammerne - da vi var der. Og det skyldes jo selvfølgelig stemningen. Det er bare super synd, når det går ud over bruden. Har selv været med til en PA, hvor jeg blev lidt uvenner med planlæggerne (noget af det planlagte mente jeg var for grænseoverskridende), men det skal sgu ikke skinne igennem på dagen, og det gjorde det heller ikke i det her tilfælde. Uanset hvor træt man er af hinanden af den ene eller anden grund, så må man altså lægge det bag sig og have det sjovt. Og så lyder det til, at din planlægger har påtaget sig for meget og arbejdet mod de andre i stedet for med dem. Mon ikke nogle af dem kunne have hjulpet med at koordinere med din mand fx? Nå, men jeg synes, du forholder dig fornuftigt til det. Husk på det sjove ting og se fremad. Tanken bag PA'en er jo fin - bare synd, at der gik tøsefnidder i det....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har det også skidt med at jeg er lidt utilfreds. for de har jo lagt meget arbejde i det og gør det i deres bedste mening. men nogle gange hænger følelser uden på tøjet - specielt op til bryllup -HAHA-

0

Del dette indlæg

jeg har det også skidt med at jeg er lidt utilfreds. for de har jo lagt meget arbejde i det og gør det i deres bedste mening. men nogle gange hænger følelser uden på tøjet - specielt op til bryllup -HAHA-

Jamen jeg giver dig skam også ret i din ærgrelse. Stemningen og koordination er jo kernen i en PA. Om der er en enkelt aktivitet eller to, der ikke rammer helt plet, det gør sgu ikke noget, hvis bare stemningen er nogenlunde. Synes du er diplomatisk og fornuftig i dine overvejelser. Men nu er det snart den næste store ting - brylluppet. Det bliver da for fedt! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer