Røde

Nivi og Kim - nu lykkelig gift - fotografens billeder side 33....

650 indlæg i dette emne

Så har jeg puslet med bordhæfter igen... Vil bare gerne at de ikke bliver magen til invitationerne totalt.. men det bliver de nok alligevel.. Har leget med lidt forskellige farver karton, sågar sort glimmer.. Vil jo gerne have de små poser til bordkort :) hmm...

Jeg synes det er svært at få dem pæne, tror bare at jeg laver nogle i ren blå karton, hvis jeg ikke snart bliver klogere! Nej hvid printerpapir.. synes ikke de er for snedige endnu... :unsure: Og skal ikke være for avancerede, der skal være 60 af dem!

post-43200-0-43366900-1348690733.jpgpost-43200-0-56669700-1348690745.jpgpost-43200-0-54261500-1348690714.jpgpost-43200-0-70989100-1348690757.jpgpost-43200-0-26298900-1348690794.jpgpost-43200-0-60587200-1348690828.jpgpost-43200-0-23739000-1348690850.jpgpost-43200-0-55947800-1348690878.jpg[attacpost-43200-0-45778000-1348690907.jpgpost-43200-0-19767400-1348690981.jpg

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

prøv at se dem metteholm har lavet her, du kan jo gøre lidt det samme og så sætte søkortet ind der var hun har et stykke sort pap som bånd, eller endda lave hele baggrunden som søkort og så sætte et marineblåt bånd på? Evt der hvor hun har navneskilt på skrive Menu / program / velkommen og så sætte det på med jeres personlige bånd, som du også gerne vil have? :)

Håber du kan bruge det eller i hvert fald forstår hvad jeg mener :wink:

og hvor ser thailand bare helt fantastisk ud! Du må fodre os med nogle smukke billeder når i kommer hjem :)

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

prøv at se dem metteholm har lavet her, du kan jo gøre lidt det samme og så sætte søkortet ind der var hun har et stykke sort pap som bånd, eller endda lave hele baggrunden som søkort og så sætte et marineblåt bånd på? Evt der hvor hun har navneskilt på skrive Menu / program / velkommen og så sætte det på med jeres personlige bånd, som du også gerne vil have? :)

Håber du kan bruge det eller i hvert fald forstår hvad jeg mener :wink:

og hvor ser thailand bare helt fantastisk ud! Du må fodre os med nogle smukke billeder når i kommer hjem :)

Tror jeg forstår hvad du mener.. Lidt i den stil som jeg har nogle af dem - med søkort i midten. Problemet med hensyn til at lave "det hele i søkort" er at det simpelthen ikke er stift nok :( men hvad med farver? Der er flere blå, sorte, hvide

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

prøv at se dem metteholm har lavet her, du kan jo gøre lidt det samme og så sætte søkortet ind der var hun har et stykke sort pap som bånd, eller endda lave hele baggrunden som søkort og så sætte et marineblåt bånd på? Evt der hvor hun har navneskilt på skrive Menu / program / velkommen og så sætte det på med jeres personlige bånd, som du også gerne vil have? :)

Håber du kan bruge det eller i hvert fald forstår hvad jeg mener :wink:

og hvor ser thailand bare helt fantastisk ud! Du må fodre os med nogle smukke billeder når i kommer hjem :)

Tror jeg forstår hvad du mener.. Lidt i den stil som jeg har nogle af dem - med søkort i midten. Problemet med hensyn til at lave "det hele i søkort" er at det simpelthen ikke er stift nok :( men hvad med farver? Der er flere blå, sorte, hvide

Altså jeg stemmer for marineblå! :)

Det er sådan en smuk farve, passer godt til ideen med søkort og så syntes jeg det er lidt mere specielt end "bare" sort :D

Men hvad så hvis du prøver at lave den marineblå med hvidt pap mellem søkortet og menuen? Istedet for almindeligt bånd :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

prøv at se dem metteholm har lavet her, du kan jo gøre lidt det samme og så sætte søkortet ind der var hun har et stykke sort pap som bånd, eller endda lave hele baggrunden som søkort og så sætte et marineblåt bånd på? Evt der hvor hun har navneskilt på skrive Menu / program / velkommen og så sætte det på med jeres personlige bånd, som du også gerne vil have? :)

Håber du kan bruge det eller i hvert fald forstår hvad jeg mener :wink:

og hvor ser thailand bare helt fantastisk ud! Du må fodre os med nogle smukke billeder når i kommer hjem :)

Tror jeg forstår hvad du mener.. Lidt i den stil som jeg har nogle af dem - med søkort i midten. Problemet med hensyn til at lave "det hele i søkort" er at det simpelthen ikke er stift nok :( men hvad med farver? Der er flere blå, sorte, hvide

Altså jeg stemmer for marineblå! :)

Det er sådan en smuk farve, passer godt til ideen med søkort og så syntes jeg det er lidt mere specielt end "bare" sort :D

Men hvad så hvis du prøver at lave den marineblå med hvidt pap mellem søkortet og menuen? Istedet for almindeligt bånd :)

Hmm synes bare nemt det bliver noget møg nu søkortet også har en del hvid i sig...

Men jeg overvejer guld glimmer i stedet :)

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh var lige inde og lure på din planlægning. Det er jo en magen til (kjole). hvor er den smuk til dig :). :cheerleader3: og god smag du har hihi ;)..

Nu vil jeg sætte mig og læse resten af din planlægning og følge med, for ihh deter spændende :-D..

Ej hvor er du sød at du sætter dig ned og læser - bliver helt rørt.. Ja kjolen er super smuk, men jeg var lige ved skrædderen her den anden dag hvor hun havde lagt den for meget ind, pyhada siger jeg bare! Hehe... Havde du noget over skuldrene? Det kan jeg ikke huske. Jeg har så svært ved at finde ud af hvad jeg skal - tror jeg ender med ingenting, men det er jo lidt koldt 20 oktober :blink: Så må jeg varme mig på Kim!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det tror jeg også vil være rigtig fint! :)

Jeg må lige lege lidt senere - har ikke guldglimmer hjemme, men har noget sølv jeg kan øve på :) Ligger fotos op senere

Jeg har lige kigget i mit sømandssanghæfte - vil have sømandssang til intro, og måske efter middagen? Hehe.. Det skal blive så festligt!

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og sidst men ikke mindst, er jo LIGE kommet ind af døren.. Og hvad stod der så omme i haven.. Vidste jo godt at den skulle komme i dag men alligevel - en flagstang.. :cheerleader3: :cheerleader3: Så nu kan vi flage på vores bryllupsdag!!! Og I skal da se skal I :biggrin::denmarkflag: :denmarkflag:

Jeg har sat vimplen, og ikke fjernet jordbunken endnu, men men det kommer det kommer...

post-43200-0-83682500-1348757046.jpg

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg også vil være rigtig fint! :)

Jeg må lige lege lidt senere - har ikke guldglimmer hjemme, men har noget sølv jeg kan øve på :) Ligger fotos op senere

Jeg har lige kigget i mit sømandssanghæfte - vil have sømandssang til intro, og måske efter middagen? Hehe.. Det skal blive så festligt!

Ja upload lige nogle billeder når du har leget med det! Vil gerne se hvad du finder ud af :rolleyes:

Det lyder fedt med sømandssang, sømandstema er cool og syntes sømandsfarver er så flotte. Lidt eksklusivt! Så en kage i dag i et blad men købte ikke bladet, så kan desværre ikke vise dig den. :(

Men den var helt marineblå, i 3 lag og så havde de lavet en lommeur der hang fra toppen hele vejen ned af kagen i guld, tænkte lidt på dit sømandstema da jeg så den, bare med et kompas :)

Og tillykke med jeres nye flagstang, yay! :loveflag:

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder fedt med sømandssang, sømandstema er cool og syntes sømandsfarver er så flotte. Lidt eksklusivt! Så en kage i dag i et blad men købte ikke bladet, så kan desværre ikke vise dig den. :(

Men den var helt marineblå, i 3 lag og så havde de lavet en lommeur der hang fra toppen hele vejen ned af kagen i guld, tænkte lidt på dit sømandstema da jeg så den :)

Og tillykke med jeres nye flagstang, yay! :loveflag:

Åhh hvor er du sød, den gad jeg godt have set.. Snakkede jo med bageren og er så tryg ved ham, fordi at han lagde vægt på at fortælle om sine begrænsninger. først og fremmest skal du huske at jeg er bager ikke konditor, så jeg kan ikke lave de samme flotte dekorationer og detaljer.. og ja hvis vi ikke farver marcipanen er det lettere.. og til fyldet.. "ja altså den skovbærblanding du køber i føtex, det er den jeg bruger" (det er føtex bageren).. Elsker at der er ærlighed om hvad det er... Glæder mig enormt til at smage den - om en uge.. Nej nej - sikke et sidespring, det jeg ville frem til var at: vi får nok en hvid eller sand grundfarve pga. marcipanen, og så håber jeg at han finder på noget sjovt med noget blåt.. Han ville lige overveje det indtil vi snakker sammen igen efter prøvekagen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder fedt med sømandssang, sømandstema er cool og syntes sømandsfarver er så flotte. Lidt eksklusivt! Så en kage i dag i et blad men købte ikke bladet, så kan desværre ikke vise dig den. :(

Men den var helt marineblå, i 3 lag og så havde de lavet en lommeur der hang fra toppen hele vejen ned af kagen i guld, tænkte lidt på dit sømandstema da jeg så den :)

Og tillykke med jeres nye flagstang, yay! :loveflag:

Åhh hvor er du sød, den gad jeg godt have set.. Snakkede jo med bageren og er så tryg ved ham, fordi at han lagde vægt på at fortælle om sine begrænsninger. først og fremmest skal du huske at jeg er bager ikke konditor, så jeg kan ikke lave de samme flotte dekorationer og detaljer.. og ja hvis vi ikke farver marcipanen er det lettere.. og til fyldet.. "ja altså den skovbærblanding du køber i føtex, det er den jeg bruger" (det er føtex bageren).. Elsker at der er ærlighed om hvad det er... Glæder mig enormt til at smage den - om en uge.. Nej nej - sikke et sidespring, det jeg ville frem til var at: vi får nok en hvid eller sand grundfarve pga. marcipanen, og så håber jeg at han finder på noget sjovt med noget blåt.. Han ville lige overveje det indtil vi snakker sammen igen efter prøvekagen...

Mmh det lyder lækkert! Og ærlighed er altid det bedste.

Hvidt er også flot! Der er mange der bare binder et bredt silkebånd rundt om kagen, det er jo rimelig nemt. Håber han er kommer op med noget helt fantastisk inden prøvesmagningen, som i bare er med på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder fedt med sømandssang, sømandstema er cool og syntes sømandsfarver er så flotte. Lidt eksklusivt! Så en kage i dag i et blad men købte ikke bladet, så kan desværre ikke vise dig den. :(

Men den var helt marineblå, i 3 lag og så havde de lavet en lommeur der hang fra toppen hele vejen ned af kagen i guld, tænkte lidt på dit sømandstema da jeg så den :)

Og tillykke med jeres nye flagstang, yay! :loveflag:

Åhh hvor er du sød, den gad jeg godt have set.. Snakkede jo med bageren og er så tryg ved ham, fordi at han lagde vægt på at fortælle om sine begrænsninger. først og fremmest skal du huske at jeg er bager ikke konditor, så jeg kan ikke lave de samme flotte dekorationer og detaljer.. og ja hvis vi ikke farver marcipanen er det lettere.. og til fyldet.. "ja altså den skovbærblanding du køber i føtex, det er den jeg bruger" (det er føtex bageren).. Elsker at der er ærlighed om hvad det er... Glæder mig enormt til at smage den - om en uge.. Nej nej - sikke et sidespring, det jeg ville frem til var at: vi får nok en hvid eller sand grundfarve pga. marcipanen, og så håber jeg at han finder på noget sjovt med noget blåt.. Han ville lige overveje det indtil vi snakker sammen igen efter prøvekagen...

Mmh det lyder lækkert! Og ærlighed er altid det bedste.

Hvidt er også flot! Der er mange der bare binder et bredt silkebånd rundt om kagen, det er jo rimelig nemt. Håber han er kommer op med noget helt fantastisk inden prøvesmagningen, som i bare er med på :)

hehe åhh han foreslog silkebånd. men nu har jeg jo været til en del bryllupper - og hele min kage skal kunne spises! Også pynten (pånær kagefiguren selvfølgelig) Så står man der og skal have et stykke af den fantastiske kage og skal pyntes lige fjernes eller gør ondt at bide i - snydt igen.. hehe.. Men det er bare mig...

Nå er igang med kort - fotos om lidt

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh var lige inde og lure på din planlægning. Det er jo en magen til (kjole). hvor er den smuk til dig :). :cheerleader3: og god smag du har hihi ;)..

Nu vil jeg sætte mig og læse resten af din planlægning og følge med, for ihh deter spændende :-D..

Ej hvor er du sød at du sætter dig ned og læser - bliver helt rørt.. Ja kjolen er super smuk, men jeg var lige ved skrædderen her den anden dag hvor hun havde lagt den for meget ind, pyhada siger jeg bare! Hehe... Havde du noget over skuldrene? Det kan jeg ikke huske. Jeg har så svært ved at finde ud af hvad jeg skal - tror jeg ender med ingenting, men det er jo lidt koldt 20 oktober :blink: Så må jeg varme mig på Kim!

Når jamen selvfølgelig gør jeg det, det får man da helt lyst til med bare det jeg skimtede. Uh syet den for stramt? du har ikke pres over hun har kommet til det vel? Ja jeg havde et slags sjal, men for at være ærlig, så brugte jeg det kun kort, fordi jeg havde købt det, men var så meget 'oppe' at køre så jeg ikke rigtig tænkte over at jeg frøs der om aftenen ved vandet, og jeg er ellers en frysepind som går med min vinterjakke om sommeren også. haha..

HAHA tænkte hvorfor skal du klamre dig til min mand? (han hedder også Kim) haha. Glemte lige at andre også kunne hedde det.

Når nu har jeg læst din planlægnings tråd. Hvor sødt frieri og Hvor er det en smuk smuk kirke i har valgt.. Ihh PINGVINER, hvor må det have være fedt at være så tæt på dem :-) Og gud hvor mange kjoler du har prøvet, total fedt. Men synes klart den her du har valgt er bedst til dig :-D

Haha griner over du skriver i et indlæg: ,,nu får jeg mig en øl og tænker''- det minder så meget om mig, haha. Generelt minder meget af det du har kigget på om det jeg også har og mange af de samme tanker. Det er altså sjovt :) igen GOD stil haha :)

Smukt sted i har fundet i stedet for spejder stedet. Hotellet ser total eksklusivt ud :-D

Kan ikke lade vær med at smile. du er total omhyggelig med alt jo. De der kuverter og invitationer er bare i top. I har virkelig en rød tråd igennem det hele.

Alt i alt så synes jeg du har nogle gode overvejelser og valgt nogle gode ting :-)

Er det mig der ikke kan huske det eller er du blevet sikker på neglelak farve?1 :-).

Bliver nødt til at sige at du er en utrolig smuk kvinde og din søster er da skøn til at ligge makeup. Samt hold kæft du har flotte tænder, GIV MIG DEM! :pokey: ..

Jeg vil også lige skrive hvad jeg synes om dine hår inspirationer, jeg synes den knold med fletninger i siden er super skøn..! Men sådan noget er altid såå svært at vælge! :-)

Glæder mig til at følge dig og din planlægning :cheerleader3::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når jamen selvfølgelig gør jeg det, det får man da helt lyst til med bare det jeg skimtede. Uh syet den for stramt? du har ikke pres over hun har kommet til det vel? Ja jeg havde et slags sjal, men for at være ærlig, så brugte jeg det kun kort, fordi jeg havde købt det, men var så meget 'oppe' at køre så jeg ikke rigtig tænkte over at jeg frøs der om aftenen ved vandet, og jeg er ellers en frysepind som går med min vinterjakke om sommeren også. haha..

HAHA tænkte hvorfor skal du klamre dig til min mand? (han hedder også Kim) haha. Glemte lige at andre også kunne hedde det.

Når nu har jeg læst din planlægnings tråd. Hvor sødt frieri og Hvor er det en smuk smuk kirke i har valgt.. Ihh PINGVINER, hvor må det have være fedt at være så tæt på dem :-) Og gud hvor mange kjoler du har prøvet, total fedt. Men synes klart den her du har valgt er bedst til dig :-D

Haha griner over du skriver i et indlæg: ,,nu får jeg mig en øl og tænker''- det minder så meget om mig, haha. Generelt minder meget af det du har kigget på om det jeg også har og mange af de samme tanker. Det er altså sjovt :) igen GOD stil haha :)

Smukt sted i har fundet i stedet for spejder stedet. Hotellet ser total eksklusivt ud :-D

Kan ikke lade vær med at smile. du er total omhyggelig med alt jo. De der kuverter og invitationer er bare i top. I har virkelig en rød tråd igennem det hele.

Alt i alt så synes jeg du har nogle gode overvejelser og valgt nogle gode ting :-)

Er det mig der ikke kan huske det eller er du blevet sikker på neglelak farve?1 :-).

Bliver nødt til at sige at du er en utrolig smuk kvinde og din søster er da skøn til at ligge makeup. Samt hold kæft du har flotte tænder, GIV MIG DEM! :pokey: ..

Jeg vil også lige skrive hvad jeg synes om dine hår inspirationer, jeg synes den knold med fletninger i siden er super skøn..! Men sådan noget er altid såå svært at vælge! :-)

Glæder mig til at følge dig og din planlægning :cheerleader3::)

Haha, hvor er det fantastisk at læse din kommentar..

neglelak - hehe - det har jeg da ikke fået opdateret herinde.. Nej jeg endte med at beslutte mig for ikke farve.. og havde besluttet klar neglelak, indtil at jeg faldt over en nede i bilka der var lige i øjet fra Loreal.. :) Jeg synes de fleste der kun lige har en smule lys i sig er rosa eller nude, og det er jeg ikke så meget til, men denne her var meget lidt hvid.. så jeg fandt faktisk en..

Og kjolen nej nej ingen stress.. Skrædderen skulle sy kjolen en del ind, så har bare taget 1-2 cm for meget i alt.. Og det kan fint lægges ud igen, hun lader blonderne være trådet fri/op indtil at den er på plads ;)

og tak for al din ros.. Ja gennemført - nogen ting :) Jeg har jo også sejlet skal du tænke på - og haft nogle gode lange hjemmeperioder ind i mellem - og lidt tid ombord til bare at surfe eller læse i en bog, hvis jeg havde fri og ikke skulle sove.

Med hensyn til omhyggelighed så selvfølgelig. Da vi besluttede at vi holde bryllup, så var det for at holde BRYLLUP.. og generelt er vi begge lidt mere til at have de rigtige ting eller undvære frem for at lave semiløsninger.. Såå.. Og jeg er mega ubeslutsom nogen gange - og andre super cool :blink: Så derfor skal tingene bare være helt rigtige - hvis ikke så undvære..

Og søkortinvitationerne er jeg selv super glade for - selvom det SLET IKKE var meningen at vi skulle lave noget selv haha... Kuverterne, ja mente at kvaliteten skulle matche invitationen og syntes ikke det var 6 kr/kuverten værd, og nu havde jeg jo alle de søkort liggende, så det var oplagt :)

Men men det er samtidig grunden til at jeg endnu ikke har noget til at tage over skuldrene, for jeg gider simpelthen ikke bruge noget den dag der ikke er lige i øjet..

Og jeg kan ikke vælge.. Derfor at jeg har spurgt ALLE mine veninder om de vil være brudepiger.. :fløjt: Og lige pludselig har vi også toiletpapir med brudepar på :fløjt: !

Nå ja - mine tænder - Jeg lider af flourose og har haft svage og grimme tænder hele mit liv - indtil for 2 år siden hvor jeg fik bleget alle tænder, slebet hjørnetænder og lavet fortænderne (PIV).. Fortænderne skulle bare have været facader (slibe ,5 mm af forsiden og lægge porcelæn) men men pga. min flourose viste det sig at det var meget blødt/porrøst inden under. Ikke sådan at vi mærker det er blødt, men for blødt til at det er ok til at bruge.. Så det endte med noget der næsten var kroner - og AV jeg led til sidst, hehe - gik med nogle midlertidige plastik overtrækstænder i 2 uger og jeg var meget sart.. Men jeg er glad for dem nu - har ventet siden jeg var 7 år gammel på at få det gjort.

Såå de er ikke naturlige.. Normalt hvis folk spøger mig om det er mine egne tænder siger jeg ellers ja! for jeg har jo selv betalt dem

:lol: :lol:

Men endnu en gang tak for din ros og dine kommentarer - de varmer... :bearhug:

OG tak fordi du lige har læst hele min tråd igennem..

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder fedt med sømandssang, sømandstema er cool og syntes sømandsfarver er så flotte. Lidt eksklusivt! Så en kage i dag i et blad men købte ikke bladet, så kan desværre ikke vise dig den. :(

Men den var helt marineblå, i 3 lag og så havde de lavet en lommeur der hang fra toppen hele vejen ned af kagen i guld, tænkte lidt på dit sømandstema da jeg så den :)

Og tillykke med jeres nye flagstang, yay! :loveflag:

Åhh hvor er du sød, den gad jeg godt have set.. Snakkede jo med bageren og er så tryg ved ham, fordi at han lagde vægt på at fortælle om sine begrænsninger. først og fremmest skal du huske at jeg er bager ikke konditor, så jeg kan ikke lave de samme flotte dekorationer og detaljer.. og ja hvis vi ikke farver marcipanen er det lettere.. og til fyldet.. "ja altså den skovbærblanding du køber i føtex, det er den jeg bruger" (det er føtex bageren).. Elsker at der er ærlighed om hvad det er... Glæder mig enormt til at smage den - om en uge.. Nej nej - sikke et sidespring, det jeg ville frem til var at: vi får nok en hvid eller sand grundfarve pga. marcipanen, og så håber jeg at han finder på noget sjovt med noget blåt.. Han ville lige overveje det indtil vi snakker sammen igen efter prøvekagen...

Mmh det lyder lækkert! Og ærlighed er altid det bedste.

Hvidt er også flot! Der er mange der bare binder et bredt silkebånd rundt om kagen, det er jo rimelig nemt. Håber han er kommer op med noget helt fantastisk inden prøvesmagningen, som i bare er med på :)

hehe åhh han foreslog silkebånd. men nu har jeg jo været til en del bryllupper - og hele min kage skal kunne spises! Også pynten (pånær kagefiguren selvfølgelig) Så står man der og skal have et stykke af den fantastiske kage og skal pyntes lige fjernes eller gør ondt at bide i - snydt igen.. hehe.. Men det er bare mig...

Nå er igang med kort - fotos om lidt

Det kan jeg sagtens følge dig i, for har det selv på samme måde :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er de andre bordhæfte prøver.... med sølvglimmer, men tænk jer til at det er guld.. En helt uden glimmer også :)

post-43200-0-00337600-1348760782.jpgpost-43200-0-49018500-1348760761.jpgpost-43200-0-11185500-1348760772.jpg

post-43200-0-24374900-1348761053.jpgpost-43200-0-17650800-1348761124.jpg

Jeg kan godt lide den nederste til venstre! Syntes den er rigtig fin :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er de andre bordhæfte prøver.... med sølvglimmer, men tænk jer til at det er guld.. En helt uden glimmer også :)

post-43200-0-00337600-1348760782.jpgpost-43200-0-49018500-1348760761.jpgpost-43200-0-11185500-1348760772.jpg

post-43200-0-24374900-1348761053.jpgpost-43200-0-17650800-1348761124.jpg

Jeg kan godt lide den nederste til venstre! Syntes den er rigtig fin :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg tror også at det er den jeg synes bedst om.. Den eller helt ren blå og søkort - uden glimmer og navne...

Hvad siger du til str. af søkort? Den du nævner har et større søkortudklip end nogen af de andre... Jeg tror jeg er til den store :)

Fuck hvor er det bare ligemeget !! Jeg skal bare lave nogle bordhæfter, de kan være rene blå eller slet ikke eksistere for den sags skyld - og alligevel sidder jeg her... Ej når først jeg har brugt lang tid på det, så skal der findes en løsning, så føles det øv hvis jeg bakker ud.. stædig..

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er de andre bordhæfte prøver.... med sølvglimmer, men tænk jer til at det er guld.. En helt uden glimmer også :)

post-43200-0-00337600-1348760782.jpgpost-43200-0-49018500-1348760761.jpgpost-43200-0-11185500-1348760772.jpg

post-43200-0-24374900-1348761053.jpgpost-43200-0-17650800-1348761124.jpg

Jeg kan godt lide den nederste til venstre! Syntes den er rigtig fin :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg tror også at det er den jeg synes bedst om.. Den eller helt ren blå og søkort - uden glimmer og navne...

Hvad siger du til str. af søkort? Den du nævner har et større søkortudklip end nogen af de andre... Jeg tror jeg er til den store :)

Fuck hvor er det bare ligemeget !! Jeg skal bare lave nogle bordhæfter, de kan være rene blå eller slet ikke eksistere for den sags skyld - og alligevel sidder jeg her... Ej når først jeg har brugt lang tid på det, så skal der findes en løsning, så føles det øv hvis jeg bakker ud.. stædig..

Kan se der er lidt rod i det her :) På min computer er den nederste til venstre, den hvor der er hul til jeres navne klippet ud i søkortet :)

Jeg kan godt lide den som den er og syntes det er rigtig fint med det lille hul til jeres navne. Det er som om det hele bare klinger lidt bedre i den :cheerleader3:

måske jeg ville købe lidt mere gennemsigtigt papir og printe på, så man kan se det blå igennem og så dække hele hullet, men ellers syntes jeg den er rigtig god!

Er det ikke lidt sådan man har det med det hele? Du skal egentlig bare have det lavet, og alligevel sidder man og tænker så det knager over hvordan det skal se ud? :lol:

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er de andre bordhæfte prøver.... med sølvglimmer, men tænk jer til at det er guld.. En helt uden glimmer også :)

post-43200-0-00337600-1348760782.jpgpost-43200-0-49018500-1348760761.jpgpost-43200-0-11185500-1348760772.jpg

post-43200-0-24374900-1348761053.jpgpost-43200-0-17650800-1348761124.jpg

Jeg kan godt lide den nederste til venstre! Syntes den er rigtig fin :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg tror også at det er den jeg synes bedst om.. Den eller helt ren blå og søkort - uden glimmer og navne...

Hvad siger du til str. af søkort? Den du nævner har et større søkortudklip end nogen af de andre... Jeg tror jeg er til den store :)

Fuck hvor er det bare ligemeget !! Jeg skal bare lave nogle bordhæfter, de kan være rene blå eller slet ikke eksistere for den sags skyld - og alligevel sidder jeg her... Ej når først jeg har brugt lang tid på det, så skal der findes en løsning, så føles det øv hvis jeg bakker ud.. stædig..

Kan se der er lidt rod i det her :) På min computer er den nederste til venstre, den hvor der er hul til jeres navne klippet ud i søkortet :)

Jeg kan godt lide den som den er og syntes det er rigtig fint med det lille hul til jeres navne. Det er som om det hele bare klinger lidt bedre i den :cheerleader3:

måske jeg ville købe lidt mere gennemsigtigt papir og printe på, så man kan se det blå igennem og så dække hele hullet, men ellers syntes jeg den er rigtig god!

Er det ikke lidt sådan man har det med det hele? Du skal egentlig bare have det lavet, og alligevel sidder man og tænker så det knager over hvordan det skal se ud? :lol:

Høh... det er blå karton lagt oven over.. jeg tror jeg er med på hvad du siger.. Men jeg tænker bare at det bliver mystisk med søkortet.. Men jeg kan give det et forsøg...

Sidder og skifter lidt frem og tilbage mellem bk og truck teori.. Er igang med et truck kursus.. Har afsluttende test i morgen, og det er virkelig svært at tage mig sammen til at kigge på det..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er de andre bordhæfte prøver.... med sølvglimmer, men tænk jer til at det er guld.. En helt uden glimmer også :)

post-43200-0-00337600-1348760782.jpgpost-43200-0-49018500-1348760761.jpgpost-43200-0-11185500-1348760772.jpg

post-43200-0-24374900-1348761053.jpgpost-43200-0-17650800-1348761124.jpg

Jeg kan godt lide den nederste til venstre! Syntes den er rigtig fin :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg tror også at det er den jeg synes bedst om.. Den eller helt ren blå og søkort - uden glimmer og navne...

Hvad siger du til str. af søkort? Den du nævner har et større søkortudklip end nogen af de andre... Jeg tror jeg er til den store :)

Fuck hvor er det bare ligemeget !! Jeg skal bare lave nogle bordhæfter, de kan være rene blå eller slet ikke eksistere for den sags skyld - og alligevel sidder jeg her... Ej når først jeg har brugt lang tid på det, så skal der findes en løsning, så føles det øv hvis jeg bakker ud.. stædig..

Kan se der er lidt rod i det her :) På min computer er den nederste til venstre, den hvor der er hul til jeres navne klippet ud i søkortet :)

Jeg kan godt lide den som den er og syntes det er rigtig fint med det lille hul til jeres navne. Det er som om det hele bare klinger lidt bedre i den :cheerleader3:

måske jeg ville købe lidt mere gennemsigtigt papir og printe på, så man kan se det blå igennem og så dække hele hullet, men ellers syntes jeg den er rigtig god!

Er det ikke lidt sådan man har det med det hele? Du skal egentlig bare have det lavet, og alligevel sidder man og tænker så det knager over hvordan det skal se ud? :lol:

Høh... det er blå karton lagt oven over.. jeg tror jeg er med på hvad du siger.. Men jeg tænker bare at det bliver mystisk med søkortet.. Men jeg kan give det et forsøg...

Sidder og skifter lidt frem og tilbage mellem bk og truck teori.. Er igang med et truck kursus.. Har afsluttende test i morgen, og det er virkelig svært at tage mig sammen til at kigge på det..

Nå for søren, på billedet ligner det fuldstændig at du har skåret et hul ud i søkortet :rolleyes:

Åh nej, at du ikke kan tage dig sammen! Du skal i hvert fald have held & lykke med testen, skal nok krydse fingre og så må du lige skrive hvordan det går :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer