Røde

Nivi og Kim - nu lykkelig gift - fotografens billeder side 33....

650 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er fotografen endelig på plads - bedre sent end aldrig - og nej hvor er det generelt fedt at holde bryllup uden for sæsonen - har endnu ikke rendt ind i problemer med at nogen af vores projekter ikke har kunne lade sig gøre pga. bookinger.!! Dejligt med et oktoberbryllup.. Nå - det var et sidespring.

Vi har valgt Mark Trustrup fra København. Indtil videre har jeg bare snakket med ham i telefonen og set billeder på nettet, men jeg har en god fornemmelse.

Jeg synes at både Mark og Tina Liv har været meget behagelige at snakke med omkring overvejelser. Det har været dejligt at kunne have samtalerne med i overvejelserne omkring hvilken fotograf det skulle være. Andre steder har jeg ikke kunne få andet end mailkorrespondance, og det er bare ikke nok for mig med det her. Det er vigtigt for mig at få bekræftet om jeg mener kemien bliver god inden vi booker en fotograf der gerne skulle være en vigtig del af en meget vigtig dag...

åhh gud hvor er det bare dejligt.. Jeg mangler stadig at træffe aftale om kage, hele receptionen egentlig, og kørsel, så har vi booket det hele.. Mangler stadig detaljer, f.eks. selve besøget hos skrædder, frisør osv... men det er mega dejligt at have booket nogle ting endelig, har jo været lidt sent ude hehe.. :o:tunge:

Glad glad glad... har også lige været nede i Voss papir i Esbjerg for at handle lidt papir som jeg skal leje med til bordkort og evt. menukort.. på et tidspunkt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med booking af fotograf.... Og kæmpe tillykke med det kommende bryllup, det er jo lige om lidt :-)

Sikke en fed bryllups rejse i skal på.. Suuk... Ser sååå lækkert ud... Har i været i Thailand før?

Synes din søs er rigtig god til make up, du ser smadder godt ud på billederne ihvertfald :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med booking af fotograf.... Og kæmpe tillykke med det kommende bryllup, det er jo lige om lidt :-)

Sikke en fed bryllups rejse i skal på.. Suuk... Ser sååå lækkert ud... Har i været i Thailand før?

Synes din søs er rigtig god til make up, du ser smadder godt ud på billederne ihvertfald :-)

Taak - min søster er bare god til det m makeup :p

Thailand - nope det bliver første tur

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser der bare super lækkert ud! Skal nok blive en fantastisk rejse :) Tillykke med booking af fotograf :) Synes helt klart også det er vigtigt kemien paser ;)

Tak skal du have - jeg er også glad for at have fuldt min mavefornemmelse... Og at vi fik prioriteret fotografen højt.. Er blevet ret glad for vores kompromis. Da vi begyndte at snakke om fotograf så havde jeg lyst til en hele dagen, og Kim ingen, måske lige et par portrætter.. :blush: Og da slet ikke villig til at økonomisk prioritere det så højt som mig.. Hehe... Men nu er vi nået frem til en god fotograf halvdelen af dagen, og det er jeg bare SÅ glad for..

By the way - nu kun 43 dage tilbage!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu med 120 ikea champagneglas.. Ikke at jeg manglede 120.. Måske nærmere 80 til receptionen, men har fået købt 2x60 glas nu :)Så har en del glas til salg til november

:wink:

svalka-champagneglas__27878_PE099363_S4.jpgaaaaa (2).JPG

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Leger lidt med bordkort... Og er kommet frem til at jeg ikke har lyst til de traditionelle.. Har heller ikke lyst til at kopiere Stinas bordkort i en anden farve.. Har jo lige været til min veninde Stinas bryllup og det var super fint...

Nå men jeg har købt lidt forskelligt papir - og leget - og så endte jeg med at finde de poser frem som jeg havde købt på ebay.. Tror det skal blive noget i stil med fotoet, alt afhængigt af hvilke blomster vi får valgt til dekorationer og hvad farver de har.. Hvad synes I om dem ? Så ryger der nogle sten eller skaller fra stranden og et par balloner i.

post-43200-0-82360300-1347823195.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG!!!!! Håret! what to do OG not to do.. Jeg havde (åbenbart naivt) troet at jeg kunne tage den med frisøren ud fra mine ca. tanker.. men nope den går ikke.. Og kigger lidt på billeder men bliver ikke mere sikker af den grund.. Altså jeg tænker jo stadig at det skal være en knold/opsætning med slør ovenover - kysseslør...

Her er lidt tanker/muligheder.... Synes det er svært - og der er bare ikke lang tid endnu :blink:

66c13f48.jpgb24a63fc.jpg2he8z9e.jpgBillede6.pngBillede3.pngHår.jpgpost_17877_1141113730.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh ja det med hår var også noget jeg boksede med, jeg synes det allerførste billede du har lagt ind er super smukt, den der blandning af fletninger og knold er bare fin :)

Mange tak for input FRU Sunspirit hehe..

Forrsten - 1 måned!!! shit og jeg er bare bagud!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med milepælen søde... 1 måned tilbage.. Og det går hurtig!!!!

Er du blevet klogere på håret??? Sys også de første billeder med knold og fletning er helt vild flot!!!

Tak Carina - ikke vanvittigt klogere end at ja, det nok er den der er pænest. hvad med dig?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen søde... 1 måned tilbage.. Og det går hurtig!!!!

Er du blevet klogere på håret??? Sys også de første billeder med knold og fletning er helt vild flot!!!

Tak Carina - ikke vanvittigt klogere end at ja, det nok er den der er pænest. hvad med dig?

Er sket slet slet ikke klog op hår endnu... Har hentet kjolen i dag og prøvede lige sløret... Så nu er jeg endnu mere i tvivl!!!!

Sys pludselig at sløret er meget stort!! Ååhhh det er ikke nemt!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen søde... 1 måned tilbage.. Og det går hurtig!!!!

Er du blevet klogere på håret??? Sys også de første billeder med knold og fletning er helt vild flot!!!

Tak Carina - ikke vanvittigt klogere end at ja, det nok er den der er pænest. hvad med dig?

Er sket slet slet ikke klog op hår endnu... Har hentet kjolen i dag og prøvede lige sløret... Så nu er jeg endnu mere i tvivl!!!!

Sys pludselig at sløret er meget stort!! Ååhhh det er ikke nemt!!

Kan du ikke få en frisure hvor du kun har sløret på i kirken og først på dagen - og skifter det ud med din fjerdims ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med milepælen søde... 1 måned tilbage.. Og det går hurtig!!!!

Er du blevet klogere på håret??? Sys også de første billeder med knold og fletning er helt vild flot!!!

Tak Carina - ikke vanvittigt klogere end at ja, det nok er den der er pænest. hvad med dig?

Er sket slet slet ikke klog op hår endnu... Har hentet kjolen i dag og prøvede lige sløret... Så nu er jeg endnu mere i tvivl!!!!

Sys pludselig at sløret er meget stort!! Ååhhh det er ikke nemt!!

Kan du ikke få en frisure hvor du kun har sløret på i kirken og først på dagen - og skifter det ud med din fjerdims ?

Jo det tror jeg også det ender med!!!

Men nu er jeg i tvivl om hænge hår eller opsat.... Har pludselig fået ind i mit hoved at min hår farve skal frem

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen søde... 1 måned tilbage.. Og det går hurtig!!!!

Er du blevet klogere på håret??? Sys også de første billeder med knold og fletning er helt vild flot!!!

Tak Carina - ikke vanvittigt klogere end at ja, det nok er den der er pænest. hvad med dig?

Er sket slet slet ikke klog op hår endnu... Har hentet kjolen i dag og prøvede lige sløret... Så nu er jeg endnu mere i tvivl!!!!

Sys pludselig at sløret er meget stort!! Ååhhh det er ikke nemt!!

Kan du ikke få en frisure hvor du kun har sløret på i kirken og først på dagen - og skifter det ud med din fjerdims ?

Jo det tror jeg også det ender med!!!

Men nu er jeg i tvivl om hænge hår eller opsat.... Har pludselig fået ind i mit hoved at min hår farve skal frem

Tror også det kunne være flot med at bare noget af dit hår kommer frem med de naturlige krøller og farvespil.. Men uha, jeg forstår godt dine tvivl.. Har dem jo selv.

hvad med noget i denne stil?

curly-wedding-hairstyle.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

dumtidum.. de dersens bord/menu/sang hæfter driller mig.. Egentlig skal vi jo have hvide duge og servietter.. så lidt blå blomster.. Og vil gerne lave et hæfte med et par sange, menuen og måske info om gæsterne.. Men det driller :( Jeg prøver at få de søkort med igen, men på en pæn måde, uden af det skal være ligesom vores invitationer.. Til bordkort tror jeg det bliver en lille hvid eller blå organza pose med nogle balloner og sådan i, med et lille navneskilt..

foto.JPG

Her er nogle ideer til hæfterne.. leger bare - men kan ikke lige få det til at blive pænt... input og især ideer er velkommende.

Jeg er mest til noget med de første hjerter, synes de er søde... men synes heller ikke det bliver særligt "pænt"....

post-43200-0-56067300-1348431987.jpgpost-43200-0-57633300-1348431978.jpgpost-43200-0-91255100-1348431999.jpg

Dessuden er jeg ret pjattet med de hersens personlige bånd som vi fik til Stinas bryllup.. De fås på personligebaand.dk

Og så få skrevet vores nye navn - Sort Holck

Eneste problem, jeg ved ikke hvor dette skulle være!?

rispose.jpgscrapbog.JPG

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg da ikke været forbi.

Kan godt forstå du er vild med ideen om bånd med navne:-) Er btw helt vild med den første frisure du lagde op. Hold op den er flot!!!:-) Og Thailand! Bare det var mig:-)

:rolleyes: <bliver helt glad af at læse du er så positiv omkring nogle af mine tanker... Ja båndet er super fed ide, skal bare finde ud af hvor det så skal være det bånd.. Hmm skal det på bordhæfterne så skal jeg finde på noget andet (og godt)

btw - thailand - jeg glæder mig møgmeget.. Og luksus here I come

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Halløjsa, jeg havde da vist glemt at ligge mit brudeundertøj :)

Og så skal jeg til skrædderen igen i morgen, hun har lagt den lidt ind, og fået mit kinaskørt som hun ville bruge noget af.. Er så spændt på at se hvordan den ser ud.. Hun går først igang med oplægningen når det andet er på plads. Og jeg har stoffet med til sløret nu :) Men hun er lokaliseret på Fanø, så jeg tulrer over med færgen.. :)

post-43200-0-29887200-1348517804.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hjemme fra skrædderen på Fanø - Uhh det slør bliver godt. Kjolen var lagt lidt for meget ind - puhada, men nu ligger hun den lidt ud igen og nam nam tror det bliver godt. Dropper skørtet, men så kommer der lidt ekstra tyl i selve kjolen.. Skal til Fanø mandag igen - så håber jeg at vi er klar til at ligge op - dagen nærmer sig

Og - så har jeg snakket med Føtex bageren, skal hente en prøvekage fredag i næste uge, mam...

Og - været forbi blomsterbutikken der leverer til hotellet for at snakke blomster og hvornår de senest skal have besked...

Og - mailet præsten og aftalt tid til vores snak..

Så langt så godt... :)

Mangler stadig at overveje fotolokationer, sende sange til musikken, bordhæfter, bordkort, snakke med frisøren igen, og og.. Men det bliver mindre og mindre ting der mangler :) gud ja og kørsel, tjenere, og og.. hehe

Nå ja og talen!!! Hvornår dælen skal jeg dog kigge på den...? :unsure:

Er på truckkursus nu her, test på fredag, og det ville være pinligt ikke at få certifikatet, så må hellere kigge på lidt teori :rolleyes:

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer