ivanogline

Er i søde at give respons på den?

16 indlæg i dette emne

For mig betyder ægteskab, ansvar, tillid, kærlighed, og dele sorger og glæder med den jeg elsker.

Du har lært mig at tage et ansvar... Ansvar for mit liv, mine handlinger.

Du har lært mig tillid... Tillid til dig, mine omgivelser, men også mig selv.

Du har lært mig at dele... Dele det positive der sker, dele mine bekymringer og sorger, og dele mit liv med dig.

Du har lært mig kærlighed... Kærlighed til mig selv, og til andre.

Efter bare 3 uger, lærte jeg om kærligheden til dig.

Alt dette er jeg meget taknemmelig over. Tak skat. Jeg elsker dig af hele mit hjerte, og jeg vil bruge resten af mit liv på at elske dig og være der for dig, som du har været for mig.

Jeg vil gøre mit bedste for at du skal føle dig tryg, hver dag.

Da jeg første gang loggede på Dating.dk, havde jeg ingen forventning om at skulle finde lykken. Jeg håbede og jeg ønskede. Jeg er heldigvis en af dem, hvor mit ønske er gået i opfyldelse.

Jeg kom, jeg så, og jeg smuttede igen. For kort tid efter, havde du skrevet til mig. Så var der ligesom ikke længere noget grund til at bruge min tid der.

Da du første gang krydsede Ø-bølle. Da viste jeg ikke hvad det ventede os. Din udstråling skinnede klart og stærkt for mig, for vores første møde. Siden da, er jeg blevet forblindet, og afhængig af den.

Vi har nu en skæbne, som vi skal udforske sammen. Side om side, i lys og i mørke.

Den glæde, og styrke du giver mig, er som en solskinsdag. Eller når Frederikshavn vinder over Aalborg i ishockey.

Denne dag er vores. Vi er nye sammen, vi er unge sammen, vi er uskyldige sammen, vi er forelsket sammen, vi er bare sammen.

Du giver mig tryghed, glæde og lykke. Jeg er spændt på hvad vores fremtiden bringer.

2 spørgsmål, har vi allerede fået besvaret... Vi har sagt ja til hinanden. Ja til at vi vil være sammen i ægteskab, og ja til at elske og ære hinanden, når dagen er lys og dejlig, men også når dagen er grå og trist. De svar vil gælde for os, for altid.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak allesammen. Frygtede lidt at der manglede noget mere personligt om H2B. Men der er kun kommet positiv respons, så tror ikke der skla rettes mere i den. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er blevet inspireret af talen til Mary, dengang kronprinseparret blev gift, og har også stjålet lidt ord derfra. Men det kommer fra hjertet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Virkelig en smuk tale! Fik helt tårer i øjnene så rørt blev jeg.

Lidt sjovt du nævner talen til Mary, overvejer også at tyvstjæle lidt fra Frederiks tale, fordi den bare var så sød og rammende, men blot en enkelt sætning som du har brugt det med at du bliver forblændet og afhængig :loveshower:

men jeg har laaaaang tid endnu inden jeg skal tænke tale :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Virkelig en smuk tale! Fik helt tårer i øjnene så rørt blev jeg.

Lidt sjovt du nævner talen til Mary, overvejer også at tyvstjæle lidt fra Frederiks tale, fordi den bare var så sød og rammende, men blot en enkelt sætning som du har brugt det med at du bliver forblændet og afhængig :loveshower:

men jeg har laaaaang tid endnu inden jeg skal tænke tale :rolleyes:

Det føltes som om der er længe til, men tro mig, tiden går voldsomt stærkt. Syntes ligepludselig jeg fik travlt med at skrive denne her. Det skal jo også være et tidspunkt, hvor H2B ikke er hjemme. Heldigvis har han sin ishockey, hvor jeg har nogle timer om aftenen for mig selv der.

Syntes sagtens man kan "stjæle" fra andre taler, bare deet stadig er personligt, og at ordene henvender sig til personen talen er til.

Jeg kunne slet ikke lade være med at bruge den linje som du beskriver, for jeg føler virkelig at det passer super godt, med hensyn til min kærlighed til H2B.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer