Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,058 indlæg i dette emne

Sikke dog der sker en masse nu. Skønne køb! :cheerleader3: Jeg synes helt klart, at skørtet med 3 ringe......er udelukket. Jeg er mest til det først skørt eller måske første skørt udover det med to ringe. Men jeg tror virkelig, du er nødt til at prøve det med kjolen og med en til at rette på det for dig. For det sidder ikke helt super, men det kan det nok komme til.

Fine sko. Jeg tror muligvis, at mine er kommet - eller også er det boleroen. Og min lokale skomager sagde, at det nok ville blive omkring 150 kr. at sætte gummisål på "trædepuden" af skoen. Hm, ved ikke, om det er den rigtige løsning, men det lyder i hvert fald til, at det ikke koster en bondegård, hvis de skal gøres klar til udendørs brug... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne du ikke være en skat og smide et par links til de hjemmesider hvor du har købt servietter, bånd, slikposer osv ?? :kiss:

Jo der kan da godt komme lidt :)

Hvide slikposer

Skeer

Hjerter til oppyntning

Rød løber

Stribet slikpose

Bånd

Servietter

Klistermærker

Det var vist lige det jeg havde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Cd-lommer done!

post-54048-0-45832300-1326973358.jpg og BLÆRERÆKKEN!

Måske et dumt spørgsmål, men er det så gæsterne kan få billederne fra brylluppet? :oops:

Nej det er cd'er som gæsterne kan tage med hjem, brænde de billeder på, som de har taget og så sende dem tilbage til os, så vi får billeder fra de gæster som har lyst til at dele med os :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke dog der sker en masse nu. Skønne køb! :cheerleader3: Jeg synes helt klart, at skørtet med 3 ringe......er udelukket. Jeg er mest til det først skørt eller måske første skørt udover det med to ringe. Men jeg tror virkelig, du er nødt til at prøve det med kjolen og med en til at rette på det for dig. For det sidder ikke helt super, men det kan det nok komme til.

Fine sko. Jeg tror muligvis, at mine er kommet - eller også er det boleroen. Og min lokale skomager sagde, at det nok ville blive omkring 150 kr. at sætte gummisål på "trædepuden" af skoen. Hm, ved ikke, om det er den rigtige løsning, men det lyder i hvert fald til, at det ikke koster en bondegård, hvis de skal gøres klar til udendørs brug... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt enig med dig, jeg er selv på den med 2 ringe og tylskørt og tror slet ikke at jeg skal have det med 3 ringe på :)

Har du købt sko fra den hjemmeside? Eller bare "dansesko". Nej det var jo ikke alverden for at få dem udendørsklar!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog fantastisk mange ting du har fået sørget for - og skønt med så mange billeder! :thumbsupsmileyanim:

Hvor jeg elsker dine skørte-billeder! Det er da en kanon måde at prøve dem på :biggrin: Jeg tror også, at jeg foretrækker 2 ringe og tylskørtet. Jeg tror i hvert fald det bliver anstrengende at sidde på en af ringene! :biggrin: De sorte sko er så smukke! Giiiiid de fandtes i min størrelse, suk :(

Nu mangler du jo nærmest ikke at købe flere ting til brylluppet :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Indkøb 2

... ja ja, så nuskabende! :tunge:

Bordet:

post-54048-0-99384800-1326971226.jpg Bordnumre

De er købt på samme amerikanske hjemmeside som slikcontainerne og jeg tror de kostede 25 kr for 24 numre eller sådan noget (skal jo så kun bruge 8 - men hvad :tunge: )

post-54048-0-23792800-1326971267.jpg Servietter med tryk

post-54048-0-00811400-1326971279.jpg Trykket på servietten

De er købt på ebay og jeg elsker dem, billedet giver dem slet ikke den credit som de fortjener! Jeg tror jeg gav lige omkring 200kr for 100stk. Man kan vælge imellem forskellige farver og mønster osv.

post-54048-0-14221600-1326971238.jpg Bånd til servietter (ikke dem emd tryk)

post-54048-0-69767600-1326971249.jpg Tæt på -

Båndene er det samme bånd (dog i en anden farve) som er rundt om favourboksene og med samme skrifttype og det hele. De skal være rundt om røde servietter, som ligger på forretstallerkenen og bliver rullet. Billederne skal nok følge af det :wink: Har givet omkring 200kr for 50 meter og man kan vælge imellem forskellige farver, trykfarver samt symbol.

post-54048-0-60258800-1326971308.jpg Og sidst men ikke mindst mine elskede risposer!

De er en gave fra mine forældre. De har stået i pres (hvilket var nødvendigt for brudene), men jeg er rigtig glad for resultatet. Der skal stå en brud ved kvinderne og en gom ved mændene. De er købt på den amerikanske hjemmeside og tror de har kostet omkring 700kr for 96 stk.

Be om links :thanks::cheerleader3: Virkelig nogle fine ting du har købt :)

Er også helt vild med dine guldsko.

CD-lommerne, sender i dem med ud sammen med indbydelserne, sådan at gæsterne har dem, eller skal de have dem efter festen? Det hele ser godt ud :)

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

post-54048-0-28885200-1326969892.jpg

Hej Conni. Hvis du vil sælge de overskydende blonder vil jeg gerne købe to :tunge: Har en ide med et hårbånd.

Du skal helt sikkert have to ringsskørt med tyl udover, det giver den pæneste form synes jeg.

Ellers super lækker opdatering, glæder mig til at se det færdige resultat i en beretning :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det dog fantastisk mange ting du har fået sørget for - og skønt med så mange billeder! :thumbsupsmileyanim:

Hvor jeg elsker dine skørte-billeder! Det er da en kanon måde at prøve dem på :biggrin: Jeg tror også, at jeg foretrækker 2 ringe og tylskørtet. Jeg tror i hvert fald det bliver anstrengende at sidde på en af ringene! :biggrin: De sorte sko er så smukke! Giiiiid de fandtes i min størrelse, suk :(

Nu mangler du jo nærmest ikke at købe flere ting til brylluppet :lol:

Ja jeg har også ventet længe med at kunne dele det, fordi computeren jo så gik i stykker, da jeg endelig havde tiden - men NU fik jeg stillet min lyst til at dele :)

Hehe ja jeg var jo nødt til at gøre noget med de skørter og det kan jo også være at det ser anerledes ud under kjolen, men nu er tingene afprøvet, så jeg har en ide i mit hovede!! Og tror du har ret i at det kan blive anstrengene at sidde på en ring....

Ja jeg elsker også de sorte, ej men jeg er egentlig klar til at købe alle 3 - er du sikker på at de ikke er i din størrelse???

Nej jeg føler faktisk at der er rimelig godt styr på det efterhånden, jeg har i hvert fald ikke stress ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indkøb 2

... ja ja, så nuskabende! :tunge:

Bordet:

post-54048-0-99384800-1326971226.jpg Bordnumre

De er købt på samme amerikanske hjemmeside som slikcontainerne og jeg tror de kostede 25 kr for 24 numre eller sådan noget (skal jo så kun bruge 8 - men hvad :tunge: )

post-54048-0-23792800-1326971267.jpg Servietter med tryk

post-54048-0-00811400-1326971279.jpg Trykket på servietten

De er købt på ebay og jeg elsker dem, billedet giver dem slet ikke den credit som de fortjener! Jeg tror jeg gav lige omkring 200kr for 100stk. Man kan vælge imellem forskellige farver og mønster osv.

post-54048-0-14221600-1326971238.jpg Bånd til servietter (ikke dem emd tryk)

post-54048-0-69767600-1326971249.jpg Tæt på -

Båndene er det samme bånd (dog i en anden farve) som er rundt om favourboksene og med samme skrifttype og det hele. De skal være rundt om røde servietter, som ligger på forretstallerkenen og bliver rullet. Billederne skal nok følge af det :wink: Har givet omkring 200kr for 50 meter og man kan vælge imellem forskellige farver, trykfarver samt symbol.

post-54048-0-60258800-1326971308.jpg Og sidst men ikke mindst mine elskede risposer!

De er en gave fra mine forældre. De har stået i pres (hvilket var nødvendigt for brudene), men jeg er rigtig glad for resultatet. Der skal stå en brud ved kvinderne og en gom ved mændene. De er købt på den amerikanske hjemmeside og tror de har kostet omkring 700kr for 96 stk.

Be om links :thanks::cheerleader3: Virkelig nogle fine ting du har købt :)

Er også helt vild med dine guldsko.

CD-lommerne, sender i dem med ud sammen med indbydelserne, sådan at gæsterne har dem, eller skal de have dem efter festen? Det hele ser godt ud :)

Der er lidt forskellige links her

de resterende ting er købt på en hjemmeside der hedder orientaltrading.com - de har helt vildt mange fede ting. Ulempen er at det er lidt besværligt at bestille og der kan komme told oveni, men mange af tingene er rigtig billige!

Ja de køre sko, synes det er svært at vælge :)

Cd lommerne står i en kurv, som gæsterne bare kan tage, nok i nærheden af gavebordet. Så står der et lille digt, så folk ved hvad meningen er med det - de er endnu ikke lavet :)

Og tak!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

post-54048-0-28885200-1326969892.jpg

Hej Conni. Hvis du vil sælge de overskydende blonder vil jeg gerne købe to :tunge: Har en ide med et hårbånd.

Du skal helt sikkert have to ringsskørt med tyl udover, det giver den pæneste form synes jeg.

Ellers super lækker opdatering, glæder mig til at se det færdige resultat i en beretning :balloon:

Jeg vil gerne sælge to af blonderne - jeg har ikke noget at bruge så mange ting og har alligevel tænkt mig at sælge ud efter brylluppet. Du kan lige skrive en privatbesked til mig - tænker 20kr for de to med porto :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt enig med dig, jeg er selv på den med 2 ringe og tylskørt og tror slet ikke at jeg skal have det med 3 ringe på :)

Har du købt sko fra den hjemmeside? Eller bare "dansesko". Nej det var jo ikke alverden for at få dem udendørsklar!

Det er dansesko, jeg har købt. De har enkelte modeller, hvor der er gummisål, men det var ikke lige de dem, jeg ville have. Så jeg får muligvis sat sål på....nu skal jeg lige se, hvordan de ser ud, når de kommer...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh Conni hvor er du bare nået langt!!! :thumbsupsmileyanim:

SUPER fine ting du har fundet! Specielt alt det til slikbuffeen! :loveshower:

Tak søde Stine - Ja jeg synes også at jeg er meget godt med :)

Man får også bare sådan en dejlig føelse i kroppen hver gang man fået en ting mere på plads til brylluppet!

Det er næsten det bedste i verden!!! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh Conni hvor er du bare nået langt!!! :thumbsupsmileyanim:

SUPER fine ting du har fundet! Specielt alt det til slikbuffeen! :loveshower:

Tak søde Stine - Ja jeg synes også at jeg er meget godt med :)

Man får også bare sådan en dejlig føelse i kroppen hver gang man fået en ting mere på plads til brylluppet!

Det er næsten det bedste i verden!!! :wink:

Ja, men jeg får også den her følelse af nervøsitet - er der nu noget jeg har glemt eller overset osv :) Men der er jo goooood tid endnu :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er der dog sket meget i din tråd siden jeg sidst har kigget!!

De cdlommer er altså bare vildt gode!! Jeg ville vælge samme skørt-løsning som du skriver du slev mest er til. :)

Ja endelig er der sket noget, nu har jeg min helt egen (eller deler med h2b) computer, så nu har jeg tid til det hele :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh Conni hvor er du bare nået langt!!! :thumbsupsmileyanim:

SUPER fine ting du har fundet! Specielt alt det til slikbuffeen! :loveshower:

Tak søde Stine - Ja jeg synes også at jeg er meget godt med :)

Man får også bare sådan en dejlig føelse i kroppen hver gang man fået en ting mere på plads til brylluppet!

Det er næsten det bedste i verden!!! :wink:

Ja, men jeg får også den her følelse af nervøsitet - er der nu noget jeg har glemt eller overset osv :) Men der er jo goooood tid endnu :a1221:

Ja der er jo masser af tid!!! Ellers er det jo bare frem med pen og parpir og igang med at skrive lister! :wink:

Har i egentlig hørt mere fra svigermekanikken?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh Conni hvor er du bare nået langt!!! :thumbsupsmileyanim:

SUPER fine ting du har fundet! Specielt alt det til slikbuffeen! :loveshower:

Tak søde Stine - Ja jeg synes også at jeg er meget godt med :)

Man får også bare sådan en dejlig føelse i kroppen hver gang man fået en ting mere på plads til brylluppet!

Det er næsten det bedste i verden!!! :wink:

Ja, men jeg får også den her følelse af nervøsitet - er der nu noget jeg har glemt eller overset osv :) Men der er jo goooood tid endnu :a1221:

Ja der er jo masser af tid!!! Ellers er det jo bare frem med pen og parpir og igang med at skrive lister! :wink:

Har i egentlig hørt mere fra svigermekanikken?

Hans søster har meldt afbud idag, dog bare i et kort, med et pænt nej tak. Men er egentlig blevet rimelig okay med det efterhånden, det er bare sådan det er og så ved vi det fremover :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh Conni hvor er du bare nået langt!!! :thumbsupsmileyanim:

SUPER fine ting du har fundet! Specielt alt det til slikbuffeen! :loveshower:

Tak søde Stine - Ja jeg synes også at jeg er meget godt med :)

Man får også bare sådan en dejlig føelse i kroppen hver gang man fået en ting mere på plads til brylluppet!

Det er næsten det bedste i verden!!! :wink:

Ja, men jeg får også den her følelse af nervøsitet - er der nu noget jeg har glemt eller overset osv :) Men der er jo goooood tid endnu :a1221:

Ja der er jo masser af tid!!! Ellers er det jo bare frem med pen og parpir og igang med at skrive lister! :wink:

Har i egentlig hørt mere fra svigermekanikken?

Hans søster har meldt afbud idag, dog bare i et kort, med et pænt nej tak. Men er egentlig blevet rimelig okay med det efterhånden, det er bare sådan det er og så ved vi det fremover :)

Ja helt sikkert!

det er næsten også bedre de ikke kommer. Nu behøver du ikke bekymre dig om diverse scener osv :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh Conni hvor er du bare nået langt!!! :thumbsupsmileyanim:

SUPER fine ting du har fundet! Specielt alt det til slikbuffeen! :loveshower:

Tak søde Stine - Ja jeg synes også at jeg er meget godt med :)

Man får også bare sådan en dejlig føelse i kroppen hver gang man fået en ting mere på plads til brylluppet!

Det er næsten det bedste i verden!!! :wink:

Ja, men jeg får også den her følelse af nervøsitet - er der nu noget jeg har glemt eller overset osv :) Men der er jo goooood tid endnu :a1221:

Ja der er jo masser af tid!!! Ellers er det jo bare frem med pen og parpir og igang med at skrive lister! :wink:

Har i egentlig hørt mere fra svigermekanikken?

Hans søster har meldt afbud idag, dog bare i et kort, med et pænt nej tak. Men er egentlig blevet rimelig okay med det efterhånden, det er bare sådan det er og så ved vi det fremover :)

Ja helt sikkert!

det er næsten også bedre de ikke kommer. Nu behøver du ikke bekymre dig om diverse scener osv :)

Nej lige præcis, men jeg føler med h2b - han virker dog mere upåvirket end mig.

Og heldigvis kommer den del af familien som kender mig, så noget af hans familie kommer der da :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Indkøb 2

... ja ja, så nuskabende! :tunge:

Bordet:

Bordnumre

De er købt på samme amerikanske hjemmeside som slikcontainerne og jeg tror de kostede 25 kr for 24 numre eller sådan noget (skal jo så kun bruge 8 - men hvad :tunge: )

Servietter med tryk

Trykket på servietten

De er købt på ebay og jeg elsker dem, billedet giver dem slet ikke den credit som de fortjener! Jeg tror jeg gav lige omkring 200kr for 100stk. Man kan vælge imellem forskellige farver og mønster osv.

Bånd til servietter (ikke dem emd tryk)

Tæt på -

Båndene er det samme bånd (dog i en anden farve) som er rundt om favourboksene og med samme skrifttype og det hele. De skal være rundt om røde servietter, som ligger på forretstallerkenen og bliver rullet. Billederne skal nok følge af det :wink: Har givet omkring 200kr for 50 meter og man kan vælge imellem forskellige farver, trykfarver samt symbol.

Og sidst men ikke mindst mine elskede risposer!

De er en gave fra mine forældre. De har stået i pres (hvilket var nødvendigt for brudene), men jeg er rigtig glad for resultatet. Der skal stå en brud ved kvinderne og en gom ved mændene. De er købt på den amerikanske hjemmeside og tror de har kostet omkring 700kr for 96 stk.

Sikke en masse fine ting!!! Og SKØNT med billeder! og herligt at du har styr på så meget!! :thumbsupsmileyanim: Er helt sikker på at det bliver så fint til jeres fest, med alle dine gode ideer :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Indkøb 2

... ja ja, så nuskabende! :tunge:

Bordet:

Bordnumre

De er købt på samme amerikanske hjemmeside som slikcontainerne og jeg tror de kostede 25 kr for 24 numre eller sådan noget (skal jo så kun bruge 8 - men hvad :tunge: )

Servietter med tryk

Trykket på servietten

De er købt på ebay og jeg elsker dem, billedet giver dem slet ikke den credit som de fortjener! Jeg tror jeg gav lige omkring 200kr for 100stk. Man kan vælge imellem forskellige farver og mønster osv.

Bånd til servietter (ikke dem emd tryk)

Tæt på -

Båndene er det samme bånd (dog i en anden farve) som er rundt om favourboksene og med samme skrifttype og det hele. De skal være rundt om røde servietter, som ligger på forretstallerkenen og bliver rullet. Billederne skal nok følge af det :wink: Har givet omkring 200kr for 50 meter og man kan vælge imellem forskellige farver, trykfarver samt symbol.

Og sidst men ikke mindst mine elskede risposer!

De er en gave fra mine forældre. De har stået i pres (hvilket var nødvendigt for brudene), men jeg er rigtig glad for resultatet. Der skal stå en brud ved kvinderne og en gom ved mændene. De er købt på den amerikanske hjemmeside og tror de har kostet omkring 700kr for 96 stk.

Sikke en masse fine ting!!! Og SKØNT med billeder! og herligt at du har styr på så meget!! :thumbsupsmileyanim: Er helt sikker på at det bliver så fint til jeres fest, med alle dine gode ideer :wink:

Tusind tak skal du have! :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op du har fået en masse på plads, og fedt med en stor billed update.

En kanon ide med skørt billederne, det gir et godt billede af hvordan det kan se ud. Det med 3 ringe virker lidt for meget, men ellers ser de fine ud. Men prøv dem sammen med kjolen, så er jeg sikker på det ser helt anderledes ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer