Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,058 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er nok mest til nr 2.

Jeg synes de blonder er SUPER søde! :)

Jeg er nok mest til nr 2.

Jeg synes de blonder er SUPER søde! :)

Uh du gør det svært for mig, for er SLET ikke til den type :tunge: Men synes 2'eren er bedst.

2'eren!! Synes helt klart den er pænest og så tror jeg at jeg selv ville blive irriteret af de engle mod låret

Nr 2 :thumbsupsmileyanim: Be om et link til dem :thanks:

Jeg stemmer for nr 2. (synes det er vildt smukt)

eller nr 3. :)

Går lige imod strømmen og siger nr. 1. Er vild med blonden, men ville nok vælge at tage vedhængene af.

Conni- jeg er mest til nr 2 :tunge: Men det er nogle flotte nogle du har fundet frem til.

:bearhug: Susan.

Jeg er også til nr. 2! Men synes altså 1 er sjov med de små vedhæng :biggrin: Men tror også bare de vil irritere. Så nr. 2 it is :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for jeres svar :)

Musenberg: Link her

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra starten af var det faktisk også nr 2, som jeg selv mest var til, så jeg tror også det bliver det - jeg er stadig ikke overbevist om jeg skal have det på, eller om h2b skal have det i lommen - tanken om at stå og vise mine knap så fine lår frem er ikke lige noget der huer mig.

Vi var lige ude og kigge på hus idag (det var lidt vildt) vi snakker rigtig meget om at flytte til Samsø og vi var ude ved en kammerat idag, hvor vi snakkede om det og vupti havde han arrangeret en fremvisning en time senere (hans far er ejendomsmægler for firmaet). Det er et ældre hus, der nok skal gøres lidt ved, men det er beboeligt og egentlig rigtig fint. Der er værelser nok og plads nok til os og så er det tilpas langt nok væk fra mine forældre (vil altså ikke have mine forældre som naboer) og så er det langt nok væk fra mine svigerforældre. Så er der en lille skov tiil, det er altså rigtig hyggeligt og jeg er sikker på at hunden vil nyde det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som om i havde en god og hyggelig tur ud af det. Ja, det er en stor ting at købe hus.

Jeg havde en kolega hvis kæreste bor på Samsø og skær i træ ( skær med en motorsav i træ) har set noget af hans arb. der er super flot.

Jeg / vi har aldrig været på Samsø - måske skulle man prøve at tage på ferie der over :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som om i havde en god og hyggelig tur ud af det. Ja, det er en stor ting at købe hus.

Jeg havde en kolega hvis kæreste bor på Samsø og skær i træ ( skær med en motorsav i træ) har set noget af hans arb. der er super flot.

Jeg / vi har aldrig været på Samsø - måske skulle man prøve at tage på ferie der over :)

Der er rigtig dejligt herovre, der er ikke alt det stress og jag som der er i f.eks. Århus og jeg synes selv at jeg har haft en god opvækst herovre må jeg indrømme.

Hvis I skal herover, så kom om sommeren, naturen er så smuk og så er der en summen på øen af liv :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at kigge på hus på Samsø. Gid jeg kunne bo derover, men desværre mit arbejde tillader det ikke. Det er bare en dejlig ø.

Ja tempoet er bare et helt andet herovre (på godt og ondt) end det er i f.eks. Århus :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh Samsø :heart: Behøver jeg sige mere.

Kan også sagtens se mig selv bo derovre. Siger altid til Jesper, at jeg hellere vil flytte til Samsø end hjem til Thy.

Hvor så I på hus?

Egentlig i Besser, men det var meget gammelt. Vi har forelsket os i et i Kolby nu, det er moderniseret og lige til at flytte ind. Du skal se det på EDCs hjemmeside, det hedder brattingsborgvej 5 :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh Samsø :heart: Behøver jeg sige mere.

Kan også sagtens se mig selv bo derovre. Siger altid til Jesper, at jeg hellere vil flytte til Samsø end hjem til Thy.

Hvor så I på hus?

Egentlig i Besser, men det var meget gammelt. Vi har forelsket os i et i Kolby nu, det er moderniseret og lige til at flytte ind. Du skal se det på EDCs hjemmeside, det hedder brattingsborgvej 5 :)

... og endnu engang bliver jeg positivt overrasket over, hvad man kan få for ingen penge på Samsø.

Jeg synes, det ser super hyggeligt ud. Elsker bjælker og en skøn have.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Hvor har du bestilt servietterne? De er rigtig flotte :)

Tusind tak - det er bestilt hos denne sælger på ebay. Jeg synes ikke billederne giver dem den credit de fortjener - hverken mine eller sælgers på ebay, der er altså utroligt smukke :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Hvor har du bestilt servietterne? De er rigtig flotte :)

Tusind tak - det er bestilt hos denne sælger på ebay. Jeg synes ikke billederne giver dem den credit de fortjener - hverken mine eller sælgers på ebay, der er altså utroligt smukke :)

Ja jeg synes de er pæne nok på billederne :biggrin: Tak for link - nu skal jeg lige fedte lidt for H2B, så vi også kan få sådan nogle -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer