Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,058 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Flot kjole, du ser rigtig godt ud i den :loveshower:

Ej hvor fin - hvor har hun købt den henne? (min svigermor er ved at gå i panik)

Fedt at kunne hente sin kjole :loveshower:

den er købt i kjolegården i tørring, helt sikkert et besøg værd! Super god og sød service og MASSER af kjoler :)

Takker :ilovebryllupsklar:

Der er godt nok lidt langt, men hey ofte kan det godt betale sig at køre efter det.

Jeg vil næsten påstå at det er turen værd. Dog er jeg lidt i tvivl om prislejet, mors kostede vist 2200kr, men om det er det generelle prislag, det ved jeg ikke :)

Prisen er intet dilemma her - svigermor har ingen sans for penge. Sådan er det når man aldrig har manglet åbenbart :blink:

Hvor ser du skøn ud i den kjole. Synes allerede du stråler - hvordan vil du så ikke se ud på dagen :loveshower: SMUKT! Og tilbehøret passer super fint til.

SMUK SMUK SMUK!!! :loveshower::toot:

er du jo helt klar til at det bliver juni! ()():wink:

Conni - Du ser super dejlig ud i din smukke kjole :c166: Man må sige at den sidder rigtigt godt på dig GP

Tak Tøser, hvor er I altså bare skønne! :heart:

Louise: Nej sådan er der jo nogen der har det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Topfigur

Så fik vi besluttet os for hvordan topfiguren skulle være, vi har været MEGET omkring! Egentlig havde vi aftalt at veninden der skal lave kagen, skulle bestemme det, men det havde hun ikke lyst til. Vi var enige om at den skulle være romantisk med et snert af sjov og så skal den ikke være for dyr. Vi var ikke i tvivl da vi endelig faldt over denne. Den har kostet 185kr med forsendelse, glæder mig meget til den kommer! :)

post-54048-0-09531400-1331045795.jpg

Redigeret af Conni
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For filansen da os', hvor er det en fed topfigur, og god humor at bruge sådan en, frem for en af de traditionelle :thumbsupsmileyanim:

Kanon topfigur :griner:-

Hvor ser du bare fin ud i din kjole :loveshower: den er rigtig smuk!

he he og det er da en sød topfigur :thumbsupsmileyanim:

Top lækker :fløjt: :fløjt: :c166: Hvor ser du godt ud....

Kagefiguren er smader sød ,har i noget med traktore at gøre? Det behøver man jo selvfølgelig ikke og have, men hvis nu man var landmand var den fin.

Tusind tak tøser! Vi er altså også rigtig glade for valget.

Jamen lidt historie, så er jeg født og opvokset på en bondegård, min far havde sådan en traktor da jeg var lille og jeg kan huske og min bror og jeg kørte ræs i den ude på marken. Udover det går min kæreste meget op i traktortræk, så han har jo en del at gøre med traktorer :) Vi er jo begge født og opvokset på Samsø, så vi er jo heller ikke ligefrem storbymennesker :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk smuk kjole og hår pynt:-)

Vild med jeres topfigur:-D

Totalt for fed topfigur! Den er bare fjong! :thumbsupsmileyanim:

smuk kjole - du er så flot.. og mega fed topfigur

Iiih tak for jeres reaktioner piger, så håber jeg bare at gæsterne har den samme reaktion :):heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:smiley-eatdrink026: Personlige M&Ms :smiley-eatdrink026:

Så er der sammen med Heidi (Mighti) blevet bestilt personlige m&ms og er du gal jeg er spændt på dem! JEg har tuuuuusind tanker, når de frem, ser det så godt ud som vi tror, er det pengene værd, vil gæsterne være imponeret over, bliver de taget i tolden osv osv - Nu skal de først leveres til Heidis veninde og så sender hun dem videre til Danmark, det bliver en LANG ventetid (indsæt utålmodig smiley)

Men I kan da lige se hvad jeg har bestilt:

post-54048-0-37284500-1331223879.gif

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en FED ide :thumbsupsmileyanim: Den ville jeg godt have været en del af :)

Glæder mig til at høre mere om projektet, når de kommer frem - Xér fingre :)

Er helt vild med jeres topfigur :biggrin: Og så lige endnu et kompliment - du ser bedårende ud i kjolen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæhæ Conni, jeg kender det med den lange ventetid. Jeg får min veninde til at skrive det er en gave, så håber jeg ikke det blir nuppet i tolden, det har da virket på den måde indtil nu, når de har sendt til mig der over fra

Hun skal vel også skrive hvad indholdet er, selvom det er en gave. Jeg ved man ikke må sende chokolade til USA og Canada, men ved ikke om man må sende det derfra og til DK?! Men så kan hun vel bare skrive slik eller finde på noget helt andet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun skriver bare candy, så plejer det at lykkes, for det er jo ikke ret store mængder, så det er ikke til videresalg, så plejer det at gå. Tror hvis det var en flyttekasse str, så ville de undersøge nærmere.

Nemlig - siger hende der sender Kinder-æg over til en i USA hvert år til påske -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæhæ Conni, jeg kender det med den lange ventetid. Jeg får min veninde til at skrive det er en gave, så håber jeg ikke det blir nuppet i tolden, det har da virket på den måde indtil nu, når de har sendt til mig der over fra

Uh det lyder jo som gode odds! - Så er det bare at være tålmodig (som om jeg kan det!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en FED ide :thumbsupsmileyanim: Den ville jeg godt have været en del af :)

Glæder mig til at høre mere om projektet, når de kommer frem - Xér fingre :)

Er helt vild med jeres topfigur :biggrin: Og så lige endnu et kompliment - du ser bedårende ud i kjolen :thumbsupsmileyanim:

Åh og så har vi bare lavet vores egen lille bestille klub, slemme os :tunge:

Og tusind tak for komplimenterne! :biggrin:

Wau, nogle flotte m & m, glæder mig til at se dem ,når du har modtaget dem.

Ja jeg er altså også spændt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay, jeg ved godt, at jeg er lidt sent ude, men: sikke fantastiske brudekjolebilleder! :cheerleader3: og hvor er det da skønt at se det store smil du har på alle billederne! :biggrin:

Jeres kagefigur er super sjov! :thumbsupsmileyanim:

Og så havde jeg lige overset jeres M&M's - hvordan kan det dog lade sig gøre? Nåh, jeg synes i hvert fald det er super sjovt! Jeg ville elske det som gæst! Det er personligt og man kan spise det - what's not to like? :biggrin:

Redigeret af Carina Stærke
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer