Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,060 posts in this topic

Annonce ♥

Tillykke med vægttabet!!!! :respekt:

Hvordan gik jobsamtalen? -flytter I til Samsø? (XX)

nej ingen job til mig :( igen er der en med mere erfaring, som har fået jobbet...

ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV !!!!! :td:

Der er da også noget pi* de vil gerne have unge menesker med 40års erfaring -det holder jo ikke! :angry:

-Og hvordan kan man få erfaring når der ikke er nogen der vil ansætte en??? :sm:(y)

Store Kram til dig! :bearhug:

0

Tillykke med vægttabet!!!! :respekt:

Hvordan gik jobsamtalen? -flytter I til Samsø? (XX)

nej ingen job til mig :( igen er der en med mere erfaring, som har fået jobbet...

ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV !!!!! :td:

Der er da også noget pi* de vil gerne have unge menesker med 40års erfaring -det holder jo ikke! :angry:

-Og hvordan kan man få erfaring når der ikke er nogen der vil ansætte en??? :sm:(y)

Store Kram til dig! :bearhug:

Tusind tak skal du have - ja det er ret træls at være nyuddannet og så lyder samtlige afslag på manglende erfaring. Men sådan er det når der er overflod af pædagoger lige nu :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold nu op, hvor flot med vægt tabet, mega sejt!!

Øv med jobbet, kunne du ikke få dig til at være fræk nok til at sige,mht manglende erfaring, at man jo skal starte et sted og en skal være den første til at ta en uden erfaring?! ;-)

0

Hold nu op, hvor flot med vægt tabet, mega sejt!!

Øv med jobbet, kunne du ikke få dig til at være fræk nok til at sige,mht manglende erfaring, at man jo skal starte et sted og en skal være den første til at ta en uden erfaring?! ;-)

Tusind tak :)

Hehe jo det fristes man godt nok til nogle gange, men jeg har hørt den så mange gange efterhånden at jeg er "vant" til den.

0

Ak, arbejdsløshed, ansøgninger og jobsamtaler, og det der følger med er ikke nemt. Masser af støtte herfra, hold ud.

Det hjælper intet, at vide, at vi er midt i en krisetid, men det er det vigtigste at tænke på - Arbejdsgivere kan vælge og vrage, også udfra helt forkerte aspekter, så vend det ikke indad, du er garanteret smadder god til det, du laver!

0

Annonce ♥

Ak, arbejdsløshed, ansøgninger og jobsamtaler, og det der følger med er ikke nemt. Masser af støtte herfra, hold ud.

Det hjælper intet, at vide, at vi er midt i en krisetid, men det er det vigtigste at tænke på - Arbejdsgivere kan vælge og vrage, også udfra helt forkerte aspekter, så vend det ikke indad, du er garanteret smadder god til det, du laver!

Tak hvor er du sød. :)

0

Update

Der sker ikke så meget fra min side her for tiden og konklusionen er at jeg er rigtig godt med. H2B joker med at vi kunne holde bryllup i morgen hvis det var (og måske han har lidt ret) :griner:-

Tøj:

Min kjole er blevet transporteret til Jylland idag. Jeg skal til kjoletilretning den 3. maj og skal nok have 2 af mine brudepiger med - jeg glæder mig rigtig meget, for den skal helt sikkert ligges ind i brystet og så skal jeg høre hvad hun siger til at den bliver snørret helt ind i de tre nederste som det ser ud nu, måske den skal ligges lidt ind. Derudover skal jeg jo have syet ærmer på, bare lige til at tage armflæsket, fordi det har jeg det bedst med. I kan lige få et inspirationsbillede, det skal dog kun bestå af tyl, blonder og perler fra kjolen:

post-54048-0-69029500-1334491108.jpg

H2B har fået købt hans tøj, dog skulle bukserne ligges op, så det befinder sig lige nu i Vejle. De (h2b og forloverne) har købt tøj ved Tøjeksperten og har fået en rigtig god service og ikke mindst rabat, da de var 3 mand der skulle have tøj. Jeg er rigtig spændt på at se hvad de har fundet på, men jeg må vente til jeg går op af kirkegulvet. Mine forældre henter de tøj der skulle rettes i morgen og tager med til den ene forlover her på Samsø.

Gave til brudepigerne

Jeg har hele tiden vidst jeg ville give mine brudepiger en gave, men ikke hvad. Forloverne fik jo en herretur sammen med h2b ind og se TopGearLive. Men jeg har fundet på at jeg vil give dem noget hårpynt. Det behøver ikke at være ens, men noget som de kunne tænke sig at have på. Jeg har fundet noget forskelligt på ebay, som jeg har sendt billeder af og nu er de ved at finde ud af hvad de kunne tænke sig.

Svigerforældre-situation

Jeg er jo ikke på talefod med mine svigerforældre og har ikke været det i 2 år eller sådan noget. Men i påsken havde mine svigerforældre bedt h2b om at komme forbi. De indrømmede at de havde lavet en fejl og at vi alle er forskellige og at valget selvfølgelig var hans om hvem han ville gifte sig mig. Jeg var målløs da han fortalte det. Så nu arbejder jeg på (læs: med meget små skridt) at komme ind på mine svigerforældre, så de kunne komme til brylluppet, om ikke andet, så for h2bs skyld. Jeg har allerede sagt hej til dem da de cyklede forbi den anden dag - det er store skridt!

Fotograf

Vi har haft møde med fotografen og han var super flink. Jeg er helt sikker på at han får taget nogle gode billeder og at han kan styre at have en "rookie" under sine vinger samtidig med.

To-do-liste

Jeg havde en ca 4 siders lang to-do-liste for en-to måneder siden, men den er godt nok blevet kort nu. Her er en liste hvad jeg mangler at lave/gøre:

Bag småkager (jeg starter i morgen, de bliver nemlig frosset og så taget op til brylluppet)

Bestil hvide roser + brudeslør til kirkepynt (det kan jeg først gøre hen i maj-måned)

Fyld favourbokse (det må jeg hellere vente lidt med, men det hele er klart til dem)

Klip tyl til stole (Jeg er igang, har klippet til 48 stole allerede)

Købe slik (Vi har kig på hvad det skal være, men venter lige til vi har været i Tyskland om det er billigere end den hjemmeside vi har kig på)

Købe undertøj (Jeg har stadig ikke fundet noget og det er ret frustrerende og skal selvfølgelig være købt inden 3/5)

Købe chokolade til kaffen (Det bliver i Tyskland)

Købe ting til drinks (Det bliver først i ugen op til og så bare i Netto eller sådan noget)

Printe alle de forskellige skilte (Det tager ingen øjeblik)

Printe og folde bordhæfter (Jeg mangler de sidste tilbagemeldinger før jeg kan lave dem helt færdig, men der er næsten styr på dem)

Printe og folde kirkehæfter (Jeg mangler bare at snakke med præsten om de kan godkendes)

Købe hårpynt til pigerne (De er ved at finde ud af hvad de vil have)

Snakke med toastmaster om forventninger samt meddelser (Det bliver når vi kommer tættere på)

Lav bordplan (Mangler de sidste tilbagemeldinger, men jeg har udarbejdet noget selvfølgelig)

Indlevere ringe til gravering (Det bliver først en måneds tid før)

Gennemgå vielsesrituael og ceremoni med præsten (Vi arbejder lige på at få en bestemt præst, så når det er på plads, så kan jeg bare maile med hende om mine spørgsmål osv)

Købe drikkevarer (Vi skal til Tyskland om ikke så længe regner vi med)

Udover det skal h2b lave tyl guilander med lyskæder i, som skal gå i zigzag under loftet - det bliver godt.

Men jeg tror ligesom det var det udover selvfølgelig at dække borde og de der ting som skal gøres lige op til. Men jeg føler faktisk at vi er meget godt med. Jeg mangler også at lave bordkort til de som ikke har meldt til, men ellers er resten af dem lavet. Iiiih jeg begynder altså at glæde mig!!!! :cheerleader3:

0

"Danse-kjole"

Ja jeg har sat det i anførselstegn, fordi den ikke kun er dansekjole. Jeg er bange for at kjolen bliver tung sidst på aftenen, men hvis der ikke er problemer, så beholder jeg den på hele dagen. Jeg skal til bryllup med min kusine 4 uger før mit eget og tænkte at så kunne jeg slå to fluer med et smæk. Så jeg har bestilt en kjole på Ebay og er rigtig spændt nu. Jeg sætter selvfølgelig lige billeder ind - tror jeg kom af med 450kr eller sådan noget. Jeg er rigtig rigtig spændt på den!!!!

post-54048-0-19326300-1334522253.jpg

post-54048-0-95956500-1334522261.jpg

post-54048-0-36741100-1334522280.jpg

post-54048-0-64319000-1334522290.jpg

1

Jeg synes det er en rigtig god ide bare at tage en pæn kjole med som backup - ikke noget at give flere penge for.. Jeg tager jo også selv min pæneste selskabskjole med som backup... :rolleyes: Håber ikke at få brug for den...

Så synes jeg også at det er en rigtig sød lilla kjole du har fundet... :)

0

Annonce ♥

Jeg synes det er en rigtig god ide bare at tage en pæn kjole med som backup - ikke noget at give flere penge for.. Jeg tager jo også selv min pæneste selskabskjole med som backup... :rolleyes: Håber ikke at få brug for den...

Så synes jeg også at det er en rigtig sød lilla kjole du har fundet... :)

Jeg har det ligesom dig, jeg håber ikke at jeg får brug for den, men det er også træls at tage hjem til midnat fordi man ikke kan holde kjolen ud :)

0

Så har jeg brugt det meste af aftenen på at kigge i din fantastiske tråd - Hold da op en masse flotte og inspirerende ting du har haft gang i.

Og så lige et par komlimenter med på vejen:

- Flot kjole - du ser fantastisk ud i hele outfittet - :c166:

- Og sejt at du har tabt 11 kilo - :respekt:

Der er ingen tvivl om at der må være en institution et sted på Samsø som ville have glæde af en så kreativ og inspirerende pædagog!

0

Godt at se, at der er styr på så meget. Jeg synes, det lyder rigtigt godt, at du er ved at indstille dig på, at du kan give plads til svigerforældrene. Jeg ved godt, at der har været meget fnider, men det lyder til, at de har slugt en kæmpe kamel, og det ville nok også betyde meget for din mand, hvis de kunne komme med til brylluppet :)

Det bliver spændende at se dansekjolen. Jeg tror, jeg ville være lidt bange for, at det snit ville fremhæve min mave, som er et af mine problemområder, men jeg krydser fingre for, at den kommer til at sidde smukt på dig - nu har du jo også tabt dig en masse :cheerleader3:

Edited by sommer2012
0

Så har jeg brugt det meste af aftenen på at kigge i din fantastiske tråd - Hold da op en masse flotte og inspirerende ting du har haft gang i.

Og så lige et par komlimenter med på vejen:

- Flot kjole - du ser fantastisk ud i hele outfittet - :c166:

- Og sejt at du har tabt 11 kilo - :respekt:

Der er ingen tvivl om at der må være en institution et sted på Samsø som ville have glæde af en så kreativ og inspirerende pædagog!

Hold da op - ja det har nok taget noget til! :o Velkommen til så :lol:

Og tusind tak for dine komplimenter, de er jo altid velkommen!

Ja måske, det er bare begrænset hvor mange stillinger der er på SAmsø, så nu søger jeg i Jylland igen (bor egentlig i Malling).

Godt at se, at der er styr på så meget. Jeg synes, det lyder rigtigt godt, at du er ved at indstille dig på, at du kan give plads til svigerforældrene. Jeg ved godt, at der har været meget fnider, men det lyder til, at de har slugt en kæmpe kamel, og det ville nok også betyde meget for din mand, hvis de kunne komme med til brylluppet :)

Det bliver spændende at se dansekjolen. Jeg tror, jeg ville være lidt bange for, at det snit ville fremhæve min mave, som er et af mine problemområder, men jeg krydser fingre for, at den kommer til at sidde smukt på dig - nu har du jo også tabt dig en masse :cheerleader3:

Du har nemlig ret søde Sommer, de har slugt en meget stor kamel ved at indrømme at de tog fejl, de er nemlig meget stolte mennesker. Men jeg må tage hatten af og så bevæger vi os i en retning hvor vi kan være på talefod, men det vil selvfølgelig aldrig blive det samme som det var før. Men hvis vi kunne være i rum sammen, så ville det være det bedste for alle parter og især for min h2b.

Jeg har en forholdsvis "flad" mave (hvis man kan sige det om en plus size), så jeg tror og håber ikke på at den bliver fremhævet. Ellers må jeg jo forsøge at sælge den videre, hvis den bare ikke sidder :)

0

Annonce ♥

WOW hvor fedt med dine svigerforældre. Jeg håber på det bedste. Men dælme også flot af dig, at du rækker hånden frem med det sammen, bla ved at hilse. Det er da bestemt ikke dig der bremser noget der. FLot gået Conni.

Den der dansekjole er da bare så flot. Jeg er vild med snittet og farven :thumbsupsmileyanim: Jeg håber den lever op til forventningerne når den kommer. Tar du den ikke lige på der, og viser os nogle billeder - pleaseeeeeeeeeeeeeeee.

Jeg er lidt misundelige med ALT det I har nået og de få ting I mangler. Men ok I skal jo også giftes før os hehe.

0

WOW hvor fedt med dine svigerforældre. Jeg håber på det bedste. Men dælme også flot af dig, at du rækker hånden frem med det sammen, bla ved at hilse. Det er da bestemt ikke dig der bremser noget der. FLot gået Conni.

Den der dansekjole er da bare så flot. Jeg er vild med snittet og farven :thumbsupsmileyanim: Jeg håber den lever op til forventningerne når den kommer. Tar du den ikke lige på der, og viser os nogle billeder - pleaseeeeeeeeeeeeeeee.

Jeg er lidt misundelige med ALT det I har nået og de få ting I mangler. Men ok I skal jo også giftes før os hehe.

Tusind tak Heidi, jeg sys også jeg gør en indsats for det med svigerforældrene, men Emil har også støttet mig og valgt mig frem for dem, dengang de satte ham i situationen, så selvfølgelig vil jeg også støtte ham.

Tak, mor og jeg er også vild med kjolen og skal selvfølgelig nok tage den på når den kommer (jeg tror ikke at jeg kan lade være) :lol:

Og I har jo maaaaaaasser af tid endnu, jeg har jo også gået arbejdsløs og har hele tiden sagt at jeg lige så godt kunne lave så meget som muligt, når der nu var mulighed for det. Og så tror jeg også at jeg bliver fri for at blive stresset op til brylluppet (og dermed undgå at slå ud - det gør jeg ofte når jeg er stresset).

0

Tusind tak Heidi, jeg sys også jeg gør en indsats for det med svigerforældrene, men Emil har også støttet mig og valgt mig frem for dem, dengang de satte ham i situationen, så selvfølgelig vil jeg også støtte ham.

Tak, mor og jeg er også vild med kjolen og skal selvfølgelig nok tage den på når den kommer (jeg tror ikke at jeg kan lade være) :lol:

Og I har jo maaaaaaasser af tid endnu, jeg har jo også gået arbejdsløs og har hele tiden sagt at jeg lige så godt kunne lave så meget som muligt, når der nu var mulighed for det. Og så tror jeg også at jeg bliver fri for at blive stresset op til brylluppet (og dermed undgå at slå ud - det gør jeg ofte når jeg er stresset).

:cheerleader3: :cheerleader3: Jubiiiii billeder :cheerleader3: :cheerleader3: Glæder mig allerede

Har du ikke lyst til at mødes hos mig den 12 maj? Jeg har inviteret folk herfra hjem.

0

:cheerleader3: :cheerleader3: Jubiiiii billeder :cheerleader3: :cheerleader3: Glæder mig allerede

Har du ikke lyst til at mødes hos mig den 12 maj? Jeg har inviteret folk herfra hjem.

Jeg har desværre to invitationer hængende på mit køleskab til den 12. maj - jeg ville ellers rigtig gerne! Hele maj er optaget med konfirmationer, fødselsdage, polterabend (ikke min) og ikke mindst bryllup - ååååh jeg sys det er lidt træls...

0