Conni

Medgang & modgang - C&E 23.06.12 - [ Nu som Fru, med sneakpeak! ]

1,060 posts in this topic

Annonce ♥

Så har jeg brugt det meste af aftenen på at kigge i din fantastiske tråd - Hold da op en masse flotte og inspirerende ting du har haft gang i.

Og så lige et par komlimenter med på vejen:

- Flot kjole - du ser fantastisk ud i hele outfittet - :c166:

- Og sejt at du har tabt 11 kilo - :respekt:

Der er ingen tvivl om at der må være en institution et sted på Samsø som ville have glæde af en så kreativ og inspirerende pædagog!

Hold da op - ja det har nok taget noget til! :o Velkommen til så :lol:

Og tusind tak for dine komplimenter, de er jo altid velkommen!

Ja måske, det er bare begrænset hvor mange stillinger der er på SAmsø, så nu søger jeg i Jylland igen (bor egentlig i Malling).

Godt at se, at der er styr på så meget. Jeg synes, det lyder rigtigt godt, at du er ved at indstille dig på, at du kan give plads til svigerforældrene. Jeg ved godt, at der har været meget fnider, men det lyder til, at de har slugt en kæmpe kamel, og det ville nok også betyde meget for din mand, hvis de kunne komme med til brylluppet :)

Det bliver spændende at se dansekjolen. Jeg tror, jeg ville være lidt bange for, at det snit ville fremhæve min mave, som er et af mine problemområder, men jeg krydser fingre for, at den kommer til at sidde smukt på dig - nu har du jo også tabt dig en masse :cheerleader3:

Du har nemlig ret søde Sommer, de har slugt en meget stor kamel ved at indrømme at de tog fejl, de er nemlig meget stolte mennesker. Men jeg må tage hatten af og så bevæger vi os i en retning hvor vi kan være på talefod, men det vil selvfølgelig aldrig blive det samme som det var før. Men hvis vi kunne være i rum sammen, så ville det være det bedste for alle parter og især for min h2b.

Jeg har en forholdsvis "flad" mave (hvis man kan sige det om en plus size), så jeg tror og håber ikke på at den bliver fremhævet. Ellers må jeg jo forsøge at sælge den videre, hvis den bare ikke sidder :)

Jeg tror, du har den helt rigtige indstilling til det, der er ved at ske mht. svigerforældrene. Det ville føles forkert, hvis du suste hen og gav kram og inviterede dem til bryllup, men det at tage små bevidste skridt i retning af forsoning, det er sgu det, der kan holde på sigt. Man skal jo også passe på sig selv og hjertet skal kunne nå at følge med.

Lucky you, mht. mave. Jeg er så "heldig" at have 2 stk. maver :wink: eller rettere 2 yndige "ruller", der gerne skal gemmes væk :huh:

0

Så har jeg brugt det meste af aftenen på at kigge i din fantastiske tråd - Hold da op en masse flotte og inspirerende ting du har haft gang i.

Og så lige et par komlimenter med på vejen:

- Flot kjole - du ser fantastisk ud i hele outfittet - :c166:

- Og sejt at du har tabt 11 kilo - :respekt:

Der er ingen tvivl om at der må være en institution et sted på Samsø som ville have glæde af en så kreativ og inspirerende pædagog!

Hold da op - ja det har nok taget noget til! :o Velkommen til så :lol:

Og tusind tak for dine komplimenter, de er jo altid velkommen!

Ja måske, det er bare begrænset hvor mange stillinger der er på SAmsø, så nu søger jeg i Jylland igen (bor egentlig i Malling).

Godt at se, at der er styr på så meget. Jeg synes, det lyder rigtigt godt, at du er ved at indstille dig på, at du kan give plads til svigerforældrene. Jeg ved godt, at der har været meget fnider, men det lyder til, at de har slugt en kæmpe kamel, og det ville nok også betyde meget for din mand, hvis de kunne komme med til brylluppet :)

Det bliver spændende at se dansekjolen. Jeg tror, jeg ville være lidt bange for, at det snit ville fremhæve min mave, som er et af mine problemområder, men jeg krydser fingre for, at den kommer til at sidde smukt på dig - nu har du jo også tabt dig en masse :cheerleader3:

Du har nemlig ret søde Sommer, de har slugt en meget stor kamel ved at indrømme at de tog fejl, de er nemlig meget stolte mennesker. Men jeg må tage hatten af og så bevæger vi os i en retning hvor vi kan være på talefod, men det vil selvfølgelig aldrig blive det samme som det var før. Men hvis vi kunne være i rum sammen, så ville det være det bedste for alle parter og især for min h2b.

Jeg har en forholdsvis "flad" mave (hvis man kan sige det om en plus size), så jeg tror og håber ikke på at den bliver fremhævet. Ellers må jeg jo forsøge at sælge den videre, hvis den bare ikke sidder :)

Jeg tror, du har den helt rigtige indstilling til det, der er ved at ske mht. svigerforældrene. Det ville føles forkert, hvis du suste hen og gav kram og inviterede dem til bryllup, men det at tage små bevidste skridt i retning af forsoning, det er sgu det, der kan holde på sigt. Man skal jo også passe på sig selv og hjertet skal kunne nå at følge med.

Lucky you, mht. mave. Jeg er så "heldig" at have 2 stk. maver :wink: eller rettere 2 yndige "ruller", der gerne skal gemmes væk :huh:

Ja jeg har det også sådan lidt selv at det ville virke mærkeligt at storme op og få en kop kaffe og en sludder. Men jeg bevæger mig da i retning af at vi skal til at have noget med hinanden at gøre - så tusind tak for dine ord!

Har du prøvet sådan nogle "støtte-trusser"? - De gør altså rigtig meget for maven at den bliver mere "flad" i stedet for bulet (jeg har haft samme problem). Jeg er rigtig rigtig glade for mine i hvert fald, de går helt op under brystet og strammer ind :)

0

Update part 2

Der kom lige lidt mere update:

Bolero til mor

Mor er en frossenpind og ville gerne have en bolero, men har ikke kunne finde en. Hvad gør jeg? - Går på Ebay og finder en til 80kr som bare passer smukt til kjolen - se lige hvor lækker min mor bliver:

post-54048-0-52120500-1334693052.jpg

post-54048-0-44771300-1334693061.jpg

post-54048-0-15693400-1334693073.jpg

Den kan købes her i 11 forskellige farver

Gæstebog

Egentlig ville jeg bare genbruge den gæstebog jeg har fra mine fødselsdage gennem tiden, men en af mine brudepiger arbejder i et firma der leverer til guldsmede osv. Der havde de så en gæstebog med små fejl, som de ikke kunne sælge og så havde hun tænkt på mig. På forsiden skal der så graveres vores navne og vores dato, men hun ville ikke gøre det før hun vidste, om vi ville have den - men den kunne jeg da ikke sige nejj til:

post-54048-0-39517800-1334693256.jpg

Småkager

Og sidst men ikke mindst, så er jeg gået i gang med at bage småkager, som bliver frosset - eller nærmere cookies:

post-54048-0-36676200-1334693305.jpg

0

Annonce ♥

Ej hvor er din mor smuk i sin kjole - og bolero! :) Det ser rigtig fint ud..

Mht. cookies - har du haft bagt dem før og frosset?? Jeg har nemlig haft bagt cookies og frosset, men de blev bløde da de blev tøet op! :(

Haha sjovt du nævner det, for vi diskuterede det lige idag. JEg har haft dem bagt til h2b 30 års fødselsdag, men jeg kan simpelthen ikke huske om jeg frøs dem der eller om vi kom frem til den konklusion at det var en dårlig ide. Så inden jeg bager flere, så er vi nødt til at prøve at tage nogle op igen, så må vi se hvordan det går :)

0

WOW er det hele dresset til din mor - hun ser da super godt ud, og meget glad, mon hun glæder sig til at se dig blive gift hæhæ.

Den der gæstebog er da bare flot, kan godt forstå I gerne vil have den!!!

Hun er rigtig glad for sit tøj, men det klæder hende altså også bare godt. Jeg har jo så fyldt hende med komplimenter lige inden jeg tager billedet, så det kan være grunden til smilet :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ser din mor bare godt ud :biggrin: Boleroen passer rigtig godt til kjolen :) Sikke en fin gæstebog, super sødt af din brudepige at tænke på jer :)

Uhh, spændende med ebay kjolen :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Super spændende med bolero og ikke mindst med den ankomne ebay-kjole. Venter spændt på update. Mht. småkager, så tror jeg, shedevil har ret. I øvrigt, så kan småkager da sagtens holde sig op til et par måneder, mener jeg. De skal bare i en lufttæt beholder.....(så jeg ville med andre ord vente nogle uger med at bage)...

Edited by sommer2012
0

Kjolen er kommet, men desværre for lille! Den er super smuk og rigtig god kvalitet, men der står højt og tydeligt i kjolen at det er en størrelse 22 og ikke en størrelse 22/24 som de reklamerede med. Der er ikke noget billede med mig i den, for det var et "ømt" syn!!

post-54048-0-70360300-1334779267.jpg

0

Annonce ♥

Den vil jeg glæde mig til at se.......jeg ville svømme ind til land for at prøve den -HAHA-

Arj, vi glæder os til at se den! :)

Super spændende med bolero og ikke mindst med den ankomne ebay-kjole. Venter spændt på update. Mht. småkager, så tror jeg, shedevil har ret. I øvrigt, så kan småkager da sagtens holde sig op til et par måneder, mener jeg. De skal bare i en lufttæt beholder.....(så jeg ville med andre ord vente nogle uger med at bage)...

Er det aften nu? ;-)

Uhhhh, jeg glæder mig til at se kjolen :) :) :)

JEg skulle lige have fri fra arbejde :tunge:

0

Aww, hvor ærgerligt altså. Kan den ikke udvides?

Den er så flot!

Nej det kan den desværre ikke og den er rigtig flot. Der er andre i min familie, som skal med til samme fest, så har tænkt mig at spørge om de vil prøve den og så kan de evt også få en billig kjole.

0