Cath82

Vielse udendoers

13 posts in this topic

Min H2B og jeg er paa udkig efter et sted vi kan vies borgerligt i Koebenhavn (og deromkring) uden for Radhuset. Efter arbejdet i dag var vi ude og gaa en tur i Frederiksberg Have og fandt dette vidunderlige sted, hvor vi taenkte er der kunne vi godt taenke os at blive viet:

post-51993-0-07048100-1317156746.jpg

post-51993-0-10987600-1317156759.jpg

post-51993-0-10583900-1317156778.jpg

Men det er jo udendoers og man kan jo ikke vaere sikker paa vejret. Hvad goer man saa? ER der andre der er blevet viet i f.eks en park og havde i en backup plan i tilfaelde af regn?

Der ligger en restaurant/cafe paa stien ad venstre naar man kommer ind i haved ved Frederiksberg runddel, hvor jeg taenkte vi kunne holde reception efterfoelgende og endda maaske bruge som backup plan. Men jeg kan simpelthen ikke finde navnet eller nogen omtale paa nettet saa jeg evt. kan finde nogle kontaktoplysninger. Er der nogen der ved hvad den hedder?

0

Annonce ♥

Ved desværre ikke hvad stedet hedder, og har heller ikke erfaring med udendørs bryllup eller noget. Men ville bare sige at stedet ser super smukt ud :)

0

Er det ikke josty?

Dejligt område - er er altid "mit spot", når jeg soler mig i haven - det er lidt pudsigt :-)

0

Var samme dilemma vi var ude i ift. at blive viet udendørs, før vi ændrede planerne radikalt. Men altså.... jeg har set, at nogen stiller nogle pavilloner op fx. Andre lever med de små-dryp der er, hvis det ikke er ret meget .... andre har måske en backup plan, at man rykker indendørs et el andet sted.

Lidt inspirationsbilleder til, hvordan det kan foregå - også mht oppyntning .... var nok det, jeg havde det sværest med at forestille mig, da jeg frygtede det ville blive en ligegyldig seance - og netop vielsen ved jeg kommer til at betyde meget for mig, så det skulle mere end noget andet sted være små perfekt der :)

Udendørs-vielse.jpg

181215.jpg

OutdoorWeddingCeremonyIdeas3.jpg

wedding1.jpg

1

Annonce ♥

Super lækkert sted I har fundet. Det kan jeg godt forstå at I er faldet for.

Vi er jo stadigvæk i kaos fasen og har ikke helt styr på hvad det er vi vil osv :)

Men en udendørs vielse er absolut en mulighed, så jeg kigger da lige med her.

Mine bekymringer går nemlig også på:

Regnvejr.....

Har man en backup plan eller hvordan foregår det i praksis?

Cermonien.....

Hvordan sikre man at det bliver højtidlig og alvorligt. Denne del vil betyde alt for mig - den vigtigste del af hele bryllup - I DO!!!!

Hvordan sikre man at det bliver intimt og romantisk hvis det er på et offentligt sted og alle kan kigge med?

Kom gerne med jeres overvejelser for og i mod, gode ideer til genemførelse og erfaringer fra jer som faktisk valgte den løsning.

<3 <3 <3

0

Vi blev ikke viet offentlig men i vores have, vi havde også store bekymringer omkring vejret og vi belsuttede at hvis det skulle regne så ville vi sætte havepavillioner op.

Vi var så heldige at det ikke regnede under vielsen og receptionen, da vi skulle afsted for at blive fotograferet begyndte det og dryppe lidt.

0

Vi blev ikke viet offentlig men i vores have, vi havde også store bekymringer omkring vejret og vi belsuttede at hvis det skulle regne så ville vi sætte havepavillioner op.

Vi var så heldige at det ikke regnede under vielsen og receptionen, da vi skulle afsted for at blive fotograferet begyndte det og dryppe lidt.

Hvordan gjorde I med opsætning osv. var der stole - stod jeres gæster tilfældigt eller i f.eks. en halvcirkel.

Hvar det som du forestillede dig? Ville du vælge den løsning igen?

Og sidst men ikke mindst - må vi se et billede :cheerleader3:

0

Hvordan gjorde I med opsætning osv. var der stole - stod jeres gæster tilfældigt eller i f.eks. en halvcirkel.

Hvar det som du forestillede dig? Ville du vælge den løsning igen?

Og sidst men ikke mindst - må vi se et billede :cheerleader3:

Jeg vedhæfter billede det svare på spørgsmålene :)

post-45002-0-19760900-1317212918.jpg

0

Annonce ♥

JSAC - det ser rigtig fint ud og vejret var jo tydeligvis med jer. :thumbsupsmileyanim:

Vejret var hel klart med os :thumbsupsmileyanim:

Det blev ligesom vi gerne ville have det og vi ville ikke lave noget af det om :cheerleader3:

0

Sikke et smukt sted :) Eeeelsker udendørs vielser. Det er så skønt, når det får sådan et personligt præg :)

0

Jaaaaa, det må være Josty. Har nu skrevet til dem.

Det er nogle rigtig fine billeder, men jeg tror det bliver noget bøvl at få sat alt sådan noget op i Frederiksberg Have og så skulle tage det ned igen med det samme. Det ville ellers være skøøønt!

0

Annonce ♥