Jvkm

Ebay fund!

70 indlæg i dette emne

Jeg er dybt afhængig af både bk og ebay! :ilovebryllupsklar:

Og hvem vil ikke gerne kunne købe nogle af tingene en del billigere med et par få klik på nettet.

Så kom - del jeres link og vis billeder af hvad i har købt fra ebay til jeres bryllup.

Jeg har lige bestilt satinbånd med påtrykt navn og dato. ca. 100 kr for 100 sløjfer med tryk det er inkl. forsendelse.

Mit link

Har også kig på nogle Kissing bells som jeg syntes er super søde:

Mit link

Redigeret af Jvkm
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih glad for jeg ikke er den eneste der syntes det var en god ide med sådan en tråd :bearhug:

Joooh selvfølgelig! Folk er mere end velkommen til at smide link op til andre sider også... måske jeg lige skal skrive det i under overskriften... hvordan er det nu man retter den? :unsure:

Er også super spændt på at se hvad andre også har fundet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uuuh vil da gerne dele mine fine og meget nemme favourbokse som jeg har fundet på ebay, jeg har givet omkring 150kr for 100 stk:

post-54048-0-41470700-1317756533.jpg

Kan købes her

Har desuden købt bånd med påtrykt navn og dato. Jeg har købt 50 meter for omkring 200kr:

post-54048-0-26148800-1317756683.jpg

Kan købes her

Så har jeg købt 10 stk flotte engangskameraer til omkring 250 kr.

post-54048-0-53682700-1317756840.jpg

Kan købes her

Det sidste jeg vil dele er nemme risposer. 50 stk for omkring 17 kr:

post-54048-0-57682100-1317756975.jpg

Kan købes her

God jagt! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: God ide...

Jeg har gjort mig MANGE (Nogle ville sige "for mange") køb på Ebay.. Men nogle er jeg mere glade for end andre.. :)

!CCcwc+!BWk~$(KGrHqEOKpQE0UEDTEztBNLK9-yrN!~~_3.JPG

En fake fur pels bolero, den fåes i Ivory, hvid, sort, rød/sort, rød og grå/sølv..

Pris: 42 dollars inkl. fragt.. Den kan findes her..

_____________________________________________

829awhitelightblueg.jpg

Den fåes i str. 12-18mdr, 2 år, 8 år og 10 år..

Pris: 30 dollars inkl. fragt.. Den kan findes her..

_________________________________________________

5fc7_1_b.JPG

Manchetknapperne til vinter brudgommen.. Købte dem til H2B og de er rigtig fine IRL..

Pris: 17 dollars inkl. fragt.. De kan findes her..

Udover det har jeg købt stortset alt vores bordpynt - Ebay er et mekka hvis man mangler små "diamanter", konfetti, silkebånd, lyskæder, bageting/forme/udstikkere, perler og så videre... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er i bare gode! :cheerleader3:

Sikke da nogle fantastiske ting i har købt, jeg skal da helt sikkert ind og have luret på nogle af dem :shopping:

Og så lige et "dumt" spørgsmål fra en ikke så teknisk mig, hvordan gør i at billederne kommer på tråden? :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Billeder - du kan indsætte billeder fra en internetside ved at trykke på den lille knap i besvarelsesmodulet der hedder "indsæt billede" . Nr. 2 efter smilien.. Her ligger du adressen ind til fotoet (som du får ved at højreklikke på foto og klikke på "kopier billedadresse"). Du kan også sætte link ind direkte ligedanne..

Har du foto på pc som skal linkes skal du bruge "fuld editor" og så kan du vedhæfte ligesom ved mails.

mange knus og godnat herfra

Redigeret af Røde
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: God ide...

Jeg har gjort mig MANGE (Nogle ville sige "for mange") køb på Ebay.. Men nogle er jeg mere glade for end andre.. :)

!CCcwc+!BWk~$(KGrHqEOKpQE0UEDTEztBNLK9-yrN!~~_3.JPG

En fake fur pels bolero, den fåes i Ivory, hvid, sort, rød/sort, rød og grå/sølv..

Pris: 42 dollars inkl. fragt.. Den kan findes her..

_____________________________________________

829awhitelightblueg.jpg

Den fåes i str. 12-18mdr, 2 år, 8 år og 10 år..

Pris: 30 dollars inkl. fragt.. Den kan findes her..

_________________________________________________

5fc7_1_b.JPG

Manchetknapperne til vinter brudgommen.. Købte dem til H2B og de er rigtig fine IRL..

Pris: 17 dollars inkl. fragt.. De kan findes her..

Udover det har jeg købt stortset alt vores bordpynt - Ebay er et mekka hvis man mangler små "diamanter", konfetti, silkebånd, lyskæder, bageting/forme/udstikkere, perler og så videre... :thumbsupsmileyanim:

Har du købt denne brudepige kjole? Jeg overvejer det nemlig, men er i tvivl mht. str.........på den...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uuuh vil da gerne dele mine fine og meget nemme favourbokse som jeg har fundet på ebay, jeg har givet omkring 150kr for 100 stk:

post-54048-0-41470700-1317756533.jpg

Kan købes her

Har desuden købt bånd med påtrykt navn og dato. Jeg har købt 50 meter for omkring 200kr:

post-54048-0-26148800-1317756683.jpg

Kan købes her

Så har jeg købt 10 stk flotte engangskameraer til omkring 250 kr.

post-54048-0-53682700-1317756840.jpg

Kan købes her

Det sidste jeg vil dele er nemme risposer. 50 stk for omkring 17 kr:

post-54048-0-57682100-1317756975.jpg

Kan købes her

God jagt! :cheerleader3:

Fine bokse! Dem har jeg også lige købt =) Har du fået dine? Er de fine RL også??=)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uuuh vil da gerne dele mine fine og meget nemme favourbokse som jeg har fundet på ebay, jeg har givet omkring 150kr for 100 stk:

post-54048-0-41470700-1317756533.jpg

Kan købes her

Har desuden købt bånd med påtrykt navn og dato. Jeg har købt 50 meter for omkring 200kr:

post-54048-0-26148800-1317756683.jpg

Kan købes her

Så har jeg købt 10 stk flotte engangskameraer til omkring 250 kr.

post-54048-0-53682700-1317756840.jpg

Kan købes her

Det sidste jeg vil dele er nemme risposer. 50 stk for omkring 17 kr:

post-54048-0-57682100-1317756975.jpg

Kan købes her

God jagt! :cheerleader3:

Fine bokse! Dem har jeg også lige købt =) Har du fået dine? Er de fine RL også??=)

Ja jeg har fået mine og jeg synes de er pænere IRL end de er på billederne. JEg er i hvert fald rigtig godt tilfreds med dem! Hvad farve har du bestilt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh vil da gerne dele mine fine og meget nemme favourbokse som jeg har fundet på ebay, jeg har givet omkring 150kr for 100 stk:

post-54048-0-41470700-1317756533.jpg

Kan købes her

Har desuden købt bånd med påtrykt navn og dato. Jeg har købt 50 meter for omkring 200kr:

post-54048-0-26148800-1317756683.jpg

Kan købes her

Så har jeg købt 10 stk flotte engangskameraer til omkring 250 kr.

post-54048-0-53682700-1317756840.jpg

Kan købes her

Det sidste jeg vil dele er nemme risposer. 50 stk for omkring 17 kr:

post-54048-0-57682100-1317756975.jpg

Kan købes her

God jagt! :cheerleader3:

Eeej, det skulle jeg lige ha' tænkt over før jeg købte mine risposer! Men jeg har købt nogle 50 tyllcirkler for 70 kr. til at lave risposer af nede i en hobbyforretning i Århus, og det syntes jeg var ret billigt i forhold til nogle danske webshops jeg havde checket ud.. jeg burde ha' checket ebay først! :/ Men man lærer jo af sine fejl, er det ikke det man siger? ^_^

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh vil da gerne dele mine fine og meget nemme favourbokse som jeg har fundet på ebay, jeg har givet omkring 150kr for 100 stk:

post-54048-0-41470700-1317756533.jpg

Kan købes her

Har desuden købt bånd med påtrykt navn og dato. Jeg har købt 50 meter for omkring 200kr:

post-54048-0-26148800-1317756683.jpg

Kan købes her

Så har jeg købt 10 stk flotte engangskameraer til omkring 250 kr.

post-54048-0-53682700-1317756840.jpg

Kan købes her

Det sidste jeg vil dele er nemme risposer. 50 stk for omkring 17 kr:

post-54048-0-57682100-1317756975.jpg

Kan købes her

God jagt! :cheerleader3:

Nu er jeg rimelig ny på e-bay, men når jeg går ind og kigger, så koster en favourboks 63 kr. Hvordan kan du så få 100 stk. for 150 kr.? :blink: Måske det bare er mig der ikke har helt styr på det.. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer