Sign in to follow this  
Followers 0
MunkVerner

øv øv øv

9 posts in this topic

Ja jeg synes det er træls de lukker dette forum HELE weekenden... jeg håber ikke de laver for meget om, for jeg synes faktisk ikke det er så længe siden den blev lavet om sidst...

Men vil bare sige god weekend til jer alle og tillykke med imorgen og håber i får en dejlig dag til alle jer der skal giftes imorgen..

1

Annonce ♥

Ja jeg synes også det er lidt trist! jeg er alene hjemme hele weekenden, så havde egentlig regnet med at den skulle stå på total bryllups-nørderi her på siden. Men jeg må jo finde på noget andet i stedet ;)

Men ja, god weekend til alle :biggrin:

0

Jeg kom til at love min mand at lave en lagkage med noget lakrispulver og lakridssirup og friske jordbær..... den kan jeg jo så passende lave imorgen.

Jeg vil også ønske weekendens brude(par) tillykke, og må i få en dejlig dag med masser af gode minder.

0

UHMMM det lyder lækkert :metteholm

0

Annonce ♥

UHMMM det lyder lækkert :metteholm

Det ved jeg ikke, har ikke prøvet at lave den før...

0

Tja jeg skal til Lolland i morgen og det går stort set hele dagen med og en stor del af søndagen, så det var ikke blevet til meget alligevel. Jeg er mere spændt på at se hvad der så kommer ud af opdateringerne. :rolleyes:

0

Jeg synes det er sur røver, selvom jeg ikke er hjemme det meste af dagen imorgen. Bare det muligheden ikke er der for at dyrke bryllup :boohoo:

RIGTIG GOD WEEKEND TIL ALLE :bearhug:

0

God weekend til alle og er spændt på at se opdateringerne :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

puha heldigt der ikke gik helt til søndag aften... men jeg skal vist lige sætte mig lidt ind i det nye design...

0