Sign in to follow this  
Followers 0
Dorindom

Bryllupsklokker... hmm..?

8 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg aldrig rigtig har oplevet klokkerne in action. Det er muligt der har siddet enkelte og klimtet med nogle som så har sat det i gang men min oplevelse er at det sker ved at klirre og trampe i gulvet.

0

Vi havde kysseklokker og jeg har bestemt opfattelsen af at gæsterne synes det var et hit! Personligt savnede jeg dog måske lidt det helt klassiske klirren-på-tallerkner + det var LIDT forvirrende at skulle høre forskel på kysseklokker og toastmasterklokken :-P

0

Annonce ♥

Mit (Vores :tunge: ) bryllup bliver sådan et bryllup hvor man ikke slå på tallerknerne.. Jeg får simpelthen hovedpine i løbet af 5min - det er muligvis mig der er sart, men den der klirrelyd giver mig myrekryb og jeg er nødt til at forlade lokalet hvis vi er til noget hvor der blir slået på glas/tallerkner i stor stil.. Så vi har valgt at vores toastmaster skal fremhæve kysseklokkerne, og opfordre til at det blir respekteret at det kun er dem der blir brugt! :) Og så sætter vi bryllupsklokker ved hver tallerken med et lille digt, som jeg endnu ikke har forfattet.. :ilovebryllupsklar:

0

Aha. Tak for svar! :D

Uha.. tænker bare, at det da er lidt af en udgift, når man gratis kan bruge glas, tallerkener m.m. Men selvfølgelig, hvis man får hovedpine af det, kan jeg sagtens forstå det.

0

Annonce ♥