Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tusind tak allesammen, hvor er i søde og det er så rørende at læse jeres beskeder! :kiss: ja SELVFØLGELIG skal i nok komme til at høre meget meget mere og jeg glæder mig helt vildt til at skrive vores beretning!! :loveshower::cheerleader3::biggrin:

Nu ser det lidt ud til at vi står pande mod pande hele dagen og det gjorde vi faktisk også meget af tiden :blush: Vi var bare helt opslugt af hinanden :blush:

Men nu er jeg altså træt og jeg vil gå op og putte mig ind til min dejlige mand - og i DEN grad nyde, at vi ikke skal lave en dyt i morgen!! :lol:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Du er så smuk at ingen ord kan beskrive det.......sikken nogle dejlige bileder og hvor er jeg glad for at høre at i havde den mest fantastisk dag.....glæder mig til din beretning..... :loveshower:

Man bliverj jo helt rørt når man læser de om de følelser der kommer op i dig.....vi havde det nemlig begge på samme måde.....vil stor hylede hele søndagen da vi pakkede pakker op....og læste kort..... :loveshower::boohoo:

NÅ skal vi så snart have gang i den SJAT FEst :lol::toot:

Redigeret af Fru. Kræmmergaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste Lene, et forsinket men rigtig hjertelig tillykke med brylluppet - det er godt at høre at I havde en god dag!

Og hvor er du bare smuk med smuk på, jeg vil sidde og vente til din beretning kommer og du kan tro at ejg glæder mig!

Knus og klem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil så gerne takke jer hver især, men vi er bare så trætte ovenpå brylluppet, så det bliver kun til at jeg lige har energi til at kigge ind til jer en gang imellem og læse jeres søde beskeder :unsure: Men i skal alle vide, at de varmer hver og en og vi lever stadig højt på vores fantastiske dag! Jeg glæder mig voldsomt meget til at starte beretning, og vil gøre det så snart der er lidt flere billeder kommet.

Men i den søde ventetid, får i da lige et billede mere, som min veninde tog, da hun legede fotograf assistent :)

post-45329-0-02098100-1344261133.jpg

Det er lidt ærgerligt med Thomas's skjorte, men mest af alt, så bemærk lige fluen til højre! :lol:

Jeg elskede mit smukke Miss Lena hårsmykke og så synes jeg min brudebuket var lige i øjet! Den var så smuk! :heart: At jeg så havde taget lidt på og kjolen sad liiidt tight, det siger vi ikke til nogen :wink:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Du har helt ret med brudebuketten. Den er SUPER flot! Og endnu en fantastisk billede - jeg bemærkede først fluen, da du skrev om den. Er sikker på, I får nogle suveræne billeder fra fotografen :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her til aften har jeg gennemlæst hele din tråd (81 sider!) - og jeg har krampe i ryggen og ondt alle vegne af at sidde så længe i sofaen, men det har været en hel fantastisk rejse :) Jeg tager så meget hatten af for alle dine projekter, og ikke mindst alt det du har fundet på etsy og ebay. Jeg er stået af for læææængst med den slags. Jeg har ikke tålmodighed eller fatteevne til det ;)

Det er fantasktisk, at høre, at i havde den bedste dag, og jeg glæder mig til at læse din fortælling og ikke mindst se flere billeder :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer