Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Arhh ... jeg er nok mere til en lille bolero-jakke af en art .... syns det kunne være smadder fint! :) Evt i en anden farve end hvid, hvis du har det på kjolen :)

Som du ser, så var jeg godt i gang med at uploade flere billeder :) Hvis jakken/boleroen bliver enten i ivory eller den lilla der er vist længere oppe, for den farve har mine sko :) Men jeg kan få næsten dem allesammen i den farve jeg vil have :)

Jeg tror også at jeg går væk fra de varme.. de er nok FOR varme :)

Måske det lige skal tilføjes, at jeg ikke vil bruge den indenfor, men have den til at tage på, når jeg skal udenfor. Jeg regner med at vi skal gå hen til hotellet - det ligger en 500 m fra feststedet :)

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sad og så det her program på dr2 "so Fucking speciel".. jeg synes hun er så fantastisk! :lol: Nå men dagens emne var smukkificering og der besøgte hun et sted i Århus, hvor de lavede noget der hedder Vajazzle.. Vajazzle your vajayjay... -HAHA- Kæresten så også programmet og udbryder - "DET er sgu da frækt!" :blink: ok.. så går min tankevirksomhed i gang.. hvis nu han er træt på bryllupsnatten (hvilket han altid er, når vi har været i byen :rolleyes: ), så kan det jo være at det vil vække ham til live igen :wink::a1093::griner:-

Nå, men et hjemmekit er fundet på ebay og det vil jeg da lige dele, hvis der er nogen der er interesserede :wink:

post-45329-0-72619300-1335197942.png

0

Del dette indlæg

Jeg sad og så det her program på dr2 "so Fucking speciel".. jeg synes hun er så fantastisk! :lol: Nå men dagens emne var smukkificering og der besøgte hun et sted i Århus, hvor de lavede noget der hedder Vajazzle.. Vajazzle your vajayjay... -HAHA- Kæresten så også programmet og udbryder - "DET er sgu da frækt!" :blink: ok.. så går min tankevirksomhed i gang.. hvis nu han er træt på bryllupsnatten (hvilket han altid er, når vi har været i byen :rolleyes: ), så kan det jo være at det vil vække ham til live igen :wink::a1093::griner:-

Nå, men et hjemmekit er fundet på ebay og det vil jeg da lige dele, hvis der er nogen der er interesserede :wink:

post-45329-0-72619300-1335197942.png

-HAHA- -HAHA- Fantastisk - hvor er det sæt da humor....og ja en træt mand kan da kun blive lidt frisk af sådan et sæt :sm::a1093::bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahaha .... jeg har også nogen, jeg købte for en års tiden siden :D Altså de er ret sensuelle .... det lim/klister der sidder på holder desværre bare ik ret længe :( Så det er lidt nogen 1 gangs-halløjsaer :)

0

Del dette indlæg

-HAHA- Fantastisk - hvor er det sæt da humor....og ja en træt mand kan da kun blive lidt frisk af sådan et sæt :sm::a1093::bunny_4:

Man har vel lov at håbe :wink::lol:

-HAHA- Fedt.. Jeg har købt en lyserød sløjfe :biggrin: Meeen jeg tror nu den kære mand er alt for træt den nat, det er trods alt ham der skal pille alle mine hårnåle ud :griner:-

Nå ja.. Det er hermed bestemt, at jeg skal have løst hår! :griner:-

Hahaha .... jeg har også nogen, jeg købte for en års tiden siden :D Altså de er ret sensuelle .... det lim/klister der sidder på holder desværre bare ik ret længe :( Så det er lidt nogen 1 gangs-halløjsaer :)

Jeg regnede nu heller ikke med andet :) Men jeg tror altså at de skal prøves :b223:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay - jeg synes jeg har hørt en del.. Men... Vajazzle yoyr vajayjay - DET havde jeg satme aldrig hørt om før! -HAHA-

I looked it up:

vajazzle.jpg

Så vi taler simpelthen om BLING til ens.. ehm.. vajayjay!?? -HAHA- -HAHA- Ej - dét har jeg sq svært ved at tage seriøst! Men hey - det er vel heller ikke meningen det skal tages seriøst! :lol:

0

Del dette indlæg

Okay - jeg synes jeg har hørt en del.. Men... Vajazzle yoyr vajayjay - DET havde jeg satme aldrig hørt om før! -HAHA-

I looked it up:

vajazzle.jpg

Så vi taler simpelthen om BLING til ens.. ehm.. vajayjay!?? -HAHA- -HAHA- Ej - dét har jeg sq svært ved at tage seriøst! Men hey - det er vel heller ikke meningen det skal tages seriøst! :lol:

Jamen det er da langt ude, men det er jo også det der er lidt sjovt :biggrin: Og nej, det er netop ikke meningen at det skal tages seriøst :lol: Hvis man kan få en tatovering "der", hvorfor så ikke en bling-ting i et par dage, end en tatovering for altid? :biggrin: Her kan man i det mindste ombestemme sig og pille lortet af :wink:

0

Del dette indlæg

Jamen jeg er 100% enig! :lol:

Vi har kun det sjov vi selv laver, og det skæg vi selv sidder på! :tunge:

Jeg synes Vajazzle ideen lyder kinky på den der skægge og "ej-skat-du-har-glimmer-på-din-vajayjay"-agtige måde! :lol:

LOVE IT! :cowsleep:

Man er vel ikke en glitter-pige for ingenting!! :tunge::b223::griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fedt du vandt kjolen :) Den er super fin og skal nok passe rigtig godt til dit headpiece :)

Vajazzle ehm ja hehe, sjov idé :lol: Tror nok det skal vække en træt H2B :wink:

Fedt der er styr på fotografen, virkelig billigt :)

0

Del dette indlæg

Hvad synes du om det her? Læg mærke til at bogstaverne snor sig om hinanden

Prøvede lige at sætte det på en blondeagtig baggrund

Det er super fint Lena! :thumbsupsmileyanim: Jeg kan rigtig godt lide, at W'et er anderledes end de andre bogstaver! Mit eneste men er, at det måske er lidt aflangt? Jeg synes det er en superfed detalje at bogstaverne er kædet sammen. Kan det stadig lade sig gøre, hvis man gør L og T lidt mindre eller lader buerne på W'et gå lidt længere ned?

Så Lena, nu er jeg den der kritiske bridezilla, der er totalt pendantisk og perfektionistisk! :blush: UNDSKYLD! :blush:

0

Del dette indlæg

Fedt du vandt kjolen :) Den er super fin og skal nok passe rigtig godt til dit headpiece :)

Vajazzle ehm ja hehe, sjov idé :lol: Tror nok det skal vække en træt H2B :wink:

Fedt der er styr på fotografen, virkelig billigt :)

Ja jeg er SÅ glad for at jeg vandt kjolen! :thumbsupsmileyanim: Vajazzle - tjaa vi har jo kun den sjov vi selv laver :wink: Jeg er rigtig glad for, at jeg fik overtalt Thomas til at vi skulle hyre en amatørfotograf til dagen! På den måde behøver vi ikke bekymre os for, om der bliver taget nok billeder og vi er sikre på, at der bliver taget billeder ved alle de store øjeblikke :thumbsupsmileyanim: Hun er ikke helt amatør - hun tager bare normalt kun portrætter af børn, men vil gerne ind på bryllupsmarkedet (der er nok mange flere penge i, kunne man forestille sig ) Derfor har hun tilbudt os den pris - det kunne vi ikke sige nej til! Det måtte heller ikke være meget dyrere, for vi har jo også hyret voresstoredag.dk til at tage vores portrætbilleder..

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Woa! Kun mig der tænker, av! I forbindelse med at få de fine små diamanter af dernede fra? :blink:

Edit: Hvor dejligt med fotografen, virkelig god pris :biggrin:

Fotograf= SÅ FEDT!

Vajazzle - så ondt tror jeg ikke det gør. Men jeg har selvfølgelig også en pænt høj smertetærskel.. man skal nok bare sætte dem, hvor huden er glat - hvis den ikke er det over det hele :fløjt: - smag og behag :) OOOOOG så stopper vi den der! :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega fedt med fotografen. Det er bare sådan en lettelse at få den post på plads :)

Prisen er da meget fornuftig :thumbsupsmileyanim:

Prisen er absolut fair, men den måtte heller ikke være højere, for vi har jo booket vores store dag som portrætfotograf og de er ikke helt billge. Men vi blev enige om, at vi gerne ville betale 1700,- for, at være sikre på at der blev taget billeder af alle gæsterne og ved alle de store øjeblikke. Og ja, når man bruger så meget tid på at arrangere, DIY og pynte op, så vil jeg altså også gerne have nogle gode billeder af det! :)

0

Del dette indlæg

Ift. bling "downthere" lol .... dem du køber .... det foregår altså på en liiiiiidt anderledes måde lol, bla dem der var linket til :P Hvis du går til en prof og får det lavet, så er prisen nok en HELT anden .... men dem, man køber ....fx til linket på eBay - der er stenene sat fast på noget klart silikone med noget klister halløj på, som man så bare klistrer direkte på kroppen :) Det er lissom at sætte et plaster på kroppen .... bare at det ikke holder nær så godt, haha. Er denne model jeg prøvede at købe for 1 1/2 år siden snart og det var altså meget morsomt :P

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Ift. bling "downthere" lol .... dem du køber .... det foregår altså på en liiiiiidt anderledes måde lol, bla dem der var linket til :P Hvis du går til en prof og får det lavet, så er prisen nok en HELT anden .... men dem, man køber ....fx til linket på eBay - der er stenene sat fast på noget klart silikone med noget klister halløj på, som man så bare klistrer direkte på kroppen :) Det er lissom at sætte et plaster på kroppen .... bare at det ikke holder nær så godt, haha. Er denne model jeg prøvede at købe for 1 1/2 år siden snart og det var altså meget morsomt :P

Jo jo jeg er godt klar over, at prisen ser heeeelt anderledes ud, hvis jeg gik end et sted og fik det lavet, men så meget er jeg nu heller ikke villig til at betale for lidt bling! :lol:

0

Del dette indlæg

haha det er jo det :P var mere til Shedevil, hvis hun ikke vidste hvordan de var lavet, dem man køber :) Men det er nu morsomt nok :P hehe ... men du skal nok vente med at sætte det på til I skal i seng så .... tvivler på, at det kan holde hele bryllupsdagen nemlig :)

0

Del dette indlæg

..men du skal nok vente med at sætte det på til I skal i seng så .... tvivler på, at det kan holde hele bryllupsdagen nemlig :)

TAK! Det var da et godt råd! Jeg havde faktisk også lidt gået og grint af, hvad min mor og søster mon ville sige, når de skulle hjælpe mig i kjolen og jeg stod der med bling på bryster og deslige!!! -HAHA- Jeg skal nemlig ikke have BH på under kjolen :lol: Min mor ville få et hjerteanfald og min dejlige søster (der har en tendens til at være lidt snerpet, hvad sådan noget angår) ville sgu da gøre korsets tegn!! :griner:- :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer