Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er bare super super flot søde Lene......forstår godt du jubler..... :toot: Det er jo netop det med kostoplægning der virkelig kan hjælpe.....og holder i længden..... :thumbsupsmileyanim: Det er i hvert fald der jeg kan tabe de par kg. jeg ønsker at komme af med..... :lol: Du skal klappe dig selv på skulderen.....SÅ FLOT GÅET !!!! :cheerleader3:

Så godt gået Lene! Det er super fedt at nå nogle af sine egne mål - uanset hvor store eller små de er!!! :cheerleader3:

Wuhu.. (hopper og danser på dine vejne)

Hvor er det godt gået

Hvor du bare sej!!! :-D

Dejligt - hvor er du sej :loveshower:

:cheerleader3: Jaaa, smadder godt gået Lene! :cheerleader3:

Hvor er du bare sej Lene og selvfølgelig skal du juble. Du skal være så mega pavestolt. Det har du ærligt fortjent. :-) jeg hepper for det forsætter ;-)

WUHUUUUUU... hvor er du sej... super flot :BKSTREET:

:cheerleader3: :cheerleader3: Hvor er det bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ flot med dit vægttab. :cheerleader3: :cheerleader3:

eeeeeiii hvor er i altså søde!! :blush::bearhug:

0

Del dette indlæg

SÅÅÅÅÅÅÅÅ flot :cheerleader3: Hvad er dit endelig mål? 4 kilo på en måned er da også bare vildt godt gået! Oh hey - du gør jo netop det rigtige, ved at du lægger din kost om, så det ikke bare er en kur. En kur er kortvarigt - en lisvstilændring er for life ... ja det siger sig selv. hehe

Jeg tror ikke på slankekure, jeg mener det er som at tisse i bukserne! Måske det også tog mig så lang tid, at tage mig sammen til at tabe mig, fordi jeg skulle finde en "guide" der var til at overskue i hverdagen :) Det går fint med at madlogge, men min vægt driver mig til vanvid pt! Jge har nu taget 3 kilo på... i vand, et eller andet.. for jeg overholder det jeg skal. Jeg ved godt at det ikke er længerevarende. Det er SÅ træls at nålen er hoppet over de 95 igen!! :pokey::td: :td:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Du er sej Lene, keep it up :cheerleader3:

Tak :) Jeg gør hvad jeg kan :)

Du ender jo med at blive en sylfide :cheerleader3: (hvem var hun/den egentlig ??)

Det er så sejt gået GP

Sylfide?? aaaaaaaaa der skal nok NOGEN kilo til endnu! Men tak :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg forresten også bestilt poser til at lave disse matchbox seed favors:

post-45329-0-48594000-1334866767.jpg

Vi synes det er en sød tanke og de koster jo ikke alverden at lave. Her er linket til dem :)

Og de små poser inden i, har jeg købt her for 26,- for 50 stk

Jeg har lige skrevet et lille dansk digt til at sætte bagpå, hvis man vil have det :) :

Man siger ”Stop op og hør græsset gro”

Derfor får du denne lille gave fra os to

Græs er det ikke, men blomsterfrø små

Vil du se hvilken blomst, må du i haven dem så

I august skal det ske og nu de spirer og gror

Indtil de står som kærlighed i fuldt flor

Fantastisk søde ide! :loveshower: Og Wauw for nogle smukke roser... :) Du er super godt til alt det der :)

0

Del dette indlæg

Jeg bliver lige nødt til at juble...

:cheerleader3: :toot: :balloon: :loveshower: :b223: (y) :tunge: Girl%20Power.gif :thanks: :cheerleader3:

Jeg er nu nede på 95 kg og det har jeg ikke været i 3 år!!!

Det er måske en lidt noller ting at juble over, men for F****** hvor er jeg glad! Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke ville gå på slankekur, men i stedet lavet en kostomlægning og DET VIRKER! :thumbsupsmileyanim: Jeg har tabt mig 4 kilo på en måned. Det kunne være bdre, men det er bedre end INGENTING

Jeg må godtnok indrømme, at jeg har fået lidt blod på tanden og så læste jeg et sted, at morgenmaden er det der gør at man hæver forbrændingen i løbet af dagen... jeg spiser ikke morgenmad og har aldrig gjort det, fordi jeg simpelthen ikke er sulten og ikke kan rumme det. Men nu har jeg altså besluttet at tage en Nupo-shake om morgenen :blush: Der er jo alle de vitaminer osv i, som jeg har brug for.. Og HVIS jeg nu kunne nå at tabe mig 10 kilo over de næste 2 måneder, så vejer jeg i midten af 80'erne, når jeg skal til den sidste kjoleprøvning :thumbsupsmileyanim: At jeg nok ikke når mit mål på 81 kg, som gør at jeg ikke længere vil være betegnet som "lettere overvægtig", men i stedet "normalvægtig", gør ikke så meget lige nu, for bare jeg når de 85, så er jeg ganske tilfreds. For now!

Det var lige dagens lille "jubling" -HAHA-

Du har alt god grund til at juble!! Det er simpelthen for sejt!! :loveshower: Og husk, hellere at det går lidt langsomt, og så det holder! Du kan godt være stolt af dig selv!! Så godt gået - kæmpe klap på skulderen herfra! :)

0

Del dette indlæg

Update

:)

Min reserve-dansekjole er kommet og jeg synes den er rigtig fin :) Den er for stor, faktisk NOGET for stor, men mon ikke den kan sys ind ? Jeg kan desværre ikke vise billeder af mig i den, for det er altså pokkers svært at tage selv!! :lol: Men her er den på en bøjle :)

post-45329-0-30246800-1336033234.jpgpost-45329-0-03373200-1336033252.jpg

Derudover er brudepigeskoene og mine "voksenBarbie-sko" også kommet hjem :) Og det hele er perfekt! :thumbsupsmileyanim: Jeg er spændt på, at Sofie skal prøve hendes nye sko i weekenden. Jeg håber de passer!

post-45329-0-20621400-1336033430.jpgpost-45329-0-16803500-1336033445.jpg

post-45329-0-98963500-1336033457.jpg Se lige bort fra mine super hævede fødder!!! De er faktisk rigtig behagelige at have på og er også ret pænt lavet - de er jo en kopi :) Det ene hjerte sidder godtnok ca 2mm skævt, men det kan jeg jo enten rette eller lade være. Jeg synes ikke at det er noget man rigtig ser, så jeg tror jeg vil lade det være :) Det er trods alt ikke de dyreste sko, det skal jeg også huske.

post-45329-0-56983100-1336033468.jpg

Nå jo, vi har fået et tilbud på vores vielsesringe og de vil koste 8000,- at få lavet. Det er godt nok 2000,- over hvad vi havde budgetteret, men vi mener også at de er pengene værd! De af jer, som har lagt "øre" til mine frustrationer ved, at Thomas var bange for ikke at få sin bonus, som vi havde behov for - men det gør han! :thumbsupsmileyanim: Så vi har uden tvivl råd til dem!

Vi vil ikke have andet end navn, dato og et uendelighedstegn i. Vi kunne ikke finde nogle ord, vi synes var "vigtige " nok til at de skulle stå i vores ringe - der skulle jo ikke "bare" stå noget. Så jeg fandt på uendelighedstegnet - fordi Thomas er en fagnørd og det er et matematisk tegn og fordi det jo helst gerne skulle symbolisere vores kærlighed :) Så tegnet symboliserer os begge :heart:

post-45329-0-57653800-1336034465.jpg

Så nu tygger jeg igen på, hvorvidt jeg skal give Thomas disse manchetknapper som var mit første valg..

post-45329-0-98700400-1336034801.jpg

Jeg har fundet dem til 1215,-, men vi har jo aftalt at udskyde morgengaven til vores 1-års bryllupsdag - så skal jeg lade være?? Symbolikken vil jo stadig være der om et år :)

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg forresten også bestilt poser til at lave disse matchbox seed favors:

post-45329-0-48594000-1334866767.jpg

Vi synes det er en sød tanke og de koster jo ikke alverden at lave. Her er linket til dem :)

Og de små poser inden i, har jeg købt her for 26,- for 50 stk

Jeg har lige skrevet et lille dansk digt til at sætte bagpå, hvis man vil have det :) :

Man siger "Stop op og hør græsset gro"

Derfor får du denne lille gave fra os to

Græs er det ikke, men blomsterfrø små

Vil du se hvilken blomst, må du i haven dem så

I august skal det ske og nu de spirer og gror

Indtil de står som kærlighed i fuldt flor

Fantastisk søde ide! :loveshower: Og Wauw for nogle smukke roser... :) Du er super godt til alt det der :)

Tak :biggrin: Jeg har tyvstjålet ideerne fra nettet og det samme med den der frø-ting- jeg synes bare den er så fin :thumbsupsmileyanim: Jeg må jo erkende, at jeg til tider er lidt doven og derfor har jeg bevidst valgt DIY ting ud, der er nemme og overskuelige at lave :)

Her er forresten VORES frøæsker :

post-45329-0-50624600-1336035257.png Jeg synes faktisk at de er blevet rigtig fine!

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fine ting du har købt :cheerleader3: Er vild med din kjole :thumbsupsmileyanim:

De der frøposer, hvor store er de? Sys det er så fin en idé, men nu har vi jo købt favouræsker som skal fyldes med M&Ms, men måske vi ku ha lidt mindre i og så en frøpose? :) Uh, alle de idéer :rolleyes:

Mener du de her matchbox eller de små gennemsigtige poser frøene skal være i? ca 5x6cm..

De kan jo laves i de mål, man gerne vil have dem i :) Og de små poser kan jeg hjælpe dig med at finde :) Jeg sætter vores ind på sidste side i bordhæftet :) Man kunne også lægge den ved kuverten? :) Jeg har forøvrigt købt disse frø:

post-45329-0-96012900-1336037859.jpg 16,50 kr. for 750 frø. Den hedder for øvrigt "Love in a mist" og de kan sås i august! :biggrin:

BTW - har været i 4 H&M - uden held desværre :( Det blev kun til en 38.. den er vist revet væk.

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for billederne af brudebuketter i min planlægning :thanks: så lidt da :wink:

Kjolen er da helt vild fin :thumbsupsmileyanim: Vi vil se den på :cheerleader3:det måtte i også gerne, men den er altså noget for stor, så den sidder ikke ordentligt - endnu :)

Jeg er vild med skoene, alle sammen! Åh ja, også mig! Det er nogle gode køb :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle fine ting du har købt :cheerleader3: Er vild med din kjole :thumbsupsmileyanim:

De der frøposer, hvor store er de? Sys det er så fin en idé, men nu har vi jo købt favouræsker som skal fyldes med M&Ms, men måske vi ku ha lidt mindre i og så en frøpose? :) Uh, alle de idéer :rolleyes:

Mener du de her matchbox eller de små gennemsigtige poser frøene skal være i? ca 5x6cm..

De kan jo laves i de mål, man gerne vil have dem i :) Og de små poser kan jeg hjælpe dig med at finde :) Jeg sætter vores ind på sidste side i bordhæftet :) Man kunne også lægge den ved kuverten? :) Jeg har forøvrigt købt disse frø:

post-45329-0-96012900-1336037859.jpg 16,50 kr. for 750 frø. Den hedder for øvrigt "Love in a mist" og de kan sås i august! :biggrin:

BTW - har været i 4 H&M - uden held desværre :( Det blev kun til en 38.. den er vist revet væk.

Ahmen, hvor er du sød! :hug:

Du må meget gerne hjælpe mig! Vores æsker er 5x5x5, så det er en lille en hvis den skal være deri :) Men det må vi se til den tid, vil super gerne ha sådan nogle, det ku være så fedt! :cheerleader3:

Tak fordi du gad kigge efter kjolen :thanks: Må vist hellere se mig om efter en anden :td:

0

Del dette indlæg

Du må meget gerne hjælpe mig! Vores æsker er 5x5x5, så det er en lille en hvis den skal være deri :) Men det må vi se til den tid, vil super gerne ha sådan nogle, det ku være så fedt! :cheerleader3:

Tak fordi du gad kigge efter kjolen :thanks: Må vist hellere se mig om efter en anden :td:

Jamen selvfølgelig :) Hvilken farve vil du gerne have dem i? Og vil du printe dem ud fra martha stewart eller skal jeg lave nogle i din egen farve? Jeg har fundet de små poser her, så de kan blive 4,5x4,5... tror ikke jeg kan finde dem mindre :)

0

Del dette indlæg

Jamen selvfølgelig :) Hvilken farve vil du gerne have dem i? Og vil du printe dem ud fra martha stewart eller skal jeg lave nogle i din egen farve? Jeg har fundet de små poser her, så de kan blive 4,5x4,5... tror ikke jeg kan finde dem mindre :)

Lyserøøøøøød :loveshower: Hvad er forskellen på at printe fra MS og at du laver dem? :blush: Tak for link! Mener du så at jeg selv skal klippe dem til, de er jo 4,5x6?

0

Del dette indlæg

Lyserøøøøøød :loveshower: Hvad er forskellen på at printe fra MS og at du laver dem? :blush: Tak for link! Mener du så at jeg selv skal klippe dem til, de er jo 4,5x6?

Frøposerne skal foldes og der kan man enten vælge at klippe dem eller folde dem en ekstra gang. De kan bare ikke blive smallere end bredden på posen - det vil ikke se pænt ud, at folde på den led. Jeg har ikke lige fået dobbelttjekket omkring størrelse på mine endnu, men skal nok lige sige til :) Det er nemmere for mig med ms :wink: men gør det nu gerne.. kan du ikke smide en pm med navn, nærmere om farvetone osv? Så skal jeg nok kigge på det, når jeg får tid.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er kjolen flot LEne.....og flotte sko - skøn lilla farve..... :loveshower: Er vild med dine hjerte sko.....skønne farver :loveshower:

Jeg er også glad for kjolen :) Nu skal jeg bare have syet stropper i og have den syet ind. Stropperne er absolut nødvendigt, for bling-tingen er monster-tung!! :blink: Jeg skal ikke nyde noget af at danse rundt med :b223: hængende udenfor kjolen! :o:lol:

Super flot kjole, heldigt den er for sto, for syes ind kan den vel altid, sværer den anden vej :wink:

De der frø ti lfrøposerne, hvor har du købt dem henne, det er da nogle super flotte og specielle blomster.

Det var også derfor jeg bestilte den i den størrelse. Jeg har sjovt nok tidligere købt en kjole i samme størrelse og mærke, som sad perfekt, men denne er nok 2 numre for stor! :blink: Nå pyt, du har nemlig ret - nem at sy ind, umulig at sy ud :wink: Jeg har købt frøene på ebay her. Jeg synes også at de er fine og så kan jeg godt lide navne-referencen :thumbsupsmileyanim: Det var faktisk lidt en udfordring at finde nogen, der både var BILLIGE, havde et romantisk navn OG kunne sås i august!! :pokey:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer