Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Hold da op en forskel!! :blink: :blink: Man er slet ikke i tvivl om hvad der er de gode og dårlige kjoler.. Tror jeg næsten er klar til at bestille en tid til kjole prøvning.. :c166: Og man kan da ikke vise den smukke kjole frem for mange gange kan man.??? :biggrin: :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er VILDT så stor forskel en kjole kan gøre!

Og din kjole er jo intet mindre end fantastisk :heart:

Ja vi snakker jo om visuelt 10 +- kg til forskel! Og alle billederne er altså taget samme dag!

Hvor er det fedt, at du deler de dårlige kjoler med os! For JA, hold da op en forskel! Og så synes jeg nu heller ikke det gør noget, at de din smukke brudekjole igen :biggrin:

Det var da så lidt :) Jeg synes det er så synd, når plus-piger ikke tør kjoleprøve af frygt for at de ser tykke ud :( Og ja, det var jeg jo også selv bange for.. Og gjorde det godtnok også i nogle af kjolerne! Forskellen er til at tage og føle på! Og .. altså! Den der havfrue/rullepølse-ting og så det der skinnende juleornament af en kjole!! :shooter:-HAHA-

0

Del dette indlæg

ja, er vildt så meget den rigtige kjole kan gøre .... om man ser 30 kg mere el mindre elefant ud på dagen.

og ift. økonomien .... jo, vi alle sammen vil jo sikkert gerne ha, at der er penge nok til det hele og de ikke bare blir klattet væk på alt muligt mærkeligt, hehe .... sådan er jeg også .... men han kører det godt nok i en stram snor lige for tiden herhjemme - ALT overflødigt (ovrflødigt i hans hoved) er skåret væk, hehe. Meeeen .... hvis man er meget trængende, fx ny mascara osv, så kan sådan een altså godt bevilges ;)

btw ift. en tude-mascara :lol: ... så skulle MAC få en ny hjem d. 8 juni, der skulle kunne vaskes af i varmt vand og være ret hot .... sagde hun ihvertfald til mig deroppe i shoppen.

Hmmm.. han lyder SÅ meget som min kæreste! Sikker på at det ikke er den samme???? :lol: Jeg er glad for at høre, at du i det mindste kan få bevilget en mascara :wink: Hvad angår sådanne ting, så køber jeg dem altså bare! Ligesom han køber barberskum.. Men nu bruger jeg heller ikke dyre mærker :)

Fedt at MAC også er begyndt at lave 38graders mascara. De HOLDER bare! Har ikke prøvet Kanebos, men har Lumisol og den render absolut ingen steder!

0

Del dette indlæg

Okay super! :) Jeg har faktisk brugt Lancome i mange år .... mine øjne kan desværre ik tåle de alm ... så skal være vandfast. Og ja ... jeg køber også bare .... eller, haha .... aj, jeg gir som regel lidt en notits, hvis jeg skal ud og købe noget, der koster over et par 100. Normalt ville jeg bare stor-shoppe, hehe .... men for tiden der er der skåret totalt ind til benet. Og ja ... desværre bruger han ik barberskum herhjemme .... han kører skægstubbe-stilen og tar det med barbermaskinen :P hehe.

Men de lyder lidt ens! :D haha .... ved ik om det er en helt speciel evne den med, at man kan snakke 200 kr op til at vælte hele økonomien, haha .... fandme utroligt :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op en forskel!! :blink: :blink: Man er slet ikke i tvivl om hvad der er de gode og dårlige kjoler.. Tror jeg næsten er klar til at bestille en tid til kjole prøvning.. :c166: Og man kan da ikke vise den smukke kjole frem for mange gange kan man.??? :biggrin: :biggrin:

Jeg har altså ikke lagt kjolerne op, for at presse dig, jeg synes bare at det er ærgerligt at du ikke kommer afsted, for det er sådan en fed oplevelse! Også de kjoler man kan grine af :wink:

Men som sagt, så er der STOR forskel og jeg synes da bare at du skal komme afsted! :thumbsupsmileyanim: NYD det, mor dig med det og få prøvet en masse skønheder og nogle mindre skønne :lol: Og husk kameraet! :biggrin:

Og nej, kjolen kan IKKE vises frem for mange gange!! Ville faktisk helst hvis jeg kunne printe en plakat ud og hænge den op over min seng! :thumbsupsmileyanim: Hvorfor? Fordi jeg helt ærligt synes jeg ser herrelækker ud! :tunge::lol: Og det havde jeg aldrig troet! De brudekjoler kan bare give det fedeste selvtillidsboost!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Men de lyder lidt ens! :D haha .... ved ik om det er en helt speciel evne den med, at man kan snakke 200 kr op til at vælte hele økonomien, haha .... fandme utroligt :P

-HAHA- -HAHA-

JA! Og så plejer jeg at sidde her i sofaen med min medfødte "laissez faire"-holdning og tænker: SLAAAP dog af mand! Vi overlever nok! :huh::rolleyes: .. Et eksempel: hjemme hos os har vi ikke rudekuverter, for Thomas går helt i selvsving, når han modtager en rudekuvert! Også selvom han VED at den vil komme.. eeeii altså, så slap nu af hystade! :lol:

IKEA er en kamp, fordi Thomas ikke kan klare tanken om, at vi har flere ting med ud, end vi kom efter.. også selvom det kun har kostet 20,- ekstra... Det er det samme der går igen, når han forlanger at jeg skal have et sommerfeirejob - Og det skal altså lige siges, at Thomas har et rigtig godt betalt job og vi mangler ingenting på trods af at jeg er på SU - han kan ikke se fornuften i, at jeg går hjemme og får alle vores DIY-ting færdige og at jeg passer hans datter, så hun ikke skal i SFO i hendes ferie hos os - det gør ham ganske simpelt nærmest-rædselsslagen med alle de penge der går til et bryllup og det hyler ham helt ud af den :blink: .. igen, vi har altså pengene! :rolleyes:

Og så sidder jeg igen og tænker - jamen det kan da ikke komme bag på dig, mand! Du har jo selv været med til at sætte budgettet! :pokey::blink:

Jeg har det frygteligt hårdt, kan du godt høre! :tunge::wink::lol:

0

Del dette indlæg

haha .... er heldigvis ikke helt sådan herhjemme :fløjt: :lol: det er mest den med, at han kan få de 200 kr til at vælte ALLES! hehe .... og jeg har PRÆCIS den samme holdning til tingene, som dig ... jaja, tag nu lige slapper kammerat .... vi dør jo nok ik af det!

min herhjemme er dog fortaler for IKEA og har det fint med, at jeg som regel bruger lidt extra, haha ... og hvis han ikke syns det extra skal bruges, så mens vi går der, får jeg pænt at vide, at vi IKKE har brug for det :biggrin:

Ift. sommerferie job .... jeg har selv fundet eet heldigvis, hehe.... lavede en aftale om at tjene 10k i juli måned, da jeg har sidste examen d. 29 juni og dermed ik kan komme igang før .... så der var han meget glad for mig, hehe .... men er også fair nok ... han arb røven ud af bukserne herhjemme :) Han har hans alm løn, som svarer til 2 detailhandel-lønninger + han bi-jobber ved siden af 3 forskellige steder :) Så jeg er lidt forstående herhjemme, når han kører enetalen i stilling ift. økonomien og nu må jeg altså ikke bare bruge løs! haha .... for han knokler som et æsel for at være sikker på, at vi har riiiiiigeligt med penge med til USA :)

Men derfor syns jeg stadig det er ultra komisk, at man simpelthen kan ha en evne til at snakke latterlige 200 kr op .... :lol: jeg griner HVER gang :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Jeg ville lige overveje de der "klister-BH´er" en ekstra gang. Den jeg bestilte havde uden på pakningen skrevet, at den kun var beregnet til brug i max 6 timer ad gangen. Nok pga det dér klister stads ikke egner sig. Dette betyder naturligvis ikke, at det gælder for dem alle sammen, men jeg ville lige sige det :)

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg ville lige overveje de der "klister-BH´er" en ekstra gang. Den jeg bestilte havde uden på pakningen skrevet, at den kun var beregnet til brug i max 6 timer ad gangen. Nok pga det dér klister stads ikke egner sig. Dette betyder naturligvis ikke, at det gælder for dem alle sammen, men jeg ville lige sige det :)

ok, det må jeg lige sige videre til laika :)

0

Del dette indlæg

Hæhæhæhæ Lene jeg sidder her og tænker, hedder din kæreste Thomas Holm, du ved ham med IKEA -HAHA-

Og helt ærligt, hvad bilder du dig ind, sådan at flashe din vidunderlige kjole igen :wink: Helt ærligt den kan da kun vises frem for lidt hæhæhæhæ. Den er bare så flot! Og den wunderbra du har købt passer da helt perfekt. Jeg glæder mig til at høre om den rent faktisk holder :b223: på plads. For hvis den gør - jamen så skal jeg da ha sådan en fin wunderbra hæhæ

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har altså ikke lagt kjolerne op, for at presse dig, jeg synes bare at det er ærgerligt at du ikke kommer afsted, for det er sådan en fed oplevelse! Også de kjoler man kan grine af :wink:

Men som sagt, så er der STOR forskel og jeg synes da bare at du skal komme afsted! :thumbsupsmileyanim: NYD det, mor dig med det og få prøvet en masse skønheder og nogle mindre skønne :lol: Og husk kameraet! :biggrin:

Og nej, kjolen kan IKKE vises frem for mange gange!! Ville faktisk helst hvis jeg kunne printe en plakat ud og hænge den op over min seng! :thumbsupsmileyanim: Hvorfor? Fordi jeg helt ærligt synes jeg ser herrelækker ud! Og det havde jeg aldrig troet! De brudekjoler kan bare give det fedeste selvtillidsboost!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg tog det overhovedet heller ikke på den måde, mente bare at du har gjort mig modig til at kaste mig ud i det..

Og en plakat er da ikke en dårlig idé!! Glæd dig over alle de skønne bryllups foto I får hvor du ligner en dronning i den kjole.. ()():toot:

0

Del dette indlæg

Jeg tog det overhovedet heller ikke på den måde, mente bare at du har gjort mig modig til at kaste mig ud i det..

Og en plakat er da ikke en dårlig idé!! Glæd dig over alle de skønne bryllups foto I får hvor du ligner en dronning i den kjole.. ()():toot:

Godt, jeg skulle bare være sikker på, at du ikke misforstod mig :) Jeg er glad for at jeg har givet dig modet på det, for det er virkelig en stor stor oplevelse! :cheerleader3: Jeg vil glæde mig til at se resultatet :biggrin: Et fif.. tag godt med billeder! For det første, så er det fedt at have mange billeder af kjolen man kan kigge på i de lange måneder, hvor man jo ikke kommer i nærheden af den. For det andet, så synes jeg at jeg bedre kunne se forskellene på kjolerne på billeder. Det havde gjort det nemmere for mig at vælge, hvis jeg ikke lige havde fundet kjolen i 1. hug :)

0

Del dette indlæg

Foreløbig TO DO - liste

Ting der skal være styr på snarest:

• Booket tid til møde med præst - 10.6. - DONE
  • Finde ud af bordopsætning - 9.6. - DONE
  • Genbekræftet fotograf, DJ og kok - DONE
  • Kontakte Grenå Marina og høre om vi må sætte pavillon op - DONE
  • Leje duge og servietter - DONE
  • Få snakket med fotograf nr. 2 og få forventningsafstemt
  • Snakke med blomsterhandler og bestille blomster til bordene - DONE
  • Sende tidsplan til toastmaster - DONE
  • Følge op på dem, der ikke har svaret på SU til tiden - DONE

Tidsbestillinger:

• Bestille tid til frisør - 19.7. - DONE
  • Bestille tid til prøvehår og make up - 5.7. - DONE
  • Bestille tid til ansigtsbehandling - 7.7./9.7./30.7. + manicure - DONE
  • Bestille tid til Eye lash extensions - DONE

DIY:

• Lave blondelysglas - DONE
  • Lave de ekstra personlige chokolader færdige - DONE
  • Printe papirsroserne ud og lave dem - er i gang
  • Male bogstaver - DONE
  • Lave Thumb print tree - DONE
  • Lave Match box seed favors - DONE
  • Lave bordhæfter - er i gang
  • Lave drinkskort - DONE
  • Lave kirkehæfter - DONE
  • Lave bordplan - DONE
  • Lave lilla tylskørt - DONE
  • Lave sweet trees

Ting der skal købes:

• Handle de sidste drikkevarer + slik ind ved grænsen - DONE
  • Thomas skal købe hans tøj - DONE
  • Jeg skal have købt strømper - DONE
  • Jeg skal have købt BH - DONE
  • Papir til bordhæfter - DONE
  • Sykit og sikkerhedsnåle til toiletkurvene - DONE
  • Betale depositum til fotograf nr. 2 - DONE
  • Morgengave til Thomas - DONE
  • Købe balloner - DONE

PYYH jeg taber da helt pusten! Godt der stadig er 2,5 md. til! :)

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes da det virker til at I har styr på det meste, det når du snildt på 2,5 måned...

Glæder mig til at se det lilla tylskørt du skal lave :lol:

Jeg har bare hele tiden den der snigende fornemmelse af at der er noget jeg mangler :pokey: Kan du komme på noget??

Og skal du grine af mit lilla skørt??? :tunge::wink: Ja nu må vi se, det er jo nemt at pille af igen, hvis det skal være :)

0

Del dette indlæg

Synes da det virker til at I har styr på det meste, det når du snildt på 2,5 måned...

Glæder mig til at se det lilla tylskørt du skal lave :lol:

Jeg har bare hele tiden den der snigende fornemmelse af at der er noget jeg mangler :pokey: Kan du komme på noget??

Og skal du grine af mit lilla skørt??? :tunge::wink: Ja nu må vi se, det er jo nemt at pille af igen, hvis det skal være :)

Synes du har total godt styr på det. :lol: Men det der med at sætte en pavillion op ved marinaen - er det for at folk stadig kan være udenfor hvis det regner (selvom det selvfølgelig ikke regner)

Jeg er i fuld ærbødighed over at du forsøger dig med et lilla tylskørt. Hvis du har det på, så skal det jo flashes og lægges på BK !!! :c166:(y)

0

Del dette indlæg

Synes du har total godt styr på det. :lol: Men det der med at sætte en pavillion op ved marinaen - er det for at folk stadig kan være udenfor hvis det regner (selvom det selvfølgelig ikke regner) Ja det er det nemlig. Vi har ikke plads i festlokalet til at folk kan få kaffe osv der, når de kommer fra kirken og vi er ude at få taget billeder. Derfor vil vi gerne have en pavillon op. Jeg TROR ikke at det bliver et problem, for selvom sejlklubben ligger på marinaen, så er der en parkeringsplads bagved der hører til sejlklubben og lejlighederne der ligger ved siden af (til højre på billedet)

post-45329-0-68381700-1337110863.png][/color]

Det er så meningen at bryllupskagen skal skæres ud og serveres der og så kan/må folk gå rundt som de vil. Oppe i selve lokalet vil vi så pakke gaver op og der skal folk sætte deres fingeraftryk på det der thumbprint tree..

Jeg håber det går, for ellers ved jeg ikke lige hvad løsningen skulle være! :blink: Det SKAL være godt vejr!

Jeg er i fuld ærbødighed over at du forsøger dig med et lilla tylskørt. Hvis du har det på, så skal det jo flashes og lægges på BK !!! :c166:(y) hehe tak og ja selvfølgelig! Jeg er jo selv en af de billedkrævende BK-tøser :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, du har glemt noget :biggrin: Alle mine ting -HAHA-

:blink: .. gad vide om jeg får sovet de næste par måneder????

-HAHA- No problem, det tager vi bare på en zilla-asti-hyggedag. så power-DIY'er vi den bare :lol: Men altså, nu skal du jo ikke regne med at sidde og trille tommelfingre! Du skal jo også lave noget :tunge::wink:

0

Del dette indlæg

Hov, du har glemt noget :biggrin: Alle mine ting -HAHA-

:blink: .. gad vide om jeg får sovet de næste par måneder????

-HAHA- No problem, det tager vi bare på en zilla-asti-hyggedag. så power-DIY'er vi den bare :lol: Men altså, nu skal du jo ikke regne med at sidde og trille tommelfingre! Du skal jo også lave noget :tunge::wink:

Selvfølgelig skal jeg da lave. Jeg kan klippe og klistre… og lave mad og sørge for at i ikke tørster :)

0

Del dette indlæg

Uhhhhhhh en god liste du har der - så er der skisme styr på stumperne. Måske en god ide hæhæ. Du/I skal da nok nå det hele!

Jeg synes bare at jeg havde mistet overblikket og havde lige brug for at skrive det ned.. og når jeg gør det herinde er det jo lige ved hånden, med al den tid jeg bruger herinde! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer