Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,640 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hov Lene, hvor var det nu du havde fundet frøpose DIY dimserne henne?

Det har jeg her http://www.marthastewartweddings.com/226328/seed-matchbook-favors-how... men jeg har så ændret lidt på mine (farve, inskription indeni og swirl)..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved når vi beregner drikkevare til overslag på pris på kroen siger vi til et 8 timers arrengment ½flaske hvid ½ flaske rød pr. mand- velkomst drinks siger vi 5 pr flaske hvis det er asti- øl beregnes ud fra antal gæster, feks 60 gæster i 8 timer 60 X 6 = 360 flasker eller 12 kasser og det er højt sat. når også i har alkohol cider mv.

0

Del dette indlæg

Hehe ja det er ikke sådan lige med de jyder, :) halvdelen af vores selskab er også jyder og besluttede os for at købe fri bar på restaurenten fordi vi mener de drikker godt til :tunge: Ikke så hjælpsomt for dig, men synes lige jeg ville pointerer at jeg kan føle med dig :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stemmer for de øverste poser - de er super fede :biggrin: Men hvad pokker, med alt det alkohol gæsterne skal igennem kan det godt værearve og slikposernes farver og materiale er underordnet :bunny_4:

Præcis! :wink: Vi regner med at drikke dem så fulde, at de ikke vil lægge mærke til om farven på slikposerne er forkert! :lol::wink:

God fornuftig ide :lol: Men så kan det være at dine slikposer bliver brækposer istedet :tunge:

0

Del dette indlæg

Jeg ved når vi beregner drikkevare til overslag på pris på kroen siger vi til et 8 timers arrengment ½flaske hvid ½ flaske rød pr. mand- velkomst drinks siger vi 5 pr flaske hvis det er asti- øl beregnes ud fra antal gæster, feks 60 gæster i 8 timer 60 X 6 = 360 flasker eller 12 kasser og det er højt sat. når også i har alkohol cider mv.

Uh, tak. Det er godt at høre en fagpersons vurdering. Det lyder til, at vi er godt dækket med det, vi har købt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Lene.. Kan du sende mig et dokument som jeg kan redigere i, og selv lave poserne...

Synes de er vildt flotte, og ideen go..

Ja selvfølgelig - de er lavet i inDesign, så du skal have indesign, for at redigere i dem :) Hvis du stadig vil have dem, så send din mailadresse i en PM til mig :)

0

Del dette indlæg

Hehe ja det er ikke sådan lige med de jyder, :) halvdelen af vores selskab er også jyder og besluttede os for at købe fri bar på restaurenten fordi vi mener de drikker godt til :tunge: Ikke så hjælpsomt for dig, men synes lige jeg ville pointerer at jeg kan føle med dig :wink:

-HAHA-:lol: Det er altid dejligt at vie at andre kan sætte sig i ens sted :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stemmer for de øverste poser - de er super fede :biggrin: Men hvad pokker, med alt det alkohol gæsterne skal igennem kan det godt værearve og slikposernes farver og materiale er underordnet :bunny_4:

Præcis! :wink: Vi regner med at drikke dem så fulde, at de ikke vil lægge mærke til om farven på slikposerne er forkert! :lol::wink:

God fornuftig ide :lol: Men så kan det være at dine slikposer bliver brækposer istedet :tunge:

Nå, ja men så længe de holder tæt? :wink::lol: Jeg har fundet nogle små plastposer i stedet som jeg tror det bliver :)

0

Del dette indlæg

Super fine frøposer Lene! :thumbsupsmileyanim: Min H2B synes de er lidt overflødige, men har fået lov at få dem med alligvel :biggrin:

Av, det var heldigt :) Vil du have digtet med indeni? For så bliver jeg nok nødt til at lave den sort, for at man kan læse den :)

0

Del dette indlæg

Super fine frøposer Lene! :thumbsupsmileyanim: Min H2B synes de er lidt overflødige, men har fået lov at få dem med alligvel :biggrin:

Av, det var heldigt :) Vil du have digtet med indeni? For så bliver jeg nok nødt til at lave den sort, for at man kan læse den :)

Nej det behøves ikk, regner med at klistre en vejledning ind i den. Så bare navne og dato :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De frøposer er simpelthen for fine! Hvis ikke jeg havde badges, så var det helt sikkert en ide jeg havde hapset :biggrin:

Når jeg ser din alkoholliste igennem, så tænker jeg: "hmmm, måske min mor havde ret i, at det er alt alt for meget vi har købt!" For vi har ca. 20 flasker sprut, 1,5liter fadøl pr. mand og ca. 1 flaske vin pr. mand + velkomstdrinks... men jeg vil så nødig løbe tør! :biggrin:

Efter min polterabend fortalte min søster, at vi havde drukket 8 flasker spurt (gin, vodka og galliano). Og vi var altså kun 11 personer, hvoraf 2 var gravide og 1 ikke drak meget! Derfor tænkte jeg 1) Jeg har alkoholiske veninder! 2) De skal da i hvert fald ikke lide nød til vores bryllupsfest! :biggrin:

0

Del dette indlæg

De frøposer er simpelthen for fine! Hvis ikke jeg havde badges, så var det helt sikkert en ide jeg havde hapset :biggrin:

Når jeg ser din alkoholliste igennem, så tænker jeg: "hmmm, måske min mor havde ret i, at det er alt alt for meget vi har købt!" For vi har ca. 20 flasker sprut, 1,5liter fadøl pr. mand og ca. 1 flaske vin pr. mand + velkomstdrinks... men jeg vil så nødig løbe tør! :biggrin:

Efter min polterabend fortalte min søster, at vi havde drukket 8 flasker spurt (gin, vodka og galliano). Og vi var altså kun 11 personer, hvoraf 2 var gravide og 1 ikke drak meget! Derfor tænkte jeg 1) Jeg har alkoholiske veninder! 2) De skal da i hvert fald ikke lide nød til vores bryllupsfest! :biggrin:

:lol: Ja det lyder i hvertfald ikke som om jeres gæster kommer til at tørste :wink: Men jeg har det som dig, hellere for meget end for lidt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gårsdagens DIY_Projekt :)

Så fik jeg endelig sat mig ned og fik lavet det gæstetræ! Jeg gik væk fra at folk skulle sætte fingeraftryk, for så skule jeg ud og købe stempelpuder osv osv og ja, det synes jeg var unødvendigt. Så nu er det blevet til, at folk i stedet skal skrive deres autograf på et af bladene...

Nå men sådan her ser den ud :) Jeg er egentlig blevet ok tilfreds :)

0

Del dette indlæg

Er det kun mig der ikke kan se billedet ?

NEJ!! :angry: Jeg ved ikke om det er min pc eller bryllupsklar, men jeg kan ikke få lov til at overføre billedet, selvom det ikke er for stort :td: Så nu prøver jeg lige et helt andet.. testing testing. 3..2..1

post-45329-0-20384700-1337679482.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer