Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uh det er bare såååå smukt sammensat, bliver så godt - *piiiiiiift*

TAK! :biggrin: Det var SÅ fedt, at se det hele sammen da jeg var til kjoleprøvning! Det var en cool følelse, at stå der og se alle de billeder man havde haft for sit indre øje og alle ens ideer bare gik op i en højere enhed :thumbsupsmileyanim: huhuuuuuu :loveshower::lol:

Aw et sødt lilla look :loveflag:

Og du bliver da smækker lækker!

Hun bliver så fin, hende trunte-pigen! :thumbsupsmileyanim: Tak, jeg kan næsten ikke vente til dagen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TALEN - redigeret

Thomas, nu tror du nok at det skal handle om dig, men det skal det ikke – ikke endnu i hvertfald!

For først vil jeg gerne lige rette en tak til arkitekterne - dine forældre og sige – det er et flot stykke arbejde i har lavet der – godt nok er der et par enkelte steder med byggesjusk – men det har jeg lært at leve med! Siden i bestak Thomas for at møde mig, har i taget mig til jer med hjertevarme og gjort mig til en del af jeres dejlige familie. Jeg føler mig altid velkommen og det er dejligt at i altid har let til smil, selv når Karin bliver taget i at snyde, når vi spiller West! Jeg kunne ikke have ønsket mig bedre svigerforældre og tak for at i altid har vist tillid til, at jeg er den rigtige for Thomas.

Mor og far, tak fordi i har givet mig et trygt og kærligt hjem at vokse op i. I har altid været der for mig, i har fejret mine sejre med mig og i har støttet mig i mine mørkeste stunder. Da jeg blev student og, du far, gav mig huen på, sagde du ”jeg håber, at den visdom som denne hue symboliserer, vil følge dig hele livet”. Jeg var lige kommet ud fra eksamen og havde dumpet fransk og tænkte, NEJ, du kan tro nej, det der læsepjat, det gider jeg sgu ikke! 10 år senere startede jeg på en uddannelse, så en til og nu er jeg så i gang med den tredje. Måske den visdom alligevel fulgte med mig? I har været stolte af mig hele vejen og jeres kærlighed og støtte betyder meget for mig.

Da jeg var barn var jeg besat af prinser og prinsesser og min farmor blev sat på hårdt arbejde med at tegne den ene prinsesse efter den anden. Imens vi sad og tegnede, fortalte du historier om din tid med farfar, om alle de skøre ting i har gjort og om jeres kærlighed. Det er disse historier, der gav mig en urokkelig tro på at kærligheden og den eneste ene findes, selv efter døden. Din vielsesring er nu i min og jeg håber den kærlighed den symboliserer vil følge Thomas og jeg i vores ægteskab.

Thomas. Min dejlige kæreste. Min mand!

Ethvert godt eventyr starter med ”Der var engang..”, så lad os starte fra en ende af.

En helt almindelig aften i Herning sidder jeg og skriver på nettet med Jan og Michael, da du ud af det blå popper op og overvælder mig med din skøre humor. Der gik ikke lang tid, før alle andre var luft og vi bare skrev med hinanden. Tiltrækningen var øjeblikkelig og den aften blev der skrevet 5 korte ord. Nu fristes man jo til at tro, at det kunne være ”Skal det være os to?”, ”Du er bare vildt lækker”, eller ” Vil du se min frimærkesamling?”, men det var det altså ikke.

Vouz ête un peu malade – eller på dansk- du er en smule syg. Så lidt skulle der til for at få dig på krogen. Nu skal i jo huske på, at jeg dumpede i fransk og det jeg VILLE have sagt, var ”Du er en smule skør” og der er nok mange her i selskabet der vil give mig ret i, at ja - det er du jo stadigvæk. …

Nå, men vi aftalte, at det vi havde fundet, skulle vi undersøge nærmere og 14. dage senere skulle vi mødes. Jeg var syg i den periode og jeg kan huske, at jeg var meget nervøs for, at jeg ikke kunne komme til Aalborg, for der var noget ved dig, som fortalte mig, at et møde med dig ville have en stor betydning for mit liv. Vi var nok begge forelskede inden vi mødtes, for pludselig gik det stærkt. Efter at have været uadskillelige i 3 dage, fik jeg nøglen til din lejlighed og 5 mdr. senere flyttede jeg op til dig.

Thomas du giver mig så meget. Du har givet mig min helt egen lille familie som jeg altid har ønsket og det er ikke en hemmelighed, at jeg havde mine betænkeligheder ved at have fundet en fyr, der havde et barn. Men denne tvivl blev hurtigt gjort til skamme, for det var kærlighed ved første blik og jeg elsker Sofie som min egen. Du skal roses for, at du fra dag 1 lod mig sætte egne grænser og det har gjort vores familie så meget stærkere. Jeg synes vi er et godt makkerpar og jeg ved vi begge glæder os til at vores familie bliver endnu større.

Thomas, du er min bedste ven. Du er mit lys i mørke stunder, og du er min klippe, når jeg har brug for nogen at læne mig op af. Jeg har haft perioder i mit liv, hvor jeg, selvom jeg har været omgivet af andre, har følt mig virkelig ensom. Jeg føler mig aldrig ensom sammen med dig. Du forstår mig som ingen anden gør og giver mig plads til at være den jeg er – og du elsker mig, selv når du IKKE forstår mig. Du kender alle mine svagheder og giver mig et kærligt spark, når jeg igen er i sidste øjeblik med en aflevering eller får mig til at grine, når jeg sidder i et hjørne af sofaen og mobser. Du har et stort blødt hjerte og jeg ved at du ville hente månen ned til mig, hvis du kunne og det var det hjerte jeg forelskede mig i. Du kunne ikke komme med en større kærlighedserklæring, end da du kørte østjylland tyndt i 3,5 time for at finde en lampe jeg godt kunne tænke mig og som du synes er tudegrim… Bare fordi du syntes at jeg fortjente den.

Nu lyder det som om vi altid svæver på en lyserød sky, men alle forhold har deres op og nedture og det har vores da også. Det er et risikabelt stykke arbejde at elske. Det kræver tid, kompromisser, nærvær, opmærksomhed og plads og man skal turde give og tage.

Ikke mindst skal man turde at risikere noget. I dag har vi sagt ja til kærligheden til hinanden, hele pakken, hvad end der vil ske os. Vi har sagt ja til skænderier og nedture, men også til al den lykke vi kunne tænke os og opture der får os til at føle, at vi svæver!

Kærligheden kræver også, at vi vil sige ja til et liv med forpligtelser, ansvar og tilgivelse.

Til gengæld kan der skabes noget helt unikt. Det synes jeg vi har gjort, for kærligheden følger os i alle aspekter af vores liv sammen og vi ved begge at ingen af os ønsker at leve uden, for det er kun når vi er sammen, at verden føles helt RIGTIG.

Jeg elsker dig så uendelig højt! Jeg elsker når du gør mig pinligt berørt ved at humpe mig som en hund op af kølemontren i Kvickly, mooner mig på altanen eller løber rundt om bilen på Bilkas parkeringsplads med bukserne nede om hælene. Når man så spørger dig hvorfor og svaret er ”Fordi jeg kan!”, kan man jo ikke andet end trække på smilebåndet. Du kan formå at vende mit dårlige humør med alle dine skøre indfald og mit liv med dig er alt andet end kedeligt! På trods af din til tider mystiske humor og dine temperamentsudbrud, har jeg aldrig været i tvivl om, at du er den eneste for mig.

I dag har du gjort mig til den lykkeligste kvinde. Du har valgt mig til at blive fru Winterberg og jeg føler en inderlig stolthed over at være modtageren af din kærlighed. Jeg kan stadig tage mig i at kigge på dig og tænke, Gud hvor er jeg heldig! Et langt liv kan ikke undgå at møde sine bump undervejs, men lige meget hvad vi skulle møde i fremtiden, så må du aldrig tvivle på, at du altid vil have min respekt, troskab og ubetingede kærlighed.

Nu har vi så vendt et blad i vores kærligheds bog og starter på et nyt kapitel. Det er kun os der kan skrive det og lad os nyde hver dag der kommer. Lad os lege, elske og vokse sammen og huske hinanden på at værne om det liv og den kærlighed vi sammen har skabt.

Jeg glæder mig til at se, hvordan vores fremtid kommer til at se ud, men jeg sikker på, at det bliver en historie fyldt med lykke, tryghed og masser af ømhed.

Thomas jeg elsker dig.

Nu vil jeg bede jer om at rejse jer og skåle for min dejlige mand.

SKÅL

Vi kan jo ikke komme udenom at dagen nærmer sig med hastige skridt. Talen har jo ligget færdig siden december, men med det forår vi har været igennem synes jeg den blev lidt for falsk sødsuppe, så jeg har redigeret lidt i den og skrevet til. Jeg har lånt nogle formuleringer hist og pist - jeg håber ikke at det fornærmer nogen, men nogle gange er andre bedre til at sætte ord på :)

Jeg synes selv at denne version er mere ærlig og ikke mindst ægte, end min første version. Jeg har jo også personligt rykket mig hen over foråret og jeg føler mig ikke længere taknemmelig over at han elsker mig, jeg føler faktisk at jeg fortjener hans kærlighed, hvilket jeg egentlig også synes er mere ligeværdigt :)

Nå, men kom endelig med jeres besyv.. som tidligere er der nogle referencer til eventyr og bøger, der er rød tråd fra indgangsmusik og invitationer :)

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

WOW som mor så datter, super flotte!!!

Sikken en brilliant idé med de collager! Gir jo et kanon overblik

Tak! :kiss: Det er altså dejligt at få sådan nogle søde kommentarer. En ting er jo at man selv synes man er lækker, det er jo noget HELT andet hvad andre synes! :wink::lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uhhh, en rørende tale... Fik vist en lille tåre i øjet da jeg læste den. :boohoo: På den gode måde altså. :loveshower:

Syntes den er ærlig og som de andre også siger ikke for sød, for sådan er virkeligheden jo..

H2B og jeg har også haft det man kan kalde et stormfuldt forhold :shooter::sm: Men jeg elsker ham jo overalt på jorden og jeg vil også gerne have at min tale afspejler at vores liv ikke altid har været en dans på roser..

Så god inspirations-tale.. :biggrin: :biggrin: :biggrin:

0

Del dette indlæg

Så er kjolen købt :o det kom temmelig meget bag på mig, at jeg var SÅ overbevist, da jeg endelig kom i den. Men nøøj den er smuk! En super romantisk Justin Alexander-kreation model 8471 :loveshower:

Synes jeg :blush:

post-45329-0-24926300-1320428273.jpg

post-45329-0-90662800-1323127270.jpg

Hold da op, hvor er den bare flot til dig. Jeg elsker bare Justin Alexandre kjolerne. Du har skrevet på en anden tråd til mig, du fandt den på tilbud, hvor var det henne?

0

Del dette indlæg

Enormt dejlig og rørende tale. Ikke for sød, men lige præcist. Den har du skrevet godt

Tak, jeg er glad for at du synes den er ok :)

Den er meget ærlig, den tale, og meget velformulerende, lige i øjet :)

fedt og tak! det var også mit mål at den skulle være ærlig.

Det er en fantastisk tale Lene! :loveshower:

Kan godt lide at du er ærlig omkring skyggesiden af ægteskabet, for det er jo en ligeså stor del af livet som de glade stunder. Og så blir det heller ikke som du siger, alt for sødsuppe agtigt :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak! :hug: Jeg ville ikke kunne stå der og forsøge at bilde folk ind, at et liv sammen kun er fryd og gammen, for det ved de jo at det ikke er. Jeg synes godt man kan blive lullet ind i sådan en lidt falsk candyfloss-stemning bare fordi man skal giftes. Men sandheden er jo at både konflikter, spøgelser og prøvelser følger med,når man vælger at sige ja til at dele et liv med hinanden. Det har vi jo i den grad mærket på egen krop her i foråret :) Og så ville det altså være plat at stå der og "sælge" vores liv sammen som en sødsuppe/hollywood reklame! :)

0

Del dette indlæg

Jeg syns faktisk den er rigtig go! :) Jeg er heller ik så meget til at det blir alt for sukker-sødt det hele ..... helt klart thumbs up herfra :)

TAK! Det tæller meget at høre det fra BKs hardcore "I tell it as I see it"-zilla! :thumbsupsmileyanim: Og det er altså sagt med den yderste respekt for, at du aldrig er bange for at sige din mening også selvom den måske ikke falder i god jord. Det kan vi andre godt lære lidt af :wink:

Meget rørende og ærlig tale :)

Tak :biggrin:

Meget fin og rørende tale :heart:

tak :blush:

Uhhh, en rørende tale... Fik vist en lille tåre i øjet da jeg læste den. :boohoo: På den gode måde altså. :loveshower:

Syntes den er ærlig og som de andre også siger ikke for sød, for sådan er virkeligheden jo..

H2B og jeg har også haft det man kan kalde et stormfuldt forhold :shooter::sm: Men jeg elsker ham jo overalt på jorden og jeg vil også gerne have at min tale afspejler at vores liv ikke altid har været en dans på roser..

Så god inspirations-tale.. :biggrin:

ja når man nu er to forskellige mennesker, der skal få en fælles hverdag til at gå op i en højere enhed, samt få to personligheder til at fungere sammen er det ikke altid nemt. Men det er jo også det der er så pokkers bekræftende! At man elsker hinanden PÅ TRODS prøvelser, skænderier og forskelligheder. Tak for dine roser - jeg er da glad, hvis den kan inspirere dig lidt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu blev jeg jo lige nødt til at lure i din planlægningstråd, her efter mødet i dag. Hvor er jeg bare dybt imponeret over alle de fine ting du har lavet og ikke mindst sikke en fin kjole du har fundet dig. :)

Jeg synes bestemt også at det er en rigtig fin tale du har skrevet, den kommer til at betyde så meget mere og bliver kun smukkere af, at man kan høre den er ærlig. :)

0

Del dette indlæg

Nu blev jeg jo lige nødt til at lure i din planlægningstråd, her efter mødet i dag. Hvor er jeg bare dybt imponeret over alle de fine ting du har lavet og ikke mindst sikke en fin kjole du har fundet dig. :)

Jeg synes bestemt også at det er en rigtig fin tale du har skrevet, den kommer til at betyde så meget mere og bliver kun smukkere af, at man kan høre den er ærlig. :)

orv tak, jeg er specielt stolt af vores invitationer, hvis jeg må være så ærlig :blush: Altså kjolen... den er jeg også bare så glad for! :heart: Tak for dine roser til min tale :) Jeg håber han bliver glad for den og der er i hvertfald ingen tvivl om at den kommer fra hjertet! I øvrigt tak for en god dag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er en skide go tale!!!! Meget velformuleret og ærlig.. Må faktisk sige at jeg lige har stjålet lidt, for du har formået at skrive det ned som jeg tænker, men ikke kan få ned i ord, Hehe tak for det

Respekt for en god tale

0

Del dette indlæg

Det er en skide go tale!!!! Meget velformuleret og ærlig.. Må faktisk sige at jeg lige har stjålet lidt, for du har formået at skrive det ned som jeg tænker, men ikke kan få ned i ord, Hehe tak for det

Respekt for en god tale

Tak!!! :biggrin: Du stjæler altså bare... Det har jeg også selv gjort nogle steder .. shhhhh :fløjt: Så længe man stadig mener det man siger, kan det jo være ligemeget at det er en anden der har formuleret det eller ej :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer