Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

hahaha :D altså de er pænt nemme at sætte på, så den klarer du i et snuptag, når kjolen er røget af! :) hehe. Du skal bare lige på toilettet :P .... til brysterne fx der er jo lavet et hul i det der silikone halløjsa, så det passer perfekt og så er det bare at sætte den udenom, hehe .... altså jeg siger go for it ! :D

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HJÆLP!!!!

:help: Jeg ved godt, at jeg har startet en tråd andetsteds, men jeg er virkelig i tvivl! :unsure:

Jeg sidder og er i gang med at lave bordhæfter og da vi ikke har nogen velkomstsange, er jeg lidt blank for, hvad jeg ellers skal putte i udover bordplan..

Så var det at jeg faldt over det her program, der kan lave billeder om til polaroid og tænkte, at det kunne da være sjovt at lave en tidslinje over Thomas og mit forhold... Nuvel, det er så lavet, men jeg ved bare ikke om billederne bliver for små? Det er en A6 format... altså det halve af en A4.. Hæftet, vel at mærke :)

Hvad synes i?

post-45329-0-95809800-1335351601.pngpost-45329-0-89552800-1335351613.png

Se lige bort fra kvaliteten, jeg laver det i InDesign så den er NOGET bedre. Det her er et screenprint for at ramme ca størrelsen..

Jeg må hellere lige forklare: Det billede hvor der står "det første møde" se sådan ud, fordi vores første-sekund indtryk af hinanden var, at han syntes at jeg lignede en kone og jeg synes han var ualmindeligt høj og tynd! :lol: Og så skal jeg have fundet nogle billeder af tegnestifter, som skal sættes på billederne, så det ligner en opslagstavle :)

Men hvad synes i? Er det her en god eller dårlig ide??? Har i andre ideer til indhold??

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Monogrammer

Hvorfor pokker har jeg nu også besluttet at vi skal have et monogram??? :blink::huh: Det er sgu pokkers svært!! Og jeg kan ikke vælge!!

Jeg har lavet de to her.. (den ene er bare drejet rundt ) og der er et T, et L og et W... jeg kan godt se bogstaverne og de er lidt fordrejet i forhold til hinanden, for jeg ønskede ikke et hvor det bare var bogstaver, for det blev bare ikke helt som jeg ville have det, når vi nu kun har de bogstaver til rådighed som vi har. Og jeg gider sgu ikke at skifte navn, for at vi kan få et mere spændende monogram!! :lol:

Derfor er bogstaverne drejet :)

post-45329-0-20170800-1335364343.png

post-45329-0-96112600-1335363075.pngpost-45329-0-00060200-1335363088.pngpost-45329-0-41772500-1335363098.png

post-45329-0-54717100-1335365204.png

Men hvilken en skulle det være????

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

HJÆLP TIL BORDHÆFTE LENE........Det kommer sq da ikke fra verdensmesteren i bordhæfter...... -HAHA- -HAHA- Jeg synes ideen er super og det ser pisse godt ud....... :loveshower: ved ikke om jeg har andre ideer til det.....den tænker jeg lige over :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HJÆLP TIL BORDHÆFTE LENE........Det kommer sq da ikke fra verdensmesteren i bordhæfter...... -HAHA- -HAHA- Jeg synes ideen er super og det ser pisse godt ud....... :loveshower: ved ikke om jeg har andre ideer til det.....den tænker jeg lige over :fløjt:

Jeg takker for komplimentet :blush: Og :tunge: :tunge: Jeg er jo ikke professionel, vel! (y):lol:

Jeg synes bare det er lidt svært med indhold.. jo der skal jo være bordplan og en kort beskrivelse af gæsterne, men vi skal jo ikke have menu i og heller ingen sange... og så synes jeg helt ærligt at den blev lidt tom! .. Overvejer lidt de regler dér, men ved sgu ikke om det er for plat.. bum bum... der er også det her... kunne måske også give et grin :) :

Top 5 over ting man aldrig hører kvinder sige.

1. Jeg synes ølmave er sexet.

2. Hør - jeg kan bøvse hele alfabetet.

3. Jeg tager fejl, du har ret igen.

4. Jeg tror du har ret - min mor har en god røv.

5. Så prøv lige at lugte den jeg har slået nu.

Top 5 over ting man aldrig hører mænd sige.

1. Skidt med fodboldkampen, - lad os se "Pernilles Univers".

2. Hendes bryster er for store.

3. Michael Bolton er for sej.

4. Skal jeg tage en øl med til dig, når jeg alligevel står op.

5. Jeg tror vi er kørt forkert, lad os holde ind til siden og spørge om vej.

For så ikke at snakke om monogram!! :huh: Hvorfor i alverden kom jeg også lige på DEN ide???? :blink: Jeg kan jo ikke vælge :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

100 dage til jeres bryllup kan jeg se - wuuhuuu milepæl :cheerleader3:

SHIT!! :o Det ser jeg først nu!! Pyyyhaaa... det kommer jo tættere og tættere på! :blink:

I morgen er der kun 99 dage :7himmel:

SSSHHHH!! :pokey: Jeg har overHOVEDET ikke noget overblik over noget ligenu!! Er det normalt??? :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er meget normalt…i hvert fald for mig. Jeg tror faktisk slet ikke jeg har haft overblik over noget siden H2B friede -HAHA-

-HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA-

Mon ikke at vi bare lider af bryllupskuller???? :wink:

Måtte lige lave min ticker om... hvorfor er der ingen der har undret sig over, at vi skulle vies kl. 1 om natten??? :blink::lol: :lol:

0

Del dette indlæg

Altså jeg tænkte på det, men ikke noget jeg ville sige, for m¨ske kunne din ticker kun på det tidspunkt -HAHA- Du ved hva jeg mener...

Tror godt du kan regne med at jeg har bryllupskuller og alt mulig andet kuller også :a1221: Tror jeg trænger til Asti :biggrin:

0

Del dette indlæg

Altså jeg tænkte på det, men ikke noget jeg ville sige, for m¨ske kunne din ticker kun på det tidspunkt -HAHA- Du ved hva jeg mener...

Tror godt du kan regne med at jeg har bryllupskuller og alt mulig andet kuller også :a1221: Tror jeg trænger til Asti :biggrin:

JA FOR POKKER!! Jeg har Verdi på køl... kan det tælle som asti??? :unsure: For så nupper jeg sgu lige et glas :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm skal eller skal ikke--- jeg har jo sådan et skønt fyldt køleskab :smiley-eatdrink026: Ku være jeg bare skulle tage en Mokai - skide være med de frikadeller jeg skulle lave :biggrin:

Skål :)

Jeg er heldigvis alene hjemme, så jeg skal ikke sørge for nogen - andet end mig selv :)... hmm... det kalder på chokolade og verdi! Det må jeg hellere gøre noget ved!!

SKÅL :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg har 100 Ferro roche herhjemme - uhhh farligt. Har lovet mig selv ikke at tage hul på dem… men … bare en enkelt eller 10. Hvem tæller ? -HAHA-

Hvis du spiser dem med lukkede øjne så tæller det ikke! For så kan du jo ikke se det :7himmel::lol: :lol:

0

Del dette indlæg

Jeg har 100 Ferro roche herhjemme - uhhh farligt. Har lovet mig selv ikke at tage hul på dem… men … bare en enkelt eller 10. Hvem tæller ? -HAHA-

Hvis du spiser dem med lukkede øjne så tæller det ikke! For så kan du jo ikke se det :7himmel::lol: :lol:

Du er mere slem end jeg er, -HAHA- Jeg ville have ventet til det blev mørkt :griner:-

0

Del dette indlæg

Du er mere slem end jeg er, -HAHA- Jeg ville have ventet til det blev mørkt :griner:-

-HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA- ÅÅÅH, der er ikke noget bedre end onsdagshumor!! :lol: :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer