Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg synes det lyder billigt, men det gør mig ikke noget og jeg har ligesom heller ikke andre muligheder i lille bitte Grenå :lol: Jeg havde regnet med minimum 1500, så det var da en god nyhed. Plus at jeg sparer 25% på min papdatters hår, for der er det en næsten færdigudlært frisør der skal sætte det. Nu skal Sofie jo heller ikke have den helt vilde, kreative håropsætning, så det skal nok blive fint. Jeg tror egentlig bare at Sofie vil være tilfreds med at få krøller i hendes ellers tunge, glatte og fine hår.. Den tid, den sorg :)

0

Del dette indlæg

VI MÅ KASTE MED RIS FORAN KIRKEN!! :kiss:(y):thumbsupsmileyanim::balloon::toot::denmarkflag::cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3::loveshower: :loveshower: :super::thanks::biggrin: Det ville bare være så trist uden! Så mangler vi bare, at hun siger ja til at jeg kan gå ind til denne sang:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja pyha, der faldt en sten fra hjertet! Og så har vi for øvrigt også fået tiden rykket, så vi bliver viet kl 14 i stedet for kl 15. Jeg synes ikke rigtig det ville fungere, at servere bryllupskage kl 17.30 og så gå til bords kl 18.30.. Og med tiden booket ved frisøren også, så må jeg sige, at tingene flasker sig i dag! :biggrin::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Kanon flotte buketter du har fundet dig der. Jeg har da også lige nuppet nogle af dem til min inspi mappe hehe.

Det er da en pænt billig pris du har fundet for hår og make-up - tillykke, Tror det er sådan når man kommer lidt udenfor de store byer

Ja måske, jeg klager i hvertfald ikke :wink: Du snupper da bare, gør du :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det var også i den prisrække jeg havde regnet med. Jeg synes nu ikke at det er dyrt, men når der nu også skal sættes hår på min papdatter, så kunne det jo godt have løbet op. Hvor skal du have dit ordnet? I kolding?

0

Del dette indlæg

Ja det var det også! Det andet duede bare ikke, for så ville der ikke rigtig være tid til at få hilst ordentligt på folk og så synes jeg også at det ville være fjollet at servere kage en time før vi skulle sætte os til bords! Så skønt! :)

0

Del dette indlæg

Jeg har givet 500kr på "forskud" - og har haft prøveopsætning, skal så op og have farvet hår og klippes en uge inden brylluppet - og så har hun taget en fridag og kommer ud på Søparken og sætter mit hår og lægger min makeup på dagen - og jeg regner med jeg skal ligge 1000kr mere... Så alt i alt - 1500kr.. (Det er så også min venindes veninde)

Så jeg synes den pris du har fået lyder MEGET rimelig! :) Og dejligt med alle de ting der er tjekket af listen.. :) Og SUPER fedt med riskast! :loveshower: Vi har ikke spurgt - og er oz ligeglade - har både ris og sæbebobler og hvis ikke man må ris må de kaste det senere.. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg synes også det lader til at prisen er fair :) Jeg føler også efterhånden at vi er ved at komme godt efter det. Jeg har kontaktet 2 kokke i dag og ville egentlig gerne have DJ på plads, men vi er ikke blevet enige om, om vi vil have DJ under maden eller ej og H2B er først hjemme fra Australien d. 18. december. Så må vi gøre det der :) Der bliver ringene nok også bestilt. Blonden til blondelysene er bestilt på ebay og sløret er kommet hjem, så det er også i orden. Jeg synes godtnok at sløret virker lidt stift, men jeg har jo heller ikke haft så mange slør i hænderne før :wink:

0

Del dette indlæg

Ja det var også i den prisrække jeg havde regnet med. Jeg synes nu ikke at det er dyrt, men når der nu også skal sættes hår på min papdatter, så kunne det jo godt have løbet op. Hvor skal du have dit ordnet? I kolding?

Lidt uden for Kolding :) De kommer hjem til mig og fikser det, så jeg ikke skal bruge 40 min. på transport for at komme derind og hjem :)

Jeg havde regnet med mindre, men jeg har set fede resultater fra dem, så jeg glæder mig :)

0

Del dette indlæg

Ååh en romantisk sang! Kan godt forstå at du godt vil gå ind til den - den får tårerne frem :heart:

Jeg er også helt vild med den og hver gang jeg hører den, kan jeg se mig selv gå op af kirkegulvet :) Jeg synes den siger så meget i stedet for alt det der orgel-tramperi :wink: Teksten er også helt fantastisk!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØØØv der er kun gået en uge og der er stadig hele 3 uger til kæresten kommer hjem! :boohoo: Det er forfærdeligt, så afhængig man bliver af nærværet fra et andet menneske. Jeg synes godt nok at vores lejlighed er stor og tom! Jeg savner at høre ham pusle rundt her og at kunne gå hen og give ham et knus. Det er også begrænset, hvor meget jeg hører fra ham, for når jeg er vågen, sover han :angry:

Desuden er mit slør kommet hjem og jeg synes det virker alt for stift :pokey: ØV dårlig dag! Måske man bare skulle gå i seng???

0

Del dette indlæg

Jeg overvejer lidt om min kommende Hubby skal have et ur i morgengave... Jeg synes det er svært, for jeg vil gerne give ham noget han kan gemme, men vi er samtidig blevet enige om, at det ikke må koste for meget og morgengaver er ikke inkluderet i budgettet... hmm what to do.. :blink:

post-45329-0-44788900-1322164605.jpgpost-45329-0-95326900-1322164643.jpgpost-45329-0-94682700-1322164559.jpgpost-45329-0-02649600-1322164569.jpgpost-45329-0-32278500-1322164577.jpgpost-45329-0-29520400-1322164590.jpg

0

Del dette indlæg

Ja det er rigtig fedt, det synes jeg også at det allerførste er. Sagen er bare den , at Thomas ikke har gået med ur i mange år, så det skal heller ikke være for voldsomt. Han skal jo gerne ville bruge min gave :wink:

øv, det er svært! For hvad skal man ellers give??!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer også lidt disse manchetknapper fra Georg Jensen.. Undtaget dem med guld, så vil ur og manchetknap koste ca 3000,.. Det er måske ok. Jeg har trods alt 8 mdr til at spare op :)

post-45329-0-49562600-1322165961.jpgpost-45329-0-82762500-1322165975.pngpost-45329-0-85135500-1322165988.jpg

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer