Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja det har i nok begge ret i! Og nej Migthy, jeg er godt klar over at en iPad ikke holder så længe, men han ville save højre ben af for at få en... men som han selv siger, så aner han ikke hvad han skal bruge den til.. so what's the point. Men det er nok hans højeste ønske..

Jeg har tidligere i min tråd luftet ideen om et ur eller manchetknapper og det kunne jeg godt finde på... Nu har jeg så lige været inde og kigge på Tina Livs hjemmeside.. åååh det bliver sværere og sværere for hold op, hun tager flotte billeder! Men de koster 3500... og så med sang oveni... det tror jeg ikke atjeg kan nå at få sparet op! æv :(

Altså den mobil... var det den der kæmpe fra 80'erne??? Den var så cool!!! :lol:

0

Del dette indlæg

YES - det var præcist sådan en.. Den ligner den her:

mobil_gammel.jpg

Den næste han fik (som han sjovt nok også stadig har) var sådan en her:

Motorola8000range.JPG

-HAHA- Åh de er SÅ grimme.. Men spast at tænke på hvor meget der er sket på bare 30 år... I Japan har de en mobil tlf der er så lille den kan sættes i en fingerring....... Crazy!

Btw - mht. den her Ipad - Jesper vil også rigtig gerne have en.. Og aner heller ikke heeeelt præcist hvad han vil bruge den til - men hey - hvis man kan opfylde deres største drengerøvs ønske lige pt - why not! :wink: Hvem siger at morgengaver skal være fremtidssikret og "fornuftige" - der skal også være plads til elektronik og drengerøvslir! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja den der!!! :a1221: Den er da fantastisk!!! -HAHA-

Njaaaa jeg kan godt se hvad du mener, meeeen jeg synes at 5000,- er rigtig mange penge og det kan jeg simpelthen ikke få sparet op af mine penge! Morgengave er ikke iberegnet i budgettet og så overvejer jeg seriøst at købe denne og den koster 2350! Det kunne jo selvfølgelig være, at jeg kan overtale ham til at den kan ryge i budgettet :blush:

0

Del dette indlæg

2 røde møre bøffer = 200kr

Tilbehør = 100kr

God flaske Valpollicella = 100kr

En bakke jordbær = 25kr

En bøtte chokolade fondue til microen (som også kan bruges som "body chokolade" :b223: ) = 30kr

Ialt = 455kr

Det er langt billigere (og meget sjovere) hvis den kan komme under bryllupsbudgettet! :wink:

0

Del dette indlæg

2 røde møre bøffer = 200kr

Tilbehør = 100kr

God flaske Valpollicella = 100kr

En bakke jordbær = 25kr

En bøtte chokolade fondue til microen (som også kan bruges som "body chokolade" :b223: ) = 30kr

Ialt = 455kr

Det er langt billigere (og meget sjovere) hvis den kan komme under bryllupsbudgettet! :wink:

eeehmm... mener du som morgengave eller?? Den forstår jeg ikke helt.. Ej, jeg kan da ikke spise ham af med en hjemmelavet middag i morgengave!! Hallo Kirstine!! :pokey:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej sq da - mente at mit "budget" var billigere end de 2350kr - så hvis nu du lokkede med lækkerierne - så kunne det være hår dimsen kunne sniges med i bryllups budgettet.. :lol: Ih altså - alle min subtile hentydningers falder sq da til jorden når jeg skal til at snitte en forklaring i karton til dig! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg havde Thomas's datter i weekenden og vi fik rigtig hygget! Pyntet juletræ og bagt pebernødder. Jeg synes lige at jeg vil dele min dejlige bonusdatter med jer :biggrin: En rigtig præ-teen - skide irriterende og herredejlig!! :kiss:

post-45329-0-58003100-1322781537.jpg

Bær lige over med den forfærdelige lyskæde, men jeg kunne ikke finde adaptoren til vores pæne og MEGET diskrete lyskæde :angry:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

En hjemmelavet middag der udvikler sig måske hæhæhæ

Jarrrhhh ... det skulle han da gerne få på andre tidspunkter af året!! :lol:

Nej sq da - mente at mit "budget" var billigere end de 2350kr - så hvis nu du lokkede med lækkerierne - så kunne det være hår dimsen kunne sniges med i bryllups budgettet.. :lol: Ih altså - alle min subtile hentydningers falder sq da til jorden når jeg skal til at snitte en forklaring i karton til dig! -HAHA-

Jamen jeg er jo totalt fatsvag! Er det først gået op for dig nu???!!!! :o-HAHA- Ja måske jeg skal lette lidt i :c166: og så håbe på at jeg kan ligge hårpynten af??!! Hmmm.. det giver stof til eftertanke smiley-think005.gif

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en dejlig bonusdatter. Min ældste søn ville falde pladask for hende.

Hun er uden tvivl en darling :biggrin: Lige så sød og kærlig hun kan være den ene dag, lige så pisseirriterende præ-teen/smækkende med døre - agtig kan hun være den anden dag. Og alligevel er hun ikke til at stå for :biggrin:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Jeg har så brugt det halve af natten..

oO( i hvertfald det der var tilbage, efter at have diskuteret morgengave, DIY og om man kan ligge sig fra at få ekstraposter på budgettet :a1093: med Shedevil )Oo

... til at få lavet det skide kort til vores invitationer. Det er lidt den med, at man ved man kan, men ikke helt kan huske det... Men NOVRA det er rart at det er lavet og jeg er faktisk ganske tilfreds med resultatet :biggrin: Så jeg bliver da lige nødt til at prale lidt :huh: Hvor fanden er fløjte-smiley???? :fløjt: :fløjt: ..der var du!! :biggrin:

post-45329-0-55316300-1322797410.jpg

Redigeret af Lene T
2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde Thomas's datter i weekenden og vi fik rigtig hygget! Pyntet juletræ og bagt pebernødder. Jeg synes lige at jeg vil dele min dejlige bonusdatter med jer :biggrin: En rigtig præ-teen - skide irriterende og herredejlig!! :kiss:

Bær lige over med den forfærdelige lyskæde, men jeg kunne ikke finde adaptoren til vores pæne og MEGET diskrete lyskæde :angry:

Hvor er hun skøn Lene!!! Og hvor er det fedt, at I har det forhold, I har! Det kan kun gøre det nemmere for alle!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan desværre ikke se dine flotte kort... :blink: ??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg... :tunge:

Det ser godt ud det kort! :) Flot og overskueligt..

MEN

Nu kom jeg jo lige i tanke om - jeg har da ikke vedsendt noget kort! :o Tiltrods for at der er 5/55 der kommer fra Aalborg som skal med..

Ahh men... Så dum er jeg bare! :o Nå jaja, de har en adresse - så må de sq selv gå på Krak! :rolleyes::blush::lol:

0

Del dette indlæg

Dejlig bonus datter du har.....juletræet er vel nok fint

Sikken et fint kort du har fået lavet....rigtig flot :thumbsupsmileyanim:

Jaaa min bonusdatter er fantastisk! Hun elsker at være med til at pynte juletræ, for så kan hun få lov til at kigge mit julepynt. Så det skulle vi da selvfølgelig!

Tak! Det er dejligt at høre! Specielt efter at det kort har ridt mig som en mare.

Først - puhaaaaaaa piger!!!! :badgirl:-HAHA- I er slemme... for det andet.... syyyyyyy...... tænk hvis mændene opddagede, hvor manipulerende og udspekulerede vi egentlig er!!!! :lol:

:hug: Sarah

-HAHA- ja det har du selvfølgelig ret i!!! shhhhhh...de må så absolut ikke opdage det!!! :wink:

Jeg havde Thomas's datter i weekenden og vi fik rigtig hygget! Pyntet juletræ og bagt pebernødder. Jeg synes lige at jeg vil dele min dejlige bonusdatter med jer. En rigtig præ-teen - skide irriterende og herredejlig!!

Bær lige over med den forfærdelige lyskæde, men jeg kunne ikke finde adaptoren til vores pæne og MEGET diskrete lyskæde!

Hvor er hun skøn Lene!!! Og hvor er det fedt, at I har det forhold, I har! Det kan kun gøre det nemmere for alle!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan desværre ikke se dine flotte kort... :blink: ??

Det er kun et kort og det er et vejkort :)

Øv jeg kan ikke se billedet af kortene :(

Det kan jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg... :tunge:

Det ser godt ud det kort! :) Flot og overskueligt..

MEN

Nu kom jeg jo lige i tanke om - jeg har da ikke vedsendt noget kort! :o Tiltrods for at der er 5/55 der kommer fra Aalborg som skal med..

Ahh men... Så dum er jeg bare! :o Nå jaja, de har en adresse - så må de sq selv gå på Krak!

Selvfølgelig kan de da gå på krak, jeg havde bare fået en ide om, at det kunne være sjovt at lave et selv. Det var det også, men når man nu ikke er super-duper bruger i Illustrator, så tager det godtnok lidt tid!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer