Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Det ser da rigtig godt ud - den er altså også super smuk og med den store mængde bling og perler også vildt romantisk. Man kan vist ikke sådan se det på dit billede, men jeg har jo også set den live...

11%252020.49.12.jpg

Tak fordi du lagde billede op :biggrin: Så kan man rigtig se alle de smukke detaljer! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er da virkelig flot, og sammen med det enkle slør :thumbsupsmileyanim:

Og det med at bruge "lidt" ekstra penge i disse BK dage, jamen det ER da nødvendigt - er det ikke hæhæhæhæh

JO DET ER!! hahahaha og tak! :)

Hvor genialt! :thumbsupsmileyanim:

Hvor ER den bare fed; smuk og lidt retro og bare SKØN :loveboard:

Ja den er altså smuk. Jeg gik også efter noget der havde et romantisk vintage-agtigt look, uden at blive alt for prinsesse-agtigt. Jeg synes faktisk at det er lykkedes.

Hvor er den smuk din hårting fra Miss-Lena.....:WOoooooo og det passer så flot til et slør.......så forstår godt du er forelsket.... :cheerleader3: Jeg vil glæde mig til i det nye år og tage til Miss-Lena og prøve hendes fine ting..... :cheerleader3:

Tak! Ja gør det. Hun har mange smukke ting!

Sikke et smukt hår"bånd"! :loveflag: Og det giver mening for mig, med både perler og bling :wink: Det er SÅ fint til dig! :)

Tak for komplimentet og jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste, det giver mening for! hahahaha

Wauw, hvor er det flot... :o Det er bare så smukt og dejlig tøset med bling-sten og perler :biggrin:

Jeg kan godt se, at jeg må lege lidt med ideen slør OG hårkreation!

Ja er det ikke smukt?! Jeg havde så svært ved det, for jeg synes der var mange ting der skulle overvejes. Først var det slet ikke meningen, at jeg skulle have slør, men Thomas havde en drøm om at se mig med et og det ville jeg jo ikke tage fra ham. Samtidig var jeg ikke villig til at opgive en stor hår-bling.. Så kompromiset var: At finde et slør, der var så enkelt som muligt, så det kan passe både til kjole og ikke skjuler de smukke detaljer på ryggen, men som samtidig også kunne passe til en hår-bling. Mit hoved er ikke så stort, så hår-bling'en måtte heller ikke være alt for dominerende. Og så skulle det hele jo også passe til kjolens stil og den frisure-stil jeg gerne vil have :o Det har godt nok været lidt af et puslespil!!

Lige netop det med kæresten og slør, hvad er det med de mænd :griner:- Danni ville nemlig også gerne se mig med et slør, så derfor har jeg besluttet mig at slutte fred med et slør, og finde et der passer til min kjole når jeg finder den og resten af udstyret.

Jeg tror sørme at vi elsker vores tosede og dejlige mænd hæhæ.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Shedevil: Du er sgu en skat :kiss: Det er en ret cool ide! :) Jeg kan lige se det for mig!

Mighty: Ja hva faen er det med dem?? Er det nu den med jomfruerne der er gang i igen????? :blink:-HAHA- Det løb er sgu kørt, slør eller ej :griner:- Og ja, vi elsker vores mænd, med alle deres fejl og skøre ideer :lol:.. og for alle de punkter, hvor de fuldender en :loveshower:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøøøj jeg har været væk længe!! Eksamensperioden er over mig, så der kommer til at være lidt stille her hos mig den næste måneds tid..

Nå, men jeg har fået mine smukke brudesko hjem fra USA, men de er FOR små!! ØØØV! Så nu sælges de altså igen.. Jeg har oprettet annonce, men jeg smækker lige en på her også :)

Hej alle i brude derude :)

Jeg har købt disse fantastiske sko i USA og det er et par originale ubrugte vintage sko. De er for små, så nu prøver jeg at sælge dem.

Det er en amerikansk str. 7,5, men jeg vil skønne den til at være en str. 37. Den er i hvid satin og kan indfarves hvis det ønskes. De vil give sig lidt ved brug, men ikke 1,5 str, som det skal være i mit tilfælde :)

Hælhøjden er 1,5 inch=3,81 cm.

Pris: 150,-

Det er en virkelig fin sko og ØV at jeg ikke passe den, så jeg håber der er en brud derude, der kan bruge dem :)

post-45329-0-33890800-1325506813.jpgpost-45329-0-89722200-1325506826.jpgpost-45329-0-56803500-1325506840.jpgpost-45329-0-71995900-1325506856.jpg

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Hvor ærgerligt med skoene. Jeg tvivler på, at jeg kan klemme mine bittesmå str. 42 ned i dem :fløjt: Men mon ikke, der sidder en anden zilla et sted derude og mangler sko. Krydser fingre for det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ærgerligt med skoene. Jeg tvivler på, at jeg kan klemme mine bittesmå str. 42 ned i dem :fløjt: Men mon ikke, der sidder en anden zilla et sted derude og mangler sko. Krydser fingre for det :cheerleader3:

-HAHA- nej den går sgu nok ikke!! Ja det er herre ærgerligt og jeg håber da at der er en anden derude der kan bruge dem. Nu er de heldigvis ikke så dyre, så jeg krydser fingre :wink:

Ej, hvor er dit Miss Lena flot til dig med sløret :cheerleader3::loveshower:

Tak :biggrin: Miss Lena har lavet den smukkeste, fineste hårting og jeg er også så ovenud glad for det!! Jeg har fået det rigtige slør hjem nu, så skal jeg lige have sat hårpynten på en bøjle, og når så mit eksamensræs er ovre i slutningen af januar skal morlil og jeg til Kennedys og prøve hele baduljen :thumbsupsmileyanim: Jeg glæder mig helt vildt!!

0

Del dette indlæg

FIne sko du har til salg Lene.....håber du finder en køber..... :)

Hvor er de fine de risposer du har lavet......det bliver da så flot...!!!! Har du tid til det....hø hø hø hø hø :biggrin: Jeg har da ikke taget din tid :lol:

I dag har jeg købt creme papir så Søren går i gang med at printe i morgen.....og så skal der laves indbydelser.... :thumbsupsmileyanim: Du drømmer ikke om hvor meget jeg glæder mig til at se det færdige resultat..... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FIne sko du har til salg Lene.....håber du finder en køber..... :)

Hvor er de fine de risposer du har lavet......det bliver da så flot...!!!! Har du tid til det....hø hø hø hø hø :biggrin: Jeg har da ikke taget din tid :lol:

I dag har jeg købt creme papir så Søren går i gang med at printe i morgen.....og så skal der laves indbydelser.... :thumbsupsmileyanim: Du drømmer ikke om hvor meget jeg glæder mig til at se det færdige resultat..... :loveshower:

Jeg har lige fået min eksamensopgave i dag, så dagen er gået med at sætte mig ind i den og ja, så lige en pause på en time foran fjernsynet og så kunne jeg jo lige så godt få noget fra hånden imens :wink: I morgen starter det store eksamensræs, så indtil d. 21. bliver der ikke så meget fritid, så det var med at nyde den :) Jeg glæder mig SÅ meget til at se de invitationer!!!! :biggrin:

Sikke nogle søde risposer :thumbsupsmileyanim:

tak :) Det var i hvertflad en nem og hurtig løsning. For 60 kr :thumbsupsmileyanim:

Sikke fine de sko var da de ankom.. Øv at du ikke kunne passe dem. :(

Ja det er superærgerligt! Men det lader til at sælger vil kigge efter om hun skulle have et par sko liggende i rigtig størrelse og så sende dem uden betaling. Vildt sødt af hende!!! :biggrin: Men derfor synes jeg stadig det ville være synd, hvis jeg ikke kan få skoene solgt, de er jo rigtig fine..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh.. LOVE THE HEARTS! :heart::) Jeg er jo total sucker for hjerter (og lyserødt :lol: ) så jeg synes de risposer er fab! :loveflag:

Jeg synes også de er rigtig fine :) Jeg ved ikke om hjerterne passer så meget til farvetemaet, men de er da trods alt lilla :lol: De hvide poser var bare for kedelige, så HAPS... ebay!! :a1221: Hvad ellers??? -HAHA-

Rigtig fine risposer :thumbsupsmileyanim: Og æregeligt med skoene - håber du finder en køber, de er desværre for små til mig og jeg har desuden også lige købt et par CL sko så mon ikke jeg bør holde der :fløjt:

Tak for rosen :) Jo det burde du nok. Specielt når du ikke kan passe dem!! :tunge::lol: Mon ikke der dukker en anden op :)

0

Del dette indlæg

Faldt lige over den her buket... den er sindssygt smuk og så er den så enkel! Den må jeg hellere lige vise til manden :lol:post-45329-0-23808800-1325592603.jpg

Og så var der også lige dem her

post-45329-0-94048400-1325592985.jpg

post-45329-0-64462300-1325593141.jpgpost-45329-0-45345000-1325593159.jpg

Og så den helt enkle..

post-45329-0-48266900-1325593433.jpg

Og så har jeg da også lige købt det her, for nu at tale om noget helt andet.. :fløjt:

post-45329-0-27351000-1325592781.png

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer