Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Fantastiske buketter - fik et billede af en sød brud, der havde sådan et pyntekål som buket. det var simpelthen så smukt - der er et billede af det på min blog.

Synes skoene er lækre. Og der er da tit bud after sko herinde, der ikke er for høje. Skal de gå til en ivory kjole, kan man jo selv pynte dem med fx perler og bling, så de bliver fyldt af forskellige nuancer og dermed ikke kun er til hvide kjoler

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastiske buketter - fik et billede af en sød brud, der havde sådan et pyntekål som buket. det var simpelthen så smukt - der er et billede af det på min blog.

Synes skoene er lækre. Og der er da tit bud after sko herinde, der ikke er for høje. Skal de gå til en ivory kjole, kan man jo selv pynte dem med fx perler og bling, så de bliver fyldt af forskellige nuancer og dermed ikke kun er til hvide kjoler

Det må jeg lige ind og se. Jeg kan egentlig rigtig godt lide tanken om, at buketten bliver båret af en blomst. Jeg er i hvertfald sikker på, at buketten skal være forholdsvis enkel. Det skal ikke være den helt store, traditionelle dråbebuket, for så bliver der konkurrence imellem kjole og buket. Nu må vi se, herhjemme er det jo ikke mig der bestemmer :wink: Men derfor kan man jo godt give ham nogle ideer og hints med en vognstang! :lol::biggrin:

Mht skoene, så var det også lidt det jeg havde overvejet. Om ikke andet, har jeg hørt at man kan farve dem i te, uden at det laver skjolder, så de bliver mere ivory i farven. Skoene er superfine, så jeg ærgrer mig godt nok over at de ikke passer! Men hende jeg købte dem af, vil se om hun kan finde et par i min str. og så får jeg dem kvit og frit. Det må man kalde service, når det bare er en privat sælger på ebay! :)

0

Del dette indlæg

Kan godt lide de der vilder blomster, men har aldrig set dem i Danske blomsterhandlere. Og så er jeg helt sikkert med på en simple brudebuket selvom jeg nok bare vil have en hel buket med lyng eller brudeslør blomster :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt lide de der vilder blomster, men har aldrig set dem i Danske blomsterhandlere. Og så er jeg helt sikkert med på en simple brudebuket selvom jeg nok bare vil have en hel buket med lyng eller brudeslør blomster :)

Jeg har set protea-blomster (den der store en) et så mærkeligt sted som IKEA! :o Så den fås da herhjemme :) Men igen, det er jo manden der bestemmer herhjemme - i hvertfald lige hvad buketten angår :wink::lol:

Fine risposer. Synes det er en fed buketinspiration :)

Tak :)

0

Del dette indlæg

Haha.. Lige inden jeg læste dit sidste indlæg sad jeg: "UH UH UH - den blomst har jeg set i IKEA" :lol: Den har de nemlig "tit" derinde.. :)

Fede og "rå" buketter men samtidig rigtig flotte og romatiske! :) Sådan et lækkert mix... :loveshower:

Det har de i hvertfald i Århus, så blomsten kan godt fås i Danmark. Jeg synes faktisk også at de buketter er rigtig flotte. Og så er det jo lige før man kan lave dem selv... hvis man ikke var så traditionel at det skal være manden der står for det :rolleyes: :fløjt: Omend han får en del hints :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HOV! Sørme om det ikke ser ud til at jeg har fundet en fotograf-lærling til at komme og tage billeder fra kl 15 til og med brudevalsen... for 1000,- + kørsel :o:cheerleader3: Det er et sted vi egentlig havde besluttet at spare, men på den anden side ville det vær rigtig rart at vide, at der var en der tager billeder af alt hvad der sker. Jeg ved at som gæst kan det være lidt svært at huske at få gang i kameraet, så det er bare SÅ fedt!! :balloon:

0

Del dette indlæg

HOV! Sørme om det ikke ser ud til at jeg har fundet en fotograf-lærling til at komme og tage billeder fra kl 15 til og med brudevalsen... for 1000,- + kørsel :o:cheerleader3: Det er et sted vi egentlig havde besluttet at spare, men på den anden side ville det vær rigtig rart at vide, at der var en der tager billeder af alt hvad der sker. Jeg ved at som gæst kan det være lidt svært at huske at få gang i kameraet, så det er bare SÅ fedt!! :balloon:

Hvor fedt! Det var satme billigt :)

0

Del dette indlæg

Ja det er jo rørende billigt og SÅ fedt! Det burde ikke være noget problem at overtale H2B til at bruge 1500,- på 9 timers fotografarbejde!

Jeg kan anbefale at gå ind på fotostart.dk og oprette en annonce, hvis andre skulle have samme ide :) Nogle af tilbudene er herredyre, men dem vælger man jo så bare fra :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg købt en lille overraskelse til min dejlige kæreste, som han skal have på morgenen, hvor vi skal giftes.

post-45329-0-98034300-1325730511.png Købt på ebay

Jeg får indgraveret noget som Thomas citerede på vores første date og som betyder meget for ham. Desuden er det også meget kendetegnende for os og vores historie. Vi mødte hinanden på nettet og var stort set forelskede, inden vi mødte hinanden. Nå men der kommer til at stå:

Kun med hjertet, man kan se rigtigt

Det vigtigste er altid usynlig for øjet

(mellemrum, men den vil ikke lave det)

Jeg ser med hjertet

Dig og kun dig

Jo jo, nogle vil måske sige at det er corny, men jeg mener det altså :wink: Jeg får hans far til at fylde den med H2Bs yndlingswhiskey og så skal bestman give ham den om formiddagen. Så får han noget at styrke sig på, hvis nerverne melder sig :biggrin:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Nååårh :loveboard: Fin ting og sød, sød tanke :)

Tak :) Jeg håber også at han bliver glad for at få en lille tanke fra mig midt i alle forberedelserne :) Det er bare en lille ting, men den er givet med hjertet til den her fantastiske mand, som jeg elsker overalt på jorden og ville hente månen ned til - hvis jeg kunne :heart::rolleyes:

0

Del dette indlæg

HÅR HÅR HÅR HÅR

Når man nu sidder her og burde lave eksamensopgave, så kan man da lige så godt lave et par overspringshandlinger eller to :tunge: Hvad sker der for mig?? Jeg har 4 dage tilbage til aflevering og ikke et ord er skrevet endnu! Det er hævnen for, at jeg har haft emnet så mange gange. Jeg tror jeg kan skøjte mig hen over det. Nå men jeg ved at jeg arbejder bedst under pres og så skulle jeg da liiiiige.... frisurer :o SUK! Har fundet et par stykker jeg lige vil dele :biggrin:

post-45329-0-36833800-1325798483.jpg

post-45329-0-84306500-1325798498.jpg I det her tilfælde de to lyshårede!

post-45329-0-38581800-1325798546.jpgpost-45329-0-57238500-1325798575.jpgpost-45329-0-43441200-1325798599.jpgpost-45329-0-37590200-1325798616.jpgpost-45329-0-87840400-1325798639.jpg Min favorit so far :loveshower:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så lige noget med noget make up -HAHA- Hvorfor stoppe mens legen er god???

Mine mørkeblå øjne synes jeg selv er mit bedste feature og vil gerne fremhæve dem, hvilket jo også går meget godt i tråd med hår osv, der er inspireret af den her old school Hollywood glamour/vintagestil.

post-45329-0-82535700-1325799643.jpgpost-45329-0-90011500-1325799660.jpgpost-45329-0-24445400-1325799676.jpgpost-45329-0-89561200-1325799703.jpgpost-45329-0-94722900-1325799743.jpgpost-45329-0-63173400-1325799763.jpgpost-45329-0-25209600-1325799790.jpgpost-45329-0-68497700-1325799813.jpg

0

Del dette indlæg

SÅ flot inspiration :loveshower: MEN kan du SÅ hoppe af nettet og komme i gang med det faglige! :sm:

Ja ja jeg skal nok! -HAHA- -HAHA- -HAHA- Jeg er nu nået et stykke. Jeg har fået læst al tekst og mangler kun at skrive og det er max 10 sider... Men jeg burde nok :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tråden i dine billeder er vist lidt 60'er-glamour-pinup og så med nogle diskrete dog sensuelle øjne :)

Det ser altså også godt ud! :)

Jeg ved ikke lige hvilken tid jeg skal vurdere det til at vær fra, andet end at jeg synes det er en fed stil :) Så den holder jeg fast i :)

0

Del dette indlæg

Rigtig flot hår du har fundet........lige mig også....selvom jeg tror jeg vil have mit hår til at hænge nede... :loveshower:

Da Sørens bror og kone blev gift sidste år i maj havde hun en ide om at hun skulle have det der bølge /vandkæmmet hår.....eller hvad det nu hedder.....MEN hun tog helt fejl...da hun først fik det prøvet hos frisøren så det helt tosset ud....så det er sådan en frisure jeg ville afprøve inden dagen..... :fløjt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer