Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kiggede lige den der DIY du havde lagt op. Det ser jo ikke ligefrem svært ud :thumbsupsmileyanim: Jeg kunne godt finde på at lave forskellige str sten, som på det første billede :) Og hvis jeg vælger at gøre det på hele skoen vil det nok blive en blanding af perler og sten... nu må vi se, jeg skal jo lige have skoene først! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har jeg oz.. Jeg har pincetter til ethvert formål.. :lol: Jeg var så heldig (hmm.. Heldig og heldig...) at være i arbejdsprøvning på et tidspunkt, på en ligegyldig elektronik fabrik hvor jeg sad og satte små bitte bitte bitte skruer i printplader.. Der brugte vi nogle svine dyre specielle pincetter, som man ikke - af uransagelige grunde - måtte bruge ret lang tid, inden de skulle skiftes ud.. Og grådig som jeg er - så spurgte jeg jo: "Hvaaaaaaaa... De der pincetter...."

Tror værkføreren troede jeg havde jord i hovedet -HAHA- Der var åbenbart aldrig nogen der før havde ytret ønske om at få udtjente pincetter med hjem! :lol:

0

Del dette indlæg

Det har jeg oz.. Jeg har pincetter til ethvert formål.. :lol: Jeg var så heldig (hmm.. Heldig og heldig...) at være i arbejdsprøvning på et tidspunkt, på en ligegyldig elektronik fabrik hvor jeg sad og satte små bitte bitte bitte skruer i printplader.. Der brugte vi nogle svine dyre specielle pincetter, som man ikke - af uransagelige grunde - måtte bruge ret lang tid, inden de skulle skiftes ud.. Og grådig som jeg er - så spurgte jeg jo: "Hvaaaaaaaa... De der pincetter...."

Tror værkføreren troede jeg havde jord i hovedet -HAHA- Der var åbenbart aldrig nogen der før havde ytret ønske om at få udtjente pincetter med hjem! :lol:

Hahaha.. Fun! Det kunne have været mig det der :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige budt på en kjole på ebay. Jeg synes den er rigtig fin og Thomas er helt vild med rød. Hvis den bliver min, så tænkte jeg, at det ville være en smuk kjole at have på dagen efter brylluppet :)

post-45329-0-26679900-1323197029.png

Jeg overvejer også lidt om jeg skal se, om jeg kan få syet den her efter mine mål i en eller anden kina-biks. Kan de sy en brudekjole, kane vel også sy sådan en :)

post-45329-0-45315100-1323199063.pngpost-45329-0-93224400-1323199082.png

post-45329-0-56210600-1323197016.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

What?!?! det er godt nok billigt.. hmmm... :)

JEPS! :D Det må være det man kalder et røverkøb! -HAHA-

Kanon flot den røde, den hvide er også pæn, men den røde WAOOOOO hæhæ

Det synes jeg altså også. Og tilpas brugbar på andre dage :biggrin:

0

Del dette indlæg

Så er der også dem her:

post-45329-0-45251400-1323202780.jpgpost-45329-0-61449500-1323202754.jpgpost-45329-0-90013500-1323202766.jpg

Jeg kunne altså også godt finde på at købe den første!... og måske også nummer to :blush: Det er utroligt smukke farver og lige mig! Så vil jeg nok vælge selv at sy et par stropper på.. men hey, 133 kroner! Så har man vist ikke gjort noget forkert! Og ja det kan da godt være at det er Kina-kjoler, men til den pris, så har man da råd til at prøve :biggrin:

De kan for øvrigt fås her, det er det samme sted som den røde kjole ovenover :)

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Waffawooooom om jeg må be! -HAHA- Ja undskyld da moster sutsko!! -HAHA-

Og super fine kjoler... Kan rigtig godt lide den hvide med den ene strop! :) Den er bare fin.. Og meget i stil med det du har snakket om (omend den er kort) Er den til mig eller mightystar??

Men... Come on............ Ever-pretty!???? -HAHA- -HAHA- -HAHA- Ja ja jeg ved det! Totalt plat navn fundet på en eller anden asiat-klejne der ikke kan engelsk :lol: Men hvis kjolerne er pæne og samtidig billige... who cares! :wink:

0

Del dette indlæg

Waffawooooom om jeg må be! -HAHA- Ja undskyld da moster sutsko!! -HAHA- Haha.. Jeg plejer at sige: "Søster æblekind" :lol:

Og super fine kjoler... Kan rigtig godt lide den hvide med den ene strop! :) Den er bare fin.. Og meget i stil med det du har snakket om (omend den er kort) Er den til mig eller mightystar?? Det er da til dig din tosse! :lol: Du er da den eneste der har flashet en hvid kjole med én strop.. Den med sorte og hvide blomster.. Ih altså - er det trætheden der trykker?? Hahaha...

Men... Come on............ Ever-pretty!???? -HAHA-Ja ja jeg ved det! Totalt plat navn fundet på en eller anden asiat-klejne der ikke kan engelsk :lol: Men hvis kjolerne er pæne og samtidig billige... who cares! :wink: No one cares!! Når først musikken spiller så er det jo lige meget om det hedder Ever Pretty, Forever Young, Always Hot eller Karens ModeKjoler! :lol: Bare de er til at betale og ser godt ud! Hehe.. Synes godt nok det lyder MEGET billigt for de kjoler - men ting koster bare ikke en skid i Kina! :blink:

0

Del dette indlæg

Nu prøver jeg at bestille en og så må vi se hvad der sker :)

og..

HVORNÅR FAEN HAR JEG SNAKKET OM KJOLE MED EN STROP??? :huh: (meget i stil med det du har snakket om.) Har jeg det?? :blink: Jeg har :ilovebryllupsklar: på hjernen, den kan ikke holde på andet... åbenbart :boohoo:-HAHA-

0

Del dette indlæg

:bearhug: My Bad - det var så måske ikke liiiiige dig jeg mente! :lol: Men.. Det er jo ikke vigtigt VEL!!! -HAHA-

Ipto Facto - den hvide kjole med en strop er SMUK! :wink:

Enig :lol::) Nu har jeg betalt for den røde, så må vi se, hvordan den ser ud, når den kommer. Der står for øvrigt at den er "new with tags", så det er forhåbentlig ikke sådan en hjemmebrygget en. Nu ved jeg også fra min far, at det koster imellem 5-15 kr at sy et par bukser, med materialer og løn, så mon ikke det er derfor de kan gøre det så billigt? :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer