Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Flotte glas, men kan se vi slet ikke har tænkt på det samme hvad den resultat angår :biggrin: Det er sjovt at se at ens idéer kan føre til så forskellige resultater :)

Jamen så vil jeg glæde mig til at se dine! Og ja du har ret, det er sjovt som man kan komme op med forskellige resultater, selvom man har haft samme inspirationsbillede :)

Kanon flotte glas. Imponerende hvad en blonde ka gøre for nogle alm glas ifht lysestager

De er da i hvertfald noget mere dekorative nu! :biggrin:

0

Del dette indlæg

:super: de er rigtige fine og flotte. Nu ved du hvad du skal bruge din tid på :biggrin::thumbsupsmileyanim::loveboard:

Jeg skal selv i gang med at lave 50 stk med sort blonde + sætte små rhinsten på også :) Der er lidt at gå i gang med :fløjt:

Tænker har du brugt dobbelt klæbende tape til blonden og båndet ?

:bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

:super: de er rigtige fine og flotte. Nu ved du hvad du skal bruge din tid på :biggrin::thumbsupsmileyanim::loveboard:

Jeg skal selv i gang med at lave 50 stk med sort blonde + sætte små rhinsten på også :) Der er lidt at gå i gang med :fløjt:

Tænker har du brugt dobbelt klæbende tape til blonden og båndet ?

Ja jeg har ok med ting at tage mig til :wink: Det med rhinstenene, det kommer senere, når de er kommet hjem fra Kina :biggrin:

Jeg har ganske rigtigt brugt dobbeltklæbende tape (den tynde) Og det fungerer fino :thumbsupsmileyanim:

Når de her er lavet, så mangler jeg bare at skrive invitationerne færdige, printe og samle - at lave 120 personlige chokolade og 30-50 pompom'er :lol: Er der mere?? Nå jo! Bordkort, Kirkehæfter, Risposer, Menu-Folde ind/ud-ting.... Så er vi vist også ved at være der! :lol::biggrin:

Men jeg går så absolut ikke ud fra at jeg er den eneste herinde, der har sådan en liste!!! :blink:

Jeg glæder mig til at se dine sorte lys!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan ikke se kanten under, altså ikke ved første øjekast... Men så gik jeg tilbage og jo, man kan godt se kanten... Men tror ikke det gør så meget... :o)

Men jeg ville nu stadig købe "de dyre", for helt ærligt... 290 kr i alt for llysestager er da billigt... :OD Men kan godt se, at det ikke er lige så billigt som 80 kr... Men tror bare det for mig "er tanken" om kanten... Fnis, okaj weird... Men de er i hvert fald FLOTTE!!! :OD

0

Del dette indlæg

Jeg synes ideen med blondeglas er virkelig fin! :) Og din prototype er et ret så fantastisk udgangspunkt! :7himmel:

Synes ikke at forskellen er 210kr værd - og nej, 200kr er ikke meget - men hvis man ved HVER lille ting man skulle bruge siger: "Jamen det er jo BARE 200kr..." så er det at ens budget pludselig hedder 25% ekstra... :) Så jeg ville spare de 200kr fordi resultatet ville i min verden ikke gøre en forskel der var pengene værd.. MEN - det er jo bare min mening! :wink:

Og jeg synes blonden er tosset smuk! :a1221:

Jeg bryder mig så ikke om båndet foroven.. Synes ligesom ikke det passer ind på en eller anden facon, men ved ikke om det er fordi det er farven jeg ikke kan lide, strukturen eller om det er båndet i det hele taget! :o Men det er jo også lige meget - det er dine lysestager! *lol*

:BKSTREET:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også dine glas er rigtig fine. Men hvis det var mig, ville jeg droppe båndet foroven. Synes ikke rigtig det passer ind, og "ødeligger" lidt den romantiske/vintage stil.

Men meget kreativt, overvejer selv blondelys nu! :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes ideen med blondeglas er virkelig fin! :) Og din prototype er et ret så fantastisk udgangspunkt! :7himmel:

Synes ikke at forskellen er 210kr værd - og nej, 200kr er ikke meget - men hvis man ved HVER lille ting man skulle bruge siger: "Jamen det er jo BARE 200kr..." så er det at ens budget pludselig hedder 25% ekstra... :) Så jeg ville spare de 200kr fordi resultatet ville i min verden ikke gøre en forskel der var pengene værd.. MEN - det er jo bare min mening! :wink:

Og jeg synes blonden er tosset smuk! :a1221:

Jeg bryder mig så ikke om båndet foroven.. Synes ligesom ikke det passer ind på en eller anden facon, men ved ikke om det er fordi det er farven jeg ikke kan lide, strukturen eller om det er båndet i det hele taget! :o Men det er jo også lige meget - det er dine lysestager! *lol*

:BKSTREET:

Jeg synes også dine glas er rigtig fine. Men hvis det var mig, ville jeg droppe båndet foroven. Synes ikke rigtig det passer ind, og "ødeligger" lidt den romantiske/vintage stil.

Men meget kreativt, overvejer selv blondelys nu! :)

hehehehe tak for tilbagemelding og jeg kan så fortælle de damer, at jeg selv er kommet frem til at båndet skal sløjfes (hvis i forstår sådan en lille én?!! ) -HAHA-

Jeg sad og kiggede på lyset i dag og nej, det bånd skal yt pyt og væk derfra!

0

Del dette indlæg

Hvordan kan en dag, der starter så godt ud, ende med at blive en lortedag????

Dagen startede godt ud med at Sofie og jeg tog ned til min bror på Fyn og julehyggede med hele familien. Der blev både bagt pebernødder, flettet julehjerter, lavet juledekorationer og spist æbleskiver med glögg. Det var fantastisk hyggeligt og jeg knuselsker min familie.

MEN...

Først finder jeg ud af, at jeg har glemt materialerne til at lave et fokusgruppe interview med min familie, som skulle være klar til i morgen til min gruppe på Uni! :shooter: Hvor dum kan man være!

Derefter finder jeg ud af at jeg har glemt Sofies adventspakker, som hun skulle have med hjem til sin mor... :pokey:

Efter julehygge kører vi ind forbi Thomas forældre i Kolding og finder ud af at min svigerfars fødselsdag er fløjet totalt forbi mit hoved :blink: Ingen fødselsdagshilsen og ingen gave... MONSTER pinligt!!!

Sket er sket, men pyt vi må hellere stikke næsen mod Horsens.. Når syd for Skærup, da trafikken går fuldstændig i stå, fordi endnu en idiotisk lastbilschauffør ikke kan få banket ind i sit lille hoved, at man ikke skal køre over Vejlefjord broen når der er stormvejr!! :angry:

Så her holder vi så! Der går 2 timer og et kvarter før vi endelig er hjemme og jeg kan putte Sofie 1,5 time over hendes sengetid :huh:

Jeg havde regnet med at vi ville være meget tidligere hjemme, så jeg kunne få skrevet det teoriafsnit, som jeg skulle have klar til... ja i morgen til den ANDEN gruppe!! Er totalt smadret og orker ingenting efter at have sneglet op af den jydske motorvej og er pt klar til at slå nogen ned!!

Så nu sidder jeg her, træt, smadret, med dårlig samvittighed overfor mine grupper og overfor Sofie, som kom så sent i seng :(

LORTEDAG!!! Men ellers har jeg haft en god weekend :blush:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Se positivt på det! :)

1) Dunno om hun sov i bilen på vej hjem ? men ellers ... man sover FANTASTISK i en bil .... meget bedre end hjemme i sin egen seng :7himmel:

2) Fokusgruppe interviewet .... ja, den er self sværere .... men altså .... nu har du jo chancen for at få banket reliabilitet og validitet et godt stykke opad, medmindre opgaven omhandler familierelationer el lign, hehe.

- det er bare om at vende det til noget positivt! :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja nu er en ny dag begyndt og jeg ser mindre sort på tingene :) Detvar bare en lortedag i går og jeg trængte bare til at lukke dampen ud :wink: Heldigvis har jeg nogle søde gruppemedlemmer og der er derfor ingen ko på isen. Det var nu heller ikke, at jeg var bange for, at de ville blive sure, men mere min egen dårlige samvittighed :blush: Jeg ser nu som regel positivt på tingene, det kan bare være lidt svært i nuet..

Dagen i dag er lige begyndt på en mindre stresset måde og ja jeg er glad igen :lol: Huhuuuu ... tak fordi i gav mig plads til at lufte ud i systemet :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg

Ej py ha det lyder da godt nok også til en lorte dag......så har vi vist været to.....og så har du overskud til at skrive til mig.......KLAP DIG SELV PÅ SKULDEREN !!!!! :super:

Men ja en ting kommer sjældent alene......og ja man slår sig selv i hovedet og det udløser bare ingen god energi..... :(

En ny uge starter og kom godt igang med den og så et stort cyber :bearhug: fra mig og takker for din søde opbakning..... :loveflag:

0

Del dette indlæg

Dejligt at læse at du har det bedre idag. For ja nogen gange skal man bare ha lov til at komme af med sit brok, inden det sætter sig som en knude i maven.

:bearhug:

Ja jeg skulle lige have luftet ud, men nu er smilet også tilbage :biggrin:

Ej py ha det lyder da godt nok også til en lorte dag......så har vi vist været to.....og så har du overskud til at skrive til mig.......KLAP DIG SELV PÅ SKULDEREN !!!!! :super:

Men ja en ting kommer sjældent alene......og ja man slår sig selv i hovedet og det udløser bare ingen god energi..... :(

En ny uge starter og kom godt igang med den og så et stort cyber :bearhug: fra mig og takker for din søde opbakning..... :loveflag:

:lol: Skulderen er hermed klappet, mundvigene vender opad og hvad pokker, jeg har jo ikke noget at brokke mig over! JEG SKAL JO GIFTES! :wink::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg trængte lige til at få sat lidt struktur på tingene, så endnu en liste er blevet lavet over de DIY projekter jeg gerne vil have lavet:

DIY PROJEKTER

Bryllupsinvitationer - (mangler at lave kort over adresserne og det DRILLER!! Og så skal invitationerne printes og samles)

Bordhæfte - (menu, program, bordplan m.m.) (Overvejer stadig om det skal laves som Cutiecatcher - er det ikke det de hedder?? )

Risposer - (KØBT! Jeg er lidt i tvivl om jeg vil sætte klistermærke på eller lime en perlemorshjerteknap på som på invitationerne)

Personlige chokolader - (Chokolade skal købes. Billederne er lavet til "forside", de skal bare printes og samles)

Bordnummer-sedler (Det giver mening for mig!! hahahaha)

Bordplan

Kirkehæfter

Toiletkurve

Diverse pynt til receptionen - (Pompom'er, pomanderkugler udenfor indgangen, bordkort, eventuelle lynghjerter på kuverterne, blondelysglas)

Takkekort

:o Jeg har jo intet gjort endnu!! Ok, invitationerne er næsten færdige, men - nøøøøj - jeg mangler MEGET!!!! Jeg får jo helt stress, af at kigge på listen! :lol:

0

Del dette indlæg

Ej Lene... Du er da alt for DIY-sej!!! :respekt: Det er jo helt vildt! Hvis jeg bare ku' sådan noget sejt noget!!... :blink:

Det er en meget fin tråd, jeg er helt vild med kjolen - sååå fantastisk!! Den er så flot på dig.. ja undskyld, at jeg siger det, men jeg kan slet ikke få 'din vægt' (fra din tricker) til at passe med billedet... du kunne jo selvfølgelig være 2.10 høj??? :lol:

Men min point er slet ikke så fornærmende, som det ovenstående lyder: du er SMUK!!! :kiss:

Og hvor har du dog tjek på uhyggeligt meget.... endnu en der giver mig stress!!! :blush:

Top fed icebreaker!!! Den må jeg præsentere for H2B, og så få en eller anden 'klippe-klister'-nørd til at lave dem!!! ... :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer