Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Flot undertøj :) Du bliver for hot :wink: Årh, er også lidt forelsket i den fashinator :a1221:

Hot ved jeg nu ikke om jeg bliver, men man må jo gøre sit bedste! :wink:-HAHA- Men jeg er nu vild med det :heart:

Jeg er også så glad for den fascinator, nu glæder jeg mig bare til den kommer med posten :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det en fin Miss Lena-kreation. Det er en af dem, jeg selv har overvejet meget. Men jeg er kommet frem til, at jeg ikke kan have sådan en stor sag til den frisure, jeg vil have. Suk. Dejligt at hun er så sød til at lave den lige som du vil have den :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Super super smukt undertøj og ja den er da en frækkert den "natkjole" hvis man kan kalde den det....... :lol: Men jeg har i det hele taget kviget mig ved at bruge en formue på undertøj for det er sq ikke den nat H2B piller det af med tænderne..... -HAHA- Som vi har snakket om - når vi vælter hjem i seng kl. 5 om morgene.....så det sidste vi tænker på er sex....det gemmer vi til søndag :griner:--HAHA- Så ja jeg ville nok som Mette Holm siger ikke bruge penge på den....for han opdager det sikkert ikke :griner:- Ej det var kun i sjov....hvis din kommende skønne mand ville elske det så skal du da HELT SIKKERT købe den...... :loveshower:

SUPE SUPER SMUK Miss Lena kreation........sådan en må jeg også eje måske efter bryllup - de er så smukke dem hun laver..... :cheerleader3:

Redigeret af Fru. Kræmmergaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg ved godt at jeg lavede lidt rav i den med min forrige overskrift, så jeg tænkte at jeg nok hellere måtte passe på denne gang! :lol:

Nå men sagen var jo den at jeg havde forelsket mig i et par trusser fra Aubade, som viste sig at være praktisk taget umulige at støve op herhjemme! Endelig fandt jeg det sidste par i Århus... på udsalg og i min størrelse... lykken var gjort! Det var for øvrigt disse:

post-45329-0-93960500-1330615404.jpgpost-45329-0-58232600-1330615417.jpg

Så var dilemmaet jo, at jeg gerne vil have hofteholder til og den har om muligt været endnu sværere at støve op, MEN... DET ER LYKKEDES!!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Her er den så :)

post-45329-0-58669200-1330615490.jpg

Fundet So-sensuelle.fr til 50%!!! Danser jeg rundt i stuen nu?? Ja det tror jeg nok jeg gør! :biggrin: Mission undertøj er lykkedes og jeg har fået PRÆCIS det jeg ville have... weeeeeeee :bunny_4: :cheerleader3: :griner:-

Nå jeg skulle bare lige dele glæden med jer :wink:

Hold nu op, hvor er den string smuk, hvis man kan sige det :-) Hvilken butik fandt du den i i Århus, og hvad hedder trussen? :-)

0

Del dette indlæg

Her har jeg ikke lige været inde før, men det var da dumt af mig :wink:

Sikke nogle smukke invitationer, og fint fint undertøj, især den hofteholder :a1221: (hvis man så også kunne få modellens krop, når man købte undertøjet, ville det ikke være dårligt... :griner:- )

Jeres chokolader, mums, og hvor er jeres fraklip søde, det første minder mig om den evige kamp mellem Bart og Homer i The Simpsons -HAHA- Jeg ville kunne forstå joken, men jeg er ikke sikker på at alle i et selvskab ville kunne se det sjove i sådanne billeder, så måske godt at i ikke printede dem.

0

Del dette indlæg

Du skrev "kan man tabe sig på fingrene?" - svaret er JA! Manden min havde tabt sig ca.10kg fra vi købte vielsesringene til vi blev gift - han tabte den ude i badet dagen efter brylluppet.. :o Og mine ringe er også for store - dog ikke så jeg taber dem.. Guldsmeden sagde at det var - på trods af hvad de fleste troede - faktisk fingrene man først kunne mærke det på hvis man tabte sig... (ihvertfald hvis det var mere end et par kilo) :)

Og så er jeg jo liiige nødt til at forsvare mig lidt - det er jo ikke MIN skyld du har købt endnu et hairpiece vel.. :wink::tunge:

Men det er SÅ smukt og fint det du har købt - og at Miss Lena har delt det og lavet det helt unikt det undrer mig ikke - hun er fantastisk... :):heart: Tillykke med købet - den er jeg sikker på du bliver helt fantastisk vild med.. Jeg nænner ikke at skille mig af med mit trods det måske er liiige lidt for "flashy" til de fleste af de begivenheder jeg skal til.. Men jeg er ligeglad - jeg havde det på sidste tirsdag da vi var ude og spise... :loveshower: Man må sq godt "bling it up".. :lol:

0

Del dette indlæg

LÆKKERT UNDERTØJ!! :bunny_4: :bunny_4: :bunny_4::biggrin: .. men hensyn til "natkjolen" så syntes jeg helt sikkert det ville være det værd - er helt sikker på at din kommende mand vil elske den :a1093: :fløjt: :tunge:

.. Men den er jo ret brugbar under andre kjoler fremover.. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok det er da vist lidt for lang tid siden jeg har kigget på din tråd, jeg skulle næsten 4 sider bagud - ooops

Men jeg syntes godt nok I har fået lavet nogle kanon flotte invitationer og chokolader. Menuen er mums, lige til at spise, nå ja det er jo også det den skal LOL.

Fedt at dine sko er kommet og bare passer perfekt.

Det der undertøj, hvor er det dejligt at din søgning gav pote og du har fået det du ønskede. Mht underkjolen, så vill ejeg nok ikke gøre det, da jeg har hørt at de fleste om natten efter brylluppet, ikke har megen energi til at hygge hæhæ. Men du kan selvfølgelig bruge den en anden dag.

Og din MissLena kreation - WOW den er bare for flot!

0

Del dette indlæg

Uforskammet er jeg! Det er alt for lang tid siden at jeg har været inde på min egen tråd og hvad sker der lige for det! :huh: tsk tsk... Det må jeg gørenoget ved og hellere få svaret alle jer søde mennesker :biggrin:

Er vild med dit undertøj, det ska nok bringe lykke :bed: ;) Jeg er for nærig til at gi 600,- for et stykke undertøj/nattøj, så jeg ville ok finde på noget andet, men flot er den!

Det er jeg faktisk også kommet frem til.. Jeg kunne forestille mig, at vi alligevel går omkuld kl. 5 og som H2B siger, så er han tilfreds med stilletter og hofteholder :c166:-HAHA-

Tror ikke rigtig jeg selv ville ofre 600 på den hvis jeg ikke fik den brugt igen, men suuuper fint undertøj :) det bliver da et hit!

Og miss Lena kreationen er bare for fin ;)

Jeg synes også det er virkelig smukt og er nu kommet frem til, at jeg investerer i den matchende bh i stedet.. den kommer jeg i hvertfald til at bruge og så er den noget billigere... ikke at jeg skal bruge den til brylluppet, men jeg køber den for MINE penge, for min skyld og fordi jeg SJÆLDENT bruger penge på undertøj :biggrin:

Jeg har lige modtaget Miss Lenas kreation i dag :loveshower: SÅ smuk!! Der kommer billede lige om lidt :)

Hehe ja jeg har i hvert fald ikke sat den slags penge af til undertøj på bryllupsnatten :wink: Men synes sættet er mucho romantico :) Og så er Miss Lena kreationen for lækker!

Det har jeg jo som sådan heller ikke og jeg er gået fra den igen... jeg kom til at tænke på, at den bliver svær at pille af med strømperne på! Og det gider jeg altså ikke bøvle med på bryllupsnatten! :a1093:-HAHA- Og så står den vel også 50/50 på at vi går omkuld eller "fejrer" dagen.. så er 600 ange penge :)

0

Del dette indlæg

Lækkert undertøj! Og dit headpiece er bare så smukt :thumbsupsmileyanim:

Tak, jeg er også glad for mit køb :) Og jaaaa miss lenas er to die for! :loveshower:

Hvor er det en fin Miss Lena-kreation. Det er en af dem, jeg selv har overvejet meget. Men jeg er kommet frem til, at jeg ikke kan have sådan en stor sag til den frisure, jeg vil have. Suk. Dejligt at hun er så sød til at lave den lige som du vil have den :cheerleader3:

Jeg sætter et billede ind om lidt, så kan du se hvad hun har tryllet med min.. den er nemlig i 3 stykker, så jeg selv kan bestemme, hvor stor den skal være og hvor den skal sidde alt efter frisure og slør.. Hun er en sand magiker!! :thumbsupsmileyanim:

Super super smukt undertøj og ja den er da en frækkert den "natkjole" hvis man kan kalde den det....... :lol: Men jeg har i det hele taget kviget mig ved at bruge en formue på undertøj for det er sq ikke den nat H2B piller det af med tænderne..... -HAHA- Som vi har snakket om - når vi vælter hjem i seng kl. 5 om morgene.....så det sidste vi tænker på er sex....det gemmer vi til søndag -HAHA- Så ja jeg ville nok som Mette Holm siger ikke bruge penge på den....for han opdager det sikkert ikke :griner:- Ej det var kun i sjov....hvis din kommende skønne mand ville elske det så skal du da HELT SIKKERT købe den...... :loveshower:

SUPE SUPER SMUK Miss Lena kreation........sådan en må jeg også eje måske efter bryllup - de er så smukke dem hun laver..... :cheerleader3:

Jeg er enig i det med "natkjole-sagen".. jeg er også kommet frem til at det er for mange penge at bruge på noget, der måske ikke giver "genvinst" -HAHA- Jeg spurgte gemalen, hvad han gerne ville se mig i på bryllupsnatten og Thomas svarede: HOFTEHOLDER.. STILETTER.. Hvordan kan du spørge????!!!! -HAHA- Så er 600,- sgu mange penge, når jeg allerede HAR det han helst vil se mig i!! :thumbsupsmileyanim:

Mht Miss Lenas smukke kreation, så tjek lige billederne nedenunder ud.. SUUUUK :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hold nu op, hvor er den string smuk, hvis man kan sige det :-) Hvilken butik fandt du den i i Århus, og hvad hedder trussen? :-)

Den er købt hos Lace i Århus, men det er ca 1 måned siden, så jeg tror du skal være heldig, hvis det er... ellers prøv at spørge dem i Salling om de kan skaffe den fra forhandleren af Aubade.. de forhandler det i hvertfald stadig. Trussen hedder abrazo :)

Eller der hvor jeg fandt hofteholderen: www.so-sensuelle.fr

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg ikke lige været inde før, men det var da dumt af mig :wink: Ja helt ærligt, tsk tsk -HAHA-

Sikke nogle smukke invitationer, og fint fint undertøj, især den hofteholder :a1221: (hvis man så også kunne få modellens krop, når man købte undertøjet, ville det ikke være dårligt... :griner:- )Ja jeg krydser stadig fingre for, at der sker et Disney-mirakel når jeg tager det på... WUPTI og så bliver jeg til Heidi Klum!! :lol: Og TAK! :biggrin:

Jeres chokolader, mums, og hvor er jeres fraklip søde, det første minder mig om den evige kamp mellem Bart og Homer i The Simpsons -HAHA- Jeg ville kunne forstå joken, men jeg er ikke sikker på at alle i et selvskab ville kunne se det sjove i sådanne billeder, så måske godt at i ikke printede dem.HAHAHAHAHA Bart og Homer!! Hvem er så hvem???? :wink: Jeg tror nu også vores valg om at lade være er ganske fornuftigt!

LÆKKERT UNDERTØJ!! :biggrin: .. men hensyn til "natkjolen" så syntes jeg helt sikkert det ville være det værd - er helt sikker på at din kommende mand vil elske den

.. Men den er jo ret brugbar under andre kjoler fremover.. :wink:

Så sandt, men jeg er nu alligevel hoppet fra den. Det må blive en anden gang :)

Ok det er da vist lidt for lang tid siden jeg har kigget på din tråd, jeg skulle næsten 4 sider bagud - ooops Ja undskyld, men fanden tog lige ved mig! :biggrin:

Men jeg syntes godt nok I har fået lavet nogle kanon flotte invitationer og chokolader. Menuen er mums, lige til at spise, nå ja det er jo også det den skal LOL.

Fedt at dine sko er kommet og bare passer perfekt. TAK!! :kiss: Jeg er også bare SÅ lettet over de sko!!

Det der undertøj, hvor er det dejligt at din søgning gav pote og du har fået det du ønskede. Mht underkjolen, så vill ejeg nok ikke gøre det, da jeg har hørt at de fleste om natten efter brylluppet, ikke har megen energi til at hygge hæhæ. Men du kan selvfølgelig bruge den en anden dag. Jeps, det er jo det... jeg satser på næste morgen! :lol:

Og din MissLena kreation - WOW den er bare for flot! Ja, den er intet mindre end fantastisk!!! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Du skrev "kan man tabe sig på fingrene?" - svaret er JA! Manden min havde tabt sig ca.10kg fra vi købte vielsesringene til vi blev gift - han tabte den ude i badet dagen efter brylluppet.. :o Og mine ringe er også for store - dog ikke så jeg taber dem.. Guldsmeden sagde at det var - på trods af hvad de fleste troede - faktisk fingrene man først kunne mærke det på hvis man tabte sig... (ihvertfald hvis det var mere end et par kilo) :) Jeg tænkte det nok, jeg synes også at jeg har oplevet det før. Jeg har været inde og snakke med guldsmeden og han sagde at vi bare skulle komme ind med guldet 14 dage før :blink: ER DU TOSSET MAND??!!! Det har jeg da ikke nerver til! :o Så vi regner med at få dem lavet i midten af juni.. så skulle vægten også gerne være i orden, for det bliver nok også der at kjolen skal rettes til.. og så er det jo slut med at tabe sig!

Og så er jeg jo liiige nødt til at forsvare mig lidt - det er jo ikke MIN skyld du har købt endnu et hairpiece vel.. :wink::tunge:JO DET ER!! Men på den fede måde :wink:

Men det er SÅ smukt og fint det du har købt - og at Miss Lena har delt det og lavet det helt unikt det undrer mig ikke - hun er fantastisk... :):heart: Tillykke med købet - den er jeg sikker på du bliver helt fantastisk vild med.. Jeg nænner ikke at skille mig af med mit trods det måske er liiige lidt for "flashy" til de fleste af de begivenheder jeg skal til.. Men jeg er ligeglad - jeg havde det på sidste tirsdag da vi var ude og spise... :loveshower: Man må sq godt "bling it up".. :lol: Det kan ALDRIG, og jeg gentager, AAALDRIG blive for bling! :biggrin: Jeg har altid været til store smykker, så den skal jeg også den dag.. Nu er jeg jo heller ikke den mindste, så små pussenusseperler på hårnåle ville jo fuldstændig forsvinde! :)

0

Del dette indlæg

ER I KLAR???? For nu kommer premieren!

:wink:

:loveshower: Her er mit Miss Lena headpiece nr. 2 :loveshower:

post-45329-0-09129400-1331142989.jpgpost-45329-0-79452000-1331143003.jpg

Så fin var æsken den kom i... Beklager at klistermærket er revet over, men jeg var jo mega spændt

:biggrin::blush:

post-45329-0-60955200-1331143057.jpg

Her er den så i håret.. den er jo SÅ smuk!!!

post-45329-0-04380000-1331143472.jpg

Jeg er vildt glad for at jeg besluttede at købe den, den er lige som jeg havde forestillet mig. Tusind tusind tak søde Lena, du er en magiker!!

:kiss:

post-45329-0-90379600-1331143311.jpgpost-45329-0-97411100-1331143225.jpgpost-45329-0-54121100-1331143250.jpgpost-45329-0-20546300-1331143278.jpg

Det er lidt svært at sætte den i selv, men jeg håber i kan få en ide om hvor fantastisk den er!!

:a1221:

Redigeret af Lene T
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aayaiyaaay hvor ser den godt ud i håret! :b223:

-HAHA- hvad sker der lige for brysterne??? Mine sidder da ikke i håret?? :blink:-HAHA- Og tak!!! :biggrin:

Nej hvor er den smuk! SÅ fin

Ja hun har tryllet, hende Lena! Jeg er så glad for den :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer