Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

:heart: Elsker datoer.. Altså.. Jesper plejer at sige jeg er den kvindelige pendant til ham den irriterende fra den der reklame der kørte op til nytår:

"DEEEET SKAL FEJRES"

-HAHA-

Jeg synes jo godt at man kunne fejre ALLE vores skønne datoer - men.. Lets face it - vores mænd kan jo ikke huske det halve af dem! :wink: Så jeg tror du har ret - vi må hellere "skrotte" nogle af dem og så lade brylluppet være DATOEN! :wink:

Ja det må være svaret! Problemet her er, at datoen altid er passeret før jeg kommer i tanke om den!! :pokey: :pokey: :shooter::huh::blink::sm:(y) og meget mere!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SOm I da kører med billederne og humoren i aften tøzer - :griner:-

Årh pjat!! :biggrin: Det er vist det med den sene aftenhumor.. den har det med at gå galt! :griner:- Gad godt vide hvor Kirstine har de der smiley/animationsbilleder fra??!! :o

Ja det kan du jo tænke lidt over - men hvis nu jeg siger at Jesper render rundt med den her:

I%2Bdon%27t%2Bneed%2BGoogle%2C%2Bmy%2Bwife%2Bknows%2Beverything...jpg

.... så har du måske en ide om det.. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej jeg var også bange for at den kunne misforståes, men nu synes jeg lige den viste min begejstring bedst! :biggrin:

-HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA- Ja ok!! Jeg vil også være med så!! :b223: :b223: :lol::biggrin:

har du overhovedet tid til at sidde her???? Du må da have herretravlt!!!! 3 dage! :o

Jamen jeg føler også jeg burde have helt vildt travlt, så det stresser jeg lidt over, men det har jeg altså ikke :blush: Kun med begyndende ondt i maven :biggrin:

0

Del dette indlæg

flot headpiece, og virkelig lækkert undertøj (ja, det er så langt tilbage jeg har læst, orkede ikke lige at læse alle dine 31 sider.. Måske gør jeg det en dag når jeg ikke har andet at give mig til.. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, sys det er frækt at du ser SÅ mega smuk ud med dit nye hairpiece på, jeg sidder jo og overvejer selv, at finde noget lignende hos den berømteste MissLena, hvor er den dog bare smuk... Suk... :a1221:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg

Sååå smukt headpiece :loveboard:

Jeg er også helt tosset med det! :loveshower:

Ufatteligt smukt headpiece!

Wow! :loveshower:

Jeps, gudesmukt... hende Lena... hun kan noget med sten og limpistol! :thumbsupsmileyanim:

flot headpiece, og virkelig lækkert undertøj (ja, det er så langt tilbage jeg har læst, orkede ikke lige at læse alle dine 31 sider.. Måske gør jeg det en dag når jeg ikke har andet at give mig til.. :wink:

-HAHA- Forståeligt nok og tak fordi du har læst tilbage i det hele taget :wink: Jeg er også rigtig glad for mine køb :cheerleader3:

Jaaaaaaaaaaah, hvor er den smuk :loveshower:

Jaaaaaaaaaa :loveshower:

Har først set dit flotte hårsmykke nu fra Miss Lena - hvor er det bare super super smukt !!!!! :loveshower: Det er så smukt til dig :loveshower:

Eiiiih hvor er du sød! :kiss: Jeg er sikker på at det vil være så smukt til kjolen! Jeg glæder mig til at se det hele samlet d. 3. april!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, sys det er frækt at du ser SÅ mega smuk ud med dit nye hairpiece på, jeg sidder jo og overvejer selv, at finde noget lignende hos den berømteste MissLena, hvor er den dog bare smuk... Suk... :a1221:

:oops: Sorry! :tunge: Nææææ, jeg er egentlig ikke ked af det, for jeg er SÅÅÅÅÅÅ glad for den! Den er endnu smukkere i virkeligheden og så er det så fantastisk at jeg kan forme den efter frisure, slør osv og egentlig selv kan bestemme hvor stor den skal være... jeg kan kun sige KØB DEN!! :thumbsupsmileyanim::wink:

eeeeeeej, hvor er din miss lena kreation dog fantastisk. :loveshower: Ihhhhh. Tænke tænke.... :a1221: jeg HAR jo købt noget bling til håret allerede........SUK........ :rolleyes:

:griner:- Det havde jeg også, men da jeg så den her, var jeg ikke i tvivl om, at den MÅTTE jeg have! :loveshower: Og prisen er altså KUN fair, jeg føler faktisk lidt at hun snyder sig selv :blush: For det er jo et håndarbejde der tager tid.. Men igen.. KØB DEN!! :wink::lol::cheerleader3::biggrin:

0

Del dette indlæg

Åh, jeg havde slet ikke set at du har fået headpiece nr. to hjem. Hold nu op hvor er det fantastisk. SÅ smukt, at jeg overvejer om jeg ikke bliver nødt til at have Lena til at kreere et magen til til mig. Er helt forelsket :loveshower:

Det er jeg også selv! :loveshower: Jeg er så taknemmelig for, at hun gad have alt det besvær med at dele den op og sætte den på kamme, for jeg synes helt ærligt at den sidder så smukt omme i nakken!! :blink::loveshower: Og så synes jeg helt ærligt, at den sidder finere sådan her, end på bøjlen :fløjt: :blush:

0

Del dette indlæg

Åh, jeg havde slet ikke set at du har fået headpiece nr. to hjem. Hold nu op hvor er det fantastisk. SÅ smukt, at jeg overvejer om jeg ikke bliver nødt til at have Lena til at kreere et magen til til mig. Er helt forelsket :loveshower:

Det er jeg også selv! :loveshower: Jeg er så taknemmelig for, at hun gad have alt det besvær med at dele den op og sætte den på kamme, for jeg synes helt ærligt at den sidder så smukt omme i nakken!! :blink::loveshower:Og så synes jeg helt ærligt, at den sidder finere sådan her, end på bøjlen :fløjt: :blush:

Jamen jeg kan kun give dig ret. Tror lige jeg prøver at skrive til Lena, det koster jo ikke noget at spørge... :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg også selv! :loveshower: Jeg er så taknemmelig for, at hun gad have alt det besvær med at dele den op og sætte den på kamme, for jeg synes helt ærligt at den sidder så smukt omme i nakken!! :blink::loveshower: Og så synes jeg helt ærligt, at den sidder finere sådan her, end på bøjlen :fløjt: :blush:

Jamen jeg kan kun give dig ret. Tror lige jeg prøver at skrive til Lena, det koster jo ikke noget at spørge... :P

Nej det har du ret i :biggrin: Du må hellere spørge hende :wink: Den vil også være virkelig smuk til din kjole!

0

Del dette indlæg

Og så synes jeg helt ærligt, at den sidder finere sådan her, end på bøjlen :fløjt: :blush:

Hey det så jeg godt! :sm::lol:

Nå? OG???!! :wink::lol:

Nej pjat! Jeg synes den var virkelig smuk til dig, jeg kan bare bedre lide min til mig og det hår jeg gerne vil have :) Så længe du var lykkelig for din og jeg er lykkelig for min, så er alt jo som det skal være :wink::biggrin: Med eller uden bøjle :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så synes jeg helt ærligt, at den sidder finere sådan her, end på bøjlen :fløjt: :blush:

Hey det så jeg godt! :sm::lol:

Nå? OG???!! :wink::lol:

Nej pjat! Jeg synes den var virkelig smuk til dig, jeg kan bare bedre lide min til mig og det hår jeg gerne vil have :) Så længe du var lykkelig for din og jeg er lykkelig for min, så er alt jo som det skal være :wink::biggrin: Med eller uden bøjle :lol:

Its all good.... :lol:

Tænkte bare jeg ikke ville lade den bemærkning gå ubemærket hen... :lol:

Og jeg vil give dig helt ret - det ser SMUKT ud til dit lidt løse hår - med den løsning der.. Synes det er fantastisk hvad hende den underskønne Miss Lena kan kreere... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hvor ser det bare super godt ud... Må vist lave en mix 'n' mach udgave til etsy også

Jamen søde søde Lena, jeg er simpelthen så ovenud lykkelig for den!!! :loveshower: :loveshower: Du er simpelthen en skat fordi du gad bøvle med besværlige mig! :kiss:Til gengæld har jeg fået lige præcis det headpiece, som jeg set for mit indre øje :) Du er edderp....me dygtig!!!!! :thumbsupsmileyanim::biggrin::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Og så synes jeg helt ærligt, at den sidder finere sådan her, end på bøjlen :fløjt:

Hey det så jeg godt! :lol:

Nå? OG???!! :lol:

Nej pjat! Jeg synes den var virkelig smuk til dig, jeg kan bare bedre lide min til mig og det hår jeg gerne vil have :) Så længe du var lykkelig for din og jeg er lykkelig for min, så er alt jo som det skal være :wink: Med eller uden bøjle :lol:

Its all good.... :lol:

Tænkte bare jeg ikke ville lade den bemærkning gå ubemærket hen... :lol:

Og jeg vil give dig helt ret - det ser SMUKT ud til dit lidt løse hår - med den løsning der.. Synes det er fantastisk hvad hende den underskønne Miss Lena kan kreere... :loveshower:

Ser du, nu er jeg jo sådan indrettet at jeg bliver NØDT til at kommentere på alle dine kommentarer! :wink::tunge:-HAHA- Jeg er bare så pjattet glad for den! :loveshower: HUHUUUUU :cheerleader3:

Hvor ser det bare super godt ud... Må vist lave en mix 'n' mach udgave til etsy også

Det vil da være en god ide, for det ser super flot ud og er en genial ide at kunne gøre netop det.

Jeg synes det ville være en kanon ide! Jeg er så glad for den alsidighed og fleksibilitet den har! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer