Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Løsningen på mit dilemma:

I går va vi nede og besøge Thomas's forældre og i bilen hjem snakkede vi lidt om polterabend. Han blev rigtig ked af det og satte mig af hjemme, så han lige kunne køre en tur. Efter at jeg havde skrevet mit indlæg i går kom han hjem og jeg kunne se at han havde grædt. FANDME NEJ, jeg blev simpelthen så ked af det på hans vegne over at han er klar til at sige 0 polterabend fordi hans drengevenner er nogle lade røve.

Så nu har jeg hevet fat i to af hans gode veninder og bedt dem om at træde i karakter. Jeg har givet dem best mans nummer og fortalt dem hvordan situationen ser ud. Og så har jeg bedt dem om at hive fat i ham og finde ud af om han mente det seriøst, jeg synes jo på et eller andet plan at hans polterabend er hans venners "ansvar" at få op at stå. At jeg så sparker til dem er en anden sag :)

At best man kræver ind og ikke kan forstå at det faktisk er en ære at blive spurgt, kan jeg jo ikke gøre så meget ved. Jeg har besluttet mig for, at lade være med at brokke mig mere over ham, for det gør Thomas ked af det. Det er jo hans ven og hvordan Thomas vælger at håndtere det her, er 100% hans valg. Jeg støtter ham lige meget hvad! Om han ender med at slå kassen i eller sige han ikke vil have ham som best man alligevel ved jeg ikke, men det skal være hans beslutning om han vælger at sige fra eller lade det gå hen over hovedet og ikke sætte deres venskab på en spids.

Vennelisterne har jeg stykket sammen, så han får hans venner/veninder med og omvendt. Jeg har 2 drengevenner som jeg vil høre om de må følge med ham, men påhæng til venner må støde til senere, hvis de vil. For ellers kan jeg ikke få regnestykket til at gå op, når JEG nu gerne vil have en tøsedag. Til gengæld kunne det være hyggeligt at støde sammen med Thomas's polterabend senere på aftenen/til middagen :)

Hvad gør i andre med jeres venner? Hvordan finder i ud af hvem der skal med og er i selv med til at bestemme det??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe krammer herfra :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Håber godt nok han mente det for sjov, for forstår slet ikke at han kan sige sådan når han også selv er blevet mobbet og ved at din H2B er blevet det :blink:

Håber det hele løser sig og at din H2B får en PA alligevel, selvom det så måske bliver en anden der arrangerer den.

0

Del dette indlæg

Vennelisterne har jeg stykket sammen, så han får hans venner/veninder med og omvendt. Jeg har 2 drengevenner som jeg vil høre om de må følge med ham, men påhæng til venner må støde til senere, hvis de vil. For ellers kan jeg ikke få regnestykket til at gå op, når JEG nu gerne vil have en tøsedag. Til gengæld kunne det være hyggeligt at støde sammen med Thomas's polterabend senere på aftenen/til middagen :)

Hvad gør i andre med jeres venner? Hvordan finder i ud af hvem der skal med og er i selv med til at bestemme det??

Vi har begge lavet lister over dem, som vi synes skulle med. (Listerne får PA-planlæggerne med mailadresser som en hjælp).

Vi går ud fra det koncept der hedder: Dem, der skal med til vores bryllup som vi kender/har et godt forhold til.

På min liste inkluderer det mine egne veninder og søstre, samt H2B's søster og hans veninde (som jeg også kender ret godt), men ikke de af hans venners kærester, som jeg ikke rigtig kender.

H2B har lavet liste med sine egne venner, hans bror, min bror og mine søstres kærester, men ikke mine veninders kærester (medmindre de i forvejen er hans venner).

MEN hvis nu H2B næsten kun havde veninder, ville han da tage dem med til sin egen PA. Nu er det bare ikke tilfældet. Han har 25 drengevenner han vil have med til sin PA og én veninde+én søster - men de to kommer så med til min i stedet.

Synes det lyder som en god plan med, at du har tøsedag og han har "blandet".

Til min søsters PA mødtes vi med hendes mands PA om aftenen til drinks og fest - det fungerede rigtig godt :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

God løsning Lene :) Og undskyld det lige blev lidt voldsomt før, men jeg blev bare så ked af det på Thomas´ vegne og gal på vennen :blush:

Vi har "tradition for" i vores vennekreds at lave en liste over dem der skal med, inkl. tlf. nr. og relation. På den måde er det nemmere for planlæggeren at vælge dato hvis alle ikke kan. Så kan de se om det er en nær ven eller bare en bekendt der ikke kan.

Vi har desuden kun venner og søskende med og det er udelukkende kønsopdelt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har begge lavet lister over dem, som vi synes skulle med. (Listerne får PA-planlæggerne med mailadresser som en hjælp).

Vi går ud fra det koncept der hedder: Dem, der skal med til vores bryllup som vi kender/har et godt forhold til.

På min liste inkluderer det mine egne veninder og søstre, samt H2B's søster og hans veninde (som jeg også kender ret godt), men ikke de af hans venners kærester, som jeg ikke rigtig kender.

H2B har lavet liste med sine egne venner, hans bror, min bror og mine søstres kærester, men ikke mine veninders kærester (medmindre de i forvejen er hans venner).

MEN hvis nu H2B næsten kun havde veninder, ville han da tage dem med til sin egen PA. Nu er det bare ikke tilfældet. Han har 25 drengevenner han vil have med til sin PA og én veninde+én søster - men de to kommer så med til min i stedet.

Synes det lyder som en god plan med, at du har tøsedag og han har "blandet".

Til min søsters PA mødtes vi med hendes mands PA om aftenen til drinks og fest - det fungerede rigtig godt :thumbsupsmileyanim:

Ok, så med andre ord, så lyder vores løsning god nok. Jeg blev bare i tvivl om, hvor langt ud den skulle gå.. så er det det vi gør og jeg har fået svar fra veninden og hun er med på den :) TAK for dit besyv! :hug:

God løsning Lene :) Og undskyld det lige blev lidt voldsomt før, men jeg blev bare så ked af det på Thomas´ vegne og gal på vennen :blush:

Vi har "tradition for" i vores vennekreds at lave en liste over dem der skal med, inkl. tlf. nr. og relation. På den måde er det nemmere for planlæggeren at vælge dato hvis alle ikke kan. Så kan de se om det er en nær ven eller bare en bekendt der ikke kan.

Vi har desuden kun venner og søskende med og det er udelukkende kønsopdelt :)

Du skal overhovedet ikke undskylde, jeg har det jo på nøjagtig samme måde! :) Det var en rigtig god ide med relation! Den vil jeg skrive bag øret :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Sikke noget. Jeg synes, det er godt, du har allieret dig med et par andre af hans venner. Forhåbentlig skyldes de dumme kommentarer en sær form for humor eller en uvidenhed om, hvad der er tradition for (og en forglemmelse af, hvor meget I giver ham til gengæld). Forhåbentlig kan de andre venner skubbe ham lidt på plads. Selv har jeg lavet en liste på min kærestes vegne, som jeg har givet til en af hans gamle venner, og hvor jeg har sørget for at skrive de nyere venner og min bror på. Og så regner jeg med, at de klarer den selv derfra (og kontakter mig, hvis de vil have hjælpe til en dato).

Jeg har også været i gang med at lave en liste med hvem, jeg kunne tænke mig var oplagt kom til min, men ingen har spurgt om én. Til gengæld har jeg hørt af bagveje (en fortalelse fra en veninde), at min kæreste har fundet sedlen og givet den videre til én af mine veninder. Ved så ikke, om det er den seneste version eller en gammel version, hvor der muligvis er nogen, der er "glemt". Så er lidt spændt. Men jeg er bare glad for, at det lader til, at der kommer en polter til os begge :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Puha der er altså også bare et par stk. af min H2B's venner, jeg hellere var fri for... Men han skal, som du også siger, have lov at træffe sådanne beslutninger selv!

Men synd er det ihvertfald for din kære kommende mand.

Personligt kunne jeg godt have lyst til at stable et BK-tæskehold på benene og komme efter den elendige "best" man! GP-HAHA-

Ja ved du hvad, man må jo acceptere de venner han har valgt :) Han har også en veninde som har haft pokkers lange fingre og som har haft pænt svært ved at acceptere, at Thomas valgte mig og ikke hende. Hende har jeg også haft det lidt svært ved. Til gengæld er det hende jeg nu har hevet fat i mht polterabend og jeg tager sgu hatten af for at hun uden tøven siger at hun nok skal sørge for at H2B får den polterabend han fortjener :) Jeg kan synes at hun er nok så træls, men sagen er jo den at jeg VED at hun på trods af hendes følelser vil min kæreste det bedste. Og det respekterer jeg :)

Best man er til gengæld en klaphat og jeg har mistet SÅ meget for ham! :sm:

GP Jeg stiller gerne op som BK-Tæskehold...... -HAHA- -HAHA-

HEP, jeg er med!! -HAHA- "The Mighty Bitches from BK"!! Girl%20Power.gif-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke noget. Jeg synes, det er godt, du har allieret dig med et par andre af hans venner. Forhåbentlig skyldes de dumme kommentarer en sær form for humor eller en uvidenhed om, hvad der er tradition for (og en forglemmelse af, hvor meget I giver ham til gengæld). Forhåbentlig kan de andre venner skubbe ham lidt på plads. Selv har jeg lavet en liste på min kærestes vegne, som jeg har givet til en af hans gamle venner, og hvor jeg har sørget for at skrive de nyere venner og min bror på. Og så regner jeg med, at de klarer den selv derfra (og kontakter mig, hvis de vil have hjælpe til en dato).

Jeg har også været i gang med at lave en liste med hvem, jeg kunne tænke mig var oplagt kom til min, men ingen har spurgt om én. Til gengæld har jeg hørt af bagveje (en fortalelse fra en veninde), at min kæreste har fundet sedlen og givet den videre til én af mine veninder. Ved så ikke, om det er den seneste version eller en gammel version, hvor der muligvis er nogen, der er "glemt". Så er lidt spændt. Men jeg er bare glad for, at det lader til, at der kommer en polter til os begge :rolleyes:

Det er vel nok dejligt at høre, at i begge får en god dag! Det må altså også være svært for dem, hvor kun den ene får det og det vil jeg bare ikke risikere :( Jeg er bare glad for at han har nogle gode veninder der springer til :) Jeg har lavet en liste, men der er nogle af navnene jeg kun kan få ved at spørge H2B

0

Del dette indlæg

"The Mighty Bitches from BK"!! Girl%20Power.gif

Jeg er SÅ klar hæhæ. Men hvor er det fedt at du kan hjælpe ham på denne måde og stadigt få din egen PA; og ikke føle din dejlige b2h blir tilsidesat. :thumbsupsmileyanim:

hehehe "I am the wicked witch from the North"!! -HAHA-

Ja pigerne har i hvertfald taget fat i opgaven med glæde og de synes jo også at Thomas fortjener en god dag :) Thomas selv tror jeg så faktisk er nået til, at han vælger en anden best man eller måske få en mere.. jeg synes at han skal sige, at han har brug for noget hjælp omkring det her bryllup og derfor har valgt en best man som har tid og overskud til at være der (det er en pæn måde at pakke det ind i! :angry: ) For jeg tror ikke, at Thomas har lyst til eller overskud til at tage konfrontationen med kammeraten lige nu.

Personligt synes jeg ikke at Thomas skal stå oppe ved alteret sammen med en som i bund og grund ikke glæder sig med Thomas over at han skal giftes! Han skal da stå der med en, der kan pille nervøsiteten af ham, give ham et klap på skulderen, glæde sig med ham og i det hele taget være der for Thomas og ikke at Thomas skal være der for en anden!

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

:cheerleader3: :cheerleader3: Kjoleprøvning!! :cheerleader3: :cheerleader3:

I dag gik turen ud til Kennedys sammen med min mor og jeg fik endelig prøvet min kjole sammen med det hele! :loveshower: :loveshower: Det var så fedt at se det hele sammen og skoene spillede bare, de var lige præcis ikke for høje og det er jeg rigtig lettet over. Sløret blev prøvet til kjolen og vi fandt ud af at et helt langt slør skjulte de smukke detaljer på slæbet, så derfor bliver det nu kortet af til at gå til ca knæet. Nå, men jeg kunne forestille mig, at i gerne vil se billeder :wink:

Først en meget glad kommende brud med hårpynt og øreringe :)

post-45329-0-97283200-1333480893.jpg

Her er så et par stykker i kjolen. ( bær lige over med min arm i spejlet og min mors... hun er ikke den bedste fotograf og ja, SÅ fed er min ryg altså heller ikke!! )

post-45329-0-58915200-1333481033.jpgpost-45329-0-97017900-1333481052.jpg

Min søde mor, har pointeret at billederne altså hverken yder mig eller kjolen retfærdighed på de andre billeder, men at det her billede bedst viser, hvad kjolen gør for min figur... god bless her soul! :kiss:Bemærk lige min fine sko, der også vil være med på billedet :tunge:

post-45329-0-93722200-1333481074.jpg

Jeg har nu fået booket tid til tilretning og fordi Anette kender mig og ved at jeg gerne vil tabe mig, så har hun rykket det helt til d. 2. juli, så det betyder at jeg får en måned mere at tabe mig i... I gotta love that chick! :thumbsupsmileyanim: Måske det har noget at gøre med at jeg kender hende personligt, det ved jeg ikke.. jeg er egentlig også ligelad hvorfor, jeg er bare glad :biggrin:

:loveshower: Så alt i alt en SKØN dag!!! :loveshower:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er du altså bare smuk med smuk på !!!!!

Årrh... tak! :blush: Hvor er du sød!

Hvor er du bare smuk smuk smuk:-)

Tak, det er altså dejligt at få at vide :biggrin: Dejligt at vide, mine valg ikke er helt ude i skoven :wink:

WUHUUUUUUUUUUUUUUU du er jo bare så smuk og næsten helt klar til at gå din elskede i møde!

Jeg er bare SÅ klar!! ()():bunny_4: WUHUUUU :cheerleader3::lol: og tak for roserne :kiss:

Hvor er du gude smuke Lene - smuk smuk kjole og det hele passer så fint sammen - du bliver den smukkeste brud..... :loveshower:

Årh nu får du mig altså til at rødme! :blush::rolleyes: TAK! :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er bare så smuk :cheerleader3:

Tusind tak :blush: jeg føler altså også bare at det hele spiller må jeg indrømme :)

Wauw, hvor er både dig og kjole smukke!!

Tak :biggrin: Jeg glæder mig til jeg lige får tabt mig de 10 kg (min). For det første så kommer kjolen til at sidde bedre og mere behageligt, men så er dobbelthagerne også væk.. :biggrin: .. siger jeg og krydser fingre i det skjulte og banker på alt træ i nærheden! :fløjt: :griner:- Man har vel lov at håbe! :wink:

0

Del dette indlæg

Du bliver bare så smuk :loveshower:

Tak, hvor er du sød :bearhug: Til ære for dig, så smider jeg lige et par ekstra billeder ind af headpiece og slør :wink: Bær lige over med dobbelthagerne og pekingeser-ansigtet, det er jeg født med! -HAHA-

post-45329-0-23167300-1333489849.jpg

Jeg siger til min mor "tag nu en masse billeder af slør og hårpynt, så jeg kan se det ordentligt på billeder... Det resulterede i 8 billeder, hvor hun har cuttet hovedet af mig og hvor det kun er slør og kjole man ser! -HAHA- Det må vel tages som et tegn på, at hun ikke kunne få øjnene væk fra kjolen!... nå, men det betød altså at jeg måtte få hende til at tage billeder hjemme i stuen!

post-45329-0-78238000-1333489970.jpgpost-45329-0-00390800-1333490024.jpg

1

Del dette indlæg

Ej hvor du stråler!

Du ser fantastisk ud! :loveshower:

Det er helt tydeligt, at du har valgt alle de rigtige ting til outfittet - for du ser ud til at nyde i fulde drag at have det på! :thumbsupsmileyanim:

Jamen jeg føler mig så veltilpas i den kjole og det var så fedt at se det hele sammen og se at det bare virkede lige så godt som jeg havde forestillet mig! :thumbsupsmileyanim: Det er så fedt! Og så var det også superfedt at have min mor med derude, for det er første gang hun ser kjolen og det betyder sgu noget at vise den frem for mutti og få den godkendt! Måske det også er derfor jeg smiler så bredt? Og så fordi jeg skal giftes med verdens dejligste mand! :wink::loveshower:

0

Del dette indlæg

Du ser fuldstændig forrygende fantastisk godt ud!!! Og er supervild med kjolen!!! Jeg fatter så bare slet ikke, at du er en stor pige, for du ser da temmelig lækker ud på billederne!!! -HAHA- TAK! :biggrin:Jeg er en god størrelse 46 og 180 cm, så der er helt klart et par kilo eller 15 for meget :wink: Men for at være helt ærlig.. også i dette jantelovsDanmark... så føler jeg mig sgu også skide lækker i den kjole! :wink:

Som Hella Joof ville udtrykke det: "Du er en flot skøjte!" - Og det er altså et stort kompliment i min verden :wink: Jamen så tusind tak for komplimentet! :wink:

Har du fået god behandling hos Kennedys? Hørte nemlig om en brud, der også havde "lidt til gården og gaden" som havde haft en dårlig oplevelse derude - så havde egentlig tænkt at holde mig væk...??

Nu kender jeg personligt Anette (hende der har været min ekspedient) fra mit tidligere studie og jeg ved godt at der bliver sagt både godt og dårligt om dem. Men for at være helt ærlig, så har mine snart 6 måneders raseren herinde bare lært mig, at der faktisk ikke er mange brudeforretninger som ikke på et eller andet tdispunkt skider i nælderne! Jeg har hørt det samme om House of Brides, Askepot og Valentine og jeg selv havde SÅ dårlig en oplevelse ved Panayotis i Vejle. Jeg kom grædefærdig ud derfra.

Derfor vil jeg nok råde dig til at besøge dem alligevel, for du kan komme ud for dårlige oplevelser i alle brudekjoleforretninger. Det vigtige er bare, at HVIS du kommer ud for noget dårligt, så lad være med at lade dig slå ud af det, for lige præcis den kjole som du ser hammerlækker ud i, er derude et sted! Så er det op på hesten og :tunge: (y) til den pågældende butik og husk på at de er nogle fjolser der går glip af en god handel :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer