Lene T

Thomas & Lene - Kæmpe overskudssalg NU!

1,644 indlæg i dette emne

Har slet ikk fået sagt hvor smukt dit hårsmykke er! Kan godt forstå du er forelsket i det :a1221: Det virker rigtig godt at det er opdelt, så du kan forme det efter frisuren :thumbsupsmileyanim: Det passer ogs godt til dit fyldige hår, er så misundelig :biggrin:

Hva så med det fine slør??? :fløjt: :lol:

Slør.. øhh jaaa. tjooo... :fløjt:

Jeg regner med at sløret skal sidde fast omme i nakken ovenpå "knolden", og så skal hårsmykket sidde ovenpå, men jeg ved det ikke endnu. Det kommer an på prøveopsætningen og hvor stort smykket må være i forhold til, hvis jeg skal have slør på. Sløret regner jeg alligevel med ryger af efter kirken. Jeg ved det altså ikke helt, men jeg skal nok sige til, hvis jeg ikke skal bruge mit slør :wink::biggrin:

Og tak forresten, jeg synes altså også at den er fantastisk smuk!!! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ebay-kjole til brunch

Jeg har fundet denne her på ebay, som jeg synes er helt vildt sød og som jeg godt kunne se som brunch-kjole dagen derpå.. eller... tror egentlig den i det hele taget ville klæde mit klædeskab! :wink:

Hvad synes i? Er den for pæn? For sort? For kedelig?? Jeg synes det er lidt svært at vurdere om den vil være passende. :blink:

post-45329-0-68797100-1331924421.png

0

Del dette indlæg

Jeg synes den er rigtig rigtig smuk......... :loveshower: Jeg elsker jo blonde og sort er altid smukt.......men den er meget fin og pyntet - men det kan man jo også sagtens være til brunch.....så jeg synes helt sikkert det er GO GO GO !!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg synes, den er super flot. Selv ville jeg ikke have sort på. Noget med at signalere sorg og ulykke og sådan. Men når det er dagen efter, så er det vel også noget andet. Og i sidste ende, så er det din mavefornemmelse, der skal afgøre det....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes den er super smuk.. Og hvis ikke lige sort er drømme farven så plejer de fleste eBay sælgere flere farver at vælge imellem..

(mangler virkelig smileys når man skriver fra mobilen)

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Jeg synes den er rigtig rigtig smuk......... :loveshower: Jeg elsker jo blonde og sort er altid smukt.......men den er meget fin og pyntet - men det kan man jo også sagtens være til brunch.....så jeg synes helt sikkert det er GO GO GO !!!! :cheerleader3:

Måske er den lidt fin, men jeg er har altid været typen der var mere overdressed end underdressed.. og jeg skal HELT KLART ikke være underdressed den dag! :lol: Og til 175,- så kan jeg jo altid lade være med at tage den på, hvis det er!

Jeg synes, den er super flot. Selv ville jeg ikke have sort på. Noget med at signalere sorg og ulykke og sådan. Men når det er dagen efter, så er det vel også noget andet. Og i sidste ende, så er det din mavefornemmelse, der skal afgøre det....

Ja måske. Jeg er heller ikke helt sikker på farven, for jeg vil være tilbøjelig til at give dig ret.. og så alligevel... når nu ens bryllupsdag er fyldt med traditioner, så kunne det være fedt at blæse på overtro dagen efter :)

Jeg synes den er super smuk.. Og hvis ikke lige sort er drømme farven så plejer de fleste eBay sælgere flere farver at vælge imellem..

(mangler virkelig smileys når man skriver fra mobilen)

Det kan jeg desværre ikke, for de har den kun i sort :)

Den er super flot! Jeg er vild med den i sort.

Jeg synes også at den er fin... 175,-... bum bum.. jeg tror sgu jeg køber den! :biggrin: Jeg kan jo altid lade være med at tage den på eller lade den gå i fejlkøbsbunken.. som heldigvis ikke er særlig stor :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lille mini-update

Tak for alle jer zillaers hjælp! :thumbsupsmileyanim: Så er det hermed afgjort! Kjolen kommer i kurven til den første.. Ja, jeg er flad som en pandekage! :tunge: -HAHA- Jeg bruger sgu hver en klink på bryllupsting! Det er forfærdeligt, hvor meget man liiige synes man ikke kan leve uden.. og når nu.. og jeg mangler da... og .. neeej sådan en skal jeg da også have!! :blink: :fløjt: :o:rolleyes: der er gået bryllups-shopaholic i mig! :sm: -HAHA-

Nå jo, så brugte jeg også lige 900,- d. første på rygestop-hypnose og kan hermed stolt fortælle at jeg har været røgfri i 17 dage!!! :cheerleader3: Jeg er faktisk ret stolt af mig selv :blush: :biggrin:

Ja så er brunch-kjolen eventuelt snart i hus og så har jeg overvejet disse sko.. og JA jeg ved godt at de er kopier, men jeg har jo også et ægte par. Bare i den høje og jeg tror helt ærligt ikke at mine fødder ville tilgive mig, hvis jeg prøvede at skovle dem i et par høje stiletter dagen derpå!! -HAHA-

Her er skoene så :)

post-45329-0-21199300-1332181006.pngpost-45329-0-49787600-1332181023.pngpost-45329-0-40286100-1332181533.png

Jeg synes de alle er rigtig fede, men det er pokkers svært at vælge! :blink:

0

Del dette indlæg

Lyder fedt du køber kjolen.....og ja det er bedre at være ekstra pyntet den dag end at komme i nat tøj..... :bunny_4: Skoene er jeg helt vilde med.....de soret ville da være KONGE til den kjole......og ja om de er ægte eller ej er jo ligegyldigt...... :thumbsupsmileyanim: Super supe flot du er stoppet med at ryge.......min han fik stråler i ørene og har ikke røget i flere mdr. :loveshower: Så jeg tror på dig......den klare du i stiv arm....og tænk alle de sko du kan købe for det du ikke ryger op :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forresten, så kan jeg kun sige at billederne af dit headpiece slet ikke yder det retfærdighed. Jeg har nemlig fået et magen til, og det er så perfekt og glimrende og smukt. Nå ja, og så har jeg altså været copycat, for mit er helt magen til dit, men jeg var simpelthen så forelsket at det måtte være den :a1221:

0

Del dette indlæg

Lyder fedt du køber kjolen.....og ja det er bedre at være ekstra pyntet den dag end at komme i nat tøj..... :bunny_4: Skoene er jeg helt vilde med.....de soret ville da være KONGE til den kjole......og ja om de er ægte eller ej er jo ligegyldigt...... :thumbsupsmileyanim: Super supe flot du er stoppet med at ryge.......min han fik stråler i ørene og har ikke røget i flere mdr. :loveshower: Så jeg tror på dig......den klare du i stiv arm....og tænk alle de sko du kan købe for det du ikke ryger op :fløjt:

Tak! :kiss: Jeg har da indtil videre kunnet holde mig fra kistesømmene :) og ja er du tosset, jeg kan få mange sko på et år! :o

Hvor fedt med rygestoppet - stort tillykke!!!!!

Og super søde sko, jeg tror som du at dine fødder nok blir glade for IKKE at skulle i stiletter 2 dage i streg. Mine vill ihvertfald gå fra mig hvis jeg gør det :griner:-

-HAHA- Ja netop! Så jeg bliver jo simpelthen NØDT til at købe et par nye sko! :o Jeg kan jo ikke gå med fødderne bare :(:blink: (meget dårlig undskyldning!!) :lol: :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Hvor er det flot med rygestoppet, keep up the good work!

Will do :biggrin: Det går overraskende nemt i øjeblikket :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville ikke vælge de sorte sko. Men nu kan jeg også MEGET godt lide farver :fløjt:

Åh, jamen det samme her! Det er også derfor jeg står på vippen imellem de 3... og så de 250 kr der er til forskel imellem de sorte og de andre par :)

Forresten, så kan jeg kun sige at billederne af dit headpiece slet ikke yder det retfærdighed. Jeg har nemlig fået et magen til, og det er så perfekt og glimrende og smukt. Nå ja, og så har jeg altså været copycat, for mit er helt magen til dit, men jeg var simpelthen så forelsket at det måtte være den :a1221:

Har du fået det??!! :biggrin: Er det ikke bare fantastisk smukt??? Du er da velkommen til at være copycat, jeg har jo ligesom ikke patent på det og så er det jo simpelthen bare så fantastisk smukt, at jeg kun er glad for at andre skal have det på. Det ville da være synd andet :biggrin: Og tillykke med dit ekseptionelt smukke hårsmykke! :thumbsupsmileyanim:

Men er det ikke bare fantastisk smukt???!! :loveshower: :loveshower: :cheerleader3: :cheerleader3: :biggrin:

1

Del dette indlæg

Sikke en dejlig dag det er i dag!

Jeg har bare haft den mest dejlige dag og jeg er bare så superforelsket! Der er ikke sket noget specielt, men det har bare været en af de dage, hvor man vågner op og tænker "det her bliver en god dag!" :) Jeg havde fri fra Uni i dag, så jeg sov længe og vågnede ved at Thomas kom ind og gav mig med et klap i numsen, hviskede godmorgen, kyssede mig på kinden, for derefter at putte sig ind til mig.

Jeg elsker de dage, hvor vi bare ligger tæt op af hinanden, glemmer tid og sted og bare ligger og nyder hinandens nærvær og småpludrer. Vi har mange flere af de dage, nu hvor Thomas er blevet sit gamle jeg igen (han er pt sygemeldt med stress) og hvor kan jeg bare mærke, at jeg har savnet dem! Vi bruger rigtig meget tid i øjeblikket på at nyde hinanden og krammer en del. Jeg tror vi begge kan mærke, at tingene lige så stille er ved at vende tilbage til deres normale tilstand og det betyder, at vi er som nyforelskede.

Det har til tider kunnet være lidt svært at huske sig selv på, hvad det var jeg forelskede mig i, når kæresten farede rundt som en ophidset tyfon, der kun kunne snakke arbejde! Nu ved jeg hvorfor og jeg er glad for, at jeg fik presset ham til at gå til lægen, for ellers er jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at det bare ville være et spørgsmål om tid, før jeg skulle besøge min kæreste på sygehuset! Men nu er min dejlige, humoristiske, skøre, inderlige, kærlige og fantastiske kæreste tilbage og jeg kan igen få lov til at se og nyde, hvor helt igennem fantastisk han er :loveshower:

Nå, det var lige en afstikker! :lol: ... Efter at Thomas vækkede mig og jeg endelig kom frem fra mit varme hi under dynerne og kom ned i stuen, havde han da også lige lavet frokost :heart:

Bagefter hoppede vi ud i bilen og kørte en tur til Juelsminde, hvor vi gik rundt i et par timer og hyggesnakkede om alt lige fra vejret, hvor vildt det er, at vi skal giftes og om vi skulle købe noget fisk med hjem til aftensmad :lol: Jeg kan indimellem tage mig selv i at undre mig over, at jeg stadig får sommerfugle i maven ved at holde min skønne kæreste i hånden, kigge ham ind i øjnene eller få et kærligt kys. Vi har trods alt været sammen i over 4 år, men min kærlighed til ham er kun vokset! For hold kæft, hvor kan han være irriterende, men det er jo også i de røvsyge hverdage, at man finder ud af at man elsker hinanden. For kan man elske ham, når han er dybt urimelig i et skænderi eller går rundt i boksershorts og småprutter, så er der jo ingen tvivl om, at man vil elske ham i alle situationer! :lol: Og guderne må vide, at jeg elsker den dejlige mand så højt, at det nogle gange skræmmer mig!

Endnu en grund til at det her har været en fantastisk dag er, at jeg nu har været røgfri i 20 dage :cheerleader3: Som bonus for mit rygestop hører adskillige flere kys :heart: (fordi min kæreste er ikke-ryger, har han ikke altid syntes at smagen var den bedste - fair nok ), jeg har tabt 2 kilo de sidste 2 uger (efter rygestop!! :o ) og så har en af mine rigtig gode veninder lige meldt tilbage at hende og kæresten gerne vil komme til vores bryllup! :thumbsupsmileyanim: Vi har fået så søde tilbagemeldinger på invitationerne. En af mine venner skrev til mig, at intet kunne holde ham fra at dele mit livs lykkeligste dag med mig :bearhug: Indtil videre har 31 ud af 60 gæster meldt tilbage, at de kommer :cheerleader3: Det synes jeg da er meget godt, når det først er i august :thumbsupsmileyanim:

Nå, jeg skulle bare lige ud med min indre glæde over denne her fantastiske dag :biggrin: HUHUUUUUUU :lol:

Redigeret af Lene T
1

Del dette indlæg

Hvor er det deljigt at læse at din dejlige kæreste er kommet tilbage, for stress er dælme ikke noget man skal ignorere. Så dejligt at læse at jeres kærlighed bare vokser, og om ikke så længe skal I forsegle denne kærlighed overfor Gud og verden. :iloveyou: Hvor blir jeg bare i godt humør når jeg læser din updatering. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en fantastisk opdatering Lene :a1221: Dejligt du har det sådan, for så er det jo det rigtige I har gang i :wink:

Skønt med hurtige tilbagemeldinger! Vi har ikk hørt så meget, tror lidt at mange tar det som en selvfølge at de kommer og derfor ikk gir lyd :unsure: Men der er jo god tid endnu!

Endnu en gang fantastisk og livsbekræftende opdatering fuld af kærlighed :loveflag:

0

Del dette indlæg

Årh jamen med sådan et solskinsvejr (og sådan en dejlig kæreste) er det da også forbandet svært at være i dårligt humør. Nogen gange fokuserer vi også så meget på bryllupet herinde, at vi glemmer lidt at det hele handler om fejring af kærlighed, og det er da skønt når forelskelsen springer i flor mens naturen gør det samme!

0

Del dette indlæg

Jeg siddr på færgen på vej mod min elskede (som jeg ikke har set i to uger) og på havnene gik jeg forbi BEGGE mine svigerforældrr (vi er jl ikke rigtig på talefod) og ku ne bare mærke hvordan deres øjne gennemborede mon krop og sidder med en træls fornemmelse i mon mave. Så slår man et smut forbi din tråd og sidder nu med sommerfugle i maven, et smil på læben og en lille tåre i min øjenkrog. Kærligbeden Overvinder alt - og hold op hvor jeg elsker dette skønne forum!

0

Del dette indlæg

Nu må du ikke misforstå mig - men... Jeg læste dit indlæg, smilte og tænkte: "Kæft hvor er det bare dejlig læsning" - og så kom jeg efterfølgende forbi nedenstående billede - og kunne ikke lade være med at smile endnu engang og tænke: "Nuuuuurh - det skal Lene se....." :heart:

Synes altså at det - på en eller anden facon - lige gav mig associationer til din MEGET søde "historie" om den dejlige dag!! :loveshower:

cute-puppy-pictures-true-love.jpg

Vil gerne lige påpege at jeg jo ikke ved om hverken dig eller din kommende mand har "hot abs" eller ej! :tunge:

Synes din "historie" er både livsbekræftende og fantastisk.. True love!! :heart: Hvor er det skønt på sådan en overskyet fredag!! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer