<3 <3 <3

Anderledes kjole?

16 indlæg i dette emne

Hej skønne BK'ere

Nu har jeg jo ikke tålmodighed til at læse alle indlægene :wink: ej heller tid (BK stjæler ALT min tid).

Jeg har jo kigget med på alle jeres skønne brudekjoler og er lidt tiltrukket af kina idéen - men altså jeg går ikke efter en traditionel brudekjole.

Jeg har været gift før - og efter to børn og skilsmisse - så har jeg ikke lyst til hvid kjole, slør osv.

Jeg vil have en lækker sexet-romantisk kjole :a1221: Det kan jo selvfølgelig være mange ting (og det er mange brudekjoler også :c166: ) men jeg vil gerne et eller andet anderledes - noget sexet uden på nogen måde at være billigt, en anden farve men ingen pangfraver og helst ingen skindende satin.

Er der nogen af jer andre som har valgt en alternativ brudekjole - anderledes farve, model osv???

Fortæl fortæl og gerne i billeder :wink:

Og hvor har I købt dem - i trationelle festkjole butikker eller i Kina eller et helt andet sted?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske noget i en lidt græst inspireret stil? Dem er der SÅ mange flotte af, og de gør sig ogå ganske godt i nude (og alle andre farver :fløjt: )

Denne er fundet på etsy til ca. 530,- pp.

il_570xN.273665884.jpg

Hvilken stil går du ellers efter? Så er det lidt nemmere at hjælpe :)

Redigeret af eickhardt
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fik to hjem fra Linea Raffaelli en lys lilla og offwhite samt en sort hvid ( begge er til salg ) jeg endte op i den sort og hvide, jeg sir dig min mand han hulkede, det kom totalt bag på ham, men han syntes jeg var både sexet - flot og elegant ;o)

post-25719-0-35616500-1318453737.jpg

0

Del dette indlæg

Måske noget i en lidt græst inspireret stil? Dem er der SÅ mange flotte af, og de gør sig ogå ganske godt i nude (og alle andre farver :fløjt: )

Denne er fundet på etsy til ca. 530,- pp.

Hvor er det en SMUK kjole! Det er lige sådan noget jeg selv leder efter til mit strandbryllup. Har indtil videre kigget en masse Kina-kjoler igennem, men vil da næsten hellere bestille ved en "privat". Så tusind tak for linket! :D

il_570xN.273665884.jpg

Hvilken stil går du ellers efter? Så er det lidt nemmere at hjælpe :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer