Sif24

Blomsterhandler i Randers

7 posts in this topic

Hej søde zilla'er.

Jeg skal hurtigst muligt have fat i en blomsterhandler, der kan lave buketter til bordene og min brudebuket. Er ikke selv fra Randers, så er der nogle af jer, der kan anbefale en god blomsterhandler? :biggrin:

0

Annonce ♥

Hej! Jeg vil selv få lavet hos Taarnly Blomster i Randers... .De er vildt dygtige og har altid rigtig flotte blomster i butikken.

De har godt nok ikke noget bryllupshalløj på deres hjemmeside men ved de laver det. (www.taarnly.dk)..

0

Der er butik brøste i hornbæk, de har også en hjemmeside. Blomsterne er altid friske derfra.

Jeg bor i området og bruger altid dem, så jeg er måske ikke helt upartisk :)

0

Jeg køber selv blomster i tårnly... og de er altid flotte. så jeg tilslutter mig overstående

0

Annonce ♥

Jeg bruger også enten Taarnly eller Blomster Galleriet...

0

Jeg er faktisk blomsterdekoratør og bor i Randers :wink:

Tårnly ville jeg aldrig bruge, det er for meget samlebånd og kvantitet frem for kvalitet.

Min brudebuket blev lavet af Tina Mette Juhl Olesen fra Guld og grønne skove, og den var helt fantastisk -selv præsten roste den :lol:

Find det på Facebook, tror ikke hendes hjemmeside er færdig endnu. Ellers så skriv igen, så får du lige hendes nummer :)

post-16000-0-50305200-1318882330.jpg

0

Tak for hjælpen piger :kiss:

Jeg ringede til Taarnly, og synes de virkede meget gode, men dyre. Min kæreste var ved at falde bagover da han hørte prisen ha ha :biggrin: Så vi har nu fundet en i Bjerringbro, som lyder rigtig fint og har nogle lidt mere overkommelige priser.

MissMatcha: Den ser da bare super flot og speciel ud din brudebuket. WOW :toot:

0