AnnaPerenna

Bordkort

14 indlæg i dette emne

Hej Tøser

Jeg er gået lidt blank i bordkort

jeg har indkøbt en MASSE små nøgler som jeg tænker skal indkorporeres men det må godt være lidt mere skægt end et manillamærke, flot bånd og så nøglen..

Jeg kan ikke lige se for mig om det skal bindes på servietten eller hvordan det skal laves?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

måske et bord m nøgler i en fin æske, eller et kopi i en æske og så skal folk finde den der matcher?? Den er svær når det ikke lige skal være det obvious m et kort ved.

eller noget med en lille rund gipsting m kalligrafiskrift. Synes jeg så en DIY beskrivelse et eller andet sted. Tror det kan ha været pretty chic blog. Så vælge en skrifttype i tråd m dit 20er tema

knus Sanne :wink:

post-32248-0-25215400-1319016178.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Et bordnr. evt. Så der står navn på den ene side, og bordnr. på den anden. Så skal man nok bare regne med at pladserne ved bordene bliver lidt tilfældige, men det har jo også en charme. Jeg tror i øvrigt det fungerer bedst med runde borde, eller i hvert fald ikke til langborde o.lign. hvor bordnumre ikke kan bruges.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kom forresten til at tænke på at man kunne hænge den på glasset, med nøglen nede i glasset og så noget andet tungt udover glasset sammen med mærket for at lave ligevægt...

Har selv tænkt på noget lignende som bordkort :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer