Guest Titi2012

bryllupskørsel

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har sagt at jeg er "ligeglad" med hvilken måde jeg ankommer til kirken, der er ikke nogen der skal se mig der alligevel. Og fra kirken og til feststedet er det Best Man´s Mustang vi skal køre i.

Jeg kan godt forstå du er vild med ideen om en karet, det er også smadder romantisk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvad vi kører i fra kirken, nok fotografens bil eller min mors.. (vi skal kun meget lille stykke vej, 5 minutters gang), da jeg håber han vil køre os til locationen for vi skal have taget billeder, efter at vi har været til receptionen en time eller 2 :)

Han har lige købt den nye Skoda superb Combi

Skoda-Superb-Combi-Laurin-Klement.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kommer nok til at gå op til kirken (ligger 200 meter fra hvor vi bor) og så kører vi vores egen bil til foto lokation og fest stedet....for mig betyder det ikke noget med bilen (bare min kjole kan være i den :rolleyes:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolen, Pynten!!! (er og har alle dage været en krea-tøs) :wink:

Men self at sige ja til min elskede (dog har jeg ikke tænkt så meget over de siden jeg var lille og til inden jeg mødte ham, for vidste jo ikke hvordan jeg ville føle) Men det er nu en helt fantastisk følelse at skulle sige ja til ham) :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg ingenting med at gøre - det er H2B der står for det! Glæder mig til at blive overrasket :)

Det som betyder mest for mig på dagen er at vores familier og venner er med til at fejre vores kærlighed til hinanden. Selvfølgelig har jeg drøm om kjole og kirke osv (ej kirken har faktisk MEGET stor betydning - jeg er 3 generation der bliver døbt, konfirmeret og gift i kirken), men det vigtigste er at de mennesker som vi elsker er med til at fejre vores dag :loveboard:

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Manden og forlover kørte begge på deres BMW motorcykler til kirke. Jeg blev sat ind på bagsædet i en Citroén. Fra kirken sad jeg i sidevognen med min kjole, dog uden slør, ville ikke risikere at det fløj af. :unsure:

post-43541-0-30527200-1319444681.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er næsten helt ligeglad, hvordan jeg kommer til kirke. Det skal bare være en pænere bil (som nok skal blive smuk med en masse tyl), der er stor nok til at jeg kan være med kjole på bagsædet, almindelig nok til at vi kan køre på bryllupsrejse i den og ny nok til at jeg er 100% sikker på at den ikke står af på vej til kirken.

Mine nerver ville slet ikke kunne klare karet - hvad pokker gør man hvis det regner?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er næsten helt ligeglad, hvordan jeg kommer til kirke. Det skal bare være en pænere bil (som nok skal blive smuk med en masse tyl), der er stor nok til at jeg kan være med kjole på bagsædet, almindelig nok til at vi kan køre på bryllupsrejse i den og ny nok til at jeg er 100% sikker på at den ikke står af på vej til kirken.

Mine nerver ville slet ikke kunne klare karet - hvad pokker gør man hvis det regner?

Der findes da også lukkede kareter... ;)

Men sejt hvis i skal direkte på bryllupsrejse.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min veninde og hendes mand fik karet turen efter kirken i bryllupsgave. Det var nogle venner der gav det, uden at brudeparret vidste det. De troede de skulle køre i deres egen bil. De blev helt vild glade :)

Hvis det er det du drømmer om, og i har et budget, så kan du måske spare et andet sted, på noget som måske er knap så vigtigt for dig :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

H2Bs fætter og hans kone blev gift sidste år - de kørte i en meget smuk lukket sort karet - med 2 flotte heste foran..

Jeg tog billeder - smider lige et par stykker - det var SÅ smukt.. :heart:

25470_388531474095_554759095_3753624_915394_n.jpg

25470_388531524095_554759095_3753632_1690787_n.jpg

Hvis ikke det var fordi jeg skulle giftes i januar måned - og der var 30km ud til feststedet - så havde jeg KLART skulle have sådan en karet.. Über romantisk! :loveshower:

H2B vil rigtig gerne køre i limousine (Jeg er ligeglad - bare jeg kommer frem og ik blir snavset :lol: ) så jeg tror vi skal køre i hvid limousine.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde og hendes mand fik karet turen efter kirken i bryllupsgave. Det var nogle venner der gav det, uden at brudeparret vidste det. De troede de skulle køre i deres egen bil. De blev helt vild glade :)

Hvis det er det du drømmer om, og i har et budget, så kan du måske spare et andet sted, på noget som måske er knap så vigtigt for dig :wink:

Jaa men det er nu ikke så meget budgettet, det er mere det med at han synes det er for tøset.. Meen han kan nå at ændre mening endnu.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

H2Bs fætter og hans kone blev gift sidste år - de kørte i en meget smuk lukket sort karet - med 2 flotte heste foran..

Jeg tog billeder - smider lige et par stykker - det var SÅ smukt.. :heart:

25470_388531474095_554759095_3753624_915394_n.jpg

25470_388531524095_554759095_3753632_1690787_n.jpg

Hvis ikke det var fordi jeg skulle giftes i januar måned - og der var 30km ud til feststedet - så havde jeg KLART skulle have sådan en karet.. Über romantisk! :loveshower:

H2B vil rigtig gerne køre i limousine (Jeg er ligeglad - bare jeg kommer frem og ik blir snavset :lol: ) så jeg tror vi skal køre i hvid limousine.. :)

EEIIJJJ det ser godt ud!!! :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg troede jeg gik mere op i det end det viste sig jeg gjorde. Min far havde leaset en ny Mercedes i hvid nogle måneder forinden, specielt i hvid pga brylluppet :kiss: Den blev pyntet med noget tyl og den blev jeg kørt til kirken i. Vores egen bil (Mini Cooper s Works) blev ligeledes pyntet med tyl og det var så bilen vi kørte i fra kirken af som mand og kone.

Det var vi vældig tilfredse med. Vi var meget glade for vores bil som jo er lidt speciel, så vi var glade for at den var en "del af brylluppet".

Men som sagt, i sidste ende er det noget at det man tænker mindst på efter brylluppet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede jeg gik mere op i det end det viste sig jeg gjorde. Min far havde leaset en ny Mercedes i hvid nogle måneder forinden, specielt i hvid pga brylluppet :kiss: Den blev pyntet med noget tyl og den blev jeg kørt til kirken i. Vores egen bil (Mini Cooper s Works) blev ligeledes pyntet med tyl og det var så bilen vi kørte i fra kirken af som mand og kone.

Det var vi vældig tilfredse med. Vi var meget glade for vores bil som jo er lidt speciel, så vi var glade for at den var en "del af brylluppet".

Men som sagt, i sidste ende er det noget at det man tænker mindst på efter brylluppet.

Kan godt se hvad du mener med det.. Og det også rigtigt nok.. Meeen man vil jo altid have billederne at kigge på efterfølgende.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ville rigtig gerne ha haft hestevogn, så den flotteste på bryllupsmesse men 6500kr synes jeg lige var i overkanten, det vil bestyde at vi skulle spare et andet sted og det synes jeg ikke den er værd for at køre det bette stykke. For os kan det dårligt betale sig at starte en bil. Så når jeg ikke kan få min hestevogn, er vi blevet enige om at vi bare pynter vores egen vil med tyl osv. jeg bliver smidt ind på bagsædet (håber bare jeg kan være der med kjolen) også køre min far til kirken, hvordan H2B kommer derhen bliver hans problem :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holder et rigtigt budgetbryllup, og transporten er SLET ikke det der kommer i første række for os.. Må ærligt indrømme at jeg regner med måske bare at spørge om lift ved familien ugen i forvejen :lol: Meeen, det er dog lidt noller, at den frisør jeg skal til, ligger så tæt på rådhuset, at det ikke vil give mening at tage en taxa - skal så til gengæld vade gennem gågaden lørdag formiddag i brudekjole :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal køre i hestevogn... er stadigvæk på udkig efter den helt rigtige. Jeg har et kriterie nemlig og det er, at det SKAL være frieser-heste. Jeg er hestepige og har selv haft en frieser, så det har altid været min pigedrøm at skulle køre i vogn på min bryllupsdag. Indtil videre har vi fået et tilbud på 5600 kroner og et på 6000 kroner... lidt over budget, så leder videre endnu. Men finder jeg intet billigere, så bliver vi nødt til at sætte de penge af til vognen.

Jeg havde faktisk tænkt mig en dag at oprette en tråd med forespørgsel om hestevogne i nordsjælland.

Heldigvis synes min kommende mand, at jeg skal have dét, som jeg gerne vil... han er hverken heste- eller bilinteresseret ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer