laurafnp

Laura&Dennis 7 Juli 2012 - Slideshow fra TinaLiv

165 indlæg i dette emne

Når du har billeder af din kjole fra første prøvning, og man kan se længden er god (med skørt og de 9 cm høje sko) - så er det jo et godt bevis. Så synes du skal tage et publikum med til næste prøvning, så I kan se om kjolen er for kort.

Og hvis den er for kort, så må butik/producent have begået en fejl - og godt nok er jeg ikke helt inde i reglerne - men mener du har reglerne på din side. Evt. tjek forbrugerrådets hjemmeside eller ring til dem! Hvis butikken "gør knuder" med din kjole, så synes jeg bestemt du skal nævne forbrurgerrådet - det er jo et unikt køb. Og ligesom der ikke skal være fejl på et par jeans, skal der hellere ikke være fejl på en brudekjole.

Håber det hele ordner sig.

Min veninde har fået ny iphone og det er self med den gamle hun har taget billederne fra den første prøvning. Men hun er igang med at undersøge om hun har lagt dem på sin com.

Jeg ville også mene at jeg har nogle rettigheder hvis den ikke lever op til forventningerne. Men jeg har jo betalt den. Godt nok har jeg ikke fået den hjem, men betalt det er den!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du må jo holde på din ret. Som forbruger skal man klage ved leveringstidspunktet, og hvis den er for kort når du skal ind og prøve den efter den er kommet hjem, jamen så er det jo en fejl ved varen i det øjeblik den er leveret. Så må de jo bestille en ny hjem der er længere, eller i hjælpe dig med at finde en ny kjole.

Det kan ofte godt betale sig at sætte sig ind i købers rettigheder inden man brokker sig for meget til sælger, for når man så endelig skal klage kan man komme med gode saglige argumenter. Håber du kan slå koldt vand i blodet og lade forretningen komme med deres bud på hvordan de kan hjælpe, og så må i tage den derfra. :)

0

Del dette indlæg

Min kæreste og jeg havde i dag møde med fest stedet.

Vi havde et rigtig godt møde og fik styr på tider og spørgsmål vi havde til dagen :)

Da vi vil have lidt andre blomster end fest stedet tilbyder, foreslog de at vi snakkede med hende de får leveret blomstre fra og da vi havde tid efter mødet, kørte vi til slangerup efterfølgende for også at få styr på det.

Har været i forskellige blomsterforretninger hvor de ikke rigtig havde gode ideer til hvid/sort buket. Så blev dejligt overrasket over Maria fra Klokkeblomst i slangerup, hun havde gode ideer og laver et rigtig godt håndværk. Så nu er brudebuket, brystbuket osv. bestilt så det passer med de blomster til bordet om aftenen.

Kan varmt anbefale Maria fra klokkeblomst, virkelig professionel :cheerleader3:

Så kom dagen også hvor jeg skulle ind og prøve min kjole igen, da jeg jo havde synes den var for kort til sidste prøvning :huh: . Min MEGET tålmodige veninde/brudepige tog med igen igen......... IGEN :biggrin:

Hos NICOLAI kunne de jo ikke forstå det, da den var i samme længde som den jeg havde prøvet første gang. Jeg prøvede min kjole og den var for KORT !!

Hun ville så have jeg prøvede prøvekjolen for det ku ikke passe, fint nok det gjorde jeg. I mens jeg fik den på sagde hun, at jeg så ikke havde haft underskørt på da jeg prøvede den første gang derfor var den længere :pokey: IHHHHH, godt min veninde har været med ALLE gange så hun kunne bekræfte at det havde jeg altså!

Da jeg fik den på kunne hun så godt se at den lige var 5cm længere :thumbsupsmileyanim: (puha så var det ikke mig som var tosset).

Fint, den ku godt gøres længere, det skulle vi bare informere skrædderen om.

Da vi skulle til at gå spørge jeg om hvordan vi ordner betalingen for det der skal laves. Og det skulle jeg selv betale da der ikke var noget galt med kjolen men det var designet jeg ville ændre :blink: What??

Jamen du sagde jo lige at du godt kunne se den var kortere end den jeg først havde prøvet ???

-Men kjolerne er ens, den syner længere fordi den er et nr. mindre end min egen og kan derfor ikke lukkes helt i bag.

Ja det kan godt være, men det er jo den længde jeg havde set og som prof. burde de jo have taget højde for det!!

Det kunne hun godt se og gik så med til at betale for at få gjort den længere. Uden mere brok eller gode ideer.

Hun var meget sød og jeg kan måske godt forstå at de prøver at komme udenom at der var sket en fejl eller manglende information.

Jeg er SÅ glad for der kom styr på det, så jeg ikke skal vågne tudende mere :)

Håber så bare det bliver min drømmekjole når skrædderen har ordnet den!! Kryds fingre :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

super flotte hår-inspirationsbilleder - lige min stil :7himmel: og fedt at I har booket TL.. har booket hende til boudoir her i slut marts - glæder mig sådan :)

Ihh jeg ska også have taget boudoir i marts :) Ska du søn- ell mandag??

Jeg er så nervøs :lol: Hehe !!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

super flotte hår-inspirationsbilleder - lige min stil :7himmel: og fedt at I har booket TL.. har booket hende til boudoir her i slut marts - glæder mig sådan :)

Jeg skal tirsdag den 20. marts :)

Nåh ok, troede kun hun var i kbh søn- og mandag :wink:

0

Del dette indlæg

Næe.. for de har en aftale med mig om formiddagen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er hun her nok også tirsdag :) -Så havde hun nok bare kun tider tilbage de 2 dage til mig.

Jeg er SÅ spændt på det. Eftersom jeg ikke kunne forestille mig det var noget for min kæreste ( og det er slet ikke noget jeg kunne finde på ) :help:

Hvad er det jeg har sagt ja til :blink: HAHA, men tror bare det er en fed oplevelse og at jeg kommer til at overskride mine grænser!

0

Del dette indlæg

Sikke noget rod med kjolen. Er glad for det faldt på plads :kiss: . Jeg er selv en Benjamin Roberts brud, og egentlig har jeg lidt samme problem med længden. Synes de er ret så korte, så ingen høje sko til mig eller ringe i skørtet. Vil simpelthen ikke gå rundt i en kort kjole.

Det er bare så ærgerligt og virkelig irriterende :pokey:

Men håber håber håber bare at skrædderen får den til at blive helt perfekt!!

-Men syns det er lidt underligt de er så korte eftersom jeg ikke er specielt høj, 172cm.

Redigeret af laurafnp
0

Del dette indlæg

BRYLLUPSREJSEN

Så er bryllupsrejsen bestemt. Og valget faldt på BALI

:cheerleader3: Uhh jeg glæder mig!!

Vi skal være afsted i 2uger.

Først skal vi til Nusa dua i 5dage, hvor det er ren badeferie. Så havde vi snakket om at tage til gili øerne i 4dage, meen det er vi gået lidt væk fra igen. Så der er vi liige i tænke boks. Til sidst skal vi 4 dage til Ubud som ligger omgivet af rismarker.

Så er der billeder af de 2 hoteller som er bestilt

Nusa dua:

gallery_35.jpg

gallery_34.jpg

gallery_43.jpggallery_63.jpg

gallery_19.jpggallery_38.jpggallery_37.jpggallery_68.jpggallery_70.jpg

Redigeret af laurafnp
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg ikke været forbi før :)

Først... Stort tillykke med det kommende bryllup

Sikke noget værre rod med din smukke smukke kjole, håber skrædderen kan få den til at være perfekt :)

I har også styr på meget.

Hvor ser det bare lækkert ud på Bali (en lille smule misundelig :) )

0

Del dette indlæg

Så er hun her nok også tirsdag :) -Så havde hun nok bare kun tider tilbage de 2 dage til mig.

Jeg er SÅ spændt på det. Eftersom jeg ikke kunne forestille mig det var noget for min kæreste ( og det er slet ikke noget jeg kunne finde på ) :help:

Hvad er det jeg har sagt ja til :blink: HAHA, men tror bare det er en fed oplevelse og at jeg kommer til at overskride mine grænser!

Er også meget spændt! :rolleyes: jeg tror helt sikkert din kæreste vil elske sådan nogle billeder af Dig.. :thumbsupsmileyanim: og det fede er, at når vi så er blevet gamle og grå, så kan de se på dette album og se "hvorfor" de giftede sig med os :lol: he he

0

Del dette indlæg

Her har jeg ikke været forbi før :)

Først... Stort tillykke med det kommende bryllup

Sikke noget værre rod med din smukke smukke kjole, håber skrædderen kan få den til at være perfekt :)

I har også styr på meget.

Hvor ser det bare lækkert ud på Bali (en lille smule misundelig :) )

Tak skal du have :)

Ja det var lidt noget møg med kjolen :td: Men den SKAL nok blive fin!!

Jeg glæder mig så meget til Bali og så er det første gang jeg ska være ude og rejse i 2uger, så det glæder jeg mig også til :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bali er fedt… Total godt valg :thumbsupsmileyanim: Vi var der sidste sommer og der var intet at klage over. Bedste ferie ever :cheerleader3:

Hvilken farve havde du tænkt dig, at dine sko skulle have? Jeg har købt 2 par på nettet, et par i lyserøde og det andet par i ivory.

0

Del dette indlæg

Bali er fedt… Total godt valg :thumbsupsmileyanim: Vi var der sidste sommer og der var intet at klage over. Bedste ferie ever :cheerleader3:

Hvilken farve havde du tænkt dig, at dine sko skulle have? Jeg har købt 2 par på nettet, et par i lyserøde og det andet par i ivory.

Dejligt at høre med Bali :biggrin: Vi glæder os helt vildt !!

Hvor længe var i afsted og hvor boede i??

De ska være ivory.

Jeg har fundet nogle på nettet jeg synes er rigtig fine.

Man skal selv designe dem, så skal de sendes så man kan prøve str. Så skal de tilbage og blive udsmykket og så tilbage igen. Det er så 2 gange igennem tolden :td: -Det synes jeg bare bliver for besværligt :(

0

Del dette indlæg

Vi boede i Sanur i 2 uger, men var rundt over hele øen. Der er lækkert over det hele :biggrin: Der er noget for enhver smag.

Vi har aftalt at vi vil tilbage når vi har kobber bryllup :loveshower: Meeen mon ikke vi tager derned inden -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer