laurafnp

Laura&Dennis 7 Juli 2012 - Slideshow fra TinaLiv

165 indlæg i dette emne

supersød fotovæg. Hvor skønt at de lige ku komme og fixe lidt for jer :loveshower: sådan nogle ting overlader jeg osse uden diskussion til min eforældre.

Ejer ikke grønne fingre, kan knap holde liv i en basilikum i vindueskarmen :wink:

Tak :)

Ja det var så dejligt !

Min søde kæreste havde sagt jeg SKULLE vente med at pynte haven med blomster indtil vi nærmede os brylluppet, men det synes hans svigermor altså ikke vi kunne til -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig fin fotovæg :) fik også hjælp fra min far ;)

Skønt med Tina som fotograf! Er sikker på i får nogle skønne billeder :)

Tak :) Jeg kan jo takke dig for inspiration til den. Da jeg viste min far din, synes han det var en genial ide :thumbsupsmileyanim: Vi har været på loppemarked i dag og fået købt lamper som skal hænge på væggen.

Og nu sidder min kæreste og jeg og laver de fine bordhæfter du har lavet på din blog. ( vi var ellers gået i gang med nogle andre, men når jeg så dem du havde lavet, VILLE jeg bare have dem :griner:- )

Redigeret af laurafnp
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Forret:

Krabberiette med fennikelpure, blomkål i syrlig yoghurt dressing, radiser, dildolie, friseesalat og ærteskud.

Mellemret:

Citronsorbet.

Hovedret:

Helstegt timianfarseret kalvemørbrad med selleri-æble saute, ristede Porto Bello svampe, sellericreme, små smørristede kartofler og timianglace.

Dessert:

Hvid chokolade- pannacotta med citron/vanilje-skum og grøn æblesorbet samt støv af brændte mandler.

Natmad:

Hotdogs med tilbehør.

Redigeret af laurafnp
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

super flotte bordhæfter :loveshower: meget elegante :7himmel:

samt indbydelser, chokolader osv.. længe siden jeg har læst din tråd :thumbsupsmileyanim: så flot alt sammen!!!

har I været oppe i kirken fornylig? det der stillads der er ude foran kirken skal være der heeeele sommeren :td: :td: :pokey: :pokey: :pokey:

Redigeret af Mynte
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

samt indbydelser, chokolader osv.. længe siden jeg har læst din tråd :thumbsupsmileyanim: så flot alt sammen!!!

har I været oppe i kirken fornylig? det der stillads der er ude foran kirken skal være der heeeele sommeren :td: :td: :pokey: :pokey: :pokey:

Ja det er ærgerligt det ikke er væk før. :td:

Vi skulle lige se kirken med TinaLiv for nylig og man skal så igennem museet, det skulle vi betale over 200kr. for, selvom vi sagde det kun var fem min. og vi altså skulle giftes om en måneds tid. :huh: Hmm.

Vi troede også vi skulle se den sammen med præsten, men det plejede hun ikke at gøre. Når man er der giver det helt sig selv sagde hun. (men det gør mig ikke mindre nervøs :blink: )

0

Del dette indlæg

Vi skulle lige se kirken med TinaLiv for nylig og man skal så igennem museet, det skulle vi betale over 200kr. for, selvom vi sagde det kun var fem min. og vi altså skulle giftes om en måneds tid. :huh: Hmm.

Vi troede også vi skulle se den sammen med præsten, men det plejede hun ikke at gøre. Når man er der giver det helt sig selv sagde hun. (men det gør mig ikke mindre nervøs :blink: )

Ja det rigtig og så kunne i vel ikke komme ned i kirken vel? men kun stå der ovenpå

Vi tog til gudtjeneste en dag hvor vores præst var der og hilste på ham osv. det var faktisk rigtig godt.. det skulle I gøre... :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det rigtig og så kunne i vel ikke komme ned i kirken vel? men kun stå der ovenpå

Vi tog til gudtjeneste en dag hvor vores præst var der og hilste på ham osv. det var faktisk rigtig godt.. det skulle I gøre... :loveshower:

Det skal vi også :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer