laurafnp

Laura&Dennis 7 Juli 2012 - Slideshow fra TinaLiv

165 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så lige at I skulle holde det på Skjalm Hvide. Det går I heller ikke galt i byen med. Jeg har spillet der adskillige gange. Men skal I holde det på slottet eller på selve hotellet ?

Det er jeg glad for at høre :)

Det er på slottet, så der er jo ike den store plads til kæmpe band osv. :)

0

Del dette indlæg

Nej men den bagerste karnap er perfekt til en DJ :rolleyes: (eller en solomusiker). Stikkontakten i forreste karnap virker iøvrigt ikke (gjorde den ikke sidst jeg var der). Slottet har en fin størrelse hvis I skal være 20-40 personer men ved de 50 begynder det at knibe. Særligt med runde borde. Derudover er det selvfølgelig en ulempe at der kun er et toilet, men hvad pokker :)

Ovre på hotellet er forholdene større (og der er flere toiletter) men der er til gengæld meget lavt til loftet og det går lidt ud over akustikken.

0

Del dette indlæg

Nej men den bagerste karnap er perfekt til en DJ :rolleyes: (eller en solomusiker). Stikkontakten i forreste karnap virker iøvrigt ikke (gjorde den ikke sidst jeg var der). Slottet har en fin størrelse hvis I skal være 20-40 personer men ved de 50 begynder det at knibe. Særligt med runde borde. Derudover er det selvfølgelig en ulempe at der kun er et toilet, men hvad pokker :)

Ovre på hotellet er forholdene større (og der er flere toiletter) men der er til gengæld meget lavt til loftet og det går lidt ud over akustikken.

Vi skulle gerne blive 43, så det er max der.

Ja der er godt nok kun et toilet og lidt småt. Men det SKULLE bare være der. Rammen for et romantisk bryllup passede bare der.

Godt at vide med stikkontakten, det kan være den er lavet til juli næste år :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan da sagtens ha en forlovelsesring i guld og din vielsesring i hvidguld. Du bærer dem jo ikke på samme hånd under alle omstændigheder - men mht. at "blande", så er det nok kun én selv der går og bruger krudet på hvad man har på hænderne..

Har du måske nogen sinde mødt nogen, hvor du bagefter sagde; "NEJ!! Så du hende - hun havde guldøreringe på til en SØLVRING!!" :wink:

0

Del dette indlæg

Sikke en smuk brudekjole.. :blink::heart: Jeg har også hele tiden haft et godt øje til Benjamin Roberts. Men det blev det ikke efter jeg lage et blik på min kjole, vidste jeg det skulle være den! :loveshower:

Sort/hvid tema er nice :) Vi har valgt at grundfarverne er sort/hvid og limegrøn, men der kommer også andre farver.. Mine brudepiger kommer til at være sorte, har et billede inde i planlægningen :) Men det er fordi jeg er lidt speciel og i første omgang skulle have en sort fashinator på, så ville det passe sammen, og ja.. så elsker min søster og veninde sort lige så meget som jeg gør. :)

Men smag og behag er jo forskelligt :lol:

Jeg glæder mig i hvert tilfælde til at følge dig, og se hvad du finder frem til :bearhug:

0

Del dette indlæg

Du kan da sagtens ha en forlovelsesring i guld og din vielsesring i hvidguld. Du bærer dem jo ikke på samme hånd under alle omstændigheder - men mht. at "blande", så er det nok kun én selv der går og bruger krudet på hvad man har på hænderne..

Har du måske nogen sinde mødt nogen, hvor du bagefter sagde; "NEJ!! Så du hende - hun havde guldøreringe på til en SØLVRING!!" :wink:

Narh det har jeg godt nok ikke. :wink: Det er nok bare mig der tænker for meget over det :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Sikke en smuk brudekjole.. :blink::heart: Jeg har også hele tiden haft et godt øje til Benjamin Roberts. Men det blev det ikke efter jeg lage et blik på min kjole, vidste jeg det skulle være den! :loveshower:

Sort/hvid tema er nice :) Vi har valgt at grundfarverne er sort/hvid og limegrøn, men der kommer også andre farver.. Mine brudepiger kommer til at være sorte, har et billede inde i planlægningen :) Men det er fordi jeg er lidt speciel og i første omgang skulle have en sort fashinator på, så ville det passe sammen, og ja.. så elsker min søster og veninde sort lige så meget som jeg gør. :)

Jeg glæder mig i hvert tilfælde til at følge dig, og se hvad du finder frem til :bearhug:

Hvor er du sød :heart:

Jeg er også helt vild med min kjole :loveshower:

Så lige din kjole, den er jo intet mindre end skøn :cheerleader3:

Hvor har du brudepigekjolerne fra??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt at vide med stikkontakten, det kan være den er lavet til juli næste år :)

Det har været sådan i mange år. Den har aldrig været brugt de gange jeg har været deroppe men man skal alligevel lige for sjovs skyld hen og prøve når man er der. Det er ligesom blevet et fast rituale :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Uhhh så kom MIN kjole hjem. Jeg lavede en aftale med Mette fra NICOLAI at jeg skulle prøve den igår onsdag.

Rigtig spændte gik 2 af mine brudepiger og jeg derhen. Den var så fiiin. :loveshower: Skal nok sætte et billed ind snart !! Jeg ELSKER den !!!

Men men, det rigtig sjove var at da vi kom ind spurgte Mette om det var i orden hvis hun hjalp os i gang og vi så lige stod og prøvede selv, da dem fra optagelserne til "Hvad bruden ikke ved" kom og filmede manden der skulle vælge en kjole.. Det var self. helt ok.

Da vi skulle til at gå kom manden (lettere stresset) og spurgte om jeg ville tage den brudekjole på han havde valgt, så han bedre kunne se den. Jeg stod og overvejede, indtil min veninde sagde DET GØR DU BARE IKKE!!! -Det bringer uheld at have en andes kjole på. Så det ville jeg jo så ikke. Men så skulle vi stå og kommentere kjolen da de filmede. Så mine brudepiger og jeg kommer i Tv til feb. eller marts måned :lol: Det er lidt sjovt.

Vi fik også prøvet og set på sorte brudepige kjoler. Det er lidt svært, da jeg godt vil have at de er gulvlange og pigerne har ikke alt for mange penge og mit tilskud til dem er heller ikke stort.

Har i gode ideer hvor jeg kan finde lange sorte kjoler ???

0

Del dette indlæg

Brudepigekjolerne er fra ebay :) Men der bliver nok ikke brug for dem alligevel.. Min søster har valgt at have en på som hun købte i Caribien sidste år, hvilket hun har fået lov til.. Og mht. min anden brudepige så er det ikke sikkert hun kommer.. vores venskab knaser RET meget for tiden :unsure:

0

Del dette indlæg

Uhhh så kom MIN kjole hjem. Jeg lavede en aftale med Mette fra NICOLAI at jeg skulle prøve den igår onsdag.

Rigtig spændte gik 2 af mine brudepiger og jeg derhen. Den var så fiiin. :loveshower: Skal nok sætte et billed ind snart !! Jeg ELSKER den !!!

Men men, det rigtig sjove var at da vi kom ind spurgte Mette om det var i orden hvis hun hjalp os i gang og vi så lige stod og prøvede selv, da dem fra optagelserne til "Hvad bruden ikke ved" kom og filmede manden der skulle vælge en kjole.. Det var self. helt ok.

Da vi skulle til at gå kom manden (lettere stresset) og spurgte om jeg ville tage den brudekjole på han havde valgt, så han bedre kunne se den. Jeg stod og overvejede, indtil min veninde sagde DET GØR DU BARE IKKE!!! -Det bringer uheld at have en andes kjole på. Så det ville jeg jo så ikke. Men så skulle vi stå og kommentere kjolen da de filmede. Så mine brudepiger og jeg kommer i Tv til feb. eller marts måned :lol: Det er lidt sjovt.

Vi fik også prøvet og set på sorte brudepige kjoler. Det er lidt svært, da jeg godt vil have at de er gulvlange og pigerne har ikke alt for mange penge og mit tilskud til dem er heller ikke stort.

Har i gode ideer hvor jeg kan finde lange sorte kjoler ???

Ej hvor godt.. glæder mig til at se dig i den!! :cheerleader3:

Prøv evt. at søge på bubleroom.. der er masser af sorte lange kjoler sidst jeg kiggede :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudepigekjolerne er fra ebay :) Men der bliver nok ikke brug for dem alligevel.. Min søster har valgt at have en på som hun købte i Caribien sidste år, hvilket hun har fået lov til.. Og mht. min anden brudepige så er det ikke sikkert hun kommer.. vores venskab knaser RET meget for tiden :unsure:

Arh hvor ærgerligt med din anden brudepige. Det er bare ikke sådan noget man vil tænke på :blink:

0

Del dette indlæg

Endelig kom den læææænge ventede bryllupsmesse ()()

Min kæreste og jeg havde en super hyggelig dag.

Det var dejligt med så mange mennesker og alt den inspiration.

Dog synes jeg det var en lidt dum måde de havde lavet indgangen på. Der var jo kæmpe kø allerede kl. 11, og der var ingen struktur.

Vi fik styr på kørsel, kage, musik og fotograf. Så synes vi fik taget et stort spring i dag :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ARHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!! :boohoo::shooter:

Jeg er ved at få et nervesammenbrud!!!!

Min kjole er kommet hjem og jeg var for nogle uger siden inde og prøve den.

Den er super fin og er rigtig glad for den.

MEN, jeg synes den var lidt for kort og det sagde jeg så. Men nej det var den self ikke og bla bla når jeg går falder den ned.

Jeg slår det så ud af hovedet, for hun er eksperten og har SELF ret.

Jeg vågner så i morges og er grædefærdig over min kjole!!

På de billeder vi har taget når jeg ikke har sko på er længden helt fint, men når jeg får bare 5cm hæl på, er der et alt for stort mellemrum mellem gulvet og kjolen.

Det skal lige siges når jeg prøvede den de havde i butikken havde jeg 9cm hæle på og en ekstra bøjle i mit underskørt, og den var for lang ??

HMM, når jeg ringer til butikken idag, kan de ikke forstå det, da det er den samme længde. Hvorefter jeg må sige det ikke er noget jeg finder på, jeg havde trods alt mine 3 brudepiger med!!

Hun siger så jeg ska have nogle lavere sko på eller tage endnu en bøjle ud af mit underskørt. Jeg siger så at jeg ikke har brugt så mange penge på en kjole for kun at kunne have ballerinaer på, 5cm er jo ikke vildt højt og efter som det er et skørt der skal strutte og vi allerede har taget en bøjle ud, synes jeg heller ikke det er en mulighed.

Har aftalt jeg skal derind igen på tirsdag og prøve den!!

Jeg er så stresset og nervøs :(

What to do ????

Redigeret af laurafnp
0

Del dette indlæg

Når du har billeder af din kjole fra første prøvning, og man kan se længden er god (med skørt og de 9 cm høje sko) - så er det jo et godt bevis. Så synes du skal tage et publikum med til næste prøvning, så I kan se om kjolen er for kort.

Og hvis den er for kort, så må butik/producent have begået en fejl - og godt nok er jeg ikke helt inde i reglerne - men mener du har reglerne på din side. Evt. tjek forbrugerrådets hjemmeside eller ring til dem! Hvis butikken "gør knuder" med din kjole, så synes jeg bestemt du skal nævne forbrurgerrådet - det er jo et unikt køb. Og ligesom der ikke skal være fejl på et par jeans, skal der hellere ikke være fejl på en brudekjole.

Håber det hele ordner sig.

Redigeret af Maria&Mikkel
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer