Skive1986

Farver til augustbryllup

10 posts in this topic

Hej Piger

Hvilke farver og blomster har i brugt/skal i bruge til jeres augustbryllup?

Jeg tænker noget lysegrøn eller lyselilla..

0

Annonce ♥

Vi blev gift i starten af august og vi brugte blå/brun...kig evt. i min beretning :)

0

Vi kører noget klassisk i lyse cremefarver, da vores lokaler er ret mørke og har grønne farver.

Kunne godt tænke mig at høre, hvilke blomster I augustbrude har tænkt jer at bruge? :) hvad er i sæson på det tidspunkt?

0

Vi kører farvetema hvid, sort og guld .... august til næste år :) Men altså.... alle sommerblomsterne er jo fremme i august, så der er jo næsten frit spil for galleriet! :)

0

Annonce ♥

Solsikker evt? :)

0

Vi skal holde fest i et meget lyst lokale, så vi har valgt cherise, lilla, marineblå og æblegrøn i blomsterne. Det lyder umiddelbart tungt, men blomsterne vil blive flettet ned imellem lette grene der bliver lagt på midten af bordene. Det bliver langborde, så det skulle være noget der kunne fylde lidt i længden. Servietter, duge osv bliver hvidt. Det er ihvertfald hvad vi har aftalt indtil videre, meeeen... det kan jo nå at ændre sig :)

mht blomster, så er der jo uendelige muligheder, men der kommer i hvertfald til at være orkideer, ærteblomster og franske anemoner..

0

Vi havde hortensia :7himmel:

0

Vi skal også giftes i august vi har snakket om farver - creme, hvid, mokka eller cappuccino brun, guld evt. lidt tvist af mørkerød.. Vil gerne have meget neutrale farver.

0

Annonce ♥

Vi skal giftes i slut juli.. og vi bruger meget rosa :)

0