ReginaA

Hvad synes I om den kjole?

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

hvis jeg skal være helt ærlig, og nu spørger du jo, så er den slet ikke mig. Jeg tænker lidt for meget barbie og lidt for lidt smuk brud... men altså, er du tosset med den skal det da være den :D der er sikkert også mange der synes min kjole ikke var dem ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I hurtig e til at svar. :heart: og jeg er absolut gla for jeres ærlig mening.

Jeg synes at der findes mange meget smukke brudkjoler, men de fleste er med slæb og det er ikke mig.

Men da jeg så den, blev jeg forælsket i den, jeg synes at den er sød.

Kh

Regina

0

Del dette indlæg

Jeg må desværre også tilslutte mig dem, der ik rigtig er så meget til den .... for mig er den mere prom-dress agtig i det .... men altså .... er du helt skudt i den, så skal det da være den! :) Vi har jo alle sammen heldigvis forskellig smag. Jeg syns faktisk ikke, at den er grim overhovedet .... syns faktisk den er sød nok (måske uden blomsterne i siden, hehe) - den er måske bare ikke så brude-agtig, syns jeg :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må også sige, at kjolen heller ikke lige er min stil. Jeg synes der er lidt Disney-prinsesse over den og der findes mange brudekjoler uden slæb på markedet. Når det nu er sagt, så er alle os zilla'ers mening jo egentlig underordnet, hvis det er din drømmekjole :wink: Det er din kjole og den skal afspejle dig og din smag og du skal føle dig tilpas i den. Så hvis det er den her kjole du vil have, så køb den :thumbsupsmileyanim: Og blæs så på traditioner og andres smag og kør din helt egen stil! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg prøvede brudekjoler sagde ekspedienten, at man altid kunne få klippet slæbet væk - og hvis det var tylkjoler, var det det letteste. Så måske du ikke behøver kun lede efter kjoler uden slæb, måske du bare kan få klippet slæbet af? Bare en tanke :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er rigtig flot. Noget i den stil jeg tænker på, bare med et lille slæb. Hvor har du købt den? :7himmel::heart::super:

Jeg har ikke købt den endnu og det kommer jeg nok hellere ikke til :tunge: jeg så den i går afted på Ebay og blev lidt små forelsket i den, men det er gået lidt over :fløjt:

Vores budget er ikke så stor og derfor overvejer jeg at købe en kjole på nettet hvor de laver den efter mål. Min veninde arbejder hos en disainer og kan rette kjolen til hvis der er behov for det.

Mit problem er mest at jeg ikke selv ved hvilke kjole jeg vil have. Viskal have en utraditionel vielse (borgerlig i Kongens Have) og en fest i en forsamlingshus på Halmtorvet. Der skal være masse gang i og ikke så meget traditioner og den slags. På den ene side vil jeg have en prinsesse kjole fordi det vil være once in a life time men på den anden side er det i virkligheden slet ikke mig og vores fest er hellere ikke i den type fest.

0

Del dette indlæg

Super smuk kjole :wink: Og hvis det er din drømmekjole skal du helt sikkert gå efter den eller lidt over i den stil, hvis det er det ud er vild med

jeg tog ikke min drømmekjole første gang jeg var ude at prøve, men valgt en anden :(

som jeg endt med lave om til min drømmekjole, da jeg ikke kunne få den ud af hovedet igen :a1221:

Held og lykke med det :)

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg

Dele af kjolen er mig, og andet er ikke...

Ikke kan lide:

Farven er fx ikke mig, hvis den var helt hvid/creme/champagne eller en anden lys farve, ville jeg bedre kunne lide den. Det der lilla stykke stof der er omkring hofterne og lidt ned, kunne godt gå længere ned, da jeg tror det giver ekstra brede hofter (men kan selvfølgelig ikke sige det ud fra et billede). Tyl er ikke så meget mig, og så mangler jeg et slæb, hvilket slet ikke behøver at være 5 meter langt men lidt.

Kan lide:

Overdele og blomsterne i siden, især blomsterne har lidt lighed med min egen kjolen.

Men det vigtigste som mange andre også skriver er at DU kan lide kjolen, det er din dag og du skal føle dig smuk, og er det kjolen som du føler dig smuk i, så er det helt sikkert den du skal have på, uden tvivl om det. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer