michan

Hvor meget må han se?

29 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål til alle i kloge kvinder....

Hvor meget må jeres HTB se inden brylluppet??? Han må selvfølgelig ikke se kjolen med gælder det også sko, hårpynt m.m???? :blink::huh:

Jeg har nemlig i dag været ude og købe sko, meeeen er ikke sikker på at det lige er "DEM" :fløjt:

Håber I kan give mig et par ideer om hvordan i gør derhjemme....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må tilstå, at jeg er pænt ligeglad undtagen med kjolen. Sko, hårpynt osv må han da gerne se :) Og vil faktisk også gerne ha ham med på råd .... jeg HÅBER jeg kan holde spændingen mht kjolen, hehe .... jeg er bare så satans dårlig til hemmeligheder :P hehe.

1

Del dette indlæg

Må tilstå, at jeg er pænt ligeglad undtagen med kjolen. Sko, hårpynt osv må han da gerne se :) Og vil faktisk også gerne ha ham med på råd .... jeg HÅBER jeg kan holde spændingen mht kjolen, hehe .... jeg er bare så satans dårlig til hemmeligheder :P hehe.

Hahaha Det var faktisk lige det jeg skulle til at skrive.. H2B har set mine headpieces og planer omkring smykke.. Det eneste han med 100% sikkerhed bare ikke skal se er kjolen!! Selvom jeg er dårlig til at holde på hemmeligheder og aller helst ville vise ham den, men det går ikke!! :biggrin:

0

Del dette indlæg

min man då så INTET, havde ingne ide om sko, smykker, headpice, kjole hår og makeup - alt var hemmeligt. og det var ham der valgte det skulle være sådan :) og det synes jeg kun var fedt at hele looket var en overraskelse...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

eftersom traditionen siger at man godt må bruge gamle sko, så har jeg tolket det sådan at han godt må se skoene :wink:

Det andet har jeg ikke tænkt over.... men tror ikke han er synderlig interesseret i mine hårting, makeup osv.

Men kjolen :c166: den er hemmelig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hjemme hos og er det ikke et spørgsmål om hvad han må se, men hvor meget han vil se. Han har selv sagt at han ikke vil se noget som helst inden brulluppet, andet end et stykke af kjolen, så han ved hvad han skal rette sig efter med sit eget tøj og brudebuket. vi har dog gået på kompromis med at han ser skoene, så vi kan øve brudevals med skoene på. Tilgengæld må jeg heller ikke se hans tøj eller brudebuket.

Se min bryllupsplanlægning

Redigeret af D&SHoffgaard
0

Del dette indlæg

Hjemme hos og er det ikke et spørgsmål om hvad han må se, men hvor meget han vil se. Han har selv sagt at han ikke vil se noget som helst inden brulluppet, andet end et stykke af kjolen, så han ved hvad han skal rette sig efter med sit eget tøj og brudebuket. vi har dog gået på kompromis med at han ser skoene, så vi kan øve brudevals med skoene på. Tilgengæld må jeg heller ikke se hans tøj eller brudebuket.

Se min bryllupsplanlægning

Det lyder som en rigtig god aftale i har :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg exeptionel dårlig til at holde på hemmeligheder, hvad angår mig selv, men herhjemme er skuffen klappet fuldstændig i!! :lol: Grunden til det er, at han så de kjoler jeg gerne ville prøve og de er sådan moderne i udtrykket. Den jeg så endte op med er overstrøet med perler og sten og har et ret tradtionelt snit, så det bliver en overraskelse for ham at se mig og sådan skal det være :)

Han har så selv bedt mig om, at komme med ham ud at finde tøj, for han har en tendens til at vælge sikkert og konservativt, men vil gerne se smart ud. Han har bare ikke så nemt ved at se, hvad der klæder ham, som jeg har og det er jo en ærlig sag. Men jeg ville nu helst have, at det var en overraskelse for mig også :)

Brudebuketten vil jeg intet vide om, men jeg har givet ham nogle praj til farver, blomster og udtryk, så de passer til kjolen, men det er suverænt ham der bestemmer i sidste ende.. men jeg håber da på, at han lytter til mine ønsker! :fløjt: Skoene skal jo gåes til, så dem kan jeg nok ikke undgå at han ser.

0

Del dette indlæg

Tjaa.. Min H2B har jo sådan set, set mig i kjolen.. Han var med i Lilly da jeg prøvede den.. Men jeg prøvede 4 kjoler i Lilly - og det eneste han ved er at jeg har købt en af dem.. Han ved ikke hvilken.. (Og kan iøvrigt med hans egne ord: "overhovedet ikke huske noget om hvordan de så ud" :lol: ) Men alt andet end kjolen har han set - slør, hårsmykke, sko, taske, smykker, lånt/blåt/gammelt/nyt og så videre..

Men jeg var også selv med nede og bestille vores brudebuket (efter H2Bs "ønske") så vi er nok bare generelt ikke så traditionsbundne! :)

0

Del dette indlæg

Min har også set alt andet end kjolen :) Det er ikke så vigtigt med mig, så længe jeg stadig overrasker i kjolen.

Og jeg tror nu nok at han bliver overrasket selvom han har set sko, slør mm. Fordi de kjoler jeg havde vidst ham og i starten kunne lide, slet ikke er sådan en kjole jeg er endt op med.

Uuuuh jeg glæder mig :)

0

Del dette indlæg

Min har også set alt andet end kjolen :) Det er ikke så vigtigt med mig, så længe jeg stadig overrasker i kjolen.

Og jeg tror nu nok at han bliver overrasket selvom han har set sko, slør mm. Fordi de kjoler jeg havde vidst ham og i starten kunne lide, slet ikke er sådan en kjole jeg er endt op med.

Heller ikke dig?? Det er lidt sjovt, synes du ikke? At man har haft et tydeligt billede af, hvordan kjolen skulle se ud, men så ender op med en helt anden. Jeg har det stadig lidt underligt med det og har på sin vis svært ved at slippe den enzoani-drøm jeg havde, men jeg er samtidig også virkelig glad for min kjole, som sidder perfekt og føltes som en drøm. Jeg har lidt overvejet om jeg skulle prøve enzoani'en bare for at få den ud af hovedet! :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heller ikke dig?? Det er lidt sjovt, synes du ikke? At man har haft et tydeligt billede af, hvordan kjolen skulle se ud, men så ender op med en helt anden. Jeg har det stadig lidt underligt med det og har på sin vis svært ved at slippe den enzoani-drøm jeg havde, men jeg er samtidig også virkelig glad for min kjole, som sidder perfekt og føltes som en drøm. Jeg har lidt overvejet om jeg skulle prøve enzoani'en bare for at få den ud af hovedet! :lol:

Ja der var jeg jo så heldig at finde min Enzoani i første hug! Men vidste også at den ville sidde perfekt inden jeg prøvede den :biggrin:

0

Del dette indlæg

Det værste i alt det her for mig er faktisk, at jeg normalt bedst kan li at ha ham med ud og købe tøj, hehe..... for han er den, der ulitmativt er bedst til at se, om jeg ser fed ud i det el ej - og siger det!! hehe. Han er den, der klart kender mig bedst og bedst vil kunne guide mig til, hvad jeg måske gerne selv vil ha, hehe..... Så for mig ville det være optimalt, hvis han ikke måtte se alt andet, men derimod godt måtte se kjolen :D lol.

1

Del dette indlæg

Jeg regner med at kjole (selvfølgelig) og headpiece er hemmeligt for h2b indtil vielsen :-) men der er jo 9 mdr til, hehe :-) måske afslører jeg sko, men kun hvis de skal købes på nettet, for så skal han hjælpe, haha :-) men jeg vil gerne holde looket hemmeligt for ham :)

0

Del dette indlæg

Min h2b har set alt pånær kjolen, men det er øv ham selv der har sagt at han ikke vil se den. Har ikke helt kunne holde min store mund og fortalt at der er et stort skørt på. Han ved nogenlunde hvilke kjoler jeg har prøvet men det tvivler jeg på han kan huske hvordan de de ser ud;-) synes det er fedt for de der kan holde Alt hemmeligt, men det er bare ikke mig;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det virkelig svært med at holde det med kjolen hemligt for ham men jeg GØR DET. Jeg elser at have ham med ud og købe tøj, for han er god til at finde det der lige er mig :thumbsupsmileyanim: Han har set billeder af mig i andre kjoler jeg har prøvet, men har valgt en helt anden kjole end dem han har set. Så han bliver meget overrasket når han ser mig i den tror jeg :) Undertøjet skal han heller ikke se… Udover det må han se alt det andet. Han har endda købt noget hårpynt til mig :)

0

Del dette indlæg

Fortæller min kæreste omkring mine overvejelser, men vil så vidt muligt undgå at vise ham de ting jeg køber. Er bare pokkers dårlig til hemmeligheder. :blush: Min mor vil hellere ikke sende billederne af mig i min brudekjole før Mikkel er taget på piratjagt til Seychellerne, for hun ved (og det gør jeg også) at jeg ville komme til at fortælle for meget om kjolen, hvis jeg har de billeder :blink::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Min kæreste har igså været med på råd om hvordan mit hår evt, skal sidde :wink: og og da jeg fandt mine sko på nettet så han dem også.

Men kjolen får han ikke at se før på selve dagen :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror jeg vil forsøge at holde så meget hemmeligt som muligt, undtagen skoene :) Men det ændrer sig måske når jeg begynder at købe tingene for tror det bliver svært at holde alt hemmeligt :)

0

Del dette indlæg

Min H2B har set kjolen, men kun på et "model" billede og altså hverken på mig eller i virkeligheden - han ved iøvrigt heller ikke at jeg har købt netop

den kjole :lol: Men slør, headpiece og sko har han set - det syntes jeg ikke gør så meget...

0

Del dette indlæg

Jeg kan slet ikke lade være med at vise den dejlige mand hvad jeg køber, det plejer jeg jo at gøre med alt :7himmel: Han har faktisk også set et billede af kjolen fra nettet :blush: Men som tiden går, bliver jeg bedre til at holde det hemmeligt både for ham og andre, da det bare er lidt hyggeligt med overraskelsesmomentet :loveshower:

0

Del dette indlæg

Her i hytten får han ikke lov til at se brudekjolen, eller undertøjet. Men har underskørtet hængende i skabet så han har nok fundet ud af at det er en stor kjole.

Skoene låner jeg af min mor, halskæde og slør har han set.

Hår, osv har har ikke været interesseret i, så det tror jeg også bliver en overraskelse for ham.

Buketten vælger jeg selv, på trods af der er tradition for at han vælger den, men vil gerne være sikker på at jeg får en buket (han har tendens til at glemme sådan noget) og med de helt rigtige blomster.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer